Kevään urheilutapahtumat

Anonyymi

Kevään ja kesän urheilutapahtumat on sattuneesta syystä varsin vähissä. Ei ole kiekon MM:ää, ei futiksen EM kisoja, ei Tokion olympialaisia eikä juuri mitään muutakaan.

Vanhoja nauhoitteita on me urheilun ystävät joutunut katselemaan. Maradonan maalikoosteet katselin juuri. Manny Pacquiaosta kertovan dokumenttielokuvan katselin uudelleen pitkästä aikaa myös.

Jotakin mielenkiintoista on kuitenkin tulossa. 7 tunnin päästä Islannin vuori Hafthor Bjornsson koettaa rikkoa Eddie Hallin 500 kilon maastavedon ennätyksen yhdellä lisäkilolla. Suora lähetys sitten osoitteessa https://www.youtube.com/watch?v=8mng5v3OEzA

Edellinen ennätys vei miltei Hallin hengen. Lähimuistinsa meni toviksi, silmistä ja nenästä vuosi verta ja tajuntansa lähti hetkeksi. Verenpaineet on noissa lukemissa mitta-asteikkojen ulkopuolella.

Vuori on nyt kisakunnossa päälle 200 kiloinen. Venäläinen Makarov on uhonnut kokeilevansa seuraavaksi suoraan 520 kiloa. Edellinen Makarovin 501 kilon yritys epäonnistui, mutta hän kertoi ettei ollut yrityksen aikaan kondiksessa.

Saas nähdä kuka noista kolmesta ekaksi rikkoo itsensä lopullisesti.

T 2010

80

60

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko tämä Neidin matkailukertomus pattayalta.?

• Anonyymi

Urheilun ystäville tarkoitettu vinkki Pattayalle yhtä lailla kuin senssulle savoonkin. Paitsi että eihän senssua kiinnosta urheilu. Senssua kiinnostaa pattajan palstahäiriköinti, mielikuvituselämä Thaimaassa, kylmähuoneessa maleksiminen ja läsnäolo oman itsensä kanssa.
        Kiitos vinkistä aloittajalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Urheilun ystäville tarkoitettu vinkki Pattayalle yhtä lailla kuin senssulle savoonkin. Paitsi että eihän senssua kiinnosta urheilu. Senssua kiinnostaa pattajan palstahäiriköinti, mielikuvituselämä Thaimaassa, kylmähuoneessa maleksiminen ja läsnäolo oman itsensä kanssa.
        Kiitos vinkistä aloittajalle.

Sohvaperunoille vinkki miten urheilua voi katsoa juutuupista, että ei nahka rypisty ja tule alleja.
        Ken tuosta urheilusta pitää, niin sitten pitää, minä en.
        Mitä tulee minun urheikukiinnostukseeni, niin moni Juntti jää kakkoseksi, mutta voipi ilmoittautua kun on saanut kunniakkaan keltaisen vyön.
        S

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sohvaperunoille vinkki miten urheilua voi katsoa juutuupista, että ei nahka rypisty ja tule alleja.
        Ken tuosta urheilusta pitää, niin sitten pitää, minä en.
        Mitä tulee minun urheikukiinnostukseeni, niin moni Juntti jää kakkoseksi, mutta voipi ilmoittautua kun on saanut kunniakkaan keltaisen vyön.
        S

Sensun "urheiku" on parasta urheikua suomikaksnelosella pyörätuolissa piereskellen humalassa yksinään. Siinä hommassa jää juu muut kakkoseksi ja jopa kolmoseksi.

• Anonyymi

Kohta alkaa suora lähetys alussa mainitulla tubekanavalla!

• Anonyymi

501 kiloa maastavedossa. Thor teki sen!

• Anonyymi

Kiitos vinkistä 2010.

Oikein "isoja" rautoja kun kolistelellaan ja ykkösiä haetaan ihan vaan salitreeneissä, niin tietynlaista nöyrää voittajan asennetta pitää löytyä. Maastaveto verrattuna vaikkapa kyykkyyn on omalla tavallaan kiehtova suoritus sikäli, että ne ykkös raudat vain nousevat tai sitten eivät nouse. Vaikeaa kuvailla näitä tuntemuksia ja kokemuksia näitä kokemattomalle, mutta ainakin yritin.

Paikallaan nyt lienee minun kertoa, että ns.
      voimanosto ei ollut se minun ykköslajini, mutta rohkenen väittää, että olisin ollut nuorten SM kisoissa mitaleilla.

T Kläppi

• Anonyymi

Tämä on tuollaista machoviihdettä. Puhtaitahan nämä pojat ei tietenkään ole, mutta eipä ne ole monessa lajissa enää muutenkaan.

Viisi miestä maailmassa kautta aikojen on nostanut maasta yli 460 kiloa ja nyt vain kaksi rikkonut 500 kilon rajan.

Showta siinäkin mielessä, että Thorilla ja Hallilla sanailu on mennyt siihen pisteeseen, että kumpikaan ei jätä tätä tähän. Se vaan kun nuo raudat edellyttää järkyttävää massaa ja silloin on elimistö kovilla koko ajan. Mutta tietävät mitä tekevät.

Ovat brändänneet itsensä taitavasti ja Thorihan on ollut leffastara jo toistakymmentä vuotta ja useiden merkkien mannekiini. Ei tarvi poikien tehdä enää rahan takia, vaan maineen ja kunnian.

Showmielessä ja bisneksenä kovia juttuja, mutta siinä mielessä ei kiva, että tämän nähtyään tuhannet voimailijat kiskoo nyt kouratolkulla troppeja kasvaakseen yhtä isoksi. Mutta on niitä huonompiakin harrastuksia.

T 2010

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä on tuollaista machoviihdettä. Puhtaitahan nämä pojat ei tietenkään ole, mutta eipä ne ole monessa lajissa enää muutenkaan.

Viisi miestä maailmassa kautta aikojen on nostanut maasta yli 460 kiloa ja nyt vain kaksi rikkonut 500 kilon rajan.

Showta siinäkin mielessä, että Thorilla ja Hallilla sanailu on mennyt siihen pisteeseen, että kumpikaan ei jätä tätä tähän. Se vaan kun nuo raudat edellyttää järkyttävää massaa ja silloin on elimistö kovilla koko ajan. Mutta tietävät mitä tekevät.

Ovat brändänneet itsensä taitavasti ja Thorihan on ollut leffastara jo toistakymmentä vuotta ja useiden merkkien mannekiini. Ei tarvi poikien tehdä enää rahan takia, vaan maineen ja kunnian.

Showmielessä ja bisneksenä kovia juttuja, mutta siinä mielessä ei kiva, että tämän nähtyään tuhannet voimailijat kiskoo nyt kouratolkulla troppeja kasvaakseen yhtä isoksi. Mutta on niitä huonompiakin harrastuksia.

T 2010

Kiitos jälleen kerran sinulle 2010 erittäin hienosta kirjoituksestasi.

Kunnia ja maine. Raha. Huokaus. Näiden eteen ollaan valitettavan usein valmiita uhraamaan valitettavan paljon.

Nyt juuri en saata tarkemmin muistaa mikä oli se tutkimus minkä taannoin luin, mutta siinä tutkimuksessa oli minun mielestäni melkoisen pysähdyttäviä tuloksia siitä, mitä nuoret urheilijat olivat valmiita uhraamaan voittaakseen Olympia kultaa.

Tämä tutkimus oli tehty USA:ssa. Ihmettelin jo aiemmin aikoinani miten DDR:n urheilijat pääsivät voimaharjoittelussa kilo- ja toistomääriinsä. Myöhemmin minulla oli kunnia tutustua muutamaan suomalaiseen ns. voimailulajien mestareihin. Ei heillekään oltu kerrottu mitä kaikkea heille oikeastaan kaurapuuron lisäksi syötettiin.

Mieltäni painaa vieläkin vuosien jälkeen yksi tapaus. Isä, joka itse DDR:n aikakautena oli ollut koekaniini ja rikkonut fysiikkaansa pyysi minua valmentamaan poikaansa. Minä kieltäydyin kunniasta, koska olin kuullut, että poikansa ruokavalioon kuului kaurapuuron lisäksi jotain muutakin. Minun jyrkkä ehtoni oli, että napit pois. Noh ja miten sitten myöhemmin kävikään. Tämä kaikinpuolin lahjakas urheilija nuori kosteassa illanvietossa otti ja ampui haulikolla ryyppykaverinsa hengettömäksi. Vahinkolaukaus sinänsä, oli tämä, että todelliseen häirikköön ei osunut. Ihan sama. Mietin yhä, että missä nyt oltaisiin, jos olisin ottanut tämän pojun mestari isänsä pyynnöstä valmennukseeni.

