Onnellista uutta vuotta 2025..

…Palstan siskot ja veljet. ❤️

Toivottavasti uusi vuosi on parempi, kuin tämä mennyt vuosi, varsinkin niille joilla on ollut jo muutenkin vaikeaa…

Uusi vuosi uudet kujeet 😊 Nauttikaa toisistanne niillä joilla kumppani jo on. Muut ”ikisinkut” jotka haluaisivat löytää vielä rakkauden, olkaa rohkeita elämässänne, ei teitä kukaan tule hakemaan sieltä kotisohvalta. Muistakaa myös mainita kaikille rakkaille, että he ovat teille tärkeitä, sillä ikinä ei tiedä oliko tämä vuoden viimeinen päivä.

Kygo -Firestone ff.conrad sewell

https://youtu.be/9Sc-ir2UwGU?si=U2ylbdmbFFRTcSFO

🥳🥂🥳

115

1100

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Kiitos. Samoin🤗 Rauhallinen biisivalinta.

• Kiitos, kuin myös sulle. Biisivalinta piristi kyllä aamuani😁

• Anonyymi

Hyvää 2025 vuotta✨😊

Jasu

• Kiitos! Sitä samaa sulle. 🤗 Toivon todella, ettet joutuisi, niin kovin kärsimään kivuista. Olet aika sinnikäs..👍🏼

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Kiitos! Sitä samaa sulle. 🤗 Toivon todella, ettet joutuisi, niin kovin kärsimään kivuista. Olet aika sinnikäs..👍🏼

Kiitos. 😊

Kipujen volyymi vaihtelee, välillä vähemmän välillä enemmän. Siihenkin "tottuu kun sattuu", kun ei muutakaan voi. 🙃

Jasu

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitos. 😊

Kipujen volyymi vaihtelee, välillä vähemmän välillä enemmän. Siihenkin "tottuu kun sattuu", kun ei muutakaan voi. 🙃

Jasu

Miten silloin toimit, kun pahimmat kivut tulee.? Ymmärtääkö esim lapset antaa sun olla omissa oloissaan jos siitä on hyötyä.?

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Miten silloin toimit, kun pahimmat kivut tulee.? Ymmärtääkö esim lapset antaa sun olla omissa oloissaan jos siitä on hyötyä.?

Kyllä meillä kaikki antaa olla rauhassa levossa, kun lepoa välillä vaadin. Muksut on hyvin omatoimisia kuten muutkin tytöt usein jo on pienestä pitäen.

Mä vaan olen jo niin tottunut, että aina sattuu, etten enää pysähdy kipuja voivottelemaan. Nukun sitten kun olen uupunut ja jatkan taas eteenpäin. En ole antanut kivuille niin suurta jalansijaa elämässäni, koska elämä jäisi elämättä itsesäälissä kieriessä.

Sattuu minkä sattuu, ei siihen kuole. Se on vaan kehon ilmoitus jonkun olean pielessä se kipu. Ja aivotkin ottaa kipua vastaan välillä silkasta virhekoodista. Ei ole vauriota, mutta silti sattuu.

Tämän kun tietää, ei kipu pelota.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä meillä kaikki antaa olla rauhassa levossa, kun lepoa välillä vaadin. Muksut on hyvin omatoimisia kuten muutkin tytöt usein jo on pienestä pitäen.

Mä vaan olen jo niin tottunut, että aina sattuu, etten enää pysähdy kipuja voivottelemaan. Nukun sitten kun olen uupunut ja jatkan taas eteenpäin. En ole antanut kivuille niin suurta jalansijaa elämässäni, koska elämä jäisi elämättä itsesäälissä kieriessä.

Sattuu minkä sattuu, ei siihen kuole. Se on vaan kehon ilmoitus jonkun olean pielessä se kipu. Ja aivotkin ottaa kipua vastaan välillä silkasta virhekoodista. Ei ole vauriota, mutta silti sattuu.

Tämän kun tietää, ei kipu pelota.

Jasu

Muutenkin jo tottunut, että elämä on mitä on, haastavaa. Eikä yhtään auta haasteista selviämisessä, jos on naama norsun vehkeenä ja asenne ränkkäkänkkä ja murjottaa.

Päinvastoin, putoo vaan aina syvemmälle kuilussaan ja oireissaan, jos ei pidä psyykestään huolta. Ja etsi valoa ympäriltään mihin luoda katseensa ja toivonsa.

Jasu

• Anonyymi kirjoitti:

Muutenkin jo tottunut, että elämä on mitä on, haastavaa. Eikä yhtään auta haasteista selviämisessä, jos on naama norsun vehkeenä ja asenne ränkkäkänkkä ja murjottaa.

Päinvastoin, putoo vaan aina syvemmälle kuilussaan ja oireissaan, jos ei pidä psyykestään huolta. Ja etsi valoa ympäriltään mihin luoda katseensa ja toivonsa.

Jasu

Sulla on hyvä asenne! Peruspositiivinen ja et anna omien kolotusten vaikuttaa negatiivisesti muihin kanssaihmisiin. Syyttömiähän he siihen olisikin.🙂

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Sulla on hyvä asenne! Peruspositiivinen ja et anna omien kolotusten vaikuttaa negatiivisesti muihin kanssaihmisiin. Syyttömiähän he siihen olisikin.🙂

Juu, ei se mitään auttaisi kipata muitten päälle asioita mille kukaan ei mitään voi eikä ole mitenkään syypää niihin vaivoihin. En mä osaa silleen edes asioita ajatella, että mun elämä olis jotenkin muitten syy. Mun elämä on monen asian summa, kuten muittenkin ja itse se täytyy muovailla sellaiseksi, että siinä kykenee toimimaan.

Tehdä muutoksiakin aina tarpeen mukaan. Joku homma ei toimi, niin miettiä mikä toimisi ja kokeilla sillä. Sitähän se elämä on. Sopivan kuvion katsastelua ja sovittelua.

Ei vaan passaa olla kauhean kangistuva ja muutosvastainen, kun muutokset on elämää eikä niitä vastaan vääntö usein hyödytä mitään.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, ei se mitään auttaisi kipata muitten päälle asioita mille kukaan ei mitään voi eikä ole mitenkään syypää niihin vaivoihin. En mä osaa silleen edes asioita ajatella, että mun elämä olis jotenkin muitten syy. Mun elämä on monen asian summa, kuten muittenkin ja itse se täytyy muovailla sellaiseksi, että siinä kykenee toimimaan.

