Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SenssuChlangMai
profiilit
SenssuChlangMai
SenssuChlangMai
Vapaa kuvaus
Aloituksia
78
Kommenttia
1332
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Resupetteri+kogis+on+thamaan+suosituin+skooda.+Oman+ihanne+painoni+saavutin+jo+80+luvun+alussa.+7700+krammaa.+Kunto+on+niin+kova+että+oikein+varpaita+pakottaa.+Valitsin+aamulla+itseni+parhaaksi+ravintolan+asiakkaaksi+tänä+vuonna+ja+ensi+vuonna.+Tunnen+hyvin+ravintolan+pitäjän.+Näytän+hälle+ruokakuvastosta+jonkun+sopivan+hindaisen+annosken,+koputan+sitä+etu+sormella+ja+sitten+sanon+että+yks+kogis+kiitti.+On+nääs+toi+kieli+puoli+hallussansa+ja+hyvän+näköisen+naamani+vuoksi+tulee+pipardia+niin+että+oikein+nivustaibeissa+kihelmöö.
09.08.2020 14:35
Ennen+vanhaan+olin+tavallinen+öinen+ja+päivänen+kostaja+ja+yökastelija.+Eukko+sano+että+musta+on+mennyt+viimeinen+käyttöpäivä+umpeen+ja+läks.+Nyt+mulla+on+VIELÄ+enemmän+aikaa+omistaututa+pattajalle!+Nyt+toimin+myös+uskottavuusmiehenä+täällä+pattajan+palstalla.+Voitte+kutsua+mua+siksi.+
Arvioin+kirjoittajien+uskottavuutta+aamukuudesta+ilta+yhteentoista.+Sillon+myös+kun+herään+yöllä+vessaan+on+paikallaan+tarkastella+uskottavuuksien+tilanne.+Silloin+on+uskottavuutta+helppo+tarkkailla,+kun+on+rauhallisempaa.+Paras+aika+taas+antaa+villalangaa+on+ilta+kuuden+jälkeen.+Harjoitan+samalla+aivopesua+ja+lähetän+päästäni+salaberäisiä+signaaleja+joilla+kykenen+ohjailemaan+ihmisiä.+Kun+se+signaali+lähtee+niin+korvissani+humisee+surrur+surrur.+Aktivoin+siten+muita+tänne.+Olen+siis+eräänlainen+yläluokan+kastiin+kuuluva+laatumies+joka+huomaa+aina+teidän+uskottavuuden+olevan+nolla+ja+kuulutte+alakastiin.+Teiltä+tuupuu+laatu+ja+ilmainen+ihokosketus+on+teille+mahdoton+suomessa+koska+teidän+ulkonägö+ei+riitä.
08.08.2020 22:07
Kohta+on+vappukin+taas+syys+kuussa.+Se+on+Suomessa+peruna+kauden+avajais+juhla.+
Hyvin+tärkeä+juhla+bresidentille+ja+etenkin+yleisperunan,+kesäperunan,+kiinteä+maltoisen+perunan,+aikaisen+kesäperunan,+Rosamundan+ja+jauhoisen+talviperunan+viljelijöille.+Bresidentti+siunaa+pellon+ja+laittaa+sinne+potun+itämään.+
Sitten+lauletaan+maamme+laulu+ja+ollaan+linnan+juhlissa+hameissa.+Minut+on+sinne+kutsuttu+koska+olen+kasti+järjestelmässä+tosi+korkeella.+Vappuna+pidetään+tonttu+lakkia+päässä+ja+syödään+höyry+nakkeja.+Suomessa+lakitetaan+joka+vuosi+marskin+patsas+tonttu+lakilla.+Se+pitää+ensin+pestä+se+pää+fairilla+kun+pulut+käyttää+sitä+toilettinaan.+Lakittaessa+lauletaan+laulu+tiukut+sammuu.
08.08.2020 15:21
Resupetteri+voin+vakuuttaa+että+olen+ollut+toivoton+jo+kauan..+topi+lähti+jo+90+luvulla+ja+vei+ladan+ja+puoli+valtakundaa+mennessään.+Meni+samassa+puuguula+penkki+ja+nahka+ratti.
Nyt+syön+hesan+parhaassa+ravintolassa+pekan+pupissa+kaalilörtsyä+ja+juon+maailman+parasta+piimää+päälle.+Ohoh+sitä+on+rinnuksillanikin+maailman+kalleimmalla+tee+paidalla+jossa+lukee+suber+alko+tikku+kirjaimilla.+Pyyhin+sen+pois+maailman+kalleimmalla+nenä+liinalla+ja+päästän+hesan+parhaaksi+valitun+kaalilörtsypierun+tosi+hienoihin+housuihin.
08.08.2020 15:03
Almun+palus+tulee+kelalta+joka+kuussa.+Sitten+on+pileet+aina.