Toisaalta. Valmensin yhden pojun juniorista miesten maajoukkuetasollle. Hieno nuori mies. Ns. parempi perhetausta ja urheilun ohessa insinööriopinnot sujuivat hyvin. Kunnes tuli selkäkipuja - siellä alaelkärangassa oli ihan oikeasti murtuma - joita lääkittiin yhä vahvemmilla kipulääkkeillä. Siinä sitten tämä nuorimies kansainvälisillä ottelumatkoillaan kai tutustui vääriin henkilöihin joilla oli tuntemusta ns. kipujalieventävien lääkkeiden harmaaseemaahantuontiin. Voi olla, että tosikuvio meni jotenkin toisin. Ihan sama. Neljä vuotta kakkua tuli kuitenkin ensikertalaiselle istuttavaksi.

Sitä kun ihan itte on elänyt tätä erinäisten urheilijoiden elämää Suomessa, Hollannissa, Japanissa ja Chiang Maissa... niin täytyyhän se tunnustaa, että Senssu on aikamoinen aivopesijä.

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitos jälleen kerran sinulle 2010 erittäin hienosta kirjoituksestasi.

Kunnia ja maine. Raha. Huokaus. Näiden eteen ollaan valitettavan usein valmiita uhraamaan valitettavan paljon.

Nyt juuri en saata tarkemmin muistaa mikä oli se tutkimus minkä taannoin luin, mutta siinä tutkimuksessa oli minun mielestäni melkoisen pysähdyttäviä tuloksia siitä, mitä nuoret urheilijat olivat valmiita uhraamaan voittaakseen Olympia kultaa.

Tämä tutkimus oli tehty USA:ssa. Ihmettelin jo aiemmin aikoinani miten DDR:n urheilijat pääsivät voimaharjoittelussa kilo- ja toistomääriinsä. Myöhemmin minulla oli kunnia tutustua muutamaan suomalaiseen ns. voimailulajien mestareihin. Ei heillekään oltu kerrottu mitä kaikkea heille oikeastaan kaurapuuron lisäksi syötettiin.

Mieltäni painaa vieläkin vuosien jälkeen yksi tapaus. Isä, joka itse DDR:n aikakautena oli ollut koekaniini ja rikkonut fysiikkaansa pyysi minua valmentamaan poikaansa. Minä kieltäydyin kunniasta, koska olin kuullut, että poikansa ruokavalioon kuului kaurapuuron lisäksi jotain muutakin. Minun jyrkkä ehtoni oli, että napit pois. Noh ja miten sitten myöhemmin kävikään. Tämä kaikinpuolin lahjakas urheilija nuori kosteassa illanvietossa otti ja ampui haulikolla ryyppykaverinsa hengettömäksi. Vahinkolaukaus sinänsä, oli tämä, että todelliseen häirikköön ei osunut. Ihan sama. Mietin yhä, että missä nyt oltaisiin, jos olisin ottanut tämän pojun mestari isänsä pyynnöstä valmennukseeni.

Toisaalta. Valmensin yhden pojun juniorista miesten maajoukkuetasollle. Hieno nuori mies. Ns. parempi perhetausta ja urheilun ohessa insinööriopinnot sujuivat hyvin. Kunnes tuli selkäkipuja - siellä alaelkärangassa oli ihan oikeasti murtuma - joita lääkittiin yhä vahvemmilla kipulääkkeillä. Siinä sitten tämä nuorimies kansainvälisillä ottelumatkoillaan kai tutustui vääriin henkilöihin joilla oli tuntemusta ns. kipujalieventävien lääkkeiden harmaaseemaahantuontiin. Voi olla, että tosikuvio meni jotenkin toisin. Ihan sama. Neljä vuotta kakkua tuli kuitenkin ensikertalaiselle istuttavaksi.

Sitä kun ihan itte on elänyt tätä erinäisten urheilijoiden elämää Suomessa, Hollannissa, Japanissa ja Chiang Maissa... niin täytyyhän se tunnustaa, että Senssu on aikamoinen aivopesijä.

Hyvä Kläppi.

Hyvä kirjoitus ja siitähän huokuu elämänkokemusta, mutta sallinet viimeisen rivin letkautuksesi johdosta mielipiteeni.

Sinulla tuntuu olevan varsin laaja elämänkokemus urheiluun liittyen ja jos nyt olen oikein ymmärtänyt, niin lähellä sydäntäsi on ollut voimailut ja kamppailut, varsinkin valmennus.

Minä olen vahvasti puuttunut kielteisessä mielessä seikkaan, jota en koskaan ole hyväksynyt ja ihmettelen miksi et sinä.

Sinä Herrasmiestelet 2010 Neitiä, jolla samat mielenkiinnot kuin sinulla, mutta varsin negatiivisin tavoin.

Kun ensin pullistelee ollen sadan katutappelun ykköstyrmääjä ja samaan hengenvetoon homokaraten harrastaja sittemmin valmentaja, kuin myös samaa thaibox historiaa, on yhtälö sairas.
        Siihen päälle selittelyt lukuisista laakista tatamiin kun joku käyttäytynyt vastoin hänen tahtoaan ja päälle 2 pahoinpitelytuomiota, joista hän on jopa ylpeä.

Asia kun nyt vain on niin, että kamppailulajien harrastaja, puhumattakaan valmentajasta, ei käytä koskaan ikinä väkivaltaa tatamin ulkopuolella ja jos joutuu konfliktitilanteeseen, niin tulisi olla kyky tilanteen rauhoittamiseksi ilman nyrkkejä ja omalla olemuksellaan.

2010 on osoittanut kirjoituksillaan olevansa ylpeä tuon kaltaisesta olemuksestaan ja tekee sen vielä yli viiskymppisenä urheiluaddiktina, kun minä vastaavasti luokittelen hänet sen johdosta urheilun häpeällisimpään ryhmään.

Tämähän on foorumi jossa täysi vapaus arvostella yhtä sun toista, eli minun arvostukseni tuollaisesta kuumakallegorillasta, joka hauksiaan ja nyrkkejäänkiin alentuu esittelemään, on täysi nolla ja kamppailulajien yksi ala-arvoisimpia edustajia koko lajille häpeäksi.

Aloitat Kläppi kirjoituksesi seuraavasti:
        Kiitos jälleen kerran sinulle 2010 erittäin hienosta kirjoituksestasi !!!

Jepjep, jälleen kerran .... noita jälleen kerran kirjoituksia kun nyt vaan sattuu olemaan vähän toisen sisältöisiä myös, joten se siitä.

• Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

Hyvä Kläppi.

Hyvä kirjoitus ja siitähän huokuu elämänkokemusta, mutta sallinet viimeisen rivin letkautuksesi johdosta mielipiteeni.

Sinulla tuntuu olevan varsin laaja elämänkokemus urheiluun liittyen ja jos nyt olen oikein ymmärtänyt, niin lähellä sydäntäsi on ollut voimailut ja kamppailut, varsinkin valmennus.

Minä olen vahvasti puuttunut kielteisessä mielessä seikkaan, jota en koskaan ole hyväksynyt ja ihmettelen miksi et sinä.

Sinä Herrasmiestelet 2010 Neitiä, jolla samat mielenkiinnot kuin sinulla, mutta varsin negatiivisin tavoin.

Kun ensin pullistelee ollen sadan katutappelun ykköstyrmääjä ja samaan hengenvetoon homokaraten harrastaja sittemmin valmentaja, kuin myös samaa thaibox historiaa, on yhtälö sairas.
        Siihen päälle selittelyt lukuisista laakista tatamiin kun joku käyttäytynyt vastoin hänen tahtoaan ja päälle 2 pahoinpitelytuomiota, joista hän on jopa ylpeä.

Asia kun nyt vain on niin, että kamppailulajien harrastaja, puhumattakaan valmentajasta, ei käytä koskaan ikinä väkivaltaa tatamin ulkopuolella ja jos joutuu konfliktitilanteeseen, niin tulisi olla kyky tilanteen rauhoittamiseksi ilman nyrkkejä ja omalla olemuksellaan.

2010 on osoittanut kirjoituksillaan olevansa ylpeä tuon kaltaisesta olemuksestaan ja tekee sen vielä yli viiskymppisenä urheiluaddiktina, kun minä vastaavasti luokittelen hänet sen johdosta urheilun häpeällisimpään ryhmään.

