Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SenssuChlangMai
profiilit
SenssuChlangMai
SenssuChlangMai
Vapaa kuvaus
Aloituksia
78
Kommenttia
1332
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kerran+lauma+häijyjä+rosmoja+oli+tulossa+viemään+omaisuuden+ja+patentteja+jotka+on+valvomon+kassakaapissa+jonka+oon+naamioinut+telkkariksi+ja+vetänyt+teippiä+siihen+ympärille+reilusti+varajärjestelmäksi.+Teipin+päähän+oon+laittanut+teippiä+päälle+ni+sitä+alkua+ei+oo+helppo+löytää.
Kasvimaan+kamera+hälyytti+ja+punavalojen+välkkyessä+vedin+valvomon+hälytys+siimasta+joka+on+kytketty+vaatekomerossa+nukkuvan+omaishoitajan+ukkovarpaaseen.+Karjaisin+valmiustila!+Hoitaja+tuli+unimyssy+päässä+sieltä+kaulin+kädessä+ja+kysyi+millä+sektorilla+vaara.+Sektorilla+C11+vastasin,+joka+on+koodinimi+kasvimaalle.+Laukaistiin+ulkosireeni.
Työnnettiin+lipasto+oven+eteen+ja+mentiin+sängyn+alle.+Aamulla+kun+tehtiin+vartiokierros+ni+havaittiin+että+ovelat+varkaat+oli+varustautuneet+kanin+jalanjälki+kengillä+ja+järsineet+yhtä+kaalia+ja+porkanoita+etuhampaillaan.+Olivat+myös+vieneet+meidän+lemmikkikani+teron,+jota+säilytämme+ulkona+vahtikoirana.+Onneksi+oli+systeemit+kunnossa+ni+ei+menny+kaikki.
06.01.2020 16:14
Hyvin+sanottu+numba+ja+se+sun+suolisto+on+aitoa+thaimaalaista+messinkiä+kun+resupettereillä+se+on+vaan+tavallista+luonnon+suolta+omassa+kuoressaan!+Onk+kukaa+nähny+sellaista+7-11+senttistä+ryynimakkaran+pätkää?+Tuli+yöllä+pimiässä+syödessä+tupakkayskä+kesken+ruokailun+ja+suusta+lensi+arviolta+semmonen+kokonen+pätkä+jonnekin.+Annoin+mysteerille+nimeksi+seven-eleven,+heheh!+heh..!
06.01.2020 15:51
On+heppoa+olla+kirka.+Aitous+on+se+munkinkin+juttu.+Kun+ei+ole+ihmissusivammainen+niin+ei+tarvi+maksaa+putkanpätkistä+mitään.+Kaikki+perustuu+raakuuteen+ja+läheisyyteen+läsnäollen.+Siitä+se+pokakin+tykkää+kun+on+isä+ja+täti.+enlantinalinen+ennakoiva+tekstin+syöttö+saattaa+aiheuttaa+luki+häiriötä+teiläkäisillekin+mutta+jos+on+vähänkään+tasoa+ni+kastimehet+kyllä+ymärtää.
06.01.2020 14:46
"kolmen-viiden+tähden+hotellin+kattohuoneisto"
Hyvä+numball!+Tuohan+tekee+viistoista+tähteen+hotellin+yhteensä.+Pattayan+resupetterit+voi+nähä+vaan+unta+15+tähden+hotelleisien+katto+huoneistoista!
06.01.2020 14:12
Jos+laitatte+mulle+teiän+mutsista+nakukuvia+joissa+se+seisoo+päällään+joulukinkun+kanssa+Pattayan+päivän+lehden+kanssa+ja+taustalla+näkyy+arvi+lind+niin+laitan+teille+kuvan+missä+mulla+on+melkein+litra+kokista.+Voin+vakuuttaa+että+olen+jo+täälä+ja+mulla+on+varaa+siihen.
04.01.2020 17:09
Unohin+rekata.+Samalla+ottivat+pakteeri+näytteen+ja+poisti+aivo+lohgon.
01.01.2020 15:09
Nuudelipussi..+se+muistoksi+jäi
nuudelipussi..+ja+tyynylle+täi
01.01.2020 13:32
resupeeteri+mäkin+olin+kerran+koulussa..+eiku+Tolussa.+Melko+hyvää+ja+laadukas+mutta+karvas+jälkimaku.+Taso+ihan+ok.
