Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
M184
profiilit
M184
M184
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
3584
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Varmaan ihan toimiva kapistus sillä tuskimpa niitä niin paljoa myytäisi jos olisi huono tuote.
Minun libidotasolla varmaan kävisi niin että kerran testaisin jonka jälkeen toimisi kukkamaljakkona.
11.07.2023 23:52
Mainostoimiston juttuja, en laittaisi liikaa painoarvoa.
11.07.2023 13:15
Täällä tykätään myös pesäpallosta ja ymmärretään että todennäköisesti 150 kiloinen Ilkka lyö kovemmin palloa kuin 50 kiloinen Hilkka. Toisaalta taas eteneminen todennäköisesti sujuu Hilkalta nopeammin. Siksi on mukavaa ja jopa suotavaa että erilaisia pelaajia löytyy joukkueesta toisia tukemaan.
Tuo ymmärrysluokka on toki sitten myös alustakohtainen. Täällä on aika haaastavaa kun ei juuri muuta taustaa ole kuin nimimerkki ja vanhat tekstit. Sitten taas esim twitter on alusta johon monet poliitikot ja julkkikset kirjoittavat omalla nimellä ja kasvoillaan.
Itse en näe tätä painin kaltaisena jossa tavoitellaan toisesta selätystä tai ainakin pistevoittoa vaan kuten pesäpallon. Itse olen kertonut ajatuksista joita kohtaan kun pitäisi naisia lähestyä tai nostaa kohtaamiset seuraavalle tasolle. Olen kyllä täältä saanut hyviä vinkkejä miten kentälle voisi pyrkiä, ehkä on epäkorrektia käyttää tässä yhteydessä termiä kohti ykköspesää, joten sanotaan vain että pyrkiä etenemään.
11.07.2023 13:01
Tämä jäi aikanaan vastaamatta kun en nopeasti keksinyt.
Mutta kyllä se olisi Miss Hollanti 2023, Rikkie Kolle.
Olisi kiinnostavaa tietää enempi polustaan tuohon pisteeseen ja ennenkaikkea miten hän on valmistautunut siihen palauteryöppyyn jonka hän tulee jatkossa saamaan.
09.07.2023 20:20
Nykyterminologiasta en ole varma mutta minun nuoruudessa tätä kutsuttiin siltarumpupolitiikaksi jolla edustajat/ministerit halusivat osoittaa merkitystään omalle vaalipiirilleen. Rumasti sanoen valtion budjetista osa meni vaalimainoksiin.
Onhan tuo rataverkko tuonut vaurautta mahdollistaen esim raskaan teollisuuden kuljetuksia sekä ihmisten liikkumisen. Jotenkin olisin ymmärtänyt tuon hankkeen ennen coronaa mutta nyt kun etätyöt pääsivät valloilleen niin tuolla ajalla ei niin suurta merkitystä ole. Junassa näyttää monet työaikaansa muutenkin käyttävät.
Onhan se tietysti jollakin tapaa arvovalinta jos rahaa laitetaan tuohon hankkeeseen ja samaan aikaan tieverkko rapistuu muualla.
08.07.2023 19:53
On kyllä tunnustettava että itse olen hyvinkin pihalla alkuvaiheessa. Itselle on vaikea oivaltaa milloin on sopiva hetki pistää huulet yhteen saati saada varma signaali naiselta jolla hän kertoo olevansa "ota minut"-moodissa.
En tiedä onko se idiotismia vai herrasmiesmäisyyttä mutta aina kun tuntuu että tähdet olisivat kohdallaan niin mieli pistää tummat pilvet niiden eteen. Ajatus avokämmenestä ja leimaantuminen mieheksi joka ajattelee vain seksia ovat sellaisia että siirtää ajatukset myöhempään ja toivoo huomaavansa selkeämmän merkin.
Sitten kun ollaan jo yhdessä on jo helppoa kun keskustelee, kuuntelee ja joskus jopa testaillaan mistä molemmat pitää niin ei sitten ole mitään ongelmaa. Tietysti voi ihmetellä miksi keskustelut jää tähän vaiheeseen eikä alussa kysy lupaa vaikka suudelmaan.
Yksi on heikko itsetunto. Sitä kun on saanut tylyjäkin pakkeja niin taas on tilanteessa jossa ei ole varmuutta miten nainen reagoi.