Tämähän on foorumi jossa täysi vapaus arvostella yhtä sun toista, eli minun arvostukseni tuollaisesta kuumakallegorillasta, joka hauksiaan ja nyrkkejäänkiin alentuu esittelemään, on täysi nolla ja kamppailulajien yksi ala-arvoisimpia edustajia koko lajille häpeäksi.

Aloitat Kläppi kirjoituksesi seuraavasti:
        Kiitos jälleen kerran sinulle 2010 erittäin hienosta kirjoituksestasi !!!

Jepjep, jälleen kerran .... noita jälleen kerran kirjoituksia kun nyt vaan sattuu olemaan vähän toisen sisältöisiä myös, joten se siitä.

Hyvä Senssu!

Kiitos sinulle kehuistasi. Ihan piruilematta kirjoitan nyt, että kyllä sinun tässä kirjoituksessa, johon nyt vaistailen, on paljon arvostettavaa asiaa. Tämä mitä itse kirjoitin, ei minun mielestäni ollut läheskään yhtä hyvin kirjoitettu kuin tuo 2010:n kirjoitus, mistä häntä kiittelin. Toivottavasti en kuitenkaan tehnyt paljon yhdys sana tai kirotus virheitä.

Vihahassasi miehenä nimimerkkiä 2010 kohtaan on jotain kiehtovaa ja koukuttavaa. Ole ystävällinen ja lue tuo kirjoituksensa, josta häntä kiittelin, uudestaan. Lue tuo siten, että et tietäisi sen olevan hänen kirjoittama. Vastaa sitten rehellisesti perustellen miksi kirjoittamansa ei ollut totta ja mitä siinä oli väärin.

"Pata kattilaa soimaa, musta kylki kummallakin" - sanonta onko sinulle tuttu?
        Mitä minä olen teidän kirjoituksia ja sanailuanne seuraillut, niin minun mielestäni teillä molemmilla aina joskus ns. nokkapyörä keulii hieman liikaa vastaohjailuineen.
        2010 on tarjoillut sinulle villalankaa ja porkkanoita siinä missä sinä hänelle.

Tuo mitä kirjoitat kamppailulajien harrastajista ja valmentajista on tietynlainen ideaali, mikä valitettavasti ei aina toteudu oikeassa elämässä. Oikeassa elämässä kamppailulajien harrastaja voi joutua käyttämään väkivaltaa tatamin ulkopuolella. Sitä millaista väkivaltaa ja missä määrin tatamin ulkopuolella käytetään on hyvin kulttuurisidonnaista ja lakisääteistä.

Suomesta tiedän tapauksia, joissa "tappeluun" väliin mennyt henkilö on itse saanut pahoinpitelytuomion vaikka ei ole harrastanut kamppailulajeja. Suomesta tiedän tapauksia, joissa "tappeluun" joutunut henkilö on saanut kovennetun pahoinpitelytuomion syystä, että oli harrastanut kamppailulajia. Jne. Olen ollut itse syytettynä oikeudessa liiallisen väkivallan käytöstä (opponentilta murtui leukaluu kolmesta kohtaa). Tilanteessa missä opponentti yrittää tehdä sinulle kirurgisen pikaleikkauksen voi olla niin, että kirurgin leukaluu murtuu jopa kolmesta kohtaa, vaikka huippuasianajansa olikin sitä mieltä, että minun kamppailulajiharrastajana olisi pitänyt tietää, että opponenttini leukaluu voi murtua jopa kolmesta kohtaa.

No joo ja... Mutta kiitos Senssu sinulle jälleen kerran ajatuksia herättävästä kirjoituksestasi.

T Kläppi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä Senssu!

Kiitos sinulle kehuistasi. Ihan piruilematta kirjoitan nyt, että kyllä sinun tässä kirjoituksessa, johon nyt vaistailen, on paljon arvostettavaa asiaa. Tämä mitä itse kirjoitin, ei minun mielestäni ollut läheskään yhtä hyvin kirjoitettu kuin tuo 2010:n kirjoitus, mistä häntä kiittelin. Toivottavasti en kuitenkaan tehnyt paljon yhdys sana tai kirotus virheitä.

Vihahassasi miehenä nimimerkkiä 2010 kohtaan on jotain kiehtovaa ja koukuttavaa. Ole ystävällinen ja lue tuo kirjoituksensa, josta häntä kiittelin, uudestaan. Lue tuo siten, että et tietäisi sen olevan hänen kirjoittama. Vastaa sitten rehellisesti perustellen miksi kirjoittamansa ei ollut totta ja mitä siinä oli väärin.

Mitä minä olen teidän kirjoituksia ja sanailuanne seuraillut, niin minun mielestäni teillä molemmilla aina joskus ns. nokkapyörä keulii hieman liikaa vastaohjailuineen.

Tuo mitä kirjoitat kamppailulajien harrastajista ja valmentajista on tietynlainen ideaali, mikä valitettavasti ei aina toteudu oikeassa elämässä. Oikeassa elämässä kamppailulajien harrastaja voi joutua käyttämään väkivaltaa tatamin ulkopuolella. Sitä millaista väkivaltaa ja missä määrin tatamin ulkopuolella käytetään on hyvin kulttuurisidonnaista ja lakisääteistä.

Suomesta tiedän tapauksia, joissa "tappeluun" väliin mennyt henkilö on itse saanut pahoinpitelytuomion vaikka ei ole harrastanut kamppailulajeja. Suomesta tiedän tapauksia, joissa "tappeluun" joutunut henkilö on saanut kovennetun pahoinpitelytuomion syystä, että oli harrastanut kamppailulajia. Jne. Olen ollut itse syytettynä oikeudessa liiallisen väkivallan käytöstä (opponentilta murtui leukaluu kolmesta kohtaa). Tilanteessa missä opponentti yrittää tehdä sinulle kirurgisen pikaleikkauksen voi olla niin, että kirurgin leukaluu murtuu jopa kolmesta kohtaa, vaikka huippuasianajansa olikin sitä mieltä, että minun kamppailulajiharrastajana olisi pitänyt tietää, että opponenttini leukaluu voi murtua jopa kolmesta kohtaa.

No joo ja... Mutta kiitos Senssu sinulle jälleen kerran ajatuksia herättävästä kirjoituksestasi.

T Kläppi

Valikoiva huomio ?

"Jepjep, jälleen kerran .... noita jälleen kerran kirjoituksia kun nyt vaan sattuu olemaan vähän toisen sisältöisiä myös, joten se siitä."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä Senssu!

T Kläppi

Korjaan heti: Vihassasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valikoiva huomio ?

"Jepjep, jälleen kerran .... noita jälleen kerran kirjoituksia kun nyt vaan sattuu olemaan vähän toisen sisältöisiä myös, joten se siitä."

Valikoiva Khii Jai inisee.

• Anonyymi

idioottimmaista "urheilua" samaa tasoa kun saunomisen mm kilpailut, ja lisäksi oma laatuista.

• Anonyymi

"oma laatuista"

• Anonyymi

Kamppailu- ja voimalajit = sama kuin poliisikoulun palikkatesti.
      Joko "harmailla soluilla" tai voimalla....

• Anonyymi

En tiedä millaiset palikkatestit on poliisikoulussa, mutta tiedän millaiset ne OLI kadettikoulussa, tuollaiset neiti 2010 tapaiset kuumakallet lentävät pihalle kuin leppäkeihäät, tosin 2010 ei pääsisi edes sinne asti luonnevauriot paljastuvat jos varusmiesaikana 2010 olisi voinnut olla oivallinen sotilas 1800 luvulla tai ojankaivaja saat limpun kun olet 10 metriä ojaakaivanut , kumpaakaan ei tarvittu suurtakaan älykkyyttä, mutta nykyään tilanne on hankalampi, pitää pystyä ryhmätyöhön, eikä tullainen luonne minä tapan kaikki homoinvat heti, mahtavilla lihaksillani, heti balettitunnin jälkeen.
        Muuten ei olisi kovin typerää mennä balettitunnille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä millaiset palikkatestit on poliisikoulussa, mutta tiedän millaiset ne OLI kadettikoulussa, tuollaiset neiti 2010 tapaiset kuumakallet lentävät pihalle kuin leppäkeihäät, tosin 2010 ei pääsisi edes sinne asti luonnevauriot paljastuvat jos varusmiesaikana 2010 olisi voinnut olla oivallinen sotilas 1800 luvulla tai ojankaivaja saat limpun kun olet 10 metriä ojaakaivanut , kumpaakaan ei tarvittu suurtakaan älykkyyttä, mutta nykyään tilanne on hankalampi, pitää pystyä ryhmätyöhön, eikä tullainen luonne minä tapan kaikki homoinvat heti, mahtavilla lihaksillani, heti balettitunnin jälkeen.
        Muuten ei olisi kovin typerää mennä balettitunnille.