01.01.2020 11:00
Minuun+ette+ainakaan+likaisia+sormianne+työnnä+hyi+yäk
31.12.2019 16:43
Mulla+oli+kerran+semmonen+romanssi.+Punanen+neula+näytti+pohjoseen+ja+valkonen+etelään.+Kansakoulun+suunnistuskisasta+jäi+reppuun+vahinnossa.+Eksyin+metsään+sen+kanssa+ja+vapaapalokunta+löysi+mut+seuraavana+aamuna.+Se+oli+outo+juttu+kun+minut+löydettiin+eri+metsästä+kuin+minne+olin+eksynyt.+Olin+alkanu+muuttua+jo+metsän+eläimeksi+ja+karvoitus+oli+vahva.+Puun+kylkeen+olin+hampailla+kirjoittanut+"apua"+yli+viiden+metrin+korkeuteen.+Aattelin+jos+ne+lentokoneesta+sen+näkee.+Sen+hehtaarin+kokoisen+metsän+ympärillä+oli+kyllä+taloja+mutta+ei+ketää+tuttuja.+Keittiöiden+ikkunoista+katselin+ja+ihan+outoa+porukkaa.
29.12.2019 23:21
Tuo+on+itseasiassa+resupetterit+Porvoonjoki+mikä+menee+tuossa+mun+tontin+laidalla+Phetkasem+roadin+vieressä+espanjan+kaskisaaren+saimaassa.+Katselen+sitä+jahdin+kannelta+sikarit+korvissa+koska+vee+kasit+pauhaa+siihen+malliin+kun+säädin+porpelit+turbo+asentoon.+Mua+ihaillaan+rannalla+ja+riisikaupassa.+ne+ollen+mulle+kateellisia.+Voin+vakuuttaa+että+olen+jo+täällä.+Tosi+vaikeaa+päästä+tänne.+Tarvii+ainakin+tonnin+rahaa+mutta+tonttia+et+saa.
29.12.2019 16:26
Kerran+koin+rakkautta+naiselta+jolla+oli+putkenpätkä+alhaalla+mutta+sitten+äiti+sanoi+että+47+vuotiaana+pitäs+mun+alkaa+muuttamaan+pikkuhiljaa+omaan+asuntoon.+Lähin+heti+ovet+paukkuen+ja+otin+pankkikirjan+mukaan.+Tulin+samana+iltana+takas+ku+hamsterit+unohtu+ja+lähin+siitä+sitten+kahden+vuoden+päästä+kohti+ensiasuntoa.+Eka+kämppäni+sijaitsi+merenrannalla.+Hoivakoti+Merenranta+oli+takatöölössä.+Ne+ei+huolinu+mun+hamstereita+sinne+asumaan+ja+sanoivat+löytäneensä+uuden+kodin+niille.+Sinä+iltana+oli+todella+sitkeää+kinkkua+iltapalalla+jugun+kanssa+ja+uskokaa+tai+älkää+ni+toisella+kinkulla+oli+häntä.
29.12.2019 09:24
Kävin+katsomassa+joko+ystäväni+etelän+mies+on+postittanut+kuvat+Thaimaan+elite+statuksesta+passissaan,+oleskeluluvastaan,+thai-ajokortistaan,+mustasta+amexistaan+tai+USA:n+greencardistaan.+Mutta+ei+ole+vielä.+Odottakaa+vaan!+Sitten+saatte+kuvan+kuksasta+aseteltuna+päälle.+Kokispullon+päälle.
28.12.2019 19:33
Silakkalaatikkokateus,+kuksakateus+ja+kelakorttikateus+näkyy+sinussa.+Tuohon+lisätään+näppäimistökateus+ja+prosessorikateus+niin+olet+tosi+kateellinen.+Mainittakoon+vielä+jahtikertomuskateus+ja+harlikkakertomuskateus,+niin+on+kateuksia+kyllikseen+ilman+että+mainitaan+edes+nuudelipussivalokuvakateus.
28.12.2019 14:21
Joo+mutta+tiesitsä+että+on+tavallisia+tieremiehiä,+huipputason+erikoistieremiehiä+ja+sitten+on+päättävässä+asemassa+oleva+ylitiedemies+Hua+Hinista+kaikkein+korkeimmalla+pallilla?+
Hän+on+mun+siekkari+eli+sielunveli.+Saman+hajuinenki+ja+me+ollaan+jo+Thaimaassa.+
Hän+voi+laittaa+mahtikäskyllään+uusiksi+kielet,+mittayksiköt,+matemaattiset+kaaviot,+sanonnat,+nimet,+nimitykset,+osoitteet+ja+fysiikan+lait.+Kosmos+vapisee+kun+hän+jyrähtää.+Pyysin+häneltä+josko+hän+vois+siirtää+ruotsin+härmään+kun+haluisin+olla+laadukas+mies+yökerhossa+jolla+olis+lyhyt+matka+hakea+pitkäjalkaisia+ruotsalaisnaisia+yökerhosta+kotiin+ja+hoidella+niitä+hyvin+kunnes+aamu+jälleen+sarastaa.+Se+kuulema+onnistuu+ja+tukholmaan+hän+laittaa+Phetkasem+roadin+joka+johtaa+hiekkaharjun+läpi+suoraan+tasokkaan+laadukkaaseen+yökerhoon+jossa+olen+omassa+kastissa+ja+kastikkeessa.
