Vapaa kuvaus

Aloituksia

103

Kommenttia

1458

1. Kuinka+sujuu+multa+lauantai?+No+samalla+tavalla+kuin+kaikki+muutkin+viikonpäivät.+Täällä.Kuinka+kuluu+multa+lauantaiAinoo+kaverikin+töitä+saiKuinka+kuluu+multa+lauantai..+lauantai?Pienet+sievät+tyttäret+hienoissa+autoissaan,minuun+eivät+tuhlaa+lämpimiä+tunteitaanKärryni+puhki+ruostuu,+en+heitä+kiinni+saaSiis+tyydyn+jalan+matkaa+taittamaan.En+kehtais+mennä+baariinkaan,+kepuu+latkimaanSäästän+senkin+iltaan+että+yöllä+unen+saanNämä+naamat+turvonneet+minä+tunnen+tarkalleenSe+masentaa.+Masentaa+kun+katsoo+kaltaistaan...+Jutelkaa+mulle+jooko?+Oon+oikeesti+tosi+mukava+kaveri+ja+oon+jo+täällä.+Kävin+jo+kaikissa+paikoissa+ja+nyt+oon+huoneessani.
  2. resupetterit+esittelee+pattajan+poikien+jahteja.+Mulla+ei+ole+mitään+tarvetta+todistella+teille+mitään+mutta+mulla+kyllä+on+tuoreita+aijaa+kuvia+tossa+odottelemassa+postitusta+iso+läjä..+on+jahtikuvia+kuksan+kanssa+Chiang+Maissa+ja+puhketin+siamin+lahdella+liblattelemassa+sukeltaja+tyttöjen+ylä+osattomissa+uiden+siinä+ympyrää+ja+sitten+on+rols+roisen+kuvia+kuksan+kaa+ja+harleyn+kaa+ja+kumman+kaa.+Onhan+näitä+mutta+sitä+ennen+tarin+kaks+kytä+tonnia+rahaa+tänne+hesaan+ja+heti.