Morjens taas!

(Senssu vaiko Numba?)

Mis sie tarvitset oikei hyvvää konsulttia. Täs siul on sellane.

En tiedä minäkään millaiset palikkatestit oli aikoinaan poliisikouluun tai kadettikouluun.
        Näiden testien satunnaisena kehityskonsultaattina saanen muutaman sanasen lipsauttaa jos epäystäväni T sallii.

Poliisikouluun (Suomessa) hakeutuu ja haetaan pääsääntöisesti poikkeuksellisen oikeudenmukaisuuden sielussaan tuntevia henkilöitä. Sinänsä vaatimattomien kokemuksieni pohjalta rohkenen väittää, että Suomessa on maailman parhaat poliisit ns. katutasolla.

Kadettikoulun läpäisseistä en lähtisi tekemään vastaavaa analyysiä ihan näin suorilta käsin.

Numpa(?) kirjoittaa tavallaan ihan asiaa, mutta en saata uskoa, että hän olisi sitä mitä hän esittää olevansa.

• resupetterit.. jo koulussa olin naru hyppely mestari. siinä kumi nauha viuhui kun hybbelin. Ylä asteella sainkin jo arvostetun lempi nimen Jumppapallo. musiikissa olin myös lahja kas. Sielläkin sain lempi nimen. Laulava lihapulla. Pojat pelasi pallo pelejään mutta minä juoksin tyttöjen kanssa tamburiini kädessä ja tein kukista nättejä seppe leitä.

Kurkin poikien puku huoneeseen oven raosta. Ivasivat sitten välkällä masturbaatio keikariksi. Pakko se on myöndää että olin kova poika lupsuttelemaan sitä peukalon ja etu sormen välissä myös kotona. sillon se vielä kiinnosti. isot pojat sitten syötti mulle mänty suobaa ja panaanin kuoria.

• Anonyymi

Hyvin sanottu pohjoisen mies! mä tein tänägin aamuna joukon etu noja bunnerruksia, kun hoitaja käski siivota yrjötyt puurot muovi matolda.

By Numball

• Anonyymi kirjoitti:

Hyvin sanottu pohjoisen mies! mä tein tänägin aamuna joukon etu noja bunnerruksia, kun hoitaja käski siivota yrjötyt puurot muovi matolda.

By Numball

Jatkahan poju niin pääset ehkä joskus perille.

• Anonyymi kirjoitti:

By Numball

Jatkahan poju niin pääset ehkä joskus perille.

• Anonyymi

Me olemme jo täällä Chiang Maissa.

• Anonyymi

Miehisyyden merkkejä naisille on aina olleet leveät hartiat, vahvat käsivarret, matala ääni ja nallekarhumaisen turvallinen olemus. Niillä sitä on lohjennut, mitä numerosenseille ei.

Suomen feministi, sossupossu, tasa-arvokulttuuri ja jotkut naiset on saanut leivottua osan suomalaisista miehistä Reino- toheveleiksi, joita he sitten eivät halua eivätkä kunnioita, vaan panettavat itseään salaa jollakin miehisemmällä miehellä.

Vahva mies saa arvostusta myös miesten keskuudessa. Niille ei ryppyillä. Voima on nopeutta ja massa kertaa vauhti on nukkumatti.

Miehet on aina mitelleet voimillaan ja taistelutaidoillaan historiassa. Niillä markkinoilla ei oravannahat hillu eikä rieuku. 14 vuotias thaimaalainen 60 kiloinen thainyrkkeilijä pistää

Karate oli junnuna kivaa jumppaa peruskunnolle, mutta se on pelkkää hippasleikkiä verrattuna tosimiesten lajeihin, kuten thainyrkkeilyyn. Nämä numerosenseit ei ole karateakaan nähneet kuin vanhoissa elokuvissa.

14 vuotias thaimaalainen 60 kiloinen thainyrkkeilijä pistää suomalaisen aikuisen mustanvyön karatekan hiljaiseksi puolikkaassa erässä. Ei riitä hippaleikkimiehillä kovuus alkuunkaan. Muistan järkyttyneeni itsekin siitä erosta kun armeijan jälkeen vaihdoin lajia. Sama ero kuin peipposella ja tunturihaukalla.

Thor rikkoi myös 1000 vuotta vanhan ennätyksen kantamalla 650 kiloista tukkia hartioillaan. Numerosensei ei jaksa yksin kantaa edes kelakortilla hankittuja lääkkeitä kerralla huoneeseensa.

T 2010

• Anonyymi

• Bing.

"Miehisyyden" merkkejä ensinnäkin tällä palstalla osoittaa tuo sininen kloonini tasolla jonka miehisyyttä sinä Neito edustat.

Sinun narssuilusi lohkeamisista ym. osoittaa vain että sinulla täytyy olla mm.leveät hartiat ym. pärjätäksesi.

Vahva mies saa arvostusta, joo kyllä mutta ei kaltaisesi saa todellisuudessa ja arvostuksesi tällä palstalla tulee mitä sairaammilta peppusiltasi.

On historiassa ja nykyisinkin voimamittelöitä, mutta terveisiin sellaisiin ei kuulu kaltaisesi.

Mies siis sinä joka pidät itseäsi miehenä ollen kuitenkin täysneiti, joka ei kykene asiasta keskustelemaan asiana, vaan täytyy turvautua tuon kaltaisiin Senssutteluihin, on täysi nolla ja jos joku sinua arvostaa ja kunnioittaa ensin lukien tälle palstalle lataamasi piipitykset, niin ei omaa järjenhäivää.

Olet puskista uhoava paniikkihäiriöinen päävikainen esiintyen rahakkaana vedonlyöjänä tarinoiden rakkaasi kanssa matkustelut suomessa juhannuksena ja jouluna, sekä kun hyväksyn ehdotuksesi yksinkertaisin ehdoin, niin johan alkoi sinun ja tämän palstan faniesi uikutus asiasta.

Ymmärrän, tuollaista tyyppiä kukaan täyspäinen nainen ei voi pitkäaikaisena vakikumppaninaan pitää ja sen johdosta tiedän kertoa, elät kolmannen ex-vaimosi kanssa varmuudella jos sulla sellainen on.

• Anonyymi

Kerran Ruotsissa muskelimies uhosi voittavansa kaikki.
      Pieni japanilainen kaveri sanoi "Et voita minua" ja koukisti etusormensa. Viesti meni perille, uhoaminen loppui.

• Anonyymi

Saduissa ja tarinoissa sattuu aina kaikenlaista. Pientä japanilaista kaveria ei vaan koskaan näy tekemässä ennätyksiä maastavedossa eikä UFC kehissä, koska ne on olemassa vain saduissa ja tarinoissa.

• Anonyymi

Menkää tekemään motti halkoja, näätte vähän miten ennen harrastettiin liikuntaa.

Pystypuusta, pokasahalla ja kirveellä !

• Anonyymi

Näytä mallia ensin, jos ei satu olemaan kihtikohtaus päällä tai joku muu läskien alkkisten vaiva?
        Kylmähuonemies ei ole ikinä liikuntaa harrastanut eikä edes telkasta seurannut, joten ohjeesi on ihan yhtä tyhjän kanssa.

• Anonyymi

Poijaat on sopineet nyt ottavansa kehässä mittaa toisistaan.
      https://www.iltalehti.fi/fitnessvoimailu/a/17131c54-7888-408a-8154-9c8567fb5c54
      Kirjoitin kommenttiosioon josku nekkailleena kommentin: Kumpikaan ei ole nyrkkeilijä ja kummankaan happi ei riitä kuin yhteen rynnimiseen ekassa erässä ja sitten ropelit pyörimään. Se häviää kumman korvalliselle sattuu osumaan moukari ensimmäisenä ja se on sitten siinä. Hyvä show-arvo tällä tapahtumalla kuitenkin ja mielenkiinnolla tulen seuraamaan.

Samppa

• Anonyymi

Nyrkkeily on urheilua ja he voittavat kaikki "tappelijat" ja Pellepainijat.

Aikoinaan japanilainen "Pro painija", Antonia Inoki, haastoi Alin. Ukko oli koko ajan perse kanveesissa kuin 3-vuotias! Muuta ei uskaltanut. Naurettavaa katsoa...

