Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SenssuChlangMai
profiilit
SenssuChlangMai
SenssuChlangMai
Vapaa kuvaus
Aloituksia
101
Kommenttia
1434
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Voin+vakuuttaa+että+mulla+on+jo+se+illuusio.+On+ollu+jo+kauan.+Kun+tulette+tähän+ikään+niin+teillä+ei+ole+sitä+koska+ei+kerry+eläke.
28.10.2020 05:46
Iha+umpeen+tai+sgruudaan+daijuun+sivupeukalolla+näppärästi+naks+vaan+ja+pistän+sitte+vielä+vähän+fyrkkaa+takamukselle+ja+näin+hoplaa+on+kohta+savossa+raitilla+pandoja+ala+kuloisia+ondumassa.
28.10.2020 05:42
Olin+salaisista+henkilökohtaisista+syistä+estynyt+tapaamaan+koska+veto+luikkii.+Tästä+syystä+piilotettiin+salainen+moottoriratakin+havujen+alle,+ettei+resupetterit+pääse+sinne+ajaan+sitä+piloille.+Keksityin+viikon+lobbuna+tarkkailemaan+tähtiä+netistä+koska+netissä+on+parhaat+tähdet+jotka+tuottaa+valoa+valon+nopeudella+itse.+Katsoi+näyttöruutua+talous+paperin+pahvihylsyn+läpi+johon+olin+kirjoittanut+huple.
Aimokin+halusi+nähdä+tähtiä+mutta+meidän+päät+ei+sopineet+hupleen+yhtä+aikaa+ni+se+kajautti+mua+leipä+lapiolla+eturaivoon+sellasella+voimalla+että+multa+lähti+näkö+kokonaan+tunniksi.+Oli+sillä+aikaa+nähny+soturnuksen+ja+jubiderin+kahdesti.
27.10.2020 08:37
Sain+resupetterit+tämän+numba+numeropallo+lempi+nimen+hesan+mielenterveys+kuntoutujissa.+Meille+jaettiin+kaikille+sellaset+värikkäät+ämpärit+minkä+kannessa+on+eri+muotoisia+reikiä.+Minä+yritin+laittaa+sitä+pallon+muotoista+kolmi+kulmaisesta+ja+nelis+kulmaisesta+reijästä.+Ohjaaja+sanoi+että+oletko+kokeillut+sitä+tuonne+pyöreään+laittaa?
Sanoin+sille+että+olen+lukenud+kirja+hyllystä+niin+paljon+ja+on+oma+kohtaista+kokemusta+insinöörin+lentäjän+tehtävistä+että+älä+tule+neuvomaan.+
Sitten+puusepän+tunnilla+sain+sen+menemään+kolmikulmaisesta+reijästä+kun+rälläkällä+sahasin+sen+osiin.+Opettaja+sanoi+että+olipas+näppärästi+keksitty+ja+antoi+alpoodit+ja+kahvilipun.+Siinäs+näkivät+kuga+on+jo+täällä+tullut+tähän+ikään.
27.10.2020 08:20
Mulla+se+oli+kuitennii+tosi+lähellä+se+Pocshen+osto.+Istuin+jo+siinä+kuskin+penkillä+hymyillen,+heilutin+rattia+ja+päristin+suulla.+Hinta+lapussa+luki+87400+thaimaan+euroa.+Kävin+Kusikornin+pankissa+tarkastamassa+saldon+ja+se+oli+11,70+euroa+mutta+käytettävissä+oli+vaan+0,20+euroa.+Oli+wifi+velotus+menossa+sieltä+samana+päivänä+vielä.+Kysyin+vaimolta+paljo+sillä+on+ja+ku+se+alko+laskee+kolikoita+muovi+kassin+pohjalta+ni+myyjä+ohjasi+meidät+ulos+liikkeen+takaovesta+ja+sano+että+tervetuloo+vaan+uudelleen.+Onneks+olin+vähän+kuralla+ni+jätin+pikku+haisu+kepposen+sinne+auton+penkkiin.+Ikään+kuin+leimasin+sen+omaksi.+Heheh!
26.10.2020 09:53
Olen+hyvä+ja+kiitos+itsellesi!+Aimo+sanoi+ensi+treffeillä+sitä+punaseksi+kaunokaiseksi+myös,+mutta+kysyi+miksei+se+jäykisty.++Nokka+akselissani+olisi+kuulema+saanut+olla+enemmän+tuumia+vaikka+olenkin+mallia+matalaprofiili.+Lanteilla+on+laardia+renkaana+koko+leveydeltään+mallia+möhkö+ja+siinä+on+mistä+ottaa+kiinni.+Pitoa+ei+ole+koska+olen+aina+kuralla.+Lipsuu,+sano+Aimo+kun+ekan+kerra+hoiti+rakkauden+työtä.+Kummia+ei+tarvita+koska+mulla+on+jo.+Voin+vakuuttaa.