Tehdä muutoksiakin aina tarpeen mukaan. Joku homma ei toimi, niin miettiä mikä toimisi ja kokeilla sillä. Sitähän se elämä on. Sopivan kuvion katsastelua ja sovittelua.

Ei vaan passaa olla kauhean kangistuva ja muutosvastainen, kun muutokset on elämää eikä niitä vastaan vääntö usein hyödytä mitään.

Jasu

Tokihan täällä maailmassa saa syyttä suottakin välillä osakseen sontaa ja sanktioita, vaikkapa nyt juuri siksi ettei terveys palvele muitten odotuksia. Työkaverit voi naljailla, työkkäri rankaisee karenssilla jne.

Niistä vaan ei voi ottaa liikaa itseensä. Ymmärtämättömyydestä he toimii kuten toimii. Pitää vaan keskittyä siihen minkä tietää olevan itselle parempi, vaikka muut siitä nokkiaan nostelisikin.

Jasu

• Anonyymi kirjoitti:

Tokihan täällä maailmassa saa syyttä suottakin välillä osakseen sontaa ja sanktioita, vaikkapa nyt juuri siksi ettei terveys palvele muitten odotuksia. Työkaverit voi naljailla, työkkäri rankaisee karenssilla jne.

Niistä vaan ei voi ottaa liikaa itseensä. Ymmärtämättömyydestä he toimii kuten toimii. Pitää vaan keskittyä siihen minkä tietää olevan itselle parempi, vaikka muut siitä nokkiaan nostelisikin.

Jasu

Olen vaan nähnyt myös niitä jotka purkavat pahaa oloaan muihin, kun itseä kolottaa..

Tuo on juurikin ikävää miten työympäristössä kohdellaan.mm migreenistä kärsiviä, siis vaikka tietäsivät, että toisella on herkkyyttä, niin silti käytetään hajusteita. Se se vasta itsekästä onkin. Sit marmatetaan jos joutuu vähän väliä lähtemään migreenin takia pois töistä🙈 Ootko törmännyt näihin omassa alassasi?

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Olen vaan nähnyt myös niitä jotka purkavat pahaa oloaan muihin, kun itseä kolottaa..

Tuo on juurikin ikävää miten työympäristössä kohdellaan.mm migreenistä kärsiviä, siis vaikka tietäsivät, että toisella on herkkyyttä, niin silti käytetään hajusteita. Se se vasta itsekästä onkin. Sit marmatetaan jos joutuu vähän väliä lähtemään migreenin takia pois töistä🙈 Ootko törmännyt näihin omassa alassasi?

Onhan niitä aika paljonkin itseasiassa, jotka kippaa kaiken kuormittumisensa muitten niskaan tai syyksikin jopa. Kamalan rasittavia ihmisiä suoraan sanottuna.

Mulla migreeni on ollut sairaus minkä takia oon ollut eniten poissa koulu- ja työelämästä. Se on ollut niin rajua ja pitkään kestävä kipukierre yrjöineen, etten ihan heti pahempaa tiedä.

Mulla se on ollu aina jo herätessä eli jääny aamulla lähtemättä, mutta on tullut päivän mittaankin ja sitten onkin ollu tuskanhiki päässä työpäivän tai koulupäivän läsnä. En ole kesken päivän lähteny oikee koskaan, oon vaan tärissy ja kärsiny päivän loppuun. Kotona sitten romahtanut jo eteiseen.

Migreeniäkin on niin montaa astetta. Siihen jännityspäänsärky oheen ja avot.

Kyllä mä olen töissä saanut kuulla veetuilua paljon. Vertailua miten hän x kesti syövänkin töissä käyden ja sinä oot migreenin takia pois.

Ynnä muuta pään rääpimistä. Yleensä on epäilty onko pää kipeä. Olen sanonu, että tulkaa kattomaan kotiin kun oksennan ja makaan 3 vuorokautta sängyssä. Jos ette usko. Kas kun ei oo tulleet.

Nykyään sanon vaan jos joku aukoo päätään sairauksistani, että helppohan se terveenä on siinä suutaan soittaa, kun et päivääkään ole mun nahoissani elänyt ja kokenut. Että turpa rullalle vaan, kiitos.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan niitä aika paljonkin itseasiassa, jotka kippaa kaiken kuormittumisensa muitten niskaan tai syyksikin jopa. Kamalan rasittavia ihmisiä suoraan sanottuna.

Mulla migreeni on ollut sairaus minkä takia oon ollut eniten poissa koulu- ja työelämästä. Se on ollut niin rajua ja pitkään kestävä kipukierre yrjöineen, etten ihan heti pahempaa tiedä.

Mulla se on ollu aina jo herätessä eli jääny aamulla lähtemättä, mutta on tullut päivän mittaankin ja sitten onkin ollu tuskanhiki päässä työpäivän tai koulupäivän läsnä. En ole kesken päivän lähteny oikee koskaan, oon vaan tärissy ja kärsiny päivän loppuun. Kotona sitten romahtanut jo eteiseen.

Migreeniäkin on niin montaa astetta. Siihen jännityspäänsärky oheen ja avot.

Kyllä mä olen töissä saanut kuulla veetuilua paljon. Vertailua miten hän x kesti syövänkin töissä käyden ja sinä oot migreenin takia pois.

Ynnä muuta pään rääpimistä. Yleensä on epäilty onko pää kipeä. Olen sanonu, että tulkaa kattomaan kotiin kun oksennan ja makaan 3 vuorokautta sängyssä. Jos ette usko. Kas kun ei oo tulleet.

Nykyään sanon vaan jos joku aukoo päätään sairauksistani, että helppohan se terveenä on siinä suutaan soittaa, kun et päivääkään ole mun nahoissani elänyt ja kokenut. Että turpa rullalle vaan, kiitos.

Jasu

Ja nehän ne eniten yleensä näistä määkikin, jotka vähiten on joutunut terveytensä kanssa koetuksille. Kenenkään sairauksia vähättelemättä, kun heille tulee yksikin vastoinkäyminen sitten muuten terveen elämänsä matkalla, niin jo ollaa kuolemaa tekemässä ja itsesäälissä rähmällään.

Ei ole yhtään tolerabssia mikä pitköaikaisesti ja monisairailla taas pakosti joutuu kasvamaan äärimilleen.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja nehän ne eniten yleensä näistä määkikin, jotka vähiten on joutunut terveytensä kanssa koetuksille. Kenenkään sairauksia vähättelemättä, kun heille tulee yksikin vastoinkäyminen sitten muuten terveen elämänsä matkalla, niin jo ollaa kuolemaa tekemässä ja itsesäälissä rähmällään.

