Koronasta huolimatta. Jouluksi saapui joitakin tuhansia turisteja ja kaikki turistit eivät halua kököttää hotellihuoneissaan tissuttelemassa vaan bailaavat kuten normaalisti https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/61b953c4-0a13-4a08-bc46-f1eb3ef1440f
Polliisi ei tästä sitten tykkää. Sakoillahan nuo tulee selviämään, mutta sakot voi olla kohtalaisen suuret. Sain itse aikoinaan 1200 euron sakot loman toisiksi viimeisenä päivänä ja kyllä veetti. Tilasin Suomesta lisää rahaa mutta se tuli vasta lähtöpäivänä enkä ehtinyt juhlia niitä.
Juhliminen jatkuu Thaimaassa
35
62
Vastaukset
- Anonyymi
Siispä rokki soi! Thaimaalaiset taitaa juhlinnan ja siksi sinne myös monen turistin veri vetää. Juhlinta on ihmisen parasta aikaa!
https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=kziDLZTT6JM&feature=youtu.be - Anonyymi
KAIKKI JUHLATUULELLA OLEVAT JUHLIMAAN !
Pienet bilheet verrattuna Jyväkylän yliopistojuhliin, joista poliisin olisi pitänyt pidättää tuhat räkänokkaa.
Thaimaa on ainut paikka maailmassa, jossa eläminen jatkaa normaalia kulkua.
Ainut paikka, jossa on voinut viettää pikkujouluja, ja nyt on taas pikkujouluaika, kiinalaisten joulu lähestyy. Eipä muuta poijjaat kun juhlimaan Paratiisiin. - Anonyymi
Eikö olekin hienoa että thaimaassa voi juhlia, tosin poliisi on hieman erimieltä, 90 farangia on pidätetty kokoontumiskiellon rikkomisen takia jollakin merikitysettömällä pikku saarella, näitä 90 odottaa kahden vuoden vankeustuomio, tai ja tuhansien eurojen sakko, mutta tosiaan tärkeää on saada juhlia, tosin kustannukset voi nousta loppuloman osalta hyvin kalliiksi.
By NumBall- Anonyymi
Toveri Numball on ratkaissut tämän ongelman oivallisesti. -Kun maleksii yksin sisätiloissa verhot kiinni, ei tule koronaa eikä sakkoja. Internetissä voi sitten nautiskellen katsella kun nuoremmat ja terveemmät on ongelmissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toveri Numball on ratkaissut tämän ongelman oivallisesti. -Kun maleksii yksin sisätiloissa verhot kiinni, ei tule koronaa eikä sakkoja. Internetissä voi sitten nautiskellen katsella kun nuoremmat ja terveemmät on ongelmissa.
Eiks olekin mukavaa kun taas kerrot miten aikaani vietan, harmi vaan etta hua hinissa on sulkupaalla, alkoholia ei saa rafloista, muutakuin kahvikupeista, maskit pitaa olla naamalla kun liikut kaupungilla, tosiaan nyt kannattaa pysya poissa thaimaasta jos perse ei kesta kuten toteat maleksimista kotona... miten sinne suomen savoon, joko olet Nils Holgerssonin lentoyhtiolta tilannut haavematkaliput tanne thaimaahan, palaillaan jooko kun paaset paratiisiisi.
Tama aikana voit vaikka katsella tvsta pikkukakkosta jos se viela sattuu tulemaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosin voit tuotakin ajankuluksi katsella, voit varmaan ladata sen koneellesi torrentista siina on 52 osaa, kun katsot osan viikossa, vuosi menee nopeasti pattayasta haaveille.
https://en.wikipedia.org/wiki/The_Wonderful_Adventures_of_Nils_(TV_series) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiks olekin mukavaa kun taas kerrot miten aikaani vietan, harmi vaan etta hua hinissa on sulkupaalla, alkoholia ei saa rafloista, muutakuin kahvikupeista, maskit pitaa olla naamalla kun liikut kaupungilla, tosiaan nyt kannattaa pysya poissa thaimaasta jos perse ei kesta kuten toteat maleksimista kotona... miten sinne suomen savoon, joko olet Nils Holgerssonin lentoyhtiolta tilannut haavematkaliput tanne thaimaahan, palaillaan jooko kun paaset paratiisiisi.
