Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SenssuChlangMai
profiilit
SenssuChlangMai
SenssuChlangMai
Vapaa kuvaus
Aloituksia
78
Kommenttia
1332
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mä+vähän+valehtelin+ku+sanoin+ettei+muija+oo+vastannu+puhelimeen+kertaakaan..+Kerran+soitin+illalla+myöhään+ja+se+vastas+heti,+tai+luulin+että+se+vastas+mutta+paino+vissii+vahingossa+vastausnappia.+Yritin+huhuilla+että+rakas+täällä+rakas?+Mutta+kuului+vain+tasainen+jyske+ja+ryske,+ikäänkuin+vanhan+narisevan+sängyn+pääty+osuisi+tasaisesti+seinään.
Oli+varmaan+korjaamassa+sänkyä+jonkun+miehen+kanssa+kun+kuului+selvästi+miehen+ja+naisen+hengästyneitä+huokauksia.+Joskus+sängy+on+niin+rikki+että+se+on+kovaa+hommaa+sen+naulaaminen.+Toinen+pitää+kiinni+ja+toinen+naulaa.+Tiedän+koska+olen+ragennusmestari.
Sitten+sieltä+kuului+ihan+selvää+Suomenkieltä+kun+se+rakennusapulainen+mies+sanoi+jämäkästi+että+nyt+tämä+laitetaan+tänne.+Vaimoni+parkaisi+että+ei+sinne.+Mies+vastasi+että+kyllä!+Kuului+hirveä+rääkäisy+ja+sitten+sänky+ryskyi+taas.
Vaimolta+varmaan+jäi+peukalo+väliin+kun+mies+asensi+sängynpäätyä+voimalla+paikalleen.+Puhelu+katkesi+lopulta.+Minä+vielä+huhuilin+että+rakas+minä+täällä+rakas+oma+pupulisi.+Ei+vastausda.
11.07.2020 19:06
Mulla+lähti+resupetteri+omaishoitaja+muija+kattelemaan+meille+Thaimaasta+uutta+kotia..+Jäin+oottelemaan+palvelu+taloon.+Tuntuu+kestävän+se+kattelu,+ku+ei+oo+vastannu+puhelimeen+helmiguun+jälkeen.
11.07.2020 17:15
Mulla+ei+oo+tuollaisia+ongelmia.+On+niin+hyvä+ulko+näkö+että+saan+ilmaista+ihokosketusta+ihan+niin+paljon+kuin+huvittaa.+Nyt+ei+ole+vaan+huvittanut+23+vuoteen.+On+sitä+naista+saatu+jo+tähän+ikään+mennessä.+Ekan+kerran+sain+ilmaiseksi+1974+ja+heti+perään+Kotkan+meribäivillä+1997+joka+onkin+sitten+viimeisin+kokemukseni+naisista.+50+markkaa+oli+jälimmäinen+laaki,+mutta+sain+tingittyä+sen+neljään+kymppiin+kun+ei+ollu+enempää+äitillä+kukkarossa.+Sinne+meni+ne+silakka+rahat+joista+piti+tehdä+laatikko,+mutta+kyllä+tuntu+hyvältä!+Yhessä+kohtaa+se+melkein+jäykisty.
11.07.2020 16:58
Kerran+oli+kiljutiinun+pintaan+tullut+tanakka+home+kerros+käymisbrosessissa.+Kaavin+siitä+pahimmat+päältä+vaan.+Olin+pari+lidraa+juanu+ni+tuli+outo+olo.+Korvia+kuumotti+ja+silmät+pullistui+päästä+niin+että+luomet+ei+mahdunut+kiinni.+Tuli+paiseita+naamaan+ja+kieli+turposi+niin+että+kun+koitin+puhua+ni+kuului+vaan+ymmym+mymmym+lläfs+mymmym.+Aattelin+että+sillä+se+lähtee+millä+on+tullukki+ja+otin+litran+lisää.+Meni+näkö+ja+jaloista+lähti+tunto+ja+varpaangynnet.+Ryömin+tien+varteen+ja+yritin+huutaa+apua.+fymmym+mymmym.+Kylän+kollit+luuli+mursuksi+ja+suomivat+puukepeillä+kamalaan+kuntoon+meikä+maunon.+Onneksi+tuli+bostimies+ja+soitti+bulanssin.+Olin+keino+tekoisessa+goomassa+9+viikkoa+Jorvissa.+Paiseet+on+vieläkin+naamassa+mutta+muuten+on+tosi+kova+kunto.+Mittasin+kuntohuoneessa+että+askeleen+mitta+on+jo+33+tsenttiä.
