Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SenssuChlangMai
profiilit
SenssuChlangMai
SenssuChlangMai
Vapaa kuvaus
Aloituksia
78
Kommenttia
1332
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mulla+oli+kerran+resupetteri+ja+toisella+kerralla+potpuri.+Veneessä.+Aimo+souti+sen+karille.+Ai+mille+karille?+No+runkkarille.+Thai-aimoni+Pum+Pui+Panolak+valehteli+että+patonkista+oli+majoneesit+tulleet+rinnuksille.+En+uskonut+ja+maistelin.+Kyseessä+oli+siemen+neste.
14.09.2020 12:16
Senssu+Chiang+Maista+hei!+Nyt+on+meillä+hullut+päivät+kaikissa+konsernin+ravintoloissa!+jum+kum+mum+keitto+vain+ysiysi+paateroa+ja+päälle+lasi+haaleaa+hanavettä+samaan+paateroon.+Älä+jää+oven+taakse+kuiguilemaan+vaan+tule+rohkeasti+sisään!+Niin+tuli+enomieskin+aikoinaa.+Istui+kaks+vuotta+kivitalossa+rigsussa+siitä+sitten..+sain+silloin+resupeppu+lempi+nimen.+Voin+kai+vakuuttaa?
14.09.2020 08:47
Kerran+kävi+niin+ettei+menty+mieheni+kanssa+ikinä+pattajalle.+Usean+danin+senseinä+mun+kädet+on+rekisteröitynä+poliisien+kirjoissa+aseiksi.+Vaimo+kysyi+mitä+on+tapahtunut+kun+tulin+kotiin+sen+näköisenä+kuin+olisin+joutunu+auto+onnettomuudeen.
Vastasin+että+gängi+kävi+päälle+mutta+torjuin+niiden+kaikki+iskut+kasvoillani+hyödyntäen+sensei+opistossa+oki+nawalla+oppimaani.
12.09.2020 11:29
resupetteri+osdarilla+oli+jassossa+suma.+Voitin+melkein+kolme+euroa.+Peralle+olin+kaks+pystyssä+mut+itelle+jäi+kuitenkin+vielä+neljä+egee.
08.09.2020 09:48
Olin+naimi-sissa+minäkin.+Vaimo+sitte+väsähti+siihen+menoon+ja+meininkiin.+Oli+kirjoittanut+avio+ero+hakemukseen+että+"Mul+on+omituinen+äijä,+se+on+ihan+ku+Kansan+Uutiset.+Kannetaan+joka+aamu+kotiin+ja+rupee+heti+valehtelemaan"
Sitten+kekkosesta+tuli+residenssi.
06.09.2020 10:34
Suur+lähetysdön+juhlissa+aina+kun+tanssahtelen+poski+valssia+everstin+kanssa+niin+samalla+vinkkaan+silmää+suur+lähettiläälle+joka+kaivaa+pikku+leimasimen+taskusta+ja+leimaa+sinne+mulle+tuleville+vuosille+elite+statuksen.+Ostan+hälle+sitten+jotakin+pientä+kivaa+mun+titaani+amexilla.+Viimeksi+ostin+roleksin+dimanteilla+ja+pussin+reilun+kaupan+banaaneja.
17.08.2020 15:17
Moi+Numba!+On+ne+pettereitä+ja+taputeldu+on.+Viime+yönä+nukuin+vaan+2+tundia+ni+vähän+meinaa+silmä+luppaa.
S
17.08.2020 14:58
Kerran+taputeltiin+oikein+kunnolla+hua+hinin+big+mäkin+auto+kaistalla.+Kun+oli+vääräd+mausteet+mun+laatu+annoksessa+ja+oli+laitti+kokis.
by+Numball
17.08.2020 14:56
Moi+Numba!+Olen+taputellut+täällä+jo+kauan,+voin+vakuuttaa+sen.+Olen+ottanut+selvää+itse+asiassa+tästä+taputtelusta+ja+ulko+minisderiö+on+kanssani+samoilla+linjoilla+kun+kävelin+poliisi+bäällikön+kanssa+vasten+autiota+hiekka+rantaa+ja+ajadukseni+mut+kauas+kandaa.+On+mageeta+olla+hesa+äijä.
17.08.2020 12:42
(tein+pienen+testin+ja+katsotaan+kuinka+nopeasti+siellä+"Thaimaassa"+tähän+reagoidaan+kahden+aikaan+yöllä)+Epäilen+että+se+on+jo+tapahtunut+tätä+kirjoittaessani.+
En+ole+kukaan+mainituista+nimimerkeistä.
15.08.2020 21:48
Poju+ei+ole+ketään+tullut..+olen+ottanut+selvää.+Ulko+minisderiön+päätöksellä+pitää+vahvistaa+ja+olen+ottanut+selvää+että+ei+ole+tullut+balloilijaa+eikä+edes+jalka+palloa.+Vakuutukset+100.000+euroa+pitää+olla+olen+ottanut+selvää.+isinööritkään+ei+pääse.+Olen+ottanut+selvää.
15.08.2020 18:20
Mä+laulan+resupetteri+aina+garaokessa+oman+version+rihannan+laulusta+umprella.+Oon+tehnyt+ite+siihe+uudet+sanat.+Andö+mai+kellohame,+ee+ee+ee,+andö+mai+kellohame.+Se+jaksaa+naurattaa+yleisöä+ja+sitten+kun+joku+kurkkaa+mitä+siel+hameen+alla+on+niin+päästän+rähäkän+sahtikiljukotiviinipierun.