Tama aikana voit vaikka katsella tvsta pikkukakkosta jos se viela sattuu tulemaan.En minä tätä ole kertonut vaan sinä. Sinä itse kerroit että et käy missään ja et tee mitään vaan tykkäät maleksia huoneessasi. Se on ihan hyvä ja turvallinen valinta, jos siitä tykkäät ja olet onnellinen siellä huoneessasi.
Meillä täällä Pattayalla asia on ratkaistu pitämällä pieniä juhlia kautta kokoontumisia ja avaamalla condotalon allasosasto kerralla vain privaattiryhmille. Ei pääse nääs mökkihöperyys iskemään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä tätä ole kertonut vaan sinä. Sinä itse kerroit että et käy missään ja et tee mitään vaan tykkäät maleksia huoneessasi. Se on ihan hyvä ja turvallinen valinta, jos siitä tykkäät ja olet onnellinen siellä huoneessasi.
Meillä täällä Pattayalla asia on ratkaistu pitämällä pieniä juhlia kautta kokoontumisia ja avaamalla condotalon allasosasto kerralla vain privaattiryhmille. Ei pääse nääs mökkihöperyys iskemään.Ei poika en ole sellaista kertonut, se on sinun mielikuvituksesi luoma illuusio, hienoa että siellä pattayalla pidetään pieniä juhlia, kautta kokoontumisia... hua hinissä taas ei, kaikki suomi baarit on auki mutta en viitsi niissä paljon aikaani kuluttaa, muutakuin käyn syömässä tai haluan puhua suomalaisten kanssa, jota en enää paljonkaan tarvitse.
Jos viranomaiset on kieltäneet kokoontumiset lienee syytä noudattaa niitä, tai se voi tulla varsin kalliiksi, täällä on syytä uskoa mitä on suljettu se on suljettu, vaikka välillä homma menee kohtuuttomuuksiin, olen saannut täällä kolmet sakot vuosien varrella kaikki liikenteestä, punaisia päin ajo ja ilman korttia, ja kerran ylinopeudesta.
Enkä usko että olet thaimaassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei poika en ole sellaista kertonut, se on sinun mielikuvituksesi luoma illuusio, hienoa että siellä pattayalla pidetään pieniä juhlia, kautta kokoontumisia... hua hinissä taas ei, kaikki suomi baarit on auki mutta en viitsi niissä paljon aikaani kuluttaa, muutakuin käyn syömässä tai haluan puhua suomalaisten kanssa, jota en enää paljonkaan tarvitse.
Jos viranomaiset on kieltäneet kokoontumiset lienee syytä noudattaa niitä, tai se voi tulla varsin kalliiksi, täällä on syytä uskoa mitä on suljettu se on suljettu, vaikka välillä homma menee kohtuuttomuuksiin, olen saannut täällä kolmet sakot vuosien varrella kaikki liikenteestä, punaisia päin ajo ja ilman korttia, ja kerran ylinopeudesta.
Enkä usko että olet thaimaassa.Sinä et ainakaan ole, se nyt on aivan selvä, eikä sillä muutenkaan ole mitään merkitystä missä sitä on, vaan sillä on että mitä siellä tekee je kenen kanssa ja viihtyykö ja nauttiiko elämästään. Sinä olet vain tällä palstalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et ainakaan ole, se nyt on aivan selvä, eikä sillä muutenkaan ole mitään merkitystä missä sitä on, vaan sillä on että mitä siellä tekee je kenen kanssa ja viihtyykö ja nauttiiko elämästään. Sinä olet vain tällä palstalla.