10.07.2020 09:29
Meiän+mummu+ehdotti+minulle+naimakoulua,+kun+olin+vasta+11+vuotias+sensein+alku..
Mummu+seisoi+aitan+oven+raossa+verkko+sukka+housuissaan+ja+yläosattomissa+kuiskutti+minulle+että+tulepas+Kustu-Paavali+tänne+niin+isoäiti+opettaa+naimahan..
Vastasin+sille+rehellisesti+että+ei+tarvi,+mä+osaan+jo.+Mummu+siihen+että+mitä+hittoa,+kuka+sua+on+opettanut??+Tunnustin+että+isoisä..+Kylän+paras+hanuristi.
09.07.2020 19:01
resupetteri+niin+mutta+kun+mä+juttelin+arvo+valtaisen+bääministerin+kanssa...+koska+olen+jo+täällä,+voin+vakuuttaa+että+lukee+että+jos+ei+rokotetta+kesällä+niin+ei+heilaa+vappunakaan+vielä...+petteri.+olen+selvinnyt+ottamaan.
09.07.2020 13:19
Mulla+on+resupetteri+ollu+elämässä+ilmaista+ihokosketusta+mielin+määrin.+Äiti+oli+ihan+eka,+sitten+oli+kehareiden+hoitsu,+sitten+palvelutalon+pirkko+ja+nyt+on+hoivakodin+reetta.+Pyllypuolta+ne+lähinnä+rassaa+ja+rasvaa+kunnan+biikkiin.
07.07.2020 15:08
Kerran+oli+ihan+armoton+taistelu+tilanne+Jorvin+sairaalan+edustalla.+Rollaattori+mummo+yritti+etuilla.+Huitasisin+sitä+pyörätuolista+käsin+käsilaukulla+ja+se+kaatui+siihi+liuguoven+väliin+niin+että+valkone+keppi+lens+kaaressa+ja+rillit+litisty+liukuoven+väliin.
Mulla+hauskaa+ollen.+Unohdin+huutaa+khiai+siinä+kun+oli+tilanne+päällä+mutta+huusin+jälkigäteen+sitten+kovan+khiain+niin+että+kellohameeseeni+tuli+sarvi+sinne+taakse.
07.07.2020 14:31
Minä+olen+myös+hyvin+huvittunud+tuota+kiugusta.+On+selvää+että+poremstarin+ja+poliisi+bäällikön+minulle+antama+tiedote+pitää+paikkansa.+Olen+asijoista+selvillä+olen+ottanut+selvää+voin+vakuuttaa+tämän.+Ei+tarvi+guuklata+kun+on+jo+täällä+ja+kysyy+paikalliselta.+Tänä+vuonna+ei+ollu+riisi+juhlaa+songkrania+ollenkaan+mutta+meidän+rouva+vei+pudhalle+jo+vai+mikä+sen+pallomahan+nimi+oli+jo+riisiä+kuksallisen.+Sanoin+että+seuraavaksi+kun+kosket+mun+kuksaan+ni+saat+laittaa+hammasharjan+kodeloon.+Päästin+kimeän+taistelu+huudon+siihen+perään+sanojen+painoksi+niin+että+maa+järähti.+Illemmalla+kävi+ilmi+että+se+oli+ihan+tavallinen+pieru.+Pikkuinen+vaan+ja+laskin+siinä+olleen+seitsemän+sattumaa.+Niitä+neppailin+sitten+kuksaan+ku+ne+kuivu.