• Anonyymi

Tämä ei olekaan nyrkkeilijä vastaan voimamies vaan voimamies vastaan voimamies.
        Tarpeeksi kun on isompi ja vahvempi niin tuuri voi kyllä käydä kokenutta nyrkkeilijääkin vastaan. Ei usein, mutta niin on käynyt. Tony Halme ja Bob Sapp esimerkiksi on voittaneet nyrkkeilijöitä työntämällä ne massalla nurkkaan ja sitten moukareilla tasoittaneet tien.
        Vastaavasti molemmat mainitut ovat sitten hävinneet 50-100 kiloa keveämmille vastuksille.
        Ali-vainaata on nyt turha vetää tähän aiheeseen mukaan.
        Tästä vähän näet minkäkokoinen ukko Islantilainen on verrattuna keskikokoiseen UFC ottelija-mieheen. https://www.youtube.com/watch?v=Aaehn1aY8Ig

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarpeeksi kun on isompi ja vahvempi niin tuuri voi kyllä käydä kokenutta nyrkkeilijääkin vastaan. Ei usein, mutta niin on käynyt. Tony Halme ja Bob Sapp esimerkiksi on voittaneet nyrkkeilijöitä työntämällä ne massalla nurkkaan ja sitten moukareilla tasoittaneet tien.
        Vastaavasti molemmat mainitut ovat sitten hävinneet 50-100 kiloa keveämmille vastuksille.
        Tästä vähän näet minkäkokoinen ukko Islantilainen on verrattuna keskikokoiseen UFC ottelija-mieheen. https://www.youtube.com/watch?v=Aaehn1aY8Ig

Huomautan vielä että nuo vain leikittelee tuossa videossa kaverusten kesken ja The Mountain painaa nykyään 40 kiloa enemmän kuin tuossa leikissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juurikin näin!

Kommentoin lyhyesti. Ali-vainaalle alkuun kevyet mullat ja...

Onkohan muuan Chiang Main tuttuni nimeltään Nong Tum tuttu Senssulle tai Kympille? Sikäli ikävä sparri-kaveri oli, että tykkäsi paukutella sparreissaan hieman liian tosissaan.

Tämä hoikka poju 16v nousi Thaimaassa isoksi tähdeksi Lumpinilla 1998.

En nyt viitsi kertoa elämästään ja uransa kehityksestä enempiä, mutta mainitsenpahan vain, että hänestä tehdyssä elokuvassa on noudatettu elokuvataiteen sallimia sääntöjä.

Huomasin, että hänen Japanissa käymästään rahakkaasta ottelusta, johon hänet haastettiin, löytyy aito tallenne YouTubesta. Vastustajana väkivahva painija Kyoko Inoue ollen.

• Anonyymi
      • Tässä kimara Bob Sappin matseista:
        https://www.youtube.com/watch?v=6T0fqofA4og

Onhan se karmea lihasvuori (196 cm, 160 kg ja ulottuvuus 210 cm) ja nautin aina suuresti kun Bob saa turpiinsa. Ihme ja kumma, äijä elää vielä.
        Yleensä nämä hormonihirviöt kuolevat nuorina.

• Anonyymi
        nazi kirjoitti:

Tässä kimara Bob Sappin matseista:
        https://www.youtube.com/watch?v=6T0fqofA4og

Onhan se karmea lihasvuori (196 cm, 160 kg ja ulottuvuus 210 cm) ja nautin aina suuresti kun Bob saa turpiinsa. Ihme ja kumma, äijä elää vielä.
        Yleensä nämä hormonihirviöt kuolevat nuorina.

Heh, Bob ollut parissa leffassakin. K1- matsit oli ennen UFC:n aikakautta se isoin juttu MMA:ssa (Mixed martial arts)

Siellä oli paljon legendoja ja hommassa oli soturi- meininkiä mielestäni paljon enemmän kuin tässä UFC- hemmoilussa. Nämä hormoonifriikit oli nostattamassa lajin kiinnostavuutta, samoin kuin Halme teki aikoinaan suomalaiselle raskaansarjan nyrkkeilylle.

Mike Tyson haastoi Sappin matsiin Sappin aikansa uhottua jo ennen iltaa, mutta sopimus jäi vaille allekirjoitusta. Matsi olisi kestänyt reilut 10 sekuntia. Sappilla ei mitään mahiksia. Ei edes tuoreeltaan. https://www.youtube.com/watch?v=ba4vF0x09dg

Kohdassa 3:40 pojat sanailee.

T 2010

• Anonyymi

Jos bisnesvetoiset nyrkkeilyliitot päättää ryhtyä rehellisiksi, niin meitin Robbella on mahdollisuus mestaruusotteluun Joshuan kanssa. Sitä ennen Joshualla on suupala ja Robben pitäisi voittaa välipala samaan aikaan. Helenius on tehnyt ankaraa työtä 20 vuotta ja ansaitsee ne miljoonat jotka mestaruusottelu toisi tullessaan. Vielä jos armoton tsägä kävisi, niin Helenius voittaisi.
      https://pallomeri.net/nyrkkeilymanageri-uskoo-heleniuksen-mahdollisuuksiin/

• Anonyymi

Mikäs tuon Kultainen Keihäs tapahtuman tilanne on?

Sehän voitaisiin järjestää Ruotsissa, paitsi, Suomen heittäjät eivät ehkä sinne ilman paperisotaa, loputonta, pääsisi ?

Voiko sen järjestää Pattayalla, vaikka FISsin kokouksen yhteydessä ?

• Anonyymi

Insinöörit tykkäävät tekniikasta, välineistä, numeroista, tilastoista ja todennäköisyyksistä. Näin ainakin oletamme. Siksi onkin vaikea keksiä insinöörille sopivampaa harrastusta kuin golf.

Golfpallo ei ole niin yksinkertainen pallo kuin ajatellaan.

Alkujaan golfpallo oli sileäpintainen. Pian guttaperkkapalloilla pelaavat kuitenkin huomasivat, että vanhat jo naarmuuntuneet ja hieman kolhiintuneet pallot lensivät pidemmälle kuin uudet. Tästä keksittiin tehdä palloon valmiiksi kuoppia eli dimplejä. Yleensä golfpallossa on 330 – 500 dimpleä. Tyypillisesti dimplekuvio muistuttaa mehiläiskennoa tai jälleen muotiin tullutta kylpyhuoneen kulmikasta lattialaattaa.

Pintakuvioinnin lisäksi pallon kovuudella eli kompressiolla on merkitystä. Mitä pehmeämpi pallo, sitä enemmän se puristuu lyötäessä kasaan. Näin palloon saadaan pienempi alakierre ja samalla sivukierteet pienenevät, jolloin pallo lentää suorempaan ja pidemmälle myös hitaammalla lyöntinopeudella.

https://insinoori-lehti.fi/tasta-on-kysymys/golfpallo-kiehtova-pelivaline/

Etelä-Suomen golfkentät ovat jo auki. Kaksi saa mennä kerrallaan pelaamaan. Kesällä varmaan saa taas mennä neljän ryhmissä.

GolfAri

• Anonyymi

Etelä-Afrikassa on jo järjestetty lajikohtaisia tapahtumia, mm keihäässä. Kalevan kisat peruttiin, hätäilyä hätäpäissään.

• Anonyymi

Meillä oli kotikylällä vuosittaiset olympialaiset sorakuopalla varmaan 15 vuoden ajan. Osallistujia oli reilut parikymmentä, suurin osa kortteliliigan potkupallo- porukasta.

Jokainen toi omat juomat ja makkarat. Olympiaadit huipentui kosteaan iltaan suuren kokon ääressä, johon tuotiin vanhoja kuormalavoja, halkoja ja risuja.

Lajeja oli hieman vaihtelevasti. Kuula, keihäs, pituushyppy, 60 metrin pikajuoksu oli vakioita, moukaria ei uskallettu turvallisuussyistä siellä harjoittaa koska osa oli päissään jo kilpailun aikana.

Mahaanlyöntikilpailu oli myös vapaaehtoisten kesken ja nenästä vääntäminen siten, että niin kauan väännetään pareittain kunnes toinen luovuttaa. Vaimo sanoi aamulla että käys kattomassa itteäs peilistä.. Söpö mustanenäinen nallekarhuhan se siellä.

T 2010

• Anonyymi

Ei Kalevaa ole peruttu, vielä, mutta menevät melkein päällekäin Nurmi Gameseja, tuskin jää kunnon palautumisaikaa.