Ei ole yhtään tolerabssia mikä pitköaikaisesti ja monisairailla taas pakosti joutuu kasvamaan äärimilleen.

Jasu

Sitten ihmetellään suureen ääneen miten sä kestät kaiken ton, kun ollaa tutut ja päästy käsitykseen elämästäni. Miten sen nyt kestää, pakkohan se on kun ei ole vaihtoehtoja, muuta kun kestää tai luovuttaa.

Silläpä ärsyttää joskus, kun kukaan meistä ei tiedä miten paljon ja vaikeaa kelläkin on ollu ja on, niin viisastella toiselle. Tai katella vierestä miten joku kaikkitietävänä mitätöi puheissaan toisten vaikeudet. Olipa ne sairauksia tai mitä tahansa muuta, ne on henkilölle itselleen koetinkiviä. Eikä niitä vähätellä pidä, jos ei liikaa suurennellakkaan.

Jollekin se järkyttävin asia on se mikä itselle ei välttämättä ole vielä mitään. Mutta toiselle se on raskasta. Eikä se kivaa ole silloin kuunnella mitään ilkkumista keltään.

Ihan sama miten turhalta jonkun murhe voi itsestä tuntuakin. Versus omat murheet jne.

Jasu

• Onnellisuutta myös sinulle

• Voi kiitos🤗 kuin myös🥳

• Hyvää uutta vuotta sinnekin. 🙂

Hyvinhän toi alkoi, kun heti live-vedosta pätkähti 170€rahaa puolen yön jälkeen. 😄👌
      Jos tämä jatkuu tätä rataa, niin hyvälle näyttää. 🙂

• Kiitos ja samoin. 🤗 Sulla on lähtenyt vuosi onnellisesti käyntiin😁 Toisin se on täällä, uudenvuoden päivänä naapuri kolkuttaa oveen. Tuo mulle mun räjähtäneen postilaatikon👍🏼 Ei vois vuosi siis paremmin alkaa.. Teineillä on vissiin ollut hauskaa😬

• Haaveilija39 kirjoitti:

Kiitos ja samoin. 🤗 Sulla on lähtenyt vuosi onnellisesti käyntiin😁 Toisin se on täällä, uudenvuoden päivänä naapuri kolkuttaa oveen. Tuo mulle mun räjähtäneen postilaatikon👍🏼 Ei vois vuosi siis paremmin alkaa.. Teineillä on vissiin ollut hauskaa😬

Höh... täälläkin oli pennut paukutellut postilootia. Oli vaan riistakamerakuvaa siitä, niin syylliset näkyy. 😃

• Disseisback kirjoitti:

Höh... täälläkin oli pennut paukutellut postilootia. Oli vaan riistakamerakuvaa siitä, niin syylliset näkyy. 😃

Se on hyvä, että jollain on videomateriaalia. 👍🏼 Tapahtuneesta.. Tein ihan periaatteesta rikosilmoituksen vaikka tuskin tekijää saadaan kiinni.

Se on hyvä, että jollain on videomateriaalia. 👍🏼 Tapahtuneesta.. Tein ihan periaatteesta rikosilmoituksen vaikka tuskin tekijää saadaan kiinni.

Joo. Saattaa olla yleisin ilmoitus uudenvuoden jälkeen. 🤔

• Haaveilija39
        Disseisback kirjoitti:

Joo. Saattaa olla yleisin ilmoitus uudenvuoden jälkeen. 🤔

Varmasti.. Nimittäin olin jo viides asiakas 1,5h. Sisällä joka osti uuden postilaatikon😬

Varmasti.. Nimittäin olin jo viides asiakas 1,5h. Sisällä joka osti uuden postilaatikon😬

Joo, mulla onneks näytti olevan postilaatikko vielä entisen näköinen. :oD

Mutta saattaisin laitella itsekin jonkun riistakameran tms. kuvailemaan uudeksi vuodeksi postilaatikkoa, jos niitä joka vuosi alkaa turpoilemaan...

Itseasiassa vois porukalla (3 laatikkoa yhdessä) ostaa sen kameran.

• Disseisback kirjoitti:

Joo, mulla onneks näytti olevan postilaatikko vielä entisen näköinen. :oD

Mutta saattaisin laitella itsekin jonkun riistakameran tms. kuvailemaan uudeksi vuodeksi postilaatikkoa, jos niitä joka vuosi alkaa turpoilemaan...

Itseasiassa vois porukalla (3 laatikkoa yhdessä) ostaa sen kameran.

Täällä on naapureilla noita hälytysjärjestelmiä.. mutta ei kamerat varmasti kuvaa juuri postilaatikko rivistöjä.🤔

Mutta juu tuo riistakamera olisi varmasti ihan älyttömän hyvä juttu aina uudeksi vuodeksi👍🏼

Täällä on naapureilla noita hälytysjärjestelmiä.. mutta ei kamerat varmasti kuvaa juuri postilaatikko rivistöjä.🤔

Mutta juu tuo riistakamera olisi varmasti ihan älyttömän hyvä juttu aina uudeksi vuodeksi👍🏼

No ne ei ole edes hinnankirossa, että uutena vuotena vois pitää postilaatikoille ja muuten kuvata vaikka pupuja metsässä tai mitä tykkää. :o)

• Olkoon vuosi 2025 onnen ja ilon vuosi kaikille niille, jotka vastoinkäymisten taakkaa ovat kantaneet. Olkoon enkelit heidän suojanaan ja tuokoon lohdun sekä turvan.

Vuosi 2024 siirtyi historiaan ja tämä vuosi 2025 aloittakoon uuden alun.

Hyvää uutta vuotta sinulle muruseni.

• Anonyymi

Uskotko kasvavasi yli 150 pituiseksi 2025?

• Anonyymi

Nyt oli liian imelää settiä.

• Anonyymi kirjoitti:

Ääh.. minä vain lyyhistyn kasaan kokoajan.. uskoisin, että kasvan vain henkisellä mittapuulla.. jos sitäkään.

• Anonyymi kirjoitti:

Nyt oli liian imelää settiä.

No ota pikkuisen lisää insuliinia, kyll se siitä. :)

• Anonyymi

Hyvä toivotus se oli, sydämellinen mun mielestä.

• Voih, kiitos pirppis❤️ Samoin sulle!

Voih, kiitos pirppis❤️ Samoin sulle!

Kiitos kultaseni. Onkos kaik ok? Tai edes suurinpiirtein?

• Pikku-pirpana kirjoitti:

Kiitos kultaseni. Onkos kaik ok? Tai edes suurinpiirtein?