Vaimoa+ei+oo+näkynny+helmiguun+jälkeen.+Ymmärsi+että+tässä+palisuhteessa+on+vain+yksi+isändä.+Olen+nyt+kunto+huoneessa+ja+on+kova+kunto.+Pattajalle+ei+pääse+koskaan+enää+kukaan.+Olen+selvinnyt+ottaa.
07.07.2020 14:25
Mä+olen+jos+siellä+lähestössä.
07.07.2020 08:24
Tieto+on+luokiteltu+erittäin+salaiseksi.+Sovittiin+arvovaltaisen+ulkominisderiön+kanssa+että+en+tule+kylmähuoneesta+pois+ennenkuin+mut+on+rokotettu+VIP+rokotteella.+Täällä+hua+hinin+chiang+maissa+on+vaikka+mitä+tekemistä.+Just+kattelin+pienestä+ikkunasta+ku+Malmin+lento+kentältä+nousi+ilmaan+lasguvarjo+hyppääjien+piengone.+Ilmanpaine+1009+hehtopaskalia.+Tarkistin+puntarista+voin+vakuuttaa.
07.07.2020 08:23
Minustakin+tämä+oli+tosi+hyvä!+Mulla+on+vähä+vielä+puuroa+suussa+ni+ei+voi+nauraa,+tai+menee+näppis+taas+purkuun.+Mulla+on+jo+ennestään+ö+ja+ä+kirjaimien+välissä+nuudelia+ni+en+voi+kirjoittaa+sanoja+munavöi+ja+ranskä.+Pitää+kysyä+onko+kirppiksellä+millaiset+takuut+näille+näppiksille+vai+joudunko+haasdamaan+ne+öikeuteen.
07.07.2020 08:17
Kyllä+se+käy+jos+ette+luiki.+Olen+hesassa+liikeasioissa+juuri+silloin+käymässä.+Tavataan+makkaratalon+edustalla+ja+varautukaa+siihen+että+itkette+ensin+ja+sitten+napsaudan+pandoiksi+jokaisen+pallomahan+naps+vaan+ja+naps+naps+vaan!+Voin+vakuuttaa.
07.07.2020 08:10
Olin+kerran+ladukkaassa+yögerhossa.+Sitten+siihen+tuli+reilusti+yli+kaksi+metrisiä+ruotsalaisnaisia+joilla+oli+niin+pitkät+sääret+että+niissä+oli+kaksi+polvilumbiota+molemmissa+jaloissa.+Naiset+totesi+että+minulla+on+niin+hyvä+ulko+näkö,+että+haluavat+olla+kanssani+ilmaiseksi.+Koska+olen+hyvä+kundoinen,+niin+tanssidin+heitä+ihan+pörryksiin+saakka.+Mentiin+sitten+meille,+naiset+maksoi+taksin+ja+osti+meille+matkalta+kepandit+tsili+kastikkeella+nakki+kiosgista.+
Kioskilla+oli+kolme+metrisiä+karbaaseja+mutta+tein+niistä+hetkessä+pandoja.+Naiset+ihasteli+ja+sanoi+ruotsiksi+että+nyt+on+miehellä+kuntoa.+Se+on+kunto+huoneelta+hankittua.+Yhessä+välissä+se+toinen+otti+housut+pois+ja+en+ollu+ikkää+nähny+niin+tuuheatukkaisia+kasseja+kellään.+Mulla+taitaa+vieläki+olla+molempien+hampaiden+raossa+niitä.+Aamulla+heräsin+oli+vieneet+luxor+telkkarini+ja+kaksi+kellohametta.