28.12.2019 13:03
Kertunnokassa+oli+iltajumppa+mutta+en+saa+rasittaa+nyt+liikaa+pumppua.+Jos+ei+mulla+olis+kihtiä+ja+olisin+päässyt+sängystä+ni+olis+ollut+tämän+jälkeen+tarjolla+täysin+uskomaton+joulubuffet,+oli+riisipuuroa,+kinkkua,+lohta,+silliä,+laatikoita,+kalkkunaa,+ja+ennenkaikkea+hyvää+seuraa.
Kalaa+en+voi+katsoakaan+kun+kihti+pakottaa+jo+kaikkia+kahdeksaa+varvasta+ja+polvea.+Kalkkuna+haisi+ihan+kalapuikolle+ja+oisin+voinut+vannoa+että+se+oli+kalapuikkoa.+Riisi+palo+pohjaan+ja+sitten+oli+tyhjiä+laatikoita.+Uskomatonta.
Terveysasemalla+olin+päivityksessä+koko+yön+ja+oli+hyvää+seuraa+lehtitelineessä.+Muutama+apukin+oli+ja+tekniikan+maalimoi+lehtii.+Yhessä+oli+niin+siisti+juttu+jahdista+että+luulin+että+nyt+lähti.
27.12.2019 10:00
Kertunnokan+saattokodissa+oli+iltajumppa+mutta+en+saa+rasittaa+nyt+liikaa+pumpua+enkä+pumpuita.+Jos+ei+mulla+olis+kihtiä+ja+olisin+päässyt+sängystä+ni+olis+ollut+tämän+jälkeen+tarjolla+uskomaton+joulubuffet,+oli+riisipuuroa,+kinkkua,+lohta,+silliä,+laatikoita,+kalkkunaa,+ja+ennenkaikkea+hyvää+seuraa.
Kalaa+en+voi+katsoakaan+kun+kihti+pakottaa+jo+kaikkia+kahdeksaa+varvasta+ja+polvea.+Kalkkuna+haisi+ihan+kalapuikolle+ja+oisin+voinut+vannoa+että+se+oli+kalapuikkoa.+Riisi+palo+pohjaan+ja+sitten+oli+tyhjiä+laatikoita.+Uskomatonta.
Terveysasemalla+olin+päivystyksessä+koko+yön+ja+oli+hyvää+seuraa+lehtitelineessä.+Muutama+apukin+oli+ja+tekniikan+maailmoita.+Yhessä+oli+niin+siisti+juttu+jahdista+että+luulin+että+tuun+hulluksi.
27.12.2019 06:13
Käytiin+kerran+tasokkaan+vaimon+kansa+kuntohuoneessa+kävellen+juoksu+matolla+punnertaen.+Etu+nojia+tehtiin+ja+kuupperin+testi+meni+alle+viiteen+minuuttiin.
25.12.2019 15:38
Meidän+perhe+on+jo+täällä+ja+savustus+sauna+thaimaalainen.+tähän+saunaan+ei+pääse+kuin+kastiin+kuuluva+kansainvälinen+arvovaltainen+tasohenkilö+jolla+on+laadua.
25.12.2019 13:22
Naisimiin+menin+1972+aitoa+ja+ilmaista+rakkautta+toteuttaen+ollen.+Äiti+pakotti.+
Sain+samalla+hänen+tenavat,+tipparin+ja+appiukon+liiterin.+Siellä+liiterissä+on+tullut+höylättyä+puuta+monenlaista.+Kuksasta+aina+kynttilänjalkaan+saakka.+Muutaman+kerran+sielä+on+minuakin+höylätty.+Naapurissa+ollen+hoboseksuja.+Mulla+on+tosi+hyvä+näppäimistö+ja+silakkalaatikko.
Syvää+joulua+kaikille!+Jane+nakki+jäi+kiini.+tosi+tuttu+mies+ja+kerran+oltiin+samaan+aikaan+samalla+aarnion+maakätköllä.
25.12.2019 13:11
59 / 67