Juu, suurinpiirtein kaikki ok.🤗

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pöljä olet ja ilkeä.

Juu, suurinpiirtein kaikki ok.🤗

Kiva juttu.

• Onnellista vuotta 2025.

Toivottavasti monelle tuleva vuosi on edellistä parempi; mailman onnellisimpana kansana monelle voisi riittää jo tämäkin taso kunhan sitä oppii arvostamaan.

• Kiitos samoin😊 Toivotan sulle ekstra onnea sinne naisrintamalle😉

• Kiitos. 🤗

Kiva kuunnella tuollaista vanhaa soundia.🙄 Videolla vilahti taiteellisia kasvomaalauksia.

• Anonyymi

Hyvää uutta vuotta Danielille!

• Daniel sanoisi tuohon, että ota mut johonkin lämpimään😅

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Daniel sanoisi tuohon, että ota mut johonkin lämpimään😅

Voi voi. Onko Daniel hylätty jonnekin kylmään autotallivarastoon. :)
        Vai eihän tuossa vaan ollut jotain kaksimielistä? :)))

Hyviä haaveita jatkoonkin!

-keinovaginamies-

• Anonyymi kirjoitti:

Voi voi. Onko Daniel hylätty jonnekin kylmään autotallivarastoon. :)
        Vai eihän tuossa vaan ollut jotain kaksimielistä? :)))

Hyviä haaveita jatkoonkin!

-keinovaginamies-

No löytyi siitä myös sitä kaksimielisyyttä🤭

Kiitos samoin sulle!!!

• Anonyymi

Onko helppoa elämää olemassakaan, parempaa vuotta 2025 👍

• Kiitos samoin! Ei ole helppoa elämää.. ei todellakaan. Sitä se viime vuosi ainakin antoi näyttää.. Eli toivotaan parempaa vuotta.🙏

• Ihanaa uutta vuotta sinullekin Haaveilija39 🤗

"Jos elät tämän hetken hyvin, on eilinen uni onnesta, jokainen huominen toivenäky.
      Katso siis tarkkaan tätä päivää, aloita jokainen aamu uusi elämä." (Goethe)

https://youtu.be/1ipRd0WgB0c?si=Wnd-cXRIcndTzK7r

• Kiitos🤗🥳🥳 Pidin biisi valinnastasi. Kiva kuunnella vaihteeksi jotain uutta musaa.😊

• Anonyymi
      • Varmasti rankkaa aikaa. 🫤

Tsemppiä sulle, noi ei oo koskaan mukavia juttuja. Elämä harvoin on täydellistä. Ehkä joskus hetkittäin voi siltä tuntua jossain ”aivopierussa”..

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Varmasti rankkaa aikaa. 🫤

Tsemppiä sulle, noi ei oo koskaan mukavia juttuja. Elämä harvoin on täydellistä. Ehkä joskus hetkittäin voi siltä tuntua jossain ”aivopierussa”..

Hieman ihmettelin, kun avioeropapereihin oli kirjoitettu eron syyksi Uskottomuus.
        Hetken haukoin henkeä. Sit selvis, että tarkoitti itseään.
        Olisi voinut puhua suoraan, kun muutenkin paljon avoimesti keskusteltiin.
        En alkanut räyhäämään.
        Muksut saa toki tavata isäänsä ja hänen muuta sukuaan.

• Anonyymi

Kiitos samoin sinulle haaveilija. Tuskin mikään muuttuu hirveästi tänä vuonna.
      No tietty hinnat nousee ja ihmiset löytävät uusia riitelyn aiheita.
      Mutta näinhän se menee, oli vuosi mikä hyvänsä.

Lasken tämän vuoden onnellisuudeksi uudet ämyrit, koska maksankin ne vasta huomenna puolivammaisuuseläkepäivänä.

Mitään suunitelmia/lupauksia ei ole. Kunhan vain ajelehdin virran mukana ja pyrin matkan varrella kerämään helmiä, jotka tekevät minut iloiseksi.

Minun ilahduttamiseen ei kummosia tarvitse, mikäli se tulee sydämestä. Rahaa siihen ei ilahduttaja tarvitse yhtään.
      Joskus yksinäisyyskin painaa. Siinä ei somet ja whatsappailut lohduta sekuntiakaan.

>simiti<

• Kiitos🤗 Nyt tippui haaveilija pois kärryiltä mitä on ämyrit? Haluatko selventää?😁🙈

Tuo on juuri se, jos ilahduttaja tekee jotain täydestä sydämestä, niin se vasta saakin itsenikin iloiseksi.

Mukavaa päivää simiti🙂

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Kiitos🤗 Nyt tippui haaveilija pois kärryiltä mitä on ämyrit? Haluatko selventää?😁🙈

Tuo on juuri se, jos ilahduttaja tekee jotain täydestä sydämestä, niin se vasta saakin itsenikin iloiseksi.

Mukavaa päivää simiti🙂

Sivutietoinen kertoo ämyrien olevan kaiuttimet toiselta nimeltään

• Anonyymi kirjoitti:

Sivutietoinen kertoo ämyrien olevan kaiuttimet toiselta nimeltään

Kiitos selvennyksestä. En ole ennen törmännyt moiseen sanaan😁

• Anonyymi

Kultamurulle myös oikke hyvää alkavaa vuotta!!!!💋💋
      -b-

• Kiitos😁 Uusi vuosi olisi voinut lähteä paremmin käyntiin.. mutta näillä on mentävä mitä on annettu.

Virkistävää Tammikuuta sulle boomer💋

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Kiitos😁 Uusi vuosi olisi voinut lähteä paremmin käyntiin.. mutta näillä on mentävä mitä on annettu.

Virkistävää Tammikuuta sulle boomer💋

Huomenta! Noh, mikä menny pieleen, surua, murhetta, hankalaa??
        Ei kiva kuulla, toivottavasti lähtee rullaamaan paremmin......talvi ei oo kyllä mullekaan parasta aikaa...💋

• Anonyymi kirjoitti:

Huomenta! Noh, mikä menny pieleen, surua, murhetta, hankalaa??
        Ei kiva kuulla, toivottavasti lähtee rullaamaan paremmin......talvi ei oo kyllä mullekaan parasta aikaa...💋

Huomenta! Suht pientä murhetta tähän vuoteen.. mutta kyllähän tuo kuva harmittaa..

https://aijaa.com/4kxDQh

Juu siis just mietin, että miten kirosit lumitöitä viime vuonna…😬 Ei oo itsellenikään kovinkaan herkkua.. Eikä auton ikkunoiden raaputtelu.. Sit kun oon lyhyt ja korkea auto, niin hitto mikä homma saada auton katolta lumet pois..