15.08.2020 17:41
Simisteri+tiedottaa+että+sinsinöörit+ei+pääse+thaimaahan+pillun+perään+kuolaamaan.+Jos+näätte+mun+akan+pattajalla+ni+sanokaa+sille+että+tuo+sen+mun+matka+laukun+takas.+Tarvin+sitä+tossa+ruuttana+lammella+kerään+matoja+siihi+ku+meen+onkelle+viereisen+huoneen+tapsan+kaa+toho+tikkurilan+viereseen+pösikköön.
15.08.2020 12:03
..ahistais+se+sinuakin+olla+pienessä+huoneessa+letku+kigulissa+koko+loppu+elämä+ja+katsella+kuuskyt+kertaa+kuuskyt+ikkunasta+kuusen+latvoja+ja+Malmin+lento+kentältä+nousevia+pien+koneita+sillon+tällön+vaikka+lento+kapteeni+oon+itekki..
14.08.2020 12:14
..resupetteri+mä+olen+ottanut+selvää+että+olen+selvinnyt+ottaa..
14.08.2020 11:26
Se+oli+poika+nimeltä+Päivi...+ei+tiietty+kumpi+on+roomeo+ja+kunpi+juulia..
13.08.2020 21:13
Olen+havainnut+kiinnostusta+persoonaani+kohtaan.+Pattijoen+pallomahat+on+kiinnostuneita+monenlaisista+asioista+ja+niin+minäkin.+Meillä+on+vaan+erilaiset+kinostuksen+kohdeet.+
Luettelen+muutaman+asian+jotka+EI+minua+kiinnosta.+Lenkkeily,+kävely,+marjastus,+pyöräily,+uinti,+kuntosali,+rullaluistelu,+sulkapallo+eikä+mikään+muukaan+liikunta+eikä+hyötyliikunta.+Minua+EI+myöskään+kiinnosta+työnteko,+yrittäminen+eikä+vapaa-aika.+
Niinikään+minua+ei+kiinnosta+ulos+meneminen,+telkkari,+kirjat,+sarjakuvat,+kodin+remontointi+eikä+pihatyöt.+Ei+kiinnosta+historia,+matematiikka,+biologia+eikä+psykologia.+En+kuuntele+musiikkia+enkä+keräile+mitään.+En+ole+ikinä+harrastanut+mitään.+Naurettavimpia+juttuja+on+yleisurheilu+ja+kaikenlainen+palloilu.
Olen+huvittunut+kaikesta+extreme-urheilusta.
EN+ole+kiinnostunut+naisista,+lapsista,+eläimistä+enkä+kasveista.+Ylipäätään+kaikenlainen+sosiaalinen+elämä+on+aika+ällöä.+En+halua+naista,+kaveria+enkä+ystävää.+Lapset+olis+kauhee+kuluerä+vaan+ja+kyttää+perintö+kuksaani.+Poltan+sen+ennemmin.+Ihmiset+ei+ole+mun+juttu.
Inhoan+matkailua+jalan,+pyörällä,+autolla,+mopolla,+motskarilla,+bussilla,+minibussilla,+junalla,laivalla,+helikopterilla+ja+lentokoneella+sekä+potkulaudalla.+Vespaa+ei+oo+eikä+tuu!+En+tykkää+kokkaamisesta+enkä+ravintoloissa+käymisestä.+Vihaan+radiota+ja+ikkunasta+tulevaa+valoa.+Yöllä+kuu+möllöttää+joskus+ja+ärsyttää+tosi+paljon.+
Yhteenvetona+minä+en+tykkää+päivistä+enkä+öistä,+en+valveillaolosta+enkä+nukkumisesta,+en+vessareissuista+enkä+syömisestä.+Mulla+on+vähän+muita+kiinnostuksen+kohdeita,+mutta+en+ala+teille+niistä+avautumaan.
13.08.2020 19:28
Mulla+sentään+on+jo+ilmanen+ihokosketus+ja+voin+vakuuttaa+että+on+ollut+jo+kauan.+
Valituksein+kela+korvauksista+menee+korkeimpaan+hallinto+oikeuden+käsiteltävägsi.+Piti+saaha+kelakordilla+jopa+42+euroa+alennusta+lääkkeestä.+Eivät+myöntäneet.+Nyt+on+oikeuden+käyni+gulut+jotai+58.000+euroo+mitä+se+tekee+paateroina+ainaki+kaksyt+donnia.+Tulkaa+vaan+ulosmittaamaan+hehheh..+kuksaani+ette+saa+resupetterit+ja+päästän+koronapierut+kohti+kuin+stunkki+näätä!
11.08.2020 18:51
Tämä+on+iskenut+aina+meitsiin+ku+miljoona+volttia+uimahyppy+tornista+tai+romutransu+Markuksen+luukki!+
https://www.youtube.com/watch?v=2ctcTP9pSHw
11.08.2020 16:22
Hehheh+resupetterit!+Ei+tarvi+matkustella+ei+ja+jää+ihokosketukset+rahalla+saamatta+taas...+Mä+olen+jo+täällä+ja+sen+haluan+teille+vakuuttaa.+Kolmasti+päivässä+lämmin+aderia+ja+kaks+välkkäpalaa.+Ilmaiseksi.+Sairaala+ruuat+ihan+ookoo+tänää+jauhe+porkkana+sosetta+ja+bäärynä.+pitää+laihtua+vielä+82+kiloa+ennenku+voivat+nukuttaa+ja+oberoida.
Uudella+remondoitulla+osastolla+22+tuumaset+tennarit+ja+paljon+kanavia.+Mainos+televisio+ja+kaikki.+Vaipan+vaihdossa+tulee+ilmasta+ihokosketusta.+Sitä+josta+petterit+joutuu+maksamaan!+Osastolla+on+kiva+hillua,+kun+ilmaseks+saa+rapsutella+omaa..
11.08.2020 16:13
43 / 67