06.08.2020 20:45
Sama+täällä.+Tosi+paljon+kavereida.+Siksi+olen+tällä+palstalla+vain+16-18+tuntia+vuorikaudessa.
Livekaverit+sitten+ok+käy+öisin+kun+nukun.
06.08.2020 20:35
Mutta+kun+mun+excel+taulukon+pudjetti+ei+riitä+tuollaisiin+sabuskoihin.+Siinä+menis+koko+kuukauden+ruoka+pudjetti+kerralla.+Siksi+syön+rekkabarkin+ruokalassa+thaimaan+parhaassa+ravindolassa.+Muija+juo+vettä.
05.08.2020 10:28
Resupetteri+hykienian+kanssa+ei+ole+leikkimistä.+Kerran+yksi+pitsalähetti+työnsi+likaisen+peukalonsa+pekka+perääni+ja+siitä+tuli+tulehus+ja+sain+vielä+pitsastakin+ribulin.+Porovirus+vissiinni.
05.08.2020 09:42
Mulla+oli+koeajossa+moottoroitu+rollaattori.+Palautin+sen+kun+sen+huippu+nopeus+on+3,5+kilsaa+tunnissa+ja+mun+katkokävelyn+huippu+nopeus+on+1,2+kilsaa+tunnissa.+Tosta+kun+lähettiin+palvelutalon+nurkalta+ni+rollaattori+oli+jo+alepan+nurkalla+kun+minä+en+ollu+vielä+puoli+välissäkään.+Kakarat+oli+pöllineet+palautus+pullot+jo+siihen+mennessä+ku+pääsin+sinne+kaupalle.+
Juttelin+lääkärille+toisesta+ongelmasta,+ku+multa+tulee+joka+aamu+kakki+tasan+kuudelta.+Lääkäri+sanoi+että+sehän+on+ihan+normaalia+ja+hyvä+että+on+säännöllinen+rytmi.+Sanoin+sille+että+niin+on+mutta+ku+mä+herään+vasta+seiskalta.
01.08.2020 07:35
Joo+minulle+tois+kanssa+guriiri+kortteja+on+kultaa+platinaa+ja+tidaania+niin+että+tuntuu!+Gardeja+on+joka+lähtöön.+On+äs+etu+ja+koo+etu,+hesan+kirjastokortti+ja+kuvallinen+kela+gold+kortti+jota+pitää+vilauttaa+invataksin+kuskille.+Taisi+olla+tsaarin+guriiri+joka+toin+kaikki+ne+gardit+ja+niitä+sitten+vinguttelen+menemään+kun+tsoppailen+ilman+ylä+rajaa.
28.07.2020 20:27
Mulla+oli+resupetterit+lapsena+luonnottoman+pieni+pää+mutta+aikuisen+miehen+hampaat.+Niihin+ne+osumat+sitten+aina+tuli.+Kesti+melkein+kolkyt+vuotta+ryypätä+että+pää+oli+suhteutettuna+saman+kokoinen+hampaiden+kanssa.+Siellä+mä+sitten+hammaslääkärissä+rakastuin+tulevaan+exääni.+Valehtelin+sille+että+mul+on+300+hehtaaria+mettää.+Kymmene+vuotta+se+jakso+uskoa+että+kohta+tulee+rahaa.
Kouluajat+oli+rankkoja+ja+mua+kiusattiin+usein.+Yksi+venäläispoika+otti+aina+hiuksista+kiinni+ja+pieras+naamalle.+Äiti+kysy+kotona+miks+mä+haisen+taas+borssikeitolle.+
Yksi+ukko+heitti+mua+kirveellä+kun+olin+sen+omenapuussa.+Sain+just+ja+just+väistettyä.+Kerroin+asiasta+kotona.+Äiti+oli+tiskaamassa+ja+se+ei+ees+kääntynyt+vaan+kysy+että+osuko+ja+jos+ei+ni+kuori+rääpäle+perunat+jos+sulla+on+molemmat+kädet+vielä.
25.07.2020 16:35
Ihan+lopuksi+otin+keski+leveän+taistelu+asennon+ja+huusin+KHIAIIIII!+Se+lamaannutti+kaikki+paikalla+olijat+syvään+kauhuun+niille+paikoilleen.+Hetken+aikaa+luulin+että+ei,+sitten+luulin+että+joo,+sitten+että+ei..+mutta+lopuksi+huomasin+että+joo.+Joku+lähti+jo+siitä+hakemaan+moppia+ja+kerros+siivoojaa+paikalle.+Just+olin+kaiken+lisäksi+tullu+kylvystä,+jossa+uitin+neljää+jahtiani+Mustikkia,+Merenneitoa,+Kaarna+Ykköstä+ja+Didanikia+niin+että+porpelit+vaan+päris+ja+kasit+jyris.+Mutta+nyt+on+perjantai+jihuu+ja+ens+kuun+rahat+tuli+rahat+tuli+ja+mun+syämmeni+suli!