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Huomenta! Suht pientä murhetta tähän vuoteen.. mutta kyllähän tuo kuva harmittaa..

Juu siis just mietin, että miten kirosit lumitöitä viime vuonna…😬 Ei oo itsellenikään kovinkaan herkkua.. Eikä auton ikkunoiden raaputtelu.. Sit kun oon lyhyt ja korkea auto, niin hitto mikä homma saada auton katolta lumet pois..

Niinpä, saati sitte pitkä ja korkee!! Ja kun itse jääny toisesta päästä lyhyeks niin tää on lopputulos...mut näillä on mentävä mitä on saanu, paha vaihtaa.
        Kiva kuulla susta, meinas tulla ikävä..prkl, näpit kohmeessa, ei meinaa tulla näpyttelystä mitää.....💋

• Anonyymi kirjoitti:

Niinpä, saati sitte pitkä ja korkee!! Ja kun itse jääny toisesta päästä lyhyeks niin tää on lopputulos...mut näillä on mentävä mitä on saanu, paha vaihtaa.
        Kiva kuulla susta, meinas tulla ikävä..prkl, näpit kohmeessa, ei meinaa tulla näpyttelystä mitää.....💋

Tulee mieleen linja-auto?🤔 no siinä onkin hommaa.. tikapuilla😅 Oon tässä vähennellyt palstalla kirjoittelua, ettei ole ihme jos on ollut ikävä.😁 Nyt onkin aikas kylmät ilmat.

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Olipa mystinen kuva, mitä siinä on hätänä?

• Anonyymi kirjoitti:

Olipa mystinen kuva, mitä siinä on hätänä?

Katseleppa tarkempaan😅 kyllä se sitten aikanaan selviää mikä se joskus ehjänä on ollut…

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Tulee mieleen linja-auto?🤔 no siinä onkin hommaa.. tikapuilla😅 Oon tässä vähennellyt palstalla kirjoittelua, ettei ole ihme jos on ollut ikävä.😁 Nyt onkin aikas kylmät ilmat.

Meni liioitteluksi, ei sentään noin iso....mut töihin liittyen niitä lumitöitä riittää sitte muutenkin!!
        Onneks nyt ollu tasasempaa keliä, eipä kyllä töitäkään liiemmälti...
        Jotain liikuntaan liittyvää pitäis nyt alotella, ennenkuin on liian myöhäistä, huonot tavat tarttuu niin pirun nopeesti...
        Ja huomattu on ettet enää kirjottele niin paljon, kyl tässä vieroitusoireita on meinannu tulla, vierihoitoa joudut vielä antamaan..💋💋

• Anonyymi kirjoitti:

Meni liioitteluksi, ei sentään noin iso....mut töihin liittyen niitä lumitöitä riittää sitte muutenkin!!
        Onneks nyt ollu tasasempaa keliä, eipä kyllä töitäkään liiemmälti...
        Jotain liikuntaan liittyvää pitäis nyt alotella, ennenkuin on liian myöhäistä, huonot tavat tarttuu niin pirun nopeesti...
        Ja huomattu on ettet enää kirjottele niin paljon, kyl tässä vieroitusoireita on meinannu tulla, vierihoitoa joudut vielä antamaan..💋💋

Itsellä puhaltaa myös uudet tuulet.. katotaan mitä Tammikuu tuo tullessaan. Toivottavasti sulla piisaa, töitä, että voisit sitten elätellä itseäsi. Yrittäjänä ei varmasti ole helppoa..🫤 Tarvitsisit siis niitä fyysisiä töitäsi sitten, niin kuntokin pysyisi hyvänä. 🙂 Käykö etähoito, kun muuta vierihoitoa ei nyt ole tarjolla?💋

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Itsellä puhaltaa myös uudet tuulet.. katotaan mitä Tammikuu tuo tullessaan. Toivottavasti sulla piisaa, töitä, että voisit sitten elätellä itseäsi. Yrittäjänä ei varmasti ole helppoa..🫤 Tarvitsisit siis niitä fyysisiä töitäsi sitten, niin kuntokin pysyisi hyvänä. 🙂 Käykö etähoito, kun muuta vierihoitoa ei nyt ole tarjolla?💋

Onhan sekin jotain, huomattavasti tyhjää parempi! Eikä kai enempää sovi toivoakaan, pinky dreams oli tosiaan dreams, mut hauska ajatusleikki!
        Kroppa kaipaa kyllä jo jotain liikettä, tarkotuksella ottanu iisisti pyhät, vaihteeksi näin. Alkaa vaan näkymään, myös tuntumaan, mikä aikaansaa muutoksen, i hope.
        Toivon mukaan ne ois myötätuulia, sulle ne sois...💋

• Anonyymi kirjoitti:

Onhan sekin jotain, huomattavasti tyhjää parempi! Eikä kai enempää sovi toivoakaan, pinky dreams oli tosiaan dreams, mut hauska ajatusleikki!
        Kroppa kaipaa kyllä jo jotain liikettä, tarkotuksella ottanu iisisti pyhät, vaihteeksi näin. Alkaa vaan näkymään, myös tuntumaan, mikä aikaansaa muutoksen, i hope.
        Toivon mukaan ne ois myötätuulia, sulle ne sois...💋

Nuo sun vähän tuhmemmat jutut uppoo kyllä tähän daamiin😉 Oikeastaan oli ihan kiva vähän itsekin heittäytyä🤭tarinan pyörteisiin..
        Hyvä kyllä jos olet malttanut edes vähän pysähtyä.. ettei sydän kokonaan pysähdy.

Jos nyt täällä pyörähdät, niin aktiivista viikkoa sulle.🤗

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Nuo sun vähän tuhmemmat jutut uppoo kyllä tähän daamiin😉 Oikeastaan oli ihan kiva vähän itsekin heittäytyä🤭tarinan pyörteisiin..
        Hyvä kyllä jos olet malttanut edes vähän pysähtyä.. ettei sydän kokonaan pysähdy.

Pyörähdänhän minä, välillä katon onko susta mitään kuulunu....
        Kivahan se että kelpaa tarinat!💋
        No tännäähän noita v...n lumitöitä on saanu tehä ja nyt sitte kotipihaa kolaamaan, prkl...🥶🥶

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Ja on toki myönnettävä ettei mulla mitään sitä vastaan ole vaikka vähä kokeiltais....💋💋💋

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Kutale, katosit taas!! Ei tollasta saa tehdä, tulee vieroitusoireita!! 💋💋

• Anonyymi kirjoitti:

Ja on toki myönnettävä ettei mulla mitään sitä vastaan ole vaikka vähä kokeiltais....💋💋💋

Voi sun kanssas😁😁😁

• Anonyymi kirjoitti:

Kutale, katosit taas!! Ei tollasta saa tehdä, tulee vieroitusoireita!! 💋💋

Luulenpa, että aktivoidun taas… Kunhan aloitukset on jotain muuta tyylin, kuin kiusaamista😬 En voi sietää kiusaamista… mutta osaan hillitä itseäni, enkä näytä jos en pidä jostain asiasta. Nuorena yksi poika aina uhkasi väkivallalla. Aloin aina itkemään.. eräänä kauniina päivänä tämä poika mainitsi kaverilleen, että katso mitä tapahtuu, kun teen näin. Eli uhkasi taas turpaan vedolla., purin hammasta yhteen ja näytin etten pelkää.. en itkenyt tällä kertaa ja sen jälkeen sainkin olla rauhassa, eikä poika enää uhkaillut.

Eli olen tällä viikolla lukenut täällä ketjuja ja miettinyt, hitto älä näytä, että sua ärsyttää toisen kommentti.. pääsee siis paljon helpommalla jos joskus ignooraa tai vaikka poistuu palstalta kokonaan varsinkin jos tämä paikka ei tee kiusatulle itselleen hyvää. Kaikilla toki oikeus olla täällä.

Taisit kirota aamulla?🤔🙈❄️🌨️☃️

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Luulenpa, että aktivoidun taas… Kunhan aloitukset on jotain muuta tyylin, kuin kiusaamista😬 En voi sietää kiusaamista… mutta osaan hillitä itseäni, enkä näytä jos en pidä jostain asiasta. Nuorena yksi poika aina uhkasi väkivallalla. Aloin aina itkemään.. eräänä kauniina päivänä tämä poika mainitsi kaverilleen, että katso mitä tapahtuu, kun teen näin. Eli uhkasi taas turpaan vedolla., purin hammasta yhteen ja näytin etten pelkää.. en itkenyt tällä kertaa ja sen jälkeen sainkin olla rauhassa, eikä poika enää uhkaillut.

Eli olen tällä viikolla lukenut täällä ketjuja ja miettinyt, hitto älä näytä, että sua ärsyttää toisen kommentti.. pääsee siis paljon helpommalla jos joskus ignooraa tai vaikka poistuu palstalta kokonaan varsinkin jos tämä paikka ei tee kiusatulle itselleen hyvää. Kaikilla toki oikeus olla täällä.

Taisit kirota aamulla?🤔🙈❄️🌨️☃️

Saattoi sitä parit perkeleet päästä, oli sellainen harvinaisuus aamulla että töissä piti käydä, ei yleensä vkl, mutta ny osui!
        Ja siinähän lapioin....mutta vapaa maa ja oma valinta, pulinat pois ja ottaa hommasta kiinni, sillä siitä pääsee.
        Voi kultamuru, kiusaamisesta et kyllä mua pääse syyttämään, kiusoittelusta ja härnäämisestä kyllä, olethan kerrassaan viehättävä ja viekoitteleva palstahahmo!!💋💋
        Ja pointtisi ymmärrän kyllä, sen verran monenlaista tarinaa täällä näkee, puskista uhoaminen ja vänkääminen on kerrassaan rasittavaa, välillä näyttää siltä että täällä päästetään vaan paha olo ja kiukku kaikkien muiden "iloksi" valloilleen!
        Mutta se siitä, hyvää huomenta kultamuru kun heräät, uuteen päivään pää pystyssä vaikka välillä paska lipeääkin tuulettimeen, elämähän on kokoelma erinäköisiä tragedioita.....
        Saatan muistaa sua taas toisaalla, kunhan saan sanoitusmoodin päälle, merkkejä ilmassa....💋💋🥰

• Anonyymi kirjoitti:

Saattoi sitä parit perkeleet päästä, oli sellainen harvinaisuus aamulla että töissä piti käydä, ei yleensä vkl, mutta ny osui!
        Ja siinähän lapioin....mutta vapaa maa ja oma valinta, pulinat pois ja ottaa hommasta kiinni, sillä siitä pääsee.
        Voi kultamuru, kiusaamisesta et kyllä mua pääse syyttämään, kiusoittelusta ja härnäämisestä kyllä, olethan kerrassaan viehättävä ja viekoitteleva palstahahmo!!💋💋
        Ja pointtisi ymmärrän kyllä, sen verran monenlaista tarinaa täällä näkee, puskista uhoaminen ja vänkääminen on kerrassaan rasittavaa, välillä näyttää siltä että täällä päästetään vaan paha olo ja kiukku kaikkien muiden "iloksi" valloilleen!
        Mutta se siitä, hyvää huomenta kultamuru kun heräät, uuteen päivään pää pystyssä vaikka välillä paska lipeääkin tuulettimeen, elämähän on kokoelma erinäköisiä tragedioita.....
        Saatan muistaa sua taas toisaalla, kunhan saan sanoitusmoodin päälle, merkkejä ilmassa....💋💋🥰

Tuo palstahahmo sanana on aika hauska😁 kiitoksia samoin🥰 Sulla, niin hyvin tuo runosuoni kukkii. Vaikea olla pitämättä🤣🙈
        Just niin, tänne on niin helppo purkaa sitä pahaa oloaan. Se on vaan muille tietenkin ikäväksi.. kun täällä purkaa…🫤 Heräsin juuri päiväunilta. Kiitos toivotuksista.. kiva jos piristät jossain vaiheessa päivää vähän villeimillä jutuilla😉🤪🙈 Hyvää viikkoa sulle!💋

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Tuo palstahahmo sanana on aika hauska😁 kiitoksia samoin🥰 Sulla, niin hyvin tuo runosuoni kukkii. Vaikea olla pitämättä🤣🙈
        Just niin, tänne on niin helppo purkaa sitä pahaa oloaan. Se on vaan muille tietenkin ikäväksi.. kun täällä purkaa…🫤 Heräsin juuri päiväunilta. Kiitos toivotuksista.. kiva jos piristät jossain vaiheessa päivää vähän villeimillä jutuilla😉🤪🙈 Hyvää viikkoa sulle!💋

Heippahei!!
        Välillä kukkii, välillä ei lähde sitte millään..fiilishommaa, niiku melkein kaikki tässä elämässä!
        Päiväunilla....sä oot saanu sitte elämän kuntoon, jos niistä pääset nauttimaan, kateeks käy!!!
        Onko nyt muuten asiat mallillaan??💋💋

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Heipsan!
        Heitin sulle haastetta toisaalle...💋

• Anonyymi kirjoitti:

Heippahei!!
        Välillä kukkii, välillä ei lähde sitte millään..fiilishommaa, niiku melkein kaikki tässä elämässä!
        Päiväunilla....sä oot saanu sitte elämän kuntoon, jos niistä pääset nauttimaan, kateeks käy!!!
        Onko nyt muuten asiat mallillaan??💋💋

Tuttua juttua sama se on täällä.. Ei sitä oikein pakottamalla synny tarinaa/juttua 😅 Joo nautiskelen tällä hetkellä päivällä hiljaisista hetkistä. Niin pystyn nukkumaan tai lepäämään paremmin kuin yöllä. Nyt alkaa olemaan stressitasot matalalla.👍🏼 Eli elämä voisi jo edes pikkiriikkisen näyttää valoisammalta. Kuuluuko hiekoitus työnkuvaasi? Liikuskelehan varovasti ulkona.💋💋💋

• Anonyymi kirjoitti:

Heipsan!
        Heitin sulle haastetta toisaalle...💋

Heh🤭

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Heh🤭

Kappas vaan kun meinaa (taas..) sun kanssa lähteä laukalle, ihme juttu...
        Saattaa olla että tarina jatkuu aamulla aikaisin, se näkee ken elää....
        Järkkyhalaus ja 💋💋💋

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Tuttua juttua sama se on täällä.. Ei sitä oikein pakottamalla synny tarinaa/juttua 😅 Joo nautiskelen tällä hetkellä päivällä hiljaisista hetkistä. Niin pystyn nukkumaan tai lepäämään paremmin kuin yöllä. Nyt alkaa olemaan stressitasot matalalla.👍🏼 Eli elämä voisi jo edes pikkiriikkisen näyttää valoisammalta. Kuuluuko hiekoitus työnkuvaasi? Liikuskelehan varovasti ulkona.💋💋💋

Ei kuulu, mitä nyt kotipihalla tarpeen mukaan.
        Aamulla anivarhain herätys, täytyy pistää pää tyynyyn, siis hyv'yötä!!💋

• Anonyymi

Kiitos ja sitä samaa sinullekin!

• Oho, mä missasin tän ketjun kokonaan. Mutta myöhästyneet hyvän uuden vuoden toivotukset myös mun puolesta kaikille.

Tosin taisin toisessa ketjussa jo toivottaa. Vai menikö se ikäville? En muista.

Mutta asiaan. Toi parisuhteen puuttuminen nyt on ongelmista pienin. Tässä on kuitenkin Putin, valtionvelka, matala syntyvyys ja koulutusongelmat ratkaistavana. Ja kiina ongelmakin nousee koko ajan. Pakenen tohon kirjoitustyöhön nyt vuodeksi. Ja ens vuonna jos näyttelyä sais pidetyksi. Noloo sikäli, kun noita vanhoja ketjuja nousee, niin olin lupaillut jo vuodelle 22 Mutta koitan nyt tosissaan järjestää ellei putini pistä suunnitelmat uusiksi.

• Kiitos🤗

Lähinnä tuo parisuhde höpötys olikin niille jotka täällä siitä aina välillä haaveilevat surkutellen..🙂

Sulla varmasti on homma hallussa jos vaan sattuisit tapaamaan jonkun mukavan ja muutenkin vaikuttaa, että olet jo ihan noinkin tyytyväinen omaan elämään.🙏 Hyvät suunnitelmat sinulla tähän vuoteen.

• Oikein hyvää uutta vuotta sinulle! 🥰🥂❤️

Toivotaan, että vuodesta 2025 tulee hyvä vuosi, vaikka maailmassa kuohuu monella rintamalla ja liian monia ihmisiä koetellaan esim tukien kiristyksen takia. Paljon on silti hyvin meillä täällä Suomessa ja kiitollisuuden aiheita on lukuisia 😊 Toivottavasti sinulla on kaikki hyvin! ❤️

• Anonyymi

Daniel kuulemma jumpittelee Haaveilijalle :(

• Kiitoksia, kuin myös sulle!❤️

On kyllä, niin kurjia muutoksia luvassa hallituksen puolesta, että varmasti moni on vielä enemmän ahdingossa.

Kaikki hyvin, vaikka aika rankka loppuvuosi. Ihanaa, kun päivätkin jo pikkuhiljaa pitenevät. Saa taas sitä tarvittavaa energiaa.😁

• Toivotan sinulle onnellista ja sopivan tasapainoista elämää sinulle vuodelle 2025! Elämällä ja asioilla on tapana järjestyä loppujen lopuksi, vaikka niitä vaikeampiakin kohtia osuu kohdalle elämän aikana useammankin kerran. Toivon, että 2025 on edeltäjäänsä parempi ja varmasti onkin! Nauti onnen hetkistä ja pienistä kauniista hetkistä arjessa. Etähalaus!

• Voi kiitos🤗 Ihanaa vuotta myös sulle! Tämä vuosi on monella tapaa varmasti parempi, kuin edeltäjänsä. Ainakin joulu fiilistä hieman eri tavalla, kuin viimeksi.. kiitti halista❤️

• Anonyymi

JOKU HB'ÅRÖOLOM.PYSAYLPFUN-RIDE sAN fRANSICOSSA sEIWE sn Der<NXIIAXO.. WIHÄN MWWEAU OLW MIÄÄN JOA llq §277 BHPÅ?..

• Ihme ettei tätä poistettu🤔

• Anonyymi

Haavuilija. On kirjotettu tarkootuksella.
      Mulla oli pieni huoli aikoinaan, jotta kun oot nainen, kuten itsekin. Että mitä saat täällä vielä niskaasi.
      Mutta hoidit näppärästi oman tonttisi. Pidit ja et pitänyt samaan aikaan...siis ... Yllä fantasiaa sekä itseäsi ja kauniisti seikkailit niiden sekä ja että välillä. Näin naisena voin sanoa, että olet ollut tasapainottava tekijä palstalla. Vaikka en juurikaan ole kanssasi täällä jutellut, läsnäoloasi ja vaikutustasi on ollut siinä mielessä mielenkiintoista seurata, että se on ollut hyvin itsenäistä ja muista riippumatonta. Enkä ole koskaan kokenut sinua negaationa. Ja mitä tulee sydämen asioihin. Toivon samaa. Jokaiselle sitä mikä parhaaksi ja tavalla joka kullekin sopii. Toivotan siis sinulle myös, jotakin, mitä sinulle itsellesi olisi parasta tälle vuodelle. Tavalla joka olisi luonnollisesti parasta.