Petteri vai että oikein selvää, sinulla nuo loogiset päätelmät on mennyt pääosin pieleen, ja vielä oikein kunnolla, kirjoituksistasi on helppo huomata että olet vain naisen kosketusta vailla oleva pikkupoika, vaikka yrität esittää maailman miestä, voi vakuttaa että minun päätelmät pitävät huomattavasti enemmän paikkaansa, kuin sinun, ei poju sinä olet palstalla milloin milläkin tunnuksella. Kerrot vaan rohkeasti mitä teet, kenen kanssa ja missä viihdyt ja miten nautit elämästäsi, kuopion laitoksesta käsin.
By NumBall HHN 60v.
ps. Sinä olet pelkkä trolli. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et ainakaan ole, se nyt on aivan selvä, eikä sillä muutenkaan ole mitään merkitystä missä sitä on, vaan sillä on että mitä siellä tekee je kenen kanssa ja viihtyykö ja nauttiiko elämästään. Sinä olet vain tällä palstalla.
Tämä aivoumpisolmu on todellakin outo heebo alityiseen itse ollen palstalla jauhaa jonkun muun olevan palstalla, miksei mene muualle itse niin ei ole palstalla, onhan toi ny ihan järjettömän tyypin sanelua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä aivoumpisolmu on todellakin outo heebo alityiseen itse ollen palstalla jauhaa jonkun muun olevan palstalla, miksei mene muualle itse niin ei ole palstalla, onhan toi ny ihan järjettömän tyypin sanelua.
Jhyvä tuo aivoumpisolmu kommentti en olisi itse keksinyt, mutta todetakseen jonkun olevansa palstavaikuttaja pitää itse olla myös palstavaikuttaja. toiset vain on sairaampia kuin toiset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tama aikana voit vaikka katsella tvsta pikkukakkosta jos se viela sattuu tulemaan.OHOH.!!
"alkoholia ei saa rafloista, muutakuin kahvikupeista,"
Viitsiikö joku kertoa onko samanlainen sulku päällä muualla Thaimaassa.??
Mikä on tilanne esimerkiksi Pattayalla ja Chiang Maissa.??
Entäs biitseillä, millaiset käytännöt esimerkiksi Chiang Main biitsillä ja saako omista pulloista nautiskella avoimesti juhlajuomia.??
- Anonyymi
Sitä olen Thaimaassa aina ihaillut kun pikkuisilla kylilläkin on yhtäkkiä saattanut ilmestyä pellon tai tontinlaitaan stage, 50 pöytää ja 400 tuolia, joku vetää sähköt sinne jostakin tolpasta, asentaa valot ja auringon laskettua siellä on täysi meno päällä. Ruokaa, juomaa ja musiikkia. Kaikilla on hauskaa ja siellä ei tapella eikä örvelletä, vaikka kännissä ollaankin kuin ellun kanat.
- Anonyymi
"Thaimaa on ainut paikka maailmassa, jossa eläminen jatkaa normaalia kulkua."
Kappas vaan - täällä on Pohjois Korelaisiakin joita ei haittaa täydellinen maasta poistumiskilelto! Tilanne "normaali".- Anonyymi
Thaimaalaiset taitaa olla ainoita, jotka ylipäätään pääsevät Suomeen, muissa maissa leviämisluvut yli 100.
Tervetuloa vaan thaitytöt Suomeen, hiihtämään ja lasketteleen.
- Anonyymi
Näin pitkästä aikaa entisen naapurini marketissa käydessäni. Juteltiin miten on mennyt vuosi koronan varjoissa. Hän sanoi ettei korona ole muuttanut hänen elämäänsä millään tavalla. Hän kattelee kotona yksin telkkaria, rapsuttelee kissaa ja lukee kirjoja ihan niinkuin ennenkin. Ihan yhtä vähän käy vieraita kuin ennenkin.