24.07.2020 17:21
Sillon+kun+olin+karate+tyttönä+parta+harjun+ilma+voimissa+niin+lempinimeni+oli+fakin+bits.+Olin+aika+kenkku+muija+ja+kellohameen+alta+saattoi+tulla+monoa+nilkkaan+ihan+yks+ja+kaks+ja+tsuki+silmägulman+ohimoon.+let+duu+tö+vist+oli+lembi+kappaleeni.+siinä+oli+niin+menoa+ja+meiningiä+että+nansot+repes!
23.07.2020 21:50
Kerran+liplattelin+jahdillani+Hua+Hinin+edustalla+tyynellä+valta+merellä+sikareita+poltellen+ja+laatu+juomia+kuksastani+siemaillen,+kun+jättimäinen+meri+susi+hyökkäsi.+Laitoin+kuksan+sivuun,+otin+leveän+haara-asennon+ja+päästin+niin+kimeän+khiai+huudon+että+gristalli+lasit+halkesi+ja+kantta+kuurattiin+sen+jälkeen+ainakin+kolme+tuntia.+Olin+syönyt+jotakin+sopimatonta.+Parasta+ennen+ei+ole+viimenen+käyttö+päivä,+mutta+siinä+saarijoisten+silakka+laatikossa+joka+oli+ollut+kolme+viikkoa+kannella,+se+oli.
Meri+susi+varmaan+arveli+että+tuo+lounas+on+jo+pilalla+ja+häipyisisi+pois+meren+kuohiihin.
23.07.2020 21:46
Amerikassa+on+kuuluisa+laulelija+Spruus+Sbrginsteen+josta+resupetterin+ikäiset+ei+ole+kuullukaan.+Hänellä+oli+levy+romanttinen+levy+The+tunnel+of+love,+joka+on+suomennettuna+kusinen+putkenpätkä.+Minua+ei+se+pätkän+vertaa+kiinnosta+se+pätkä+mutta+se+levy+mulla+jo+on,+voin+vakuuttaa.+En+mä+sitä+kuuntele+ku+se+vie+sähköä+älyttömästi+mutta+mä+katselen+siitä+levyn+keskellä+olevasta+reiästä.+Niissähän+on+se+reikä,+heheh!+Siitä+kun+kylmähuoneessa+katselee+illalla+ni+varpaathan+ne+siellä+näkyy+ja+se+on+ku+taideteos,+taulu.+Te+mitään+ymmärrä+taiteista.+Mulla+on+jo+seinällä+aito+mestari+teos+Nahistelevat+Medsot.
23.07.2020 21:09
Resupetterit+meillä+oli+kasarilla+böndellä+helppoo+se+seksiharrastus..+Niityn+laijalla+ku+huus+että+kuka+haluu+suuseksii+ni+aina+joku+vastas+sieltä+että+MÄÄ
ne+oli+aikoja+ne.+Enomiehellä+oli+kerran+nainenkin+kylässä.
22.07.2020 15:36
Kiitos+edoriikka+on+aina+ollu+mulle+tärkeää+sillon+ku+se+ei+maksa+mitään.
21.07.2020 19:46
Resupetterit..+mulla+oli+kerran+ihan+sika+eroottinen+hetki.+Kirjaimellisesti.+Tuurasin+sikalan+lomittajaa+sillä+aikaa+ku+se+kävi+pasgalla.
21.07.2020 18:57
Niin+mutta+mä+olen+jo+täällä+Chiang+main+hesassa,+juntti.+Anna+mun+valehdella+rauhassa+tai+pistän+karate+sensein+taidot+kehiin+ja+tulee+pahaa+jälkeä+sitten.+ttu+mä+mikää+karate+mies+ole+enkää+oo+thaimaassa+käynytkään+mutta+anna+mun+liplatella+rauhassa+tällä+mun+miljoona+jahdilla.+ttu+mulla+mitää+jahtia+ole+mutta+anna+mun+olla+mun+puketin+savu+saunassa.+ttu+mulla+mitää+savu+saunaa+oo+ootte+te+omalaatuista+populaa+resupetterit.
21.07.2020 13:55
Puulaveden+Puketti+paarissa+oltii+joskus+kerran+tikka+kisaa.+Siitä+meni+sitten+yksi+vanha+rouva+ohi+tuoppi+kourassa.+Hän+poistu+keskuudestamme+tuossa+viime+kesänä.+Laitoin+hälle+joka+vuos+joulukortin+jossa+sitte+pahottelin+tapahtunutta.+Aika+hyvin+hän+oli+pärjänny+yhellä+silmällä+viimeset+kaksgyt+vuotta+eläkkeellä.+Ei+eläkkeellä+tarvi+kaikkia+silmiä+muutenkaa.
21.07.2020 12:52
44 / 67