Puudelintaluttajien näyttely Pattayalla.

Anonyymi

Koronat ei haittaa, on spesiaaliviisumit vingutettu kertovat sosiaalisessa meediassa niille joilla on face.
Ilotulitusjuhlissa oli runsaasti puudeleita seurassaan kissoja ja päättivät pitää näyttelyn tulevana viikonloppuna silminnähden kasvavien palmujen kupeessa.
Pisteitä jaetaan kansainvälisen runsaan suomalaisen spesiaalivisuumien haltijoiden toimesta.
Arvostelun kohteena taluttajan hauikset ja pohkeet, sekä niiden käyttö taluttaessa.
Voi osallistua myös ilman puudelia jolloin täytyy vuokrata kissa.
Nyt kaikki joukolla kannustamaan omaa suosikkia, vapaa pääsy.

37

86

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Saako taluttaa kanaa?

    • Anonyymi

      kasvaako siellä palmuja.?

      • Anonyymi

        saa jos on kultamunia muniva.


    • Anonyymi

      Sensei-Amalia on käynyt lääkärissä esittelemässä kun vulva on jatkanut hulvatonta kasvuaan vielä kuuskymppisenä ja on mallia ämpäri nykyään.

    • Anonyymi

      Taitaa olla ihan talutettuja nämä thai heilaa taluttavat?
      Kukas sitä neste k Espoon thai rouvaa taluttaa, vietnamin poika vai kauppias?

    • Anonyymi

      Onko parkkipaikkaa 🚜

    • Anonyymi

      Sanonta suomessa kuuluu että isäntä on koiransa näköinen ja toisinpäin.

      Thaimaassa on erittäin yleistä, että nainen valitsee miehekseen koiransa näköisen.

    • Anonyymi

      Onko sinne järjestetty puudeliaitaus että voi jättää putskun aitaukseen siksi aikaa kun kissaa silittää?

      • Voin vakuuttaa että mulla on jo kookosta kuksassa täällä hesassa.


      • Anonyymi
        SenssuChlangMai kirjoitti:

        Voin vakuuttaa että mulla on jo kookosta kuksassa täällä hesassa.

        Vakuutelusi vakuuttaa muut vain sinun mittavista mielenterveysongelmista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vakuutelusi vakuuttaa muut vain sinun mittavista mielenterveysongelmista.

        Muistaakseni tämä yksinpuhelua harjoittava vakuuttelija on valtakunnallisen rakennusliikkeen päällikkö ja osakas jonka mielenkiinto hintin kaverina aiemmin oli imuroida netistä pep-pusia aijaltavaksi kertoen naishaaveistaan uskoen niihin itsekin.
        Nykyisin kyseisen valtakunnallisen rakennusliikkeen työterveyshuolto täysin kykenemätön auttamaan häntä mielenterveysongelmissaan kuten kaikki päivittäin saa havaita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistaakseni tämä yksinpuhelua harjoittava vakuuttelija on valtakunnallisen rakennusliikkeen päällikkö ja osakas jonka mielenkiinto hintin kaverina aiemmin oli imuroida netistä pep-pusia aijaltavaksi kertoen naishaaveistaan uskoen niihin itsekin.
        Nykyisin kyseisen valtakunnallisen rakennusliikkeen työterveyshuolto täysin kykenemätön auttamaan häntä mielenterveysongelmissaan kuten kaikki päivittäin saa havaita.

        Liittyykö tämä jotenkin siihen puudelinulkoiluttajaan joka kertoi ostaneensa 100 euron kanoja kun munivat kuulemma kultamunia, päästäkseen eroon vuosia jatkuneesta velkakierteestä, jonka iso pomo on mahdollistanut laittamalla 50 donaa tilille ajoittain kuten eräällä Andy McCoylla alias Antti Hulkolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liittyykö tämä jotenkin siihen puudelinulkoiluttajaan joka kertoi ostaneensa 100 euron kanoja kun munivat kuulemma kultamunia, päästäkseen eroon vuosia jatkuneesta velkakierteestä, jonka iso pomo on mahdollistanut laittamalla 50 donaa tilille ajoittain kuten eräällä Andy McCoylla alias Antti Hulkolla.

        Antti on kuitenkin mies omanlaatuinen mutta tämä puudelinössö on vain Nolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Antti on kuitenkin mies omanlaatuinen mutta tämä puudelinössö on vain Nolla.

        Onko kyse samasta heeposta joka toivotti kaikki tervetulleeksi thaimaahan, tänään thaimaan viranomaiset ovat todenneet että matkailu tulee palaamaan "normaaliksi" neljän vuoden kuluttua, jos koskaan... https://www.bangkokpost.com/business/2029135/ministry-sees-four-year-test-for-tourism-sector, taidetaan mennä silloin vuodessa 2025 kuten joku häntä viisaampi aikaisemmin totesi.


    • Anonyymi

      Hinttejähän noi puudelimiehet on.

      • Anonyymi

        Erinomainen näyte numerosensein yksinpuhelusta suomen hesassa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erinomainen näyte numerosensein yksinpuhelusta suomen hesassa..

        Mainio kannanotto hintin sihteeriltä.


    • Anonyymi

      Neitimäinen hinturainenhan sellainen on joka keikistelee ja valokuvailee itseään pyllistellen keittiössään ja aijaa miehille omia sheivattuja pohkeitaan.

    • Anonyymi

      Eikös patilaan lähtenyt vaasan peräkammari-eero morsiantaan tapaamaan taas. Morsian voisi olla lapsenlapsi, jos peräkammarin eerolla sellaisia olisi.

      Kovasti nuoren tytön syli vie, vaikka jo 70 mittarissa, surullista.