Tuli mieleen tämä eräs palstavaikuttaja. Vain aktiiviset, liikkuvat ja sosiaaliset ihmiset kärsii koronasta. Sohvaperunat ja mökkihöperöt eivät kärsi, vaan näyttävät nauttivan, kun eivät ole enää ainoita kotihiiriä.- Anonyymi
Meillä Suomessa on aktiiviset ja reippaat virkamiehet. Tämäkin naaras on lennellyt viisi vuotta joka kuukausi 2300 eurolla ympäri maailmaa "tarkastamassa valtiontaloutta".
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/01540ac1-2c27-44e3-ba76-5467a9c008e8
Sama virkamiesjohtaja estää työntekijöitään tarkastamasta valtiontaloutta, piileskelee, eikä vastaa häntä itseään koskeviin kysymyksiin.
Suomi on maailman byrokraattisin maa valtiontalouden kokoon nähden ja Suomi on myös maailman korruptoitunein maa. Harva virkamies ja varsinkaan johtaja on puhtoinen.
Isossa maailmassa isoimmat pojat vie valtavia summia kerralla, Suomen korruptijohto nakertaa suurella porukalla jokainen vähän kerrallaan josta tulee yhteensä valtavat kulut valtiolle.
Kaikille kenkää.
- Anonyymi
Jyväskylän bileet oli viranomaisten tiedossa, vaan kukaan ei viitsinyt nostaa päätään tyynystä ja nyt tilanne on tämä. Asukkaat alkaa evakuoitua Sairaasta Jyvästä.
Suomen viranomaiset pitäisi laittaa Thaimaahan koulutukseen, pääsisivät samantien poikuudestaan, Mariinista alkaen.- Anonyymi
Syyttämällä ahdistuneita kansalaisia saadaan kivasti piiloon ne todelliset syylliset eli hallituksemme, joka epäonnistui rajavalvonnassa, pakkokaranteeneissa jne.
Jokaikinen tartunta kun on tullut rajojen takaa niin keväällä, syksyllä kuin talvellakin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syyttämällä ahdistuneita kansalaisia saadaan kivasti piiloon ne todelliset syylliset eli hallituksemme, joka epäonnistui rajavalvonnassa, pakkokaranteeneissa jne.
Jokaikinen tartunta kun on tullut rajojen takaa niin keväällä, syksyllä kuin talvellakin.Olen huomioinut että näillä reppanoilla on muutama pääteema, mitä toistavat toistuvasti... kaikesta on hallitus vastuussa ei ole , toinen on ulkomaalaisviha mutta ei koske thaimaan vuokraperseitä, ja ovat persujenkannattajia... nämä kaikki on hyvin kyseenalaista.
- Anonyymi
Tänään on 1. vuotisjuhlapäivä, kun ensimmäinen koronatapaus saatiin diagnostisoitua Saariselällä vierailevalta kiinalaistytöltä. Thaimaassa oli löytynyt tartunta jo aiemmin, taxi-kuski oli kyydinnyt kiinalaisseuruetta, jotka olivat koronankantajia.
Erona vain se, että Thaimaan lääkeviranomaiset löysivät heti hoitokeinot koronaan, suon lääkärit eivät tänä päivänäkään tiedä, kuinka koronapotilasta hoidetaan.- Anonyymi
Ruotsissa on suopinta-ala suurempi kuin Suomessa. Niin horonaakin.
- Anonyymi
Jykylä ilmeisesti muuntuneen epidemia?
Onko Thaimaassa tavattu muuntuneita kantoja ei taida olla ?
- Anonyymi
Ensin oli suo, kuokka ja Jussi ja Jussilla suokuokka.
- Anonyymi
Ensin oli suo, kuokka ja Jussi ja Jussilla suokuokka.
- Anonyymi
Ainakin Edwin Laineen Pojantähteissä Jussi käy suon kimppuun peltokuokalla ja lapiolla.
Thaikut nostaa soita puukläpeillä, vaan niitä tulee pataljoona (osaavat yhdessätekemisen), kun taas Jussi Koskela raivasi suot yksin.
