Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SenssuChlangMai
profiilit
SenssuChlangMai
SenssuChlangMai
Vapaa kuvaus
Aloituksia
101
Kommenttia
1434
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Joku+kohta+ihmettelee+miksi+matkustan+pangokiin+lapikkaissa,+mutta+vaihdan+ne+lennon+loppu+osiossa+huopatossuihin+heti+kun+koneen+nokkapyörä+koskettaa+moottori+radan+pinta+osaa.+Tuttu+dullimies+säilyttää+lapikkaita+terminaalin+narikassa+sillä+aikaa+kun+luksustelen+nanalla.
13.12.2020 22:45
Voin+vakuuttaa+että+mulla+on+jo+aimo.+thai-aimo.+Uima+hyppää+voltilla+ja+soutu+veneellä+suutelee+plaanissa.+Kun+se+haastattelee+lento+koneessa+seutulan+lento+kentällä+lentokentän+koneen+emäntää+thaimaan+kielelellä+niin+hyvä+tunnelma+valtaa+mielet.+Meidän+valinta+on+laadukas+ulko+maalainen+lento+yhtiö.+Minä+en+tarvi+pituus+suunnassa+jalka+tilaa+koska+olen+alle+150+pitkä+mutta+reidet+on+ihan+härkäpaksut+eikä+mahdu+penkin+ja+tarjottimen+väliin+Vinnairin+lento+kentän+koneessa.+Tarjotin+jää+vinoon+niin+että+riisit+ja+pinaatti+muhennus+valuu+pussihousujeni+lahkeita+pitkin+lapikkaisiin.
13.12.2020 22:38
Resupetterit..+Hyvä+ystäväni+ja+asuin+kumppanini+numba+meni+myymään+meijän+kaminan+ja+torppa+viileni+jää+kaappi+lämböön.+Lähettiin+nyt+miehissä+hakemaan+polttopuita+laatumoottori+pyörällä+jossa+asian+mukainen+taakka+teline+jonka+voin+vakuuttaa+https://www.youtube.com/watch?v=yBYMtH3mUnk
Hyvää+joulun+alusta+vaan+kaikille+täältä+thaimaasta!
12.12.2020 16:54
Resupensselit+meillä+on+jo+täällä+hesan+vantaalla+semmonen+snakkari+sgibari+että+siellä+saa+bablaa+sgruudata+vasta+ku+on+juonu+9+kesgi+olutta.+Meijeri+voin+vakuuttaa+lähitabiola.
08.12.2020 11:12
Pesuretteri+minä+saan+limaiseksi+Suomessa+koska+olen+hyvän+näköinen+kaulasta+ylös+päin+mutta+minua+ei+kiinnosta+se+putken+sisä+pinnan+iho+kosketus+naisessa+tässä+iässä+enää+ja+minun+ei+tarvi+maksaa+siitä.+Välillä+haluan+olla+pattajan+poika+mutta+toisinaan+harmittaa+etten+ole.+Olisihan+se+mukavata+olla+mutta+ilmaiseksi+tietenkin.+Olen+käynyt+kaikissa+paikoissa+tällä+palstalla+joten+kaikki+on+jo+nähty.+Nyt+näen+vaan+vilua+ja+nälkää+koska+ryyppäsin+kaminan+ja+sgruudasin+skeidaa.+Jouluksi+tulee+neron+palautukset+vaisalalta+ja+sitten+otetaan+taas+eikä+olla+köyhii+ei+kibeitä!
07.12.2020 12:33
Kävelin+tossa+rikkaan+vaimoni+kookospuistossa+ja+ekat+pähkinät+oli+jo+kyspiä.+Huomenna+korjataan+sato+ja+meikäläisen+pyörä+tuolin+venttiilit+säädetään+samalla.+Vee+kasin+kone+ja+nokkapyörä+on+euro+shopperi.+Maksaahan+se+jokusen+paateron+mutta+ei+tunnu+missään.
Pyyhin+joulukuun+ekseli+taulukosta+lihapullat+pois+ja+pisti+perunaa+tilalle+ni+se+oli+sillä+kuitattu.+Mulla+on+hirveen+hyvä+eläke+ja+pari+patenttia.+Hirvien+hyväksymä+kivääripussi+oli+eka+patenttini+ja+ahterilla+lämmitettävä+polku+pyörän+satula+toinen.