22.10.2020 19:33
Toi+mun+Aimo+teki+todella+näyttävän+ilmaveivin.+Jäykällä+se+ei+olis+ollut+mahdollista.+Otin+koko+setin+VHS+nauhalle+talteen+ubuntun+viereen+kirja+hyllyyn.+Luen+tosi+paljon.+Just+äsken+luin+mielen+terveys+kaavakkeen+M1+kolmeen+kertaan+oikeen+ajatuksella.+Nyt+piileskelen+naapurin+ruupertin+hetekan+alla+jos+ne+tulee+väkisten+hakemaan.+Kovasti+on+ilma+vaivoja+tuolla+ruupertilla.+Ei+olis+pitänyt+antaa+sille+kesken+käynyttä+kiljua+palkkioksi+piilo+paikasta..
22.10.2020 12:43
Resupetteri,+miksi+pitäisi+olla+moottori+pyörä+nokkapyörineen,+kun+voi+matgustaa+bussilla+ihan+minne+vaan?+Jos+haluaa+lähelle+ni+menee+pikku+bussilla+ja+jos+haluaa+kauas+ni+menee+kauko+bussilla+sitten.+Minulla+on+kolme+autoa+ja+kolme+moottori+pyörää.+Äsken+kävin+bussilla+lähi+kaupassa.+Ostin+etikkaa+ja+knakkeja.+Hyvää+terveellistä+koti+ruokaa.+Nuudelinkanssa+erinomaista+aivoruokaa.+Pistin+kaikki+exeliin+ylös+tallentaen.+Pysyy+pudjetissa.
22.10.2020 11:24
Joo+mäkin+vilkaisin+tätä+palstaa.+Huomasin+olevani+ainoa+täysbäinen+täällä.+Ajellaan+just+jahdilla+Aimon+kanssa+porvoon+jokea+pitkin+kohti+siamin+lahtea.+Kuksat+täynnä+laatujuomaa+ja+yläosattomat+ja+muut+vähä+osaiset+ui+tossa+ympärillä.
Öljykorkin+hattu+vissii+löysällä+ku+jotaki+vuotaa+tonne+veseen+koko+ajan.+Patarumpu+vartaloinen+Aimo+yritti+virtsaa+reelingin+yli+mutta+unohti+avata+sepaluksen.+Heheh!+Kato+ku+se+ei+nää+sitä.+Jotain+meinasin+ostaa+kohtuumiljoonilla+tänään+mutten+oo+kekannu+vielä+mitä.+Ehkä+saari+tai+baari+olis+kiva+ja+Aimolle+kusilaari.
22.10.2020 11:02
Tähdet+luikkii,+minä+en.+Heti+kun+pojut+tulee+marinoiduilla+palleilla+pää+kainalossa+tyttöystävän+juhannus+koivun+kanssa+pesisjoukkueeni+luo+ja+tuo+rahaa,+niin+napsautan+näppärästi+peukalolla+korvan+taa+ja+pandoitan+koko+remmin.+Sitten+laitan+kuksan+savon+sanomien+päällä+ja+räpsäytän+tuoreen+kuvan+Nokian+3210+uutuus+mallilla.
21.10.2020 13:10
Niin+niin+resupetteri+mutta+jos+on+jo+täällä+kylmähuoneessa+ja+voi+vakuuttaa+sen+ni+eikös+silloin+ole+paikan+päällinen+Thaimaan+asiantuntija?+Mitä+siihe+muka+muuta+tarvitaan?+wigibeediaako+vai?+Kaiken+näkee+parhaiten+kun+on+jo.+Kerran+kysyin+suomeksi+yheltä+ukolta+että+millon+tämä+muuri+on+rakennettu+ni+se+sano+että+chanmaikhoutai.+Nyt+mä+tiiän.+Ei+kysyvä+tieltä+eksy.
20.10.2020 14:46
Hyvä+Numba!+Resupetteri+juntit+ei+matkusta+ikinä+ja+me+saahaa+olla+kylmähuoneissamme+laatu+taloissa+netin+ääressä+nauramassa+niille+ku+ne+ei+saa+ihoon+kosketusta.+Siinäs+sitte+ovat+vuokra+läävissä+äitin+kanssa.+Oon+koti+hommissa.+Sgruudasin+just+pyykit+koneeseen+ja+tiskasin+dörtsin.+Virkkaan+tänään+vielä+fillariin+fyrkkaa+stidisti.
19.10.2020 17:36
Resupetteri+savon+junttipoju+sgruudaa+fyrkkaa+taas+täällä+bamblaten+steissiä.+Me+täällä+thaimaassa+jo+krillataan+kansain+välisen+ja+arvotvaltaisen+seurueen+kanssa+vaimon+hypellessä+tornisda+voltteja.+Voin+vakuuttaa+että+ollaan+jo+espanjassa.+On+mukavaa+kun+täällä+kaikilla+naisilla+on+havaji+mekot+ja+mulla+kellohameistus+räväköillä+verkko+sukilla.+Kohta+tartun+mikkiin+amerikan+kielellä.+Aika+suonikkaalta+näyttää+ihan+noin+velttonakin.