Pojasta Akselista tuli vahva, jo syntyessä munat oli valmiit hommiin, vaan työväenyhdistyksen johtajuus johti uusiin harrastuksiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin Edwin Laineen Pojantähteissä Jussi käy suon kimppuun peltokuokalla ja lapiolla.
Thaikut nostaa soita puukläpeillä, vaan niitä tulee pataljoona (osaavat yhdessätekemisen), kun taas Jussi Koskela raivasi suot yksin.
Pojasta Akselista tuli vahva, jo syntyessä munat oli valmiit hommiin, vaan työväenyhdistyksen johtajuus johti uusiin harrastuksiin.Kläppi on lapsi lapin keelel !
ei kai ne lapsilla peltoja raivaa ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pojasta Akselista tuli vahva, jo syntyessä munat oli valmiit hommiin, vaan työväenyhdistyksen johtajuus johti uusiin harrastuksiin.Voi sinua 2010 vaiko SS alat paljastua yhä enemmän sairaaksi, ei thaikut nosta mitään puuklapeilla, täällä on maansiirtokoneita siinä missä suomessakin, jopa jenkkilaatumerkkejä... cattia on tuossa lähellä tietyömaalla ainakin viisi, höylästä puskutraktoriin... nolla pistettä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi sinua 2010 vaiko SS alat paljastua yhä enemmän sairaaksi, ei thaikut nosta mitään puuklapeilla, täällä on maansiirtokoneita siinä missä suomessakin, jopa jenkkilaatumerkkejä... cattia on tuossa lähellä tietyömaalla ainakin viisi, höylästä puskutraktoriin... nolla pistettä.
Ilmeisesti olet oikeasti rakastunut minuun, näkiessäsi minut kaikkialla. En ole sanaakaan tänne kirjoittanut jotakin kolmeen päivään.
Eipä siellä sinun suomalaisen palvelukodin nurkilla (tai ennemminkin ikkunasta) paljoa Thaimaata näe, paitsi netistä.
Ei ole hätää meilläpäin. Elämä jatkuu entisellään. Innoissani olen kun kotipuutarha kukoistaa niin nopeasti. Otamme ohjelmaan myös kannabiksen. Laillisesti. 2 x 6 kasvia laitettu kasvamaan ohjeiden mukaisesti ja rekisteröity.
Sukututkimusta tehdessä on käynyt usein ilmi että meikäläisen esi-isissä on viikinkiverta. Luin tuossa tarinaa siitä että yksi suuri syy viikinkien retkiin merten yli oli naisen hakureissu.
Naiset tuppasi loppumaan viikinkien satamakaupungeista ja niitä piti saada lisää. Samalla reissulla lopetettiin heidän aviomiestensä tarinat ja kartutettiin omaisuutta.
Papit rukoilivat "Herra, varjele meitä pohjanmiesten raivolta", viikinkien vierailuiden jälkiseurauksena. Vikingeistä tuli taitavia kauppamiehiä sittemmin ja uskotaan että viikingit kävivät Amerikassa saakka jo paljon ennen Kolumbusta.
Mitäpä siihen muuta toteamaan kuin että oli ne äijiä, eikä mitään numerosensein kaltaisia surkimuksia!
Ulkomailta on puolisoita itseni lisäksi löytänyt veljeni, siskoni, siskontytät, toinen ukkini, kaksi setääni ja monet monet serkut. Kymmeniä kavereita unohtamatta.
Eksoottisin puoliso kenties on naispuoleisella serkullani, jolla on mies Tasmaniasta, joka on koko tarkkaan maapallon toisella puolella Suomesta, eikä suinkaan Thaimaa, kuten numerosensei on usein maininnut.
T 2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmeisesti olet oikeasti rakastunut minuun, näkiessäsi minut kaikkialla. En ole sanaakaan tänne kirjoittanut jotakin kolmeen päivään.