    • Anonyymi

      Ostin puudelilleni ison napatimantin, joka loistaa tytön navassa kilpaa tytön hymyn kanssa. Pahaksi onneksi tämä herättää kateutta persaukinaisten keskuudessa. Varsinkin vanhat ämmät katsoo kieroon ja tuhahtelevat halveksivasti kun tulevat vastaan. Siitäkös puudelini saa inspiraation tarttua minua tiukemmin käsipuolesta ja antaa pusun poskelle ämmien kiusaksi.
      Tämä on sitä oikeaa elämää Pattayalla.

      • Mä oon sitä mieltä että akkoja ei piä hemmotella oli kitaran mallinen tai ei. Tasa arvo. Meillä akka sanoi että on nälkä. Sanoin että nii mullakin ja lähdin yksin aabeeceelle syömään. Olihan kuitenkin kelapäivä. Muija jäi kotiin juomaan hanasta vettä. Sanoin että älä laske altaaseen koska vesi maksu on kallistunut taas. Nykyään se juo hule vettä rännin päästä. En oo kyl nähny sitä kohta puoleen vuoteen. Marjaan lähti silloi. Outoa että otti matkalaukkusa ja passisa mukaan marja reisulle. Tulee varmaa kohta tosi paljo marjoja.


      • Anonyymi
        SenssuChlangMai kirjoitti:

        Mä oon sitä mieltä että akkoja ei piä hemmotella oli kitaran mallinen tai ei. Tasa arvo. Meillä akka sanoi että on nälkä. Sanoin että nii mullakin ja lähdin yksin aabeeceelle syömään. Olihan kuitenkin kelapäivä. Muija jäi kotiin juomaan hanasta vettä. Sanoin että älä laske altaaseen koska vesi maksu on kallistunut taas. Nykyään se juo hule vettä rännin päästä. En oo kyl nähny sitä kohta puoleen vuoteen. Marjaan lähti silloi. Outoa että otti matkalaukkusa ja passisa mukaan marja reisulle. Tulee varmaa kohta tosi paljo marjoja.

        Mieleltään ei niin terve taas palstavaikuttajana, takuulla jo 15 vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieleltään ei niin terve taas palstavaikuttajana, takuulla jo 15 vuotta.

        Sairashantoityyppion, täysidiootti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sairashantoityyppion, täysidiootti.

        Voin vakuuttaa että kookospuistoni on samaa mieltä ja eka sato korjataan sitten kun olen itse kasvanut koiranputkea jo kauan. Vaimo on rikas ja rakas. Toivottavasti joku poraa sitä sitten. Joku jolla jöpöttää.

        NumBall, HHN


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin vakuuttaa että kookospuistoni on samaa mieltä ja eka sato korjataan sitten kun olen itse kasvanut koiranputkea jo kauan. Vaimo on rikas ja rakas. Toivottavasti joku poraa sitä sitten. Joku jolla jöpöttää.

        NumBall, HHN

        Sinä reppana valuutat ainoastaan selvää mielenvikaisuutta, ja oikein kunnolla 24h/7vrk jo 15 vuoden aikana.
        NumBall HHN


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä reppana valuutat ainoastaan selvää mielenvikaisuutta, ja oikein kunnolla 24h/7vrk jo 15 vuoden aikana.
        NumBall HHN

        Kuten mainittu täysidi, jauhaa 24/7 esiintyen palstalla itse itsensä kanssa kaikilla mahdollisilla luomillaan virtuaalihenkilöiden olemuksella ja vastapuolenansa, "omalla tasollaan" kokien olevansa jotain, koska todellisuudessa ei ole mitään muuta kuin internethäirikkö.


    • Anonyymi

      Illuusioveljesten ketju jossa vetävät vuorotahtiin. Zumba ja Bumba ja kelapäivän jatkot.

      • Anonyymi

        Näin lausui Neiti Puudelin anonyymiversio.


      • Anonyymi

        Säälittävällä tasolla ihmisen mieli voi vain todeta.


    • Anonyymi

      Pattayan rakkaat saivat viidesosan toimeentulotuista ja lähes 30 prosenttia Kelan työttömyysturvasta.

      • Anonyymi

        En tunne määritelmää Pattayan rakas, mutta olen käynyt usein Pattayalla. Työkkäristä en ole ikinä saanut euroakaan kylläkään. Viime vuonna tulot 135 tuhatta euroa omasta yrityksestä. Tänä vuonna vähän enemmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tunne määritelmää Pattayan rakas, mutta olen käynyt usein Pattayalla. Työkkäristä en ole ikinä saanut euroakaan kylläkään. Viime vuonna tulot 135 tuhatta euroa omasta yrityksestä. Tänä vuonna vähän enemmän.

        Tuloistasi päätellen olet mikroyrittäjä tai kirpputorin pitäjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuloistasi päätellen olet mikroyrittäjä tai kirpputorin pitäjä.

        Tuo summa on arviolta koko tarkkaan sinun kymmenen vuoden sairaseläkkeesi, lerppis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tunne määritelmää Pattayan rakas, mutta olen käynyt usein Pattayalla. Työkkäristä en ole ikinä saanut euroakaan kylläkään. Viime vuonna tulot 135 tuhatta euroa omasta yrityksestä. Tänä vuonna vähän enemmän.

        No joo, olet kyllä kovin varakas. Vieläkö veistelet köyhiä yh äitejä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuloistasi päätellen olet mikroyrittäjä tai kirpputorin pitäjä.

        Mitä sitten? Yli satku vuodessa riittää mulle


    • Anonyymi

      Kyllä kateellisia vituttaa kun kuljeskelen puudelilini kanssa kadulla. Puudelin kasvot loistavat kilpaa napatimantin kanssa.

    • Anonyymi

      Vaihtaisko joku päittäin nakaten puudelin kanaan?

      Vastaukset ala-aulaan.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe