Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Jutustelija1
profiilit
Jutustelija1
Jutustelija1
Vapaa kuvaus
Aloituksia
11
Kommenttia
1964
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Välillä+saa+hyvää+halvalla+ja+sitten+käytetyt+maksaa+yli+alkuperäisen+hinnan+kun+myynti+lopetetaan+tai+uuden+hinta+nousee.
20.02.2021 19:01
Tuo+johtuu+osittain+siitä+kun+muita+kulkijoita+on+enemmän+kuin+prätkäilijöitä.
Mutta+motoristi+on+useammin+liikkeellä+valppaana+ja+harrastemielellä+kuin+peltilehmän+tai+omien+jalkojen+käyttäjä+joka+saattaa+vain+haluta+paikasta+toiseen.+Samasta+syystä+moottoripyöriä+ei+katsasteta+kun+ne+ovat+rakkaita+harrastevälineitä+joista+huolehditaan+tunteella.
18.02.2021 18:52
Luettuani+uusia+kommentteja+muilta+joissa+hehkutetaan+hälyttimiä+niin+varottaisin+että+ne+saattavat+lähteä+soimaan+turhaankin+ja+se+jos+mikä+pilaa+sitä+mainitsemaani+naapurisopua.
17.02.2021 19:00
Joo,+itse+aloitin+kuusivuotiaana+ajamaan+mopoa+tehokkaammilla+niin+ollut+aina+helppo+testata+vehkeitä+ostamista+ja+kortin+ajoa+silmällä+pitäen.
Voit+ehkä+pyytää+jonkun+tuttavan+mukaan+joka+voi+auttaa+tai+sitten+vain+koitat+varovasti+että+perusteet+on+pyörässä+kunnossa+ja+toivot+parasta.
16.02.2021 18:48
Latausajat+lyhenee+koko+ajan+ja+kun+akkkuteknologiassa+saavutetaan+jokin+läpimurto+ja+varauskyky+kasvaa+huomattavasti+ja/tai+latausajat+lyhenee+todella+paljon+niin+peli+on+selvä.
Samaa+tekniikkaa+voidaan+toki+sitten+käyttää+prätkissäkin...
15.02.2021 20:03
Riippuu+vähän+millaisissa+tehoissa+moposi+on+ollut,+jos+kurittomalla+2T+mopolla+on+ajanut+niin+saa+EXC:llä+mukavan+teholisän+niin+että+ajaminen+tuntuu+mielekkäältä.
Kannattaa+toki+aloitella+varovasti+ja+pikkuhiljaa+niin+kuin+aina.
Kynnys+on+toki+sitä+pienempi+mitä+viritetympi+mopo+on+ollut+ajossa.
15.02.2021 19:49
Tuon+ketjun+aloitti+itseltäkin+löytyvä+Kawasaki+Gpz+900+R+jonka+aihiosta+kehitettiin+RX-10+ja+siitä+ZX-10+josta+edelleen+ZZR+1100+joka+myös+löytyy+itseltä.
Noista+juuri+tuo+900+ja+1100+oli+onnistuneita+pyöriä,+tonniset+jäi+häviölle+kun+väännettiin+kilpailijoiden+kanssa.+Varsinkin+Honda+CBR+1000-89-+pesi+tuota+ZX+mallia+pahasti.
14.02.2021 18:59
Sepä+se,+jotkut+kai+haluaa+säästää+mutta+jotain+helposti+sattuu+ja+remontin+hintaa+ei+ihan+pienillä+ajoilla+säästellä.+Itse+käytän+moottoreissa+98+bensaa+kun+se+on+varma+valinta+ja+hintaero+olematon.
14.02.2021 18:55
Naapurisopu+on+kullanarvoinen+kerrostalossa,+aina+on+joku+parvekkeella+tupakalla+tai+muuta+ja+pyöräsi+turvassa.+Itsellä+ainakin+pysynyt+hyvin+turvassa+tolppapaikalla+kahden+talon+keskellä.
14.02.2021 18:52
Jos+olet+ajanut+enduromopolla+niin+EXC+toteuttaa+ne+ajatuksesi+joita+heräsi+kun+ajoit+mopolla+mutta+jotka+eivät+mopolla+olleet+mahdollisia.
14.02.2021 18:50
Ei+tunnu+missään+jos+moposi+muuten+on+kunnossa.
14.02.2021 18:46
Itse+kyllä+koen+että+noilla+spekseillä+tulee+erittäin+kannattavaksi+nauttia+niistä+mitä+on+ostanut+ja+ajaa+aina+kun+vain+voi.
Itsellä+OP:n+vuodenaika+hinnoiteltu+on+aina+päällä+joten+voi+ajaa+läpi+vuoden+jos+haluaa.
11.02.2021 18:59
Hyvin+pystyt+ajamaan,+itse+olen+190cm.
Valitset+vain+omaan+ajotyyliin+sopivan+mallin,+sporttinen+ripeään+menoon+tai+matkamalli+tai+sitten+ihan+perusmalli+kuten+esim+Vespa.
10.02.2021 18:41
Mukavaa+uutta+viikkoa!
Nyt+olisi: Uudessa+haastattelussa+'Die+Entweihung'+ja+Mikro-Arviossa+'Kings+&+Pawns'+- Melodista+Tummaa+Metallia.
08.02.2021 15:26
Kilokyykky+on+varma+valinta,+mutta+ei+Busassakaan+mitään+vikaa+ole.
04.02.2021 19:05
Ennen+ainakin+nuo+laitettiin+varmoiksi+vähän+samaan+tyyliin+kuin+Ural-harrastajat+tekivät+omilleen.+Eli+vaihdetaan+vähän+laakereita+ja+sitä+rataa,+sillä+kai+ne+pahimmat+källit+saa+pois.
Mutta+ei+ne+silti+mitään+Japanin+tai+muidne+merkkien+lippulaivoja+vastaa.
02.02.2021 19:05
Fillari+on+paljon+helpompi+ajaa+talvella+kuin+edes+mopo+saatikka+moottoripyörä.
Ja+siis+olen+ajanut+talvella+paljon+joten+tiedän+mistä+puhun.
Veikkaisin+että+isoissa+kaupungeissa+ei+niin+paljoa+lähdetä+suhaamaan+kaksipyöräisillä+liukkailla+kuin+maalla.+Samaa+kaavaa+noudattaisin+itsekin,+maalla+on+välimatkat+sen+verran+pidempiä+ettei+samalla+lailla+selviä+pyörällä+tai+kävellen.
31.01.2021 18:53
Pohjolasta+ei+tonniikaan....
28.01.2021 20:36
Aloittajan+idea+lienee+nimenomaan+rakentaa+atomeista+itse,+mutta+suomessa+se+on+todella+vaikeaa+ja+sitä+tekevät+esittelevätkin+sitten+vehkeitään+yleensä+laajasti+kun+takana+on+helvetillinen+prosessi.
Eli+kuten+sanoin+niin+jos+haluaa+helpolla+ja+halvalla+ajamaan+niin+ostaa+valmiin.+Jos+taas+haluaa+Pelle-Pelottomaksi+niin+rakentaa+itse.+Mutta+mitä+tulee+tuollaiseen+niin+suomen+lainsäädäntöä+kaikenlaisen+omatoimisuuden+suhteen+on+kirottu+sukupolvien+ajan.
28.01.2021 20:30
Siltä+kuulostaisi+että+johtojen+leikkaus+on+syynä,+vaihda+vaikka+ehjää+osaa+tilalle+niin+eiköhän+taas+toimi.
27.01.2021 19:09
53 / 99