06.07.2020 15:09
Resupetteri+kerran+jörnin+yhtä+Paltamon+tyttöä+niin+kovaa+että+sen+kassit+vaan+läiskähteli+hanuriani+vasten...+täysin+ilmaiseksi+tai+oikeastaan+jäin+voiton+puolelle+sillä+se+heitti+kiisselit+selkääni+ja+pyyhki+sen+kellohameeni+helmaan..
06.07.2020 12:01
Resubetteri+minä+haasdattelin+bäällikköä+jo...+laatutietoisesti+hän+sanoi+minulle+että+suudarit+pysykööt+kastissaan+ja+petterit+kodonaan+mahoineen.
06.07.2020 11:32
Minulla+on+virka+miehiltä+suorat+luttamuksellinen+tiedot...+sisäpiiristä+vakuutettiin+että+on+näin+ja+tulee+resupettereille+kusiset+paikat.+Maahan+tulo+kielto+ja+matka+karkotus+keskukseen+voi+alkaa+karateenissa.+Siinä+sitä+on+sitte+lomaa+kahen+viikon+miljonäärillä.+Minä+olen+jo+täällä...+olen+ollut+jo+kauan...+kun+olette+olleet+jo+kauan+niin+tiedätte+asiat+ilman+kuuglea.+Ei+mitään+asiaa+tänne..+ehkä+vuonna+2037.+Täytän+silloin+samana+vuonna+58+ja+olen+ollut+naimisissa+thain+aviomiehevä+20+vuotta+tulee+hääbäivä+silloin.+toiset+joutuu+ostamaan+ihokosketusta+mutta+mulla+on+jo+ja+se+perustuu+rakkauteen+eikä+rahaan,+vaikkakin+meillä+on+jo+sitä+rahaa+ihan+älyttömästi.+voin+sen+vakuuttaa+täällä+teille.+Olen+tosi+paljon+vanhempi+kun+te+yhteensä+ja+kun+lopulta+te+pääsette+eläkkeelle+niin+teillä+ei+ole+eläkettä.+Vaatii+paateroita+niin+paljon+että+ja+vakuutukset.+Voin+vakuuttaa+että+savossa+pysytte.
06.07.2020 08:59
Resupetteri...+ihan+just+kohta+kiljaisen+KHIAI+niin+että+kuuluu...+Usein+tulee+piaru+samalla.
05.07.2020 11:01
Resupetteri+exä+sanoi+että+se+on+kuin+märkä+lasten+sukka+pyykkinarulla...+kerran+se+oli+ihan+tosi+jäykkä+kun+se+oli+nokasta+tulehtunut+eikä+kusi+tullut+vaan+pakkautui+varteen.+Otin+siitä+valokuvan+ja+lähetin+sen+kaikille+naisilleni+että+tämmöstä+olis+tarjolla.+Äiti+suuttui+tosi+pahasti+ja+sisko+ei+tullut+enää+käymään.+Vaihtoivat+sitten+kotiavustajan+miespuoleiseksi+samassa+hässäkässä+ja+poliisilta+tuli+kutsu+käymään.+Sain+80+päivä+sakkoa+joka+teki+minun+tuloillani+kolme+euroa+viiskyt+senddiä.
05.07.2020 10:58
resupetterit+mulla+on+jo+kukka+tarha+täällä+Thaimaassa..+pitkällä+letgulla+kastellaan+ja+nii+se+kukka+sitten+kasvaa.+
Numballa+neljän+rain+tontti+mahtuu+neljään+sataan+neliöön+mutta+mulla+on+monta+raitaa+pelkästään+jo+pömppähousujen+sisäpuolella.+Vähintään+tupla-adidakset.+Omaishoitaja+lähti+enkä+osaa+pesu+konetta+käyttää+eikä+mun+pesupallo+ees+mahu+siitä+pesu+aineen+täyttö+luukusta.+Mutta+eipä+tätä+paskanhajua+ole+ketään+haistelemassa+ja+nenä+tottuu+kyllä.
05.07.2020 10:51
46 / 67