Vapaa kuvaus

Aloituksia

1

Kommenttia

3584

1. Varmaan ihan toimiva kapistus sillä tuskimpa niitä niin paljoa myytäisi jos olisi huono tuote.

Minun libidotasolla varmaan kävisi niin että kerran testaisin jonka jälkeen toimisi kukkamaljakkona.
  2. Boikotoimaan sateenkaarijuttuja? Ei
    Boikotoimaan Provinssia? Ei
    Kannustaa kaikkia saapumaan festareille ja toimimaan siellä järestäjien ohjeiden mukaan mielipiteistään huolimatta. Kyllä
    Kannustaa kaikkia festivaalin järjestäjiä parempiin ohjeistuksiin työntekijöiden osalta. Kyllä

Tuollainen kopelointi ja minusta jo ahdistelulta vaikuttanut toiminta on tuomittavaa ja hyvä että asia on viety järjestävälle taholle joka voi ryhtyä toimenpiteisiin. Ainahan näissä on riski yksitäisiin ylilyönteihin mutta tavoite on aina 0-toleranssi.

Jos tapaus Mäenpäähän mennään niin minusta tuo poistaminen oli monella tapaa väärin. Ensinnä Mäenpään mielipide ei ollut yksittäinen vaan hänen mielipiteensä olivat tiedossa. Ymmärrän ettei kaikkia kutsuvieraiden mielipiteitä ehdi tarkistaa mutta ei tuolla niin montaa kansanedustajaa ole ettei niihin olisi voinut hetkeä käyttää. Olisivat jättäneet kutsumatta.
    Toinen asia sitten on toi poisto tai kuten järjestäjä totesi että hän poistui. Jos pari järkkäriä tulee ja sanoo ettei ole lupaa olla alueella niin aika saivartelua todeta ettei poistettu vaan poistui. Järjestäjä ei vain vielä ole avannut miten Mäenpää oli sinne päässyt jos lippu oli peruttu. Tuliko aidan alta, kiipesikö vai päästettiinkö tahallaan läpi jotta voidaan näyttävästi poistaa. Jos tieto ei ollut portilla niin olisi järjestäjä voinut nostaa kättä pystyyn virheen merkiksi.
    Itse en ehkä olisi ollut noin kiltti kuin Mäenpää vaan olisin ostanut lipun ja mennyt festarialueelle ja tehnyt jutun siitä miten mielipiteellä ei olekaan merkitystä kun käyttää rahaa.

En tiedä nykymailmasta jossa kaksinapaisuuteen jopa kannustetaan mutta jos itse saisin päättää niin riippumatta siitä että onko lippu maksettu tai saatu ihmiset olisivat tervetulleita mielipiteistään huolimatta.
    Siellä ihmiset joiden mielestä pojalla voi olla pimppi ja ihmiset joiden mielestä pojalla ei voi olla pimppi voisivat sovussa nauttia tilaisuudesta. Eivät nämä varmaankaan pääsisi sopuun siitä millaista kalustoa kukin sukupuoli voi kantaa mutta jos aamulla hrätessään tahoillaan voivat todeta että olipa hyvä reissu niin ei mailma nyt huonompaankaan suuntaan mennyt.
  3. Onhan kovistelu parisuhteessa eroottisen alkukantaista jos molemmat siinä ovat mukana. Nuorena ennen tiskikoneiden aikaa joskus kun tyttöystävä tiskasi menin hänen taakseen ja hitaasti otin lanteista kiinni. Siinä aloin suudella niskaa ja näykkiä korvanipukkaa kunness alkoi kuulua Minun (huokaus) pitäisi (huokaus) tiskata. SIlloin piti ottaa taka-askel että toinen pääsi kääntymään. No lopputulos oli se että itse tiskasin loppuun; toki en ihan heti vaan välillä tehtiin muutakin.

Jos toisenlaiseen kovisteluun viitataan niin välttämättä kyse ei ole aina miehen halusta ilmaisuun. Meillä on tässä monessa asiassa sukupolvien välinen kuilu. Välttämättä oma isä ei ole ollut tässä asiassa mitenkään spesiaali joten perintöä tässä asiassa ei ole. Lisäksi erossa on käytössä äiti-lapsi automaatti joten kontaktit omaan isään voivat jäädä satunnaisiksi ja toimintatavat otetaan kaveripiiristä tai vaikka sosiaalisesta mediasta.
    Lapsen syntymä perheessä muuttaa perheen dynamiikkaa ja saattaa hetken kestää että mies löytää uudet ilmaisutavat uuteen perhetilanteeseen.
    Työelämä/työttömyys ja mahdollinen taloudellinen paine vievät liikaa energiaa ja painavat jatkuvasti mieltä. Tähän vielä ehkä huono-osaisuuden tuoma heikko itsetunto niin jollakin sitä egoa sitten valitettavasti pönkitetään.
    Ehkä vielä lisäisin tuohon huonot kokemukset ja palautteet ko tilanteista. Jos haluaa kävellä käsikkäin mutta ilmoitetaan että näpit irti niin varovaiseksi siinä menee ja suojakilpi iskee päälle.
    Punaisena lankana kuitenkin tuossa menee sellainen puhumattomuuden taakka; teot puhuvat puolestaan eikä sanoja tarvita. Voi toki olla myös se että toista kyllä kuullaan mutta ei kuunnella
  4. Siinä mielessä tuota terminologiaa kyselin koska omassa sanakirjassa flirtti on itsensä esiintuomista toiselle tietämättä miten toinen siihen reagoi. Usein tarkoitus on päämäärähakuinen kohti parisuhdetta tai lyhyempää tuttavuutta. Kuhertelu taas toimintaa jolla ylläpidetään tai syvennetään suhdetta. Samoin on tieto tai ainakin vahva oletus miten toinen eri asioihin reagoi.
    Sen verran usein on minulta nainen lähtenyt toisen miehen matkaan että olen oikonut tuon perusteella mutkat sillä tavoin suoriksi että olen vain todennut toisen miehen flirtin olleen voimakkaampi kuin oma kuherteluni.

Tuota taustaa vasten jäin miettimään ajatusta ettei kuherteluvaiheessa tarvi olla adonis. Kuitenkin aika usein kuulee tai lukee kommentteja ettei miehet saa deittisovelluksissa kontakteja tai tykkäyksiä. Ollaankohan kuvissa ja teksteissä jo kuhertelumoodissa vaikka pitäisi olla sulat kirkkaana ja pörheänä flirttiasemissa. Voisi olla voittavampi taktiikka.