Vapaa kuvaus

Aloituksia

78

Kommenttia

1332

1. Mä+vähän+valehtelin+ku+sanoin+ettei+muija+oo+vastannu+puhelimeen+kertaakaan..+Kerran+soitin+illalla+myöhään+ja+se+vastas+heti,+tai+luulin+että+se+vastas+mutta+paino+vissii+vahingossa+vastausnappia.+Yritin+huhuilla+että+rakas+täällä+rakas?+Mutta+kuului+vain+tasainen+jyske+ja+ryske,+ikäänkuin+vanhan+narisevan+sängyn+pääty+osuisi+tasaisesti+seinään.Oli+varmaan+korjaamassa+sänkyä+jonkun+miehen+kanssa+kun+kuului+selvästi+miehen+ja+naisen+hengästyneitä+huokauksia.+Joskus+sängy+on+niin+rikki+että+se+on+kovaa+hommaa+sen+naulaaminen.+Toinen+pitää+kiinni+ja+toinen+naulaa.+Tiedän+koska+olen+ragennusmestari.Sitten+sieltä+kuului+ihan+selvää+Suomenkieltä+kun+se+rakennusapulainen+mies+sanoi+jämäkästi+että+nyt+tämä+laitetaan+tänne.+Vaimoni+parkaisi+että+ei+sinne.+Mies+vastasi+että+kyllä!+Kuului+hirveä+rääkäisy+ja+sitten+sänky+ryskyi+taas.Vaimolta+varmaan+jäi+peukalo+väliin+kun+mies+asensi+sängynpäätyä+voimalla+paikalleen.+Puhelu+katkesi+lopulta.+Minä+vielä+huhuilin+että+rakas+minä+täällä+rakas+oma+pupulisi.+Ei+vastausda.
  2. Resupetteri...+ihan+just+kohta+kiljaisen+KHIAI+niin+että+kuuluu...+Usein+tulee+piaru+samalla.