• Anonyymi

Suomen pitäisi rakentaa kokonaan uusi kulttuuri ja hype yleisurheilun ympärille. Nuoriso pitää saada innostumaan. Ennenvanhaan katsomot oli täynnä jengiä, nykyään kourallinen. Vain terävin kärki elää rahallisesti urheilulla, niin se ei kannusta monia edes yrittämään ja joutuvat tekemään muita töitä samalla elättääkseen itsensä.
        Huipulle kun ei pääse kuin motivoituneena ammattilaisena ja ammattilaisena ei voi olla jos mistään ei tule rahaa elämiseen. Joku kymppitonnin avustus on yhtä tyhjän kanssa ja niitäkään ei jaeta kuin huipuille. Yhden somalin elättämiseen käytetty raha riittäisi kahden ammattiurheilijan elättämiseen, mutta ilmeisesti on tärkeämpää Suomelle että vaivaalloisesti lyllertävä läski mama pääsee värikäs tyyny päässään shoppailemaan itäkeskukseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomen pitäisi rakentaa kokonaan uusi kulttuuri ja hype yleisurheilun ympärille. Nuoriso pitää saada innostumaan. Ennenvanhaan katsomot oli täynnä jengiä, nykyään kourallinen. Vain terävin kärki elää rahallisesti urheilulla, niin se ei kannusta monia edes yrittämään ja joutuvat tekemään muita töitä samalla elättääkseen itsensä.
        Huipulle kun ei pääse kuin motivoituneena ammattilaisena ja ammattilaisena ei voi olla jos mistään ei tule rahaa elämiseen. Joku kymppitonnin avustus on yhtä tyhjän kanssa ja niitäkään ei jaeta kuin huipuille. Yhden somalin elättämiseen käytetty raha riittäisi kahden ammattiurheilijan elättämiseen, mutta ilmeisesti on tärkeämpää Suomelle että vaivaalloisesti lyllertävä läski mama pääsee värikäs tyyny päässään shoppailemaan itäkeskukseen.

Koko urheilu pitää rakentaa uudelleen !

Pois valtiolliset vilpit ja kisoihin saa osallistua vain ne, jotka ovat täyden päivätyön tehneet. Kuin aikoinaan Eero Mäntyranta ja muut legendat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koko urheilu pitää rakentaa uudelleen !

Pois valtiolliset vilpit ja kisoihin saa osallistua vain ne, jotka ovat täyden päivätyön tehneet. Kuin aikoinaan Eero Mäntyranta ja muut legendat.

Maailma on hieman muuttunut Mäntyrannan ajoista. Nykypäivänä ei pärjää niillä konsteilla kuin ennen pärjäsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maailma on hieman muuttunut Mäntyrannan ajoista. Nykypäivänä ei pärjää niillä konsteilla kuin ennen pärjäsi.

Mitä enemmän huippujen tulokset kehittyy ja ennätyksiä rikotaan, niin sitä vaikeampi sinne huipulle on päästä varsinkaan millään kaurapuurolla ja suurella voisilmällä samalla muuta päivätyötä tehden. Tarvii olla kaikki kohdallaan geeneistä alkaen. Treeniohjelma, ravinto, lepo, valmennus, terveys jne. Kun ollaan timanttikunnossa sitten ja rasvaprosentti minimaalinen niin immuunipuolustus on romahduspisteessä samalla. Ylikunto on hengenvaarallinen tila ja siitä kestää vuoden kaksi toipua ja sitten on aloitettava kaikki alusta jos mielii palata. Pari lupaavaa junioria oli uutisissa pikamatkoille, joista povattiin jopa Boltin ennätysten rikkojaa, mutta nyt heistä ei ole kuulunut mitään. Kehitys ei välttämättä kulje lineaarisesti. Alisa Vainiokin oli superlupaus, mutta mikä lienee tilanne nyt?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä enemmän huippujen tulokset kehittyy ja ennätyksiä rikotaan, niin sitä vaikeampi sinne huipulle on päästä varsinkaan millään kaurapuurolla ja suurella voisilmällä samalla muuta päivätyötä tehden. Tarvii olla kaikki kohdallaan geeneistä alkaen. Treeniohjelma, ravinto, lepo, valmennus, terveys jne. Kun ollaan timanttikunnossa sitten ja rasvaprosentti minimaalinen niin immuunipuolustus on romahduspisteessä samalla. Ylikunto on hengenvaarallinen tila ja siitä kestää vuoden kaksi toipua ja sitten on aloitettava kaikki alusta jos mielii palata. Pari lupaavaa junioria oli uutisissa pikamatkoille, joista povattiin jopa Boltin ennätysten rikkojaa, mutta nyt heistä ei ole kuulunut mitään. Kehitys ei välttämättä kulje lineaarisesti. Alisa Vainiokin oli superlupaus, mutta mikä lienee tilanne nyt?

Useampikin urheiluvaikuttaja on ehdottanut, että nykyiset maailmanennätykset mitätöidään ja siirrytään takaisin normaaliin amatööriurheiluun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Useampikin urheiluvaikuttaja on ehdottanut, että nykyiset maailmanennätykset mitätöidään ja siirrytään takaisin normaaliin amatööriurheiluun.

Tuollainen ajatus on täysin mahdoton nykypäivän ihmisen henkiselle kasvulle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taekwondo tuli Suomeen samana vuonna kun aloitin karaten. Heillä oli Lahdessa treenit Launeen koululla jumppasalissa meidän treenien jälkeen.

Ensimmäiset taekwondon SM-kisat oli varsin pian. Muutaman kuukauden päästä lajin tulosta Suomeen. Se oli aika koomista että juuri aloittaneesta monen ikäisestä harrastajasta tuli suomenmestareita.

Siinä oli sitten 9 tuoretta suomenmestaria kerralla meidän jumppasalissa, jotka lähinnä olivat vaan jumpanneet siihen saakka, eikä osanneet mitään.

Sama joissain marginaalilajeissa, että ei niillä mestaruuksilla voi kamalasti kehuskella, jos koko maailmassa on vain kourallinen lajin ja luokan harrastajia. Olympialaisissakin on nykyään niin kummallisia lajeja, joista useimmat ei ole koskaan kuullutkaan. Purjehduksessakin taitaa olla parikymmentä eri luokkaa.

T 2010

• Anonyymi

Nykyään en enään urheile eikä se enään kiinnosta täällä thaimaassa on niin kuumakin.
      Nuorempana olisin luultavasti voittanut sm kultaa monessakin lajissa.
      Keihästä heitin harjoittelematta lähes 80 metriä kuulaa työnsin 20 metriä ja kiekkokin lensi yli 60 metriä.
      Nyrkeilyssä olisin voittanut kaikki suomalaiset maailman huipun kanssa olisi ollut tiukempaa. esim foremanille olisin voinut hävitä.

• Anonyymi

Vitsiniekka. On muutes keihäs niin raaka laji kropalle että siihen tyssää niin monen keihäsura. Itsellä kahdesti irronnut isoja lihaksia olkapäästä. Toinen ommeltiin takaisin, toista ei.
        Useimmalle riskille miehelle kun lyödään keihäs kouraan niin se lentää 30 metriä ja olkapää hajoaa jo siinäkin. Miesten kuula lentää keski-ikäisellä normiukolla 6 metriä. Kiekko lähtee väärään suuntaan väpättäen max 35 metriä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vitsiniekka. On muutes keihäs niin raaka laji kropalle että siihen tyssää niin monen keihäsura. Itsellä kahdesti irronnut isoja lihaksia olkapäästä. Toinen ommeltiin takaisin, toista ei.
        Useimmalle riskille miehelle kun lyödään keihäs kouraan niin se lentää 30 metriä ja olkapää hajoaa jo siinäkin. Miesten kuula lentää keski-ikäisellä normiukolla 6 metriä. Kiekko lähtee väärään suuntaan väpättäen max 35 metriä.

Niin tavallisilla miehillä. Jos olisin harjoitellut olisin tehnyt keihäässä kuulassa ja kiekossa helposti maailmanennätykset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin tavallisilla miehillä. Jos olisin harjoitellut olisin tehnyt keihäässä kuulassa ja kiekossa helposti maailmanennätykset.

Todennäköisesti vielä samalla kertaa, ettei tarvi montaa kertaa sitten erikseen suihkussa käydä ja mitalikahveita juomassa.

• Anonyymi

Urheilun loppuminen tuo säästöjä ja parantaa ihmisten työtehoa puolella, monilla 100%;sti.
      Katsojilta säästyy rahat ja on paremmin aikaa järkevimmille töille.