03.12.2020 17:39
Mä+oon+sitä+mieltä+että+akkoja+ei+piä+hemmotella+oli+kitaran+mallinen+tai+ei.+Tasa+arvo.+Meillä+akka+sanoi+että+on+nälkä.+Sanoin+että+nii+mullakin+ja+lähdin+yksin+aabeeceelle+syömään.+Olihan+kuitenkin+kelapäivä.+Muija+jäi+kotiin+juomaan+hanasta+vettä.+Sanoin+että+älä+laske+altaaseen+koska+vesi+maksu+on+kallistunut+taas.+Nykyään+se+juo+hule+vettä+rännin+päästä.+En+oo+kyl+nähny+sitä+kohta+puoleen+vuoteen.+Marjaan+lähti+silloi.+Outoa+että+otti+matkalaukkusa+ja+passisa+mukaan+marja+reisulle.+Tulee+varmaa+kohta+tosi+paljo+marjoja.
03.12.2020 11:07
Voin+vakuuttaa+että+mulla+on+jo+kookosta+kuksassa+täällä+hesassa.
02.12.2020 22:53
Mul+on+resupetteri+karema+ollu+huollossa+muutaman+vuoden+jo+mutta+sitten+tulee+kyllä+kuksa+lehdellä+nii+että+tuntuu+ja+nägyy!+Ai+mistäkö?+No+tsiangmaista+tietenkin!
02.12.2020 10:51
Synttärit+tuli+ja+meni..+samalla+meni+ens+kuun+eläke+kurkusta+alas+mutta+onnex+tiistaina+tulee+kelalta+vielä+nannukkaa+tilille.+Tänää+vietimme+rakkaan+aimoni+nimi+päivää.+Aimon+päivän+kunniaksi+tempaisimme+sytkäristä+butaanit+sieraimiin+ja+rakasteltiin+ilmaiseksi+petrooli+kaminan+lämössä.+Aimo+on+kitaran+mallinen+vartaloltaan+kun+siltä+poistettiin+alimmat+kylkiluut+maksan+siirto+operaation+vuoksi.+Oli+kovaa+hommaa+ku+sen+piti+olla+puoli+vuotta+kilju+ja+pontikka+lakossa+ennen+siirtoa.+Pyyhin+hikeä+sen+otsalta+ku+sillä+oli+delirium+ja+se+näki+kaikkia+pikku+ukkoja+ja+väitteli+kekkosen+kanssa+poli+tiikasta.
29.11.2020 22:56
Voin+vakuuttaa+että+ei+ole.+Mulla+on+omakohtaista+kokemusta.+Enkat+taitaa+olla+yheksän+ja+puol+kiloo.
29.11.2020 18:50
Voin+vakuuttaa+että+mulla+on+ollu+auki+jo+kauan..+persaus+nimittäin.+Junteilla+on+rehua+puntissa+millä+matkustaa+ja+se+pahasti+stressaa,+totuus+täytyy+tunnustaa.+Siementä+vakoon+ja+muijaa+lakoon,+on+se+niin+väärin!+
On+se+vaa+must+nyt+jotenki+väärin+että+joku+olkihattu+kurripösö+menee+jumankauta+Pattayalle,+isä+on+vieny+heinäharavalla+bussipysäkille..
Ja+sit+se+menee+Pattajalla+diskoo+ja+kehuu+et+se+on+joku+ylämaan+robin+ku+mul+on+sentää+aidot+rai+panit+päässä,+titaani+ameksi+handussa+ja+kymmenen+miljoonaa+dollaria+amerikan+pankissa+mutta+utare+unto+menee+ja+vetää+goukkarista+kaikki+naiset+mukaasa,+levittelee+lompsaasa+mis+ei+oo+ku+sian+ruokaa+ja+jotain+muuta+separaattoreita..
29.11.2020 18:43
Ei+järkytä+koska+tuo+on+halpaa+ja+keinotekoista+betoniviihdettä.+Meillä+Hua+Hinissa+ei+ole+yksikään+talo+tehty+betonista+ja+meillä+on+tarjolla+aitoa+laatu+viihdettä.
Me+aidot+thaimaalaiset+täällä+thaimaassa+ollaan+sisä+tiloissa+omassa+kastissa+koska+meidän+itse+tunto+on+terveellä+pohjalla.
28.11.2020 14:17
Yhdellä+hiekkiksen+ostarilla+tapaamallani+pojannulikalla+oli+julmetun+kokoinen+parru+ja+itse+arvostukseni+koki+kovan+kolauksen+kun+sulkija+lihas+ei+enää+toiminanunnakaan.
Kassit+hölskyi+ja+kuunneltiin+bopedaa.
27.11.2020 16:56
Lääkäri+kyllä+sano+että+tällä+menolla+ei+henki+kasva+kohta+enää+lainkaan.+Totesin+sille+juntille+että+sillä+on+huono+asenne+ja+itsetunto+epäterveellä+pohjalla.