Eipä siellä sinun suomalaisen palvelukodin nurkilla (tai ennemminkin ikkunasta) paljoa Thaimaata näe, paitsi netistä.
Ei ole hätää meilläpäin. Elämä jatkuu entisellään. Innoissani olen kun kotipuutarha kukoistaa niin nopeasti. Otamme ohjelmaan myös kannabiksen. Laillisesti. 2 x 6 kasvia laitettu kasvamaan ohjeiden mukaisesti ja rekisteröity.
Sukututkimusta tehdessä on käynyt usein ilmi että meikäläisen esi-isissä on viikinkiverta. Luin tuossa tarinaa siitä että yksi suuri syy viikinkien retkiin merten yli oli naisen hakureissu.
Naiset tuppasi loppumaan viikinkien satamakaupungeista ja niitä piti saada lisää. Samalla reissulla lopetettiin heidän aviomiestensä tarinat ja kartutettiin omaisuutta.
Papit rukoilivat "Herra, varjele meitä pohjanmiesten raivolta", viikinkien vierailuiden jälkiseurauksena. Vikingeistä tuli taitavia kauppamiehiä sittemmin ja uskotaan että viikingit kävivät Amerikassa saakka jo paljon ennen Kolumbusta.
Mitäpä siihen muuta toteamaan kuin että oli ne äijiä, eikä mitään numerosensein kaltaisia surkimuksia!
Ulkomailta on puolisoita itseni lisäksi löytänyt veljeni, siskoni, siskontytät, toinen ukkini, kaksi setääni ja monet monet serkut. Kymmeniä kavereita unohtamatta.
Eksoottisin puoliso kenties on naispuoleisella serkullani, jolla on mies Tasmaniasta, joka on koko tarkkaan maapallon toisella puolella Suomesta, eikä suinkaan Thaimaa, kuten numerosensei on usein maininnut.
T 2010Hieman outo viikinkitarina naiselta jonka isoisä oli itärajan takaa, mutta olihan tuossa tynkää elämänkerralle.
Outoa että Tasmania ei ole aiheuttanut mitään örveilyä eikä tule aiheuttamaan, mistähän mahtaa johtua .... aha .... ok. - Anonyymi
Niin ja tietysti broidilla on kristitty muslimi, että nasu ei älähdä.
- Anonyymi
Täällä Pohjantähden Alla on Väinö Linnan kirjoittama romaanitrilogia.
Ensimmäinen osa, jossa Jussi (myöhemmin Koskela, tuossa vaiheessa hänellä ei ollut sukunimeä) raivaa pellon, julkaistiin 1959.
Itse tapahtumat ajoittuvat 1800-luvun loppupuolelle. Tuolloin Bobcatit olivat vain ameriikan raitilta palanneiden kissoille antamia nimiä. - Anonyymi
Vain yksi on joukosta poissa, Sven Tuuvaa siellä ei näy.
Kuinka sujuu multa lauantai? No samalla tavalla kuin kaikki muutkin viikonpäivät. Täällä.
Kuinka kuluu multa lauantai
Ainoo kaverikin töitä sai
Kuinka kuluu multa lauantai.. lauantai?
Pienet sievät tyttäret hienoissa autoissaan,
minuun eivät tuhlaa lämpimiä tunteitaan
Kärryni puhki ruostuu, en heitä kiinni saa
Siis tyydyn jalan matkaa taittamaan.
En kehtais mennä baariinkaan, kepuu latkimaan
Säästän senkin iltaan että yöllä unen saan
Nämä naamat turvonneet minä tunnen tarkalleen
Se masentaa. Masentaa kun katsoo kaltaistaan... Jutelkaa mulle jooko? Oon oikeesti tosi mukava kaveri ja oon jo täällä. Kävin jo kaikissa paikoissa ja nyt oon huoneessani.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311806
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161632Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR3291042- 611040
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen91945- 66891
- 46791
- 1780
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9711Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta63694