Toinen on ne yleiset naisten kommentit että liian nopeasti alkaa tulla seksuaalissävytteisiä viestejä ja vihjailuja. Tuostakin syystä parempi vetää varman päälle.
08.07.2023 14:00
Boikotoimaan sateenkaarijuttuja? Ei
Boikotoimaan Provinssia? Ei
Kannustaa kaikkia saapumaan festareille ja toimimaan siellä järestäjien ohjeiden mukaan mielipiteistään huolimatta. Kyllä
Kannustaa kaikkia festivaalin järjestäjiä parempiin ohjeistuksiin työntekijöiden osalta. Kyllä
Tuollainen kopelointi ja minusta jo ahdistelulta vaikuttanut toiminta on tuomittavaa ja hyvä että asia on viety järjestävälle taholle joka voi ryhtyä toimenpiteisiin. Ainahan näissä on riski yksitäisiin ylilyönteihin mutta tavoite on aina 0-toleranssi.
Jos tapaus Mäenpäähän mennään niin minusta tuo poistaminen oli monella tapaa väärin. Ensinnä Mäenpään mielipide ei ollut yksittäinen vaan hänen mielipiteensä olivat tiedossa. Ymmärrän ettei kaikkia kutsuvieraiden mielipiteitä ehdi tarkistaa mutta ei tuolla niin montaa kansanedustajaa ole ettei niihin olisi voinut hetkeä käyttää. Olisivat jättäneet kutsumatta.
Toinen asia sitten on toi poisto tai kuten järjestäjä totesi että hän poistui. Jos pari järkkäriä tulee ja sanoo ettei ole lupaa olla alueella niin aika saivartelua todeta ettei poistettu vaan poistui. Järjestäjä ei vain vielä ole avannut miten Mäenpää oli sinne päässyt jos lippu oli peruttu. Tuliko aidan alta, kiipesikö vai päästettiinkö tahallaan läpi jotta voidaan näyttävästi poistaa. Jos tieto ei ollut portilla niin olisi järjestäjä voinut nostaa kättä pystyyn virheen merkiksi.
Itse en ehkä olisi ollut noin kiltti kuin Mäenpää vaan olisin ostanut lipun ja mennyt festarialueelle ja tehnyt jutun siitä miten mielipiteellä ei olekaan merkitystä kun käyttää rahaa.
En tiedä nykymailmasta jossa kaksinapaisuuteen jopa kannustetaan mutta jos itse saisin päättää niin riippumatta siitä että onko lippu maksettu tai saatu ihmiset olisivat tervetulleita mielipiteistään huolimatta.
Siellä ihmiset joiden mielestä pojalla voi olla pimppi ja ihmiset joiden mielestä pojalla ei voi olla pimppi voisivat sovussa nauttia tilaisuudesta. Eivät nämä varmaankaan pääsisi sopuun siitä millaista kalustoa kukin sukupuoli voi kantaa mutta jos aamulla hrätessään tahoillaan voivat todeta että olipa hyvä reissu niin ei mailma nyt huonompaankaan suuntaan mennyt.
07.07.2023 11:59
Ei ehkä mieleenpainuvin mutta tällä hetkellä on kädessä teos nimeltä nuoren miehen keittokirja. Kirja on hauskasti kirjoitettu ja hyödyllinen mikäli ruoka alkaa tuntua yksipuoliselta.
Itse kirjaan ei kerralla aikaa kulu mutta kun tekee ohjeiden mukaan niin siinä sitä aikaa kuluu. Itse juuri päätin että loppuviikosta valmistuu kurkunleikkajan keitto.
05.07.2023 21:19
"Osa kuvista on huoliteltuja""....hän ei esittele kuvissa kalastusharrastustaan""pikkutakki päällä, vaikka tavallisesti pukeudun rennosti""kysytään ammattia, voin poistaa matchin""Pituutta en kerro profiilissa"
"Tiedostan asiat, joita naiset haluavat"
Jos noi ohjeet tai vinkit tiivistää niin unohtakaa se vanha ohje siitä että olkaa oma itsenne.