18.10.2020 23:48
Voin+vakuuttaa+sinne+savoon+että+olen+jo+täällä+ja+skruudaan+skeidaa+ja+bamblaan+riisiä+joka+päivä.+Spärdärijonossa+tuli+riitaa+savolaisten+junttien+kanssa+ni+se+loppu+siihi+ku+karjasin+että+suut+tukkoon+skutsit+tai+tulee+fyrkkaa+nii+nopeesti+ettette+ehi+ees+biffaa.
Te+ette+sniffaa+tätä+snadin+slangia+mutta+mä+oon+jo+täällä.+Voin+vakuuttaa.
16.10.2020 14:29
Lankku+haaste+luikkijoille.
Mikäli+pattajan+poika+on+videolla+mummonsa+kanssa+pangkokin+uima+rannalla++raidallisissa+uima+asuissa+lankutushaaste+asennossa+savon+sanomien+päällä+45+minuuttia+siten,+että+mummolla+on+seiskan+vapaan+kanan+kanamuna+kuitti+suussa+ja+kokispullo+selän+päällä+pystyssä+ja+pattajan+pojalla+on+etikka+kuitti+tescosta+liimattu+otsaan+ja+kaikissa+kuiteissa+ja+lehdissä+tämä+päivä+ollen,+niin+lataan+tänne+kuksasta+kuvan.+Voin+vakuuttaa+tämän.
07.10.2020 17:47
factaa+nanalta?+resupetteri..+mä+hain+jo+naftaa+penalta.+saatiin+vanha+buutarha+raktori+käyntiin.+savuttaa+kuin+tuhat+sikaria..
06.10.2020 18:45
Olen+ottanut..+onko+selvä?+Voin+vakuuttaa+tämän.+Oon+63+vuotias+karatemiljonääri+suoraan+puketin+savu+saunasta+sikari+suussa+nauran+osattomille.+Ylä+osattomille+sukelluksen+valvojille.+Jahdilla+mennään+ja+miehistön+vapaapäivä.+Petterit+ei+pääse.+Oon+ottanut.
05.10.2020 19:11
Vai+ei+muka+oo+muilta+pois+resupetteri...+kukaan+ei+bääse+thaimaahan+oon+ottanut+selvä+ja+voin+vakuuttaa+että+itse+oon+jo+Miljan+palvelutalossa+vanhan+hesantien+varressa+ihan+siinä+tsiang+main+vieressä.+Mun+on+suomen+ainoo+joko+thai+vaimo.+tai+oli.+Muut+voi+vaan+haaveilla+ihokosketuksesta+ku+muilla+ei+oo+elämän+kogemus+eksää.+Nyt+on+kuitengi+vapauden+tuulet+ja+saan+sontia+housuuni+ihan+millon+haluan+eikä+kukaan+oo+nalkuttamassa.
05.10.2020 18:33
Mulla+on+resupetterit+takanani+nyt+jo+melkein+neljä+tuntia+alkoholidonta+elämää+ja+tanssi+jalka+(vasen)+on+alkanut+vipattaa.+Oikean+puolimmaisesessa+jalassa+mustuneet+varpaat+ku+tuppaa+jurrissa+unohtuu+diapetes+piikit.+Kuksa+tyhjeni+kasin+aikaan+aamulla.+Muistin+että+pullossa+olis+vielä+etiketin+ala+rajaan+saakka+mutta+ei+ollu+tiban+tippaa.
Epäilin+ensin+varkautta+mutta+oveen+asentamani+ubuntu+hidastenauha+oli+paikallaan+tyhjistä+tölkeistä+asentamani+manuaalinen+hälytys+järjestelmä+ei+ollut+lauennut.
Marras+kuussa+sitten+pojat+otetaan+taas!+Seuraavien+päivien+unet+on+taas+sitte+sellasia+ku+olis+huopakatto+nauloja+lakanalla..
05.10.2020 12:24
Mä+oon+tuhat+kertaa+sen+sanonut+että+kuksan+kuva+on+tulos+ihan+näillä+hetkillä+ja+siinä+se+sitten++lepäilee+lehdellä+kuin+kotonaan+konsanaan.+Sitten+ootte+ihmeissänne+että+ohoh+onpa+kuksa.+Unohin+vaan+astian+pesu+koneen+ovikoodin+ja+se+jäi+sinne+nyt+linkoon+kuksaantumaan.+Otetaan+just+vaimon+kanssa+vähän+parempaa+ilta+palaa+hienon+viinin+kanssa.+Löysin+Tesco+lootaksen+alahyllyltä+pullon+tasokasta+maguaria+ja+lauantai+makkaraa,+vaikka+nyt+on+jo+tiistai.+Ei+löytyny+viini+pullon+avaajaa+ni+vedin+rauta+sahalla+siihen+reijän+mutta+sitte+huomattii+että+siinä+on+kierre+korkki.
04.10.2020 21:01
46 / 72