Teille, että voitin reilusti yli 10 miljoonaa ja minun ei tarvitse enään käydä töissä koska kaikki tilini jäisivät säästöön, enkä koskaan tarvitse säästöjäni, koska minulla on rahaa yli 10 miljoonaa ajattelin alkaa sukelteltelemaan joka päivä. Elämäni loppuun asti.
Hyvät aikalaiset, haluaisin sanoa.
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Paljon onnea!
Oletko sukellusta aikaisemmin harrastanut?
Voisin vinkkejä antaa... esim. Pattaya ei ole Thaimaan parhaita kohteita, mitä sukellukseen tulee. - Anonyymi
" Köyhän paras HUVITUS -
on vilkas MIELIKUVITUS " Istuin lempi smuutie paikassani amerikassa leimaamass passia ja lukemassa lehteä henkilökohtaisista syistä tuprutellen sikaria, kun kardashianin kimi tuli siihen ja sanoi minun olevan tasokkaan ja laadukkaan näköinen. Letkautin hälle että taidetaan kuulua sitten samaan kastiin. Häntä nauratti kovasti. Suudellessa unohdin ottaa sikarin pois suusta mutta häntä vaan nauratti koko ajan.
Nyt me mennään naimisiin viikon päästä lauantaina, kun hän saa Kani Wesdin pois kämpästään ja sitte me ollaan yhdessä aina. Tykkäs kovasti mun Moparin uudesta imusarjasta johon letkautin että on mulla muutakin imettävää. Häntä kovasti taas nauratti ja kinkkasi mulle silmään.- Anonyymi
Niinhän sen piti aimonkin kanssa olla ikuista..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän sen piti aimonkin kanssa olla ikuista..
Voin vakuuttaa että rakas Aimoni imaisee ladan pako putken kautta käyntiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311806
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161632Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR3291042- 611040
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen91945- 66891
- 46791
- 1780
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9711Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta63694