"hyvät keskustelutaidot" ja "peruskomea"; "Hänellä ei ole korkeakoulutusta, vaikuttavaa uraa tai mittavaa omaisuutta" eli jos löytyy 2/5 niin "ajoittaisia seurustelusuhteita"
"Haluaisin löytää parisuhteen" 2/5 ei näytä riittävän.
Jos haluat olla viihdytysmajurina niin vain pari asiaa kuntoon mutta jos kaipaat pysyvämpää niin onkin jo isompi savotta.
05.07.2023 21:05
Jokaisella toki omanlaisensa askelkuvio mutta että tamppaamaan.
https://www.youtube.com/watch?v=Oo8GLFNWljM
04.07.2023 15:43
Kahvi mustana ja pannujauhettuna.
Grillimakkaralla ei ole väliä sillä musta sieltä tulee kuitenkin.
Suklaan laadulla ei väliä mutta sitä pitää olla jotta voi kilmullaan olevalle naiselle tarjota korvikkeena että voi keskittyä a-studioon.
Naisen hiusvärillä ei niin tarkkaa kunhan se väri ja sävyt eivät kovin tiuhaan vaihtele. Siinä oikein tuntee miten jää alkaa ritistä alta kun tullaan kysymään että havaitsetko minussa jotakin uutta. Ei meinaan aina huomaa että kastanjanruskeisiin hiuksiin on käyty ottamassa beigen sävyiset latvat.
Verhot vaaleana.
Puku tumma.
Arkku vaalea; kivi tumma.
04.07.2023 15:31
Onhan kovistelu parisuhteessa eroottisen alkukantaista jos molemmat siinä ovat mukana. Nuorena ennen tiskikoneiden aikaa joskus kun tyttöystävä tiskasi menin hänen taakseen ja hitaasti otin lanteista kiinni. Siinä aloin suudella niskaa ja näykkiä korvanipukkaa kunness alkoi kuulua Minun (huokaus) pitäisi (huokaus) tiskata. SIlloin piti ottaa taka-askel että toinen pääsi kääntymään. No lopputulos oli se että itse tiskasin loppuun; toki en ihan heti vaan välillä tehtiin muutakin.
Jos toisenlaiseen kovisteluun viitataan niin välttämättä kyse ei ole aina miehen halusta ilmaisuun. Meillä on tässä monessa asiassa sukupolvien välinen kuilu. Välttämättä oma isä ei ole ollut tässä asiassa mitenkään spesiaali joten perintöä tässä asiassa ei ole. Lisäksi erossa on käytössä äiti-lapsi automaatti joten kontaktit omaan isään voivat jäädä satunnaisiksi ja toimintatavat otetaan kaveripiiristä tai vaikka sosiaalisesta mediasta.
Lapsen syntymä perheessä muuttaa perheen dynamiikkaa ja saattaa hetken kestää että mies löytää uudet ilmaisutavat uuteen perhetilanteeseen.
Työelämä/työttömyys ja mahdollinen taloudellinen paine vievät liikaa energiaa ja painavat jatkuvasti mieltä. Tähän vielä ehkä huono-osaisuuden tuoma heikko itsetunto niin jollakin sitä egoa sitten valitettavasti pönkitetään.
Ehkä vielä lisäisin tuohon huonot kokemukset ja palautteet ko tilanteista. Jos haluaa kävellä käsikkäin mutta ilmoitetaan että näpit irti niin varovaiseksi siinä menee ja suojakilpi iskee päälle.
Punaisena lankana kuitenkin tuossa menee sellainen puhumattomuuden taakka; teot puhuvat puolestaan eikä sanoja tarvita. Voi toki olla myös se että toista kyllä kuullaan mutta ei kuunnella
03.07.2023 22:50
Sen takia tuon ensimmäisen tarkentavan kyselyn tein koska en ollut ihan varma mitä tuo terminologia kenellekin tarkoittaa. Joillekin kuhertelu ja flirtti menevät miltei synonyymina ja toisilla sillä on selkeä ero.
Onhan sillä ero jos baarissa kuulee jatkuvasti eri miehiltä olevansa kaunis kuin kotona omalta rakkaaltaan.