• Anonyymi

Toteaa monen danin sensei, jolla on kuntohuone, musta vyö ja henkselit. Katselin Terminal 21:ssä urheilukaupassa juoksumattoja. Sellainen laadukkaan näköinen laite isolla näytöllä ja ylämäkitoiminnolla maksoi vain 11 000 patia. Vie vaan aika hemmetisti tilaa, että ihan olohuoneeseen ei voi ostaa tai tulee sanomista.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Onko välii kunpi kuuker takoo ittesä henkilt

• Anonyymi

Tästä uusi morsian sensukalle kun edellinen lähti pois vittumaisen miehen luota. Tämä kun sanoo että tiskaa, niin silloin tiskataan vaikka kihti pakottaisi varpaissa ja pien kirpeä Fairyn tuoksu tuleekin keittiöstä ilman mutinaa ja sovinismia.
      https://www.youtube.com/watch?v=foaUrqvOTpw

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katsokaa tätä liikkeen suloutta, taitoa ja voimaa. Kuvitelkaa tuohon suomalainen tupakoiva ylipainoinen tinder yh-äiti tilalle
        https://www.youtube.com/watch?v=SjJoOOG-98k
        Aasialaisissa naisissa on sitä jotakin.

On sulla Nasu vaikeeta.

• Anonyymi

Vuoraisin... mutta kun minua ei enää kiinnosta ne naisten muutaman sentin putket... KHIAO!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On sulla Nasu vaikeeta.

Kertomuksen mukaan olet suomalainen mies ja sinulla monen danin mustanvyön haltijalla on aasialainen kaunis hammaslääkärinainen, joka harrastaa lenkkeilyä, uimahyppyä ja uintia.
        Miten on näissä puitteissa siis mahdollista että et osaa arvostaa mahtavan lahjakasta taistelulajiin vihkiytynyttä aasialaista urheilijanaista, jonka liikkeiden kauneudella ja voimalla ei ole mitään rajoja?

Keskityt siis tuossa videossa vain tuon naisen ihailijan ihmettelemiseen, eli minun ihmettelemiseen naisen kauneuden sijaan. Oletko oikeasti suomalainen heteromies jolla on musta vyö ja urheileva kaunis aasialainen nainen, vai eikö se ollutkaan totta?
        Minä en ole nasusi enkä kymppisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kertomuksen mukaan olet suomalainen mies ja sinulla monen danin mustanvyön haltijalla on aasialainen kaunis hammaslääkärinainen, joka harrastaa lenkkeilyä, uimahyppyä ja uintia.
        Miten on näissä puitteissa siis mahdollista että et osaa arvostaa mahtavan lahjakasta taistelulajiin vihkiytynyttä aasialaista urheilijanaista, jonka liikkeiden kauneudella ja voimalla ei ole mitään rajoja?

Keskityt siis tuossa videossa vain tuon naisen ihailijan ihmettelemiseen, eli minun ihmettelemiseen naisen kauneuden sijaan. Oletko oikeasti suomalainen heteromies jolla on musta vyö ja urheileva kaunis aasialainen nainen, vai eikö se ollutkaan totta?
        Minä en ole nasusi enkä kymppisi.

On sulla todella vaikeeta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On sulla todella vaikeeta.

Niin on todellakin vaikeeta totesin vain, enkä ole videoittesi katselija, katsele sinä.

• Anonyymi

Me hiekkaharjulaiset järjestämme keskuudessamme rollaattorikisat hiekkamotussa.
      Tervetuloa ja virittäkää rollaatorinne iskukuntoon.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Se thaimaalainen aikuinen joka ei tiedä kuka on Buakaw, ei ole oikea thaimaalainen. Voit kysyä keltä vaan. Buakaw nauttii valtavaa kunnioitusta ja joidenkin mielissä pelon sekaista kunnioitusta samaan tapaan, kuin Thaimaassa pelätään kummituksia ja poliisia.
      https://www.youtube.com/watch?v=GcAs5TG8fMM

• Anonyymi

Kiitos linkistä! Buakaw todellakin on elävä legenda. Thaimaalaisten kasvoille syttyy valo silkasta ylpeydestä, kun Buakaw tulee puheeksi.

Tähän pääsen ylväänä ja uljaana kertomaan, että Isania kutsutaan "sotureiden maaksi". Suurimmat Muay Thai- sankarit tulevat Isanista. Khon Kaenin alue lienee suurin soturien tuottaja.

Harva taistelija muuallakaan maailmassa on syntynyt kultalusikka suussa. Nämä sankarit on kovettuneet nimenomaan piin- kovissa olosuhteissa askeettisessa ympäristössä.

Nykyisen kotikyläni edesmennyt suuruus jätti perinnöksi kylälle maineensa lisäksi edelleen voimissaan olevan lajiharrastajien joukon. Nangrongissa käy treenaamassa länkkäreitäkin ja on suomalaisiakin käy, mitä somesta olen nähnyt.
        https://www.youtube.com/watch?v=W71dUzzd09Q

En ole käynyt tutustumassa toimintaan. Sitä huomaisi vain olevansa vanha pieru siinä porukassa. Lapsille kyllä leikki- ja jumppamielisesti pidän pieniä treenejä, kunhan koronarajoitukset poistuu kunnolla. Tänään pitäisi tulla hallitukselta päätöksiä miten jatketaan.

T 2010

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos linkistä! Buakaw todellakin on elävä legenda. Thaimaalaisten kasvoille syttyy valo silkasta ylpeydestä, kun Buakaw tulee puheeksi.

Tähän pääsen ylväänä ja uljaana kertomaan, että Isania kutsutaan "sotureiden maaksi". Suurimmat Muay Thai- sankarit tulevat Isanista. Khon Kaenin alue lienee suurin soturien tuottaja.

Harva taistelija muuallakaan maailmassa on syntynyt kultalusikka suussa. Nämä sankarit on kovettuneet nimenomaan piin- kovissa olosuhteissa askeettisessa ympäristössä.

Nykyisen kotikyläni edesmennyt suuruus jätti perinnöksi kylälle maineensa lisäksi edelleen voimissaan olevan lajiharrastajien joukon. Nangrongissa käy treenaamassa länkkäreitäkin ja on suomalaisiakin käy, mitä somesta olen nähnyt.
        https://www.youtube.com/watch?v=W71dUzzd09Q

En ole käynyt tutustumassa toimintaan. Sitä huomaisi vain olevansa vanha pieru siinä porukassa. Lapsille kyllä leikki- ja jumppamielisesti pidän pieniä treenejä, kunhan koronarajoitukset poistuu kunnolla. Tänään pitäisi tulla hallitukselta päätöksiä miten jatketaan.

T 2010

Joo krona estää lapsien jumpat ja leikit altaan vierellä, voisivat vaikka leikkiä altaallakin, on se harmi tämä korona, kyllä minäkin sitten koronan jälkeen ............

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo krona estää lapsien jumpat ja leikit altaan vierellä, voisivat vaikka leikkiä altaallakin, on se harmi tämä korona, kyllä minäkin sitten koronan jälkeen ............

Olet ilmeisesti numerouuno ollut niin kauan eristettynä ja erakoituneena ilman ihmiskontakteja, ettet oikein ymmärrä mitä eristyssäännöt tarkoittaa Thaimaassakin.

Se tarkoittaa etäisyyden pitämistä muihin paitsi omiin saman katon alla asuviin perheenjäseniin.

Korona tarttuu pisaratartunnan lisäksi pinnoista, kuten kahvoista, kaiteista, astioista, pyyhkeistä, kauppatavaroista tai mistä vaan.

Naapureiden ja sukulaisten lapsia eikä aikuisia voi pyytää kylään leikkimään meille. He ovat tekemisissä omien perheidensä kanssa kotona, joista perheenjäsenistä osa käy töissä ja tapaavat siellä muita ihmisiä.

Kaupassa käydään myös silloin tällöin. Sieltäkin voi viruksen saada ja jos yksi sen saa ja kyläilee niin sitten se on kaikilla. Täällä on kasikymppisiä ihmisiä joka viides pyöreästi ja he ei siitä välttämättä selviäisi.

Korona siis estää allasleikit naapureiden kanssa. Ei sulla montaa ole muumia kanootissa, jos et sitä vertaa ole tajunnut.

T 2010

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet ilmeisesti numerouuno ollut niin kauan eristettynä ja erakoituneena ilman ihmiskontakteja, ettet oikein ymmärrä mitä eristyssäännöt tarkoittaa Thaimaassakin.

Se tarkoittaa etäisyyden pitämistä muihin paitsi omiin saman katon alla asuviin perheenjäseniin.