• Kiitos sanoistasi🙏

Mietin aikoinani kannattaako rekisteröityä, koska olin nähnyt miten muita rekattuja kohtaan käyttäydytään (kiusaamista, vainoamista yms)😱 Omanlaisella palsta huumorilla, mietin myös että annanko itsestäni täysin bimbon kuvan.. 🤭🙈 mutta näköjään tämä ei ole vaikuttanut… Tai no mitä nyt välillä on sattunut tulemaan jotain ilkeämpää kommenttia.. Enkä yleensä anna niiden mennä ihoni alle, vaikka noin muuten olenkin aika herkkä. Kyllä tässä touhussa kasvaa paksumpi nahka.😉

Ihanaa vuotta myös sulle ja onnellisuutta vuodelle 2025.

• Anonyymi

Jub'' åe4ttyum,ustem ,emmeosuutt' Somiööe. ,uäslom---

5. Lucifer Moprnigstar

pa joko k3ksir Jweewsaukawn pojan nimwn?

• Anonyymi

Kotisohvalta ?varatut ukot voisi lopettaa sen naisten vokottelun,turha siinä on heidän muijien muita haukkua,kun oma sonni ojassa.kouvolansanomista tämäkin selvisi.

• Jos vaan möllötät kotona sohvalla… no okei ehkä jotkut kaupustelijat voisivat pimpottaa ovikelloa ja siitä alkaisi vuosisadan rakkaustarina.?

No Kouvolan sanomissa…. Juu eipä siinä muita pidä syytellä, kyllä se akka tai ukko tekee ne omat valinnat.. ennemmin läksyttää sitä omaa puolisoa, kuin muita..

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Jos vaan möllötät kotona sohvalla… no okei ehkä jotkut kaupustelijat voisivat pimpottaa ovikelloa ja siitä alkaisi vuosisadan rakkaustarina.?

No Kouvolan sanomissa…. Juu eipä siinä muita pidä syytellä, kyllä se akka tai ukko tekee ne omat valinnat.. ennemmin läksyttää sitä omaa puolisoa, kuin muita..

Tuskin haluaa edes mitään rakkaustarinaa saati suhdetta kenekään kanssa.

• Anonyymi kirjoitti:

Tuskin haluaa edes mitään rakkaustarinaa saati suhdetta kenekään kanssa.

Niin ei edes oman kumppanin🥶

• Anonyymi
    • Jos on kerran menettänyt kaiken, niin vuosi ei voi olla ainakaan huonompi. Oikein hyvää uutta vuotta sinullekin Haaveilija39 ja tietysti muillekin.

❤️

• No ei. Siitä vaan noustaan ylöspäin.

Kiitoksia🤗

• Anonyymi

kasinokoerttipelin säännöt_

https://korttipeliopas.fi/kasino

oikeasti sain veljeltä pakan kortteja, mutta nooh jotain muovisia niin hitto avasin pakan niin lntelee kortit heh...kun niin liukkaita jo syntysdsän

• Pelikortit on välillä liukkaita. Riippuen korttien pinnasta. Löytyy myös niitä jotka on mattasempia, niillä kannattaa pelata👍🏼

• Anonyymi

vähän addiktiivinen voi olla tuo kasino-korttipeli jooh..

kun ise kun noita 3d-ohjelmointijuttuja prlien kanssa niin mikä määritelmä laskentaan joku double double on siis tai joku processorprefetch jotta gradiikkakiihdytin ymmärtää..

• Totta ai kannata liikaa pelata..👍🏼

• Anonyymi

öaotpom tipm p,am s''jutun päälle kun saattaa tulla blizzardia, lunys,miyyseilrr js yedllrnyss konr-yirtfollr juyyujd.
      jos on tympeää samaa säätä niin en aina pidä tuotA PÄÄLLÄ

• No nyt en ymmärtänyt, kuin ihan vaan loppu tekstiä😄

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

No nyt en ymmärtänyt, kuin ihan vaan loppu tekstiä😄

Luultavasti että iski paska keli, lumimyrskyä ynnä muuta ja ilmapuntari menee vaihtoon nyt eikä hetken päästä 😁 -sivuarvaus

• Anonyymi

sw3koirtan qaJrukai

JUSTTIIN AIVAN ''LI;' ON JOA mwnsaaN IQ

t. Oeion Ataedusrt Travwlas, spwesiciallu diviison is Entewperise Mulrivweuaum tempoeral DisplCWEMWNR sWVICWES.

• Nämä kommentit kyllä pikkiriikkisen naurattaa😅 et siis halua keskustella selkeästi, miten uusi vuosi on lähtenyt käyntiin?

• Anonyymi

Olin työreissulla, kyselin mitä tytär haluaisi tulijaisiksi hänen äidiltään, vastaus oli "tule ehjänä kotiin".

Toinen vanhempi tytär oli laittanut aikoja sitten viestin jossa kerrottiin hänen miesystävänsä isän kuolemasta, sain what`s up viestin vasta kotimaahan tultuani. Elämä on rajallista, mutta tyttäreen tuo tapahtuma vaikutti jotenkin, koska oli kirjoittanut molemmille vanhemmilleen "olette minulle rakkaita".

Elämä on oikeasti rajallista, sitä kannattaa elää kun se on vielä mahdollista.

AV

• Fiksu likka😌

Niinpä joskus täältä lähdetään, toiset aiemmin ja toiset myöhemmin.. ja niinkuin omassakin elämässä joku päättää lähteä omankäden kautta.. siksi tuossa aloituksessa olikin, että muistettaisiin sanoa kaikille rakkaille, että välitetään. Huomenna voi olla liian myöhäistä.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkä nimistä naista

Täällä kaipailet?
      Ikävä
      101
      2220
    2. Minkä nimistä miestä

Täällä kaipailet🤔
      Ikävä
      105
      1792
    3. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      14
      1731
    4. Mitä ajattelit hänestä

Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen
      Ikävä
      93
      1346
    5. Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"

Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol
      Maailman menoa
      179
      1223
    6. Mietitkö tosissasi..

..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole
      Ikävä
      3
      1196
    7. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      926
    8. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      56
      906
    9. Se hetki kun

Saisi olla kahdestaan ja rutistaa sua
      Ikävä
      76
      890
    10. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      123
      878
    Aihe