27.11.2020 16:39
Näinhän+se+on+junttiloissa.+Hyvin+sanottu+numba!+Mulle+ei+ole+naisen+arvostuksen+kanssa+mitään+ongelmia.+Kehitysmaan+ämmien+kusiset+putkenpätkät+ei+kiinnosta+tässä+iässä+enää+ollenkaan+edes+ilmaiseksi,+mutta+kovia+ovat+moppaamaan+nurmikkoa+ja+tiskaamaan+allasta.+Petollisia+ne+on+ja+lähtee+heti+kun+lopetat+niiden+ruokkimisen+ja+unohdat+niiden+häkin+oven+hetkeksikin+auki.+Minulta+hävisi+yksi+sellainen+ja+oli+resupetteri+vieny+mennessään+vielä+rissipussin+jämän+ja+omat+ulkovaatteensa.+
Oon+ettinny+sitä+täältä+Thaimaasta,+joka+on+tossa+Malmin+lentoaseman+vieressä.
Eniten+harmittaa+että+sen+kelakorvaukset+on+ny+poissa+kuukauden+ruoka+pudjetista+mun+ekxel+taulukosta.
27.11.2020 15:48
Minulla+on+terve+ja+vahva+itse+tunto.+Se+on+vankalla+pohjalla.+Siksi+kerron+ihan+avoimesti+lukuisista+merenranta+miljoona+huviloistani+joissa+jokaisessa+on+miljoonajahdit.
Kerroin+myös+salaisista+miljoona+tonteistamme+koska+hyvä+itse+tunto.+Ravintola+konsernistamme+kerroin+ja+siitä+kun+ostettii+kaikille+tarjoilijoille+omakotitalot+täältä+Thaimaasta.+Hammaslääkäri+klinikka+loi+vaimollekin+miljoona+omaisuudet+ja+sitten+maksettiin+salainen+moottori+rata+jossa+poika+kurvailee.+Kukkatarhamme+johtuu+myös+terveestä+itse+tunnosta.
Ihan+lopuksi+sitten+kerron+kaiken+edellisen+olevan+vaan+aivo+pesua+ja+villalankaa+pattajan+pojille.+Johtuu+hyvästä+ja+terveestä+itse+tunnosta.
25.11.2020 12:04
Kiitoksia,+mielelläni+vastaan+asiallisiin+kysymyksiin.+Meillä+oli+Suomessa+todellakin+dobbareita+teron+kanssa.+Tipi+ja+Sylvesteri.+Tipi+oli+pitkäkorvainen+noutaja+dobbari+ja+Sylvesteri+matalampi+korvainen+jolla+oli+paikallisliikenteen+bussin+typistämä+etujalka.
Kun+tuotiin+ne+thaimaaseen+niin+ne+vaihtoi+rotua+tullissa+suomen+palatsi+koiriksi.+Kovia+söimään+riisiä.+Sitten+kävi+ikävästi+kun+parvi+käärmeitä+söi+Tipin+ja+Sylvesteri+muutti+naapuriin+kun+meillä+oli+riisi+kriisi.
Thaimaassa+on+helppo+kasvattaa+koiraa+koska+täällä+sataa+usein+ja+märkä+koira+kasvaa+nopeammin+kuin+kuiva.+Opetin+koirat+sanomaan+hau+ja+vuh+aina+jos+jostain+kuulu+kolinaa.
Nyt+ei+oo+ollu+koiraa+vähään+aikaan+mutta+murisen+aina+jos+murto+miehet+himottee+mun+nuudeli+pussia+tai+kuksaa.
22.11.2020 23:55
Meillä+oli+orpokoin+lapsilla+korona+ni+pesin+sen+niistä+pois+meidän+25+metrisessä+illuusioaltaassa+saippuvalla+ja+juuri+harjalla.+Heikille+jäi+vähän+vielä+tukkaan+sitä+koronaa+mutta+se+lähti+saksilla+siitä.
22.11.2020 15:22
Minua+resupetterit+ei+maksulliset+kiinnosta.+Mietin+vaan+että+saako+vaigutusvaltaa+ja+naisia+jos+menee+kävely+kadulle+omalla+ladalla?+Ilmaiseksi+siis.+Voin+laittaa+sen+puukuula+istuimen+pelkääjän+paikalle+ja+voin+vakuuttaa+että+siinä+istuessa+pelottaa+kun+pangokissa+on+vääremmän+puoleinen+liikenne.
18.11.2020 13:35
44 / 72