Korona tarttuu pisaratartunnan lisäksi pinnoista, kuten kahvoista, kaiteista, astioista, pyyhkeistä, kauppatavaroista tai mistä vaan.

Naapureiden ja sukulaisten lapsia eikä aikuisia voi pyytää kylään leikkimään meille. He ovat tekemisissä omien perheidensä kanssa kotona, joista perheenjäsenistä osa käy töissä ja tapaavat siellä muita ihmisiä.

Kaupassa käydään myös silloin tällöin. Sieltäkin voi viruksen saada ja jos yksi sen saa ja kyläilee niin sitten se on kaikilla. Täällä on kasikymppisiä ihmisiä joka viides pyöreästi ja he ei siitä välttämättä selviäisi.

Korona siis estää allasleikit naapureiden kanssa. Ei sulla montaa ole muumia kanootissa, jos et sitä vertaa ole tajunnut.

T 2010

Hei rakas Neiti, ystäväsi 44 on myös linjoilla, vaihtakaa pari viisasta sanaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

T 2010

Meillä on allasleikkejä ja koita neitsykkä pärjätä siellä vanhusten kylässä jossa 20 prossaa yli 80 vuotiaita, sehän voittaa jopa Hua Hinin tuossa ikärakenteessa.

Onko pukannu viiruskammoa, älä panikoi.

S

• Anonyymi

Senssun elämää ei korona muuttanut. Puurolautasen päällä on muovikalvo. Se on ainoa ero.

• Anonyymi

Teinipoikana olin jo Mike Tysonin suuri fani siinä ennen armeijaa. Olisi mahtava juttu, jos Tysonin vanha kaveri saisi promottua matsin Thaimaahan. Epäilen vaan, että isot kattojärjestöt ahmii oikeudet itselleen tai kavereilleen.

Thaimaan legendaarisesta ylpeydestä Buakawista oli juttua.

Antakaas kun isi kertoo pari sanaa Muay Thain ottelustrategiasta, filosofiasta ja tavoista, jota noudattaa myös useimmat lajiharrastajat muualla maailmassa, syystä että lajin muualle maailmaan vieneet parhaat koutsit ovat usein Thaimaasta.

Taikka sitten länsimaiset koutsit on hakeneet oppinsa Thaimaasta. Lopputulos on sama.

Thaimaalainen ottelija on herrasmies kehään tullessaan ja kehästä lähtiessään. Kehässä kaikki kuitenkin muuttuu. Kaikki keinot on käytössä ja henkinen yliote vastustajan murskaamiseen (kirjaimellisesti) on suuressa roolissa.

Thaimaalaiseen tyyliin ekassa erässä tunnustellaan, tutkitaan vastustajaa, tutustutaan sen voimaan ja tekniikkaan mietiskellen miten sen saisi nujerrettua.

Puhun nyt lähinnä ammattiottelijoista.

Kokenut thainyrkkeilijä ei rynni eikä säntäile ekassa erässä. Se johtaa helposti vahinkoihin ja loukkaantumisiin. Luunmurtumia ja nivelrikkoja koetetaan välttää, koska otella pitää jatkossakin, koska se on myös duuni jossa on oman kunnian ja maineen lisäksi pelissä perheen toimeentulo.

Eka erä otetaan siis yleensä iisisti. Jos toinen ottelijoista ei piittaa tästä ja onnistuu hieman satuttamaan toista, niin siitä seuraa kosto sitten jos asetelma kääntyy. Satutettu satuttaa toista vielä enemmän. Vielä enemmän kolhitaan jos rynnijä on farangi.

Tokassa erässä lisätään tahtia ja jaetaan henkisen voittajan "palkinnot", eli katsotaan se kuka on kukko ja kuka kana. Rampautetaan toinen.

Kolmannessa erässä tehdään ratkaisut ja kovimmissa otteluissa tuhotaan se rampautettu puolisko. Se antaa signaalin seuraaville vastustajille että tämä kaveri pitää ottaa tosissaan. Kehään ei mennä puolikuntoisena tai sieltä tullaan pois paareilla kannettuna.

Vuonna 1995 thaiboxari kävi amerikan mantereella esittelemässä ekaa kertaa taitojaan ja tuhoamassa silloisen USA:n potkunyrkkeilymestarin niin pahasti, että jenkin jalat meinattiin joutua amputoimaan.

Buakaw opettaa tässä videolla thainyrkkeilyä Japanin karate ja potkunyrkkeilymestarille tuttuun tyyliin. Japanilainen rynnii aluksi ja Buakaw hoitaa loput. https://www.youtube.com/watch?v=VggDRaIFqzA

Thainyrkkeily on sotataito ja missään lajissa missään päin maailmaa ei ole niin kovaa treeniä kuin mitä thaimaalaisessa kulttuurissa tämän kansallislajin tiimoilla ammattilaisten parissa, joilla monilla ura on alkanut kolmevuotiaana.

Muay Thai ei ole mitään hippasleikkiä, joissa melkein osumat lasketaan pisteiksi.
      "Maailman kovin urheilulaji maailmassa", kertoi aikoinaan mainos suomalaisissakin lehdissä.

T 2010

• Kyllä .... Thaimaalainen ottelija on herrasmies kehään tullessaan ja kehästä lähtiessään .... vaan herrasmiehet eivät ole kehästä lähtiessään katutappelijoita, eivätkä tyyliin laakista tatamiin aina kun joku käyttäytyy vastenmielisesti herrasmieheen.

• Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

Kyllä .... Thaimaalainen ottelija on herrasmies kehään tullessaan ja kehästä lähtiessään .... vaan herrasmiehet eivät ole kehästä lähtiessään katutappelijoita, eivätkä tyyliin laakista tatamiin aina kun joku käyttäytyy vastenmielisesti herrasmieheen.

Jos et ole sensukka huomannut niin tavalliset thaimaalaiset voi olla varsin kostonhimoista kansaa, varsinkin jos kyse on mustasukkaisuudesta tai rahasta. Suckerpunchi tulee fallen leukaan liikenneonnettomuudessa varsin herkästi ja täysin yllättäen jos ei ole tarkkana, tai soitat poskeasi tai valehtelet syyllisyydestäsi. Käyvät myös joukolla päälle ja monoa tulee kuin hiihtokisoissa. Siinä unohtuu silloin herrasmiesmäisyydet buddhalaiseltakin. Kokeilepas viekotella nuoren thainyrkkeilijän tyttöystävää ja kokeile pitkällekö se kehästä tuttu herrasmiesmäisyys kantaa. Nipistä vaikka ahterista ja vinkkaa silmää aluksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos et ole sensukka huomannut niin tavalliset thaimaalaiset voi olla varsin kostonhimoista kansaa, varsinkin jos kyse on mustasukkaisuudesta tai rahasta. Suckerpunchi tulee fallen leukaan liikenneonnettomuudessa varsin herkästi ja täysin yllättäen jos ei ole tarkkana, tai soitat poskeasi tai valehtelet syyllisyydestäsi. Käyvät myös joukolla päälle ja monoa tulee kuin hiihtokisoissa. Siinä unohtuu silloin herrasmiesmäisyydet buddhalaiseltakin. Kokeilepas viekotella nuoren thainyrkkeilijän tyttöystävää ja kokeile pitkällekö se kehästä tuttu herrasmiesmäisyys kantaa. Nipistä vaikka ahterista ja vinkkaa silmää aluksi.

En tiedä miltä osin legenda on totta, mutta joskus 2000 vuoden paikkeilla Pattayalla kakkoskadun hedelmätorialueella Mikes Mallin edessä oli humalainen suurikokoinen falle heilunut sekaisin kojujen edustalla. Oliko ottanut sitten ilmaisia maistiaisia vai mistä se alkoi, kun kojusta oli tullut ensin nuori poika kadulle vaatimaan korvausta. Korvauksen sijaan falle oli tönäissyt ja isotellut. Pojan avuksi oli rynnännyt ensin joku toinen vähän isompi poika ja lopulta ilonpitoon oli osallistunut pari torimummoakin katuharjojen kanssa niin että ensihoitajat oli paikkailleet fallea jonkinaikaa kadulla ennenkuin uskalsivat siirtää paareille.

Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      91
      3050
    2. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      300
      1727
    3. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      246
      1607
    4. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      405
      1427
    5. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      88
      1421
    6. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      403
      1323
    7. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      2
      1169
    8. Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa

Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1087
    9. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      339
      930
    10. Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?

"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden
      Maailman menoa
      270
      918
    Aihe