Vapaa kuvaus

Aloituksia

78

Kommenttia

1332

1. Mulla+oli+kerran+resupetteri+ja+toisella+kerralla+potpuri.+Veneessä.+Aimo+souti+sen+karille.+Ai+mille+karille?+No+runkkarille.+Thai-aimoni+Pum+Pui+Panolak+valehteli+että+patonkista+oli+majoneesit+tulleet+rinnuksille.+En+uskonut+ja+maistelin.+Kyseessä+oli+siemen+neste.
  2. Olen+havainnut+kiinnostusta+persoonaani+kohtaan.+Pattijoen+pallomahat+on+kiinnostuneita+monenlaisista+asioista+ja+niin+minäkin.+Meillä+on+vaan+erilaiset+kinostuksen+kohdeet.+Luettelen+muutaman+asian+jotka+EI+minua+kiinnosta.+Lenkkeily,+kävely,+marjastus,+pyöräily,+uinti,+kuntosali,+rullaluistelu,+sulkapallo+eikä+mikään+muukaan+liikunta+eikä+hyötyliikunta.+Minua+EI+myöskään+kiinnosta+työnteko,+yrittäminen+eikä+vapaa-aika.+Niinikään+minua+ei+kiinnosta+ulos+meneminen,+telkkari,+kirjat,+sarjakuvat,+kodin+remontointi+eikä+pihatyöt.+Ei+kiinnosta+historia,+matematiikka,+biologia+eikä+psykologia.+En+kuuntele+musiikkia+enkä+keräile+mitään.+En+ole+ikinä+harrastanut+mitään.+Naurettavimpia+juttuja+on+yleisurheilu+ja+kaikenlainen+palloilu.Olen+huvittunut+kaikesta+extreme-urheilusta.EN+ole+kiinnostunut+naisista,+lapsista,+eläimistä+enkä+kasveista.+Ylipäätään+kaikenlainen+sosiaalinen+elämä+on+aika+ällöä.+En+halua+naista,+kaveria+enkä+ystävää.+Lapset+olis+kauhee+kuluerä+vaan+ja+kyttää+perintö+kuksaani.+Poltan+sen+ennemmin.+Ihmiset+ei+ole+mun+juttu.Inhoan+matkailua+jalan,+pyörällä,+autolla,+mopolla,+motskarilla,+bussilla,+minibussilla,+junalla,laivalla,+helikopterilla+ja+lentokoneella+sekä+potkulaudalla.+Vespaa+ei+oo+eikä+tuu!+En+tykkää+kokkaamisesta+enkä+ravintoloissa+käymisestä.+Vihaan+radiota+ja+ikkunasta+tulevaa+valoa.+Yöllä+kuu+möllöttää+joskus+ja+ärsyttää+tosi+paljon.+Yhteenvetona+minä+en+tykkää+päivistä+enkä+öistä,+en+valveillaolosta+enkä+nukkumisesta,+en+vessareissuista+enkä+syömisestä.+Mulla+on+vähän+muita+kiinnostuksen+kohdeita,+mutta+en+ala+teille+niistä+avautumaan.