03.07.2023 21:39
Siinä mielessä tuota terminologiaa kyselin koska omassa sanakirjassa flirtti on itsensä esiintuomista toiselle tietämättä miten toinen siihen reagoi. Usein tarkoitus on päämäärähakuinen kohti parisuhdetta tai lyhyempää tuttavuutta. Kuhertelu taas toimintaa jolla ylläpidetään tai syvennetään suhdetta. Samoin on tieto tai ainakin vahva oletus miten toinen eri asioihin reagoi.
Sen verran usein on minulta nainen lähtenyt toisen miehen matkaan että olen oikonut tuon perusteella mutkat sillä tavoin suoriksi että olen vain todennut toisen miehen flirtin olleen voimakkaampi kuin oma kuherteluni.
Tuota taustaa vasten jäin miettimään ajatusta ettei kuherteluvaiheessa tarvi olla adonis. Kuitenkin aika usein kuulee tai lukee kommentteja ettei miehet saa deittisovelluksissa kontakteja tai tykkäyksiä. Ollaankohan kuvissa ja teksteissä jo kuhertelumoodissa vaikka pitäisi olla sulat kirkkaana ja pörheänä flirttiasemissa. Voisi olla voittavampi taktiikka.
03.07.2023 21:28
En ole nainen mutta jotta pysyisin edes marginaalisesti mukana siitä mistä puhutaan niin mitä tuo soft spot noin niinkuin arkielämään sijoitettuna tarkoittaa ja miten kuhertelu eroaa esim flirtistä?
Itse kun olen viime aikojen keskusteluiden perusteella olettanut että naiset eivät haluaisi tulla nostetuksi korokkeelle ja olla ihannoituja palkintoesineitä niin tämä kyllä taas näyttäytyy lisänä tilanteisiin jossa mies ei voi kuin hävitä.
03.07.2023 17:51
Huomenta ja virkistävää loma-aikaa.
Itsellä tänään viimeinen lomapäivä ja hyvä niin. Loma meni kyllä mukavasti kun kävin vapaaehtoisissa kertausharjoituksissa sekä sukuloimassa. Tulihan se Turun seutukuntakin sitten lomareissulla tutuksi.
Lopulta kyllä loma alkoi tuntua jo tarpeettoman pitkältä kun täällä yksin kotona vaeltelee. Joka päivä ei viitsi nurmikkoa leikata ja kotitöitäkään ei ole määräänsä enempää. Ihan mukava taas päästä normaaliin rytmiin ja ruveta joulun odotteluun sillä kesähän loppuu juhannukseen.
03.07.2023 10:22
"– Hän oli meillä tapahtumassa kutsuvieraana alueen kansanedustajana."
En ihan järjestäjien toimintatapoja tunne mutta jonkunlainen ennakkokontrolli tuntuu olevan hukassa.
Kutsu peruttiin kun meni kritisoimaan opetushallituksen ohjeita mutta kutsu annettiin vaikka kansanedustaja oli aiemmin verrannut maahanmuuttajia vieraslajeihin.
02.07.2023 22:14
Hesarin juttu oli yhtä laiska kuin nuo poliisin toteamuksetkin. Vähän jäi kuva molemmista että olisi tässä muutakin tekemistä.
Minusta kuva nimenomaan osoittaa ettei kyse ole prideihmisistä. Jos ovat yhtä herkkänahkaisia kuin toiminnanjohtajansa niin eivät pystyisi nukkumaan noin ryppyisissä lakanoissa.
02.07.2023 10:08
Lomapalkkalaskelma.
Autiolla saarella olisi aikaa tuon oikeellisuus tarkistaa ja jos se on oikein niin voisi käyttää sen jälkeen vaikka sytykkeenä.
Jos se olisi laskettu väärin pitäisi uida takaisin ja käydä palkkatoimistolla vaatimassa oikaisu.
02.07.2023 09:51
"......poliisin löytäneen sukupuoli- ja seksuaalivähemmistöjen Pride-tapahtumaa vastustavan lakanan"
Eli meinaat että sateenkaarijengi käväisi laittamassa itse suunnittelemaansa tapahtumaa vastustavan lakanan. Onhan toki tuo mahdollista että halusivat "todistaa" heihin kohdistuvat vihapuheet todeksi mutta melko isoilla panoksilla pelaisivat sillä kiinni jäädessään koko tapahtuman oikeutus ja perimmäinen tarkoitus kyseenalaistettaisiin.
02.07.2023 09:33
10 / 180