Vapaa kuvaus

Aloituksia

105

Kommenttia

1477

1. Ylpeä+isä+olen+itekkin.+Nuorin+poikani+Haisuelmeri+junior+osaa+laittaa+jo+kengät+oikeisisiin+jalkoihin+ja+solmia+nauhat.+Välillä+solmii+vielä+kengät+toisiinsa+kiinni+umpparilla+vahingossa+ja+käy+pomppimalla+hakemassa+mulle+lähikaupasta+kaljaa,+mutta+se+on+vasta+54+vuotias+ni+ei+vielä+voi+vaatia+ihan+kaikkea.+Hiilihapot+niistä+lähtee+ja+kuohuu+mutta+avaan+ne+ämpärissä+ni+ei+me+hukkaan.+Hain+patenttia+kaljaämpärille+mutta+ne+sano+että+ämpäri+on+keksitty+jo+ajat+sitten.+Haastoin+ne+oikeuteen+että+onko+muka+kaljaämpäri+keksitty?+Korkein+palautti+asian+takaisin+hoviin.+Samalla+kyselin+siellä+raastuvassa+että+missä+mun+kelakorvaukset+lääkkeistä?+Sanovat+että+nyt+käsitellään+ämpäriä.+Korjasin+että+tarkotat+varmaan+kaljaämpäriä+ja+päästin+imelän+rupsun.+Sain+halventamisesta+80+euroa+sakkoa+joka+tekee+mun+tuloilla+80+euroa.
  2. Mua+ottaa+kans+hapankaaliin+noi+anonyymit+noupadit.+Kansainvälisestä+laadusta+mitään+käsitystä.+Salaiselta+mootoriradalta+hain+just+pojan+ja+vein+sen+mäkkäriin+yövuoroon.+Oppii+rahan+arvon+jo+nuorena.+Pitää+käydä+viel+salaisella+laatupyörällä+salaisessa+ravintolassa+heti+ku+oon+sulkenut+salaisen+kukkatarhan.+Vaimo+ajaa+perässä+portsterilla+jossa+ihme+perä.Välillä+täytyy+sanoa+että+tällaisen+kansainvälisen+liikemiehen+elämä+ei+aina+ole+helppoa+vaan+joskus+se+on+myös+tosihelppoa+ja+linnunlaulua.+Tämä+on+eräänlainen+tuhkimotarina+missä+meidän+perhe+täällä+Thaimaassa+elää+ja+nauttii+oikein+tosissaan+kaikesta.+Luonnon+antimista,+perhe-elämästä,+yhteisistä+kokoperheen+liiketoimista,+tarjoiluväen+työllistämisestä,+orpolapsista,+hyväntekeväisyydestä+niille+kaikissa+aika+villeissäkin+asennoissa.+Yllättävän+hyviä+tankotanssijoita+jo+tuossa+kolmipyöräiässä.+Laatupyöriä.+Tilasin+niitä+amerikasta+kymmenen+eiku+ykstoista+tonne+vuosiristokylpylään+kuumaan+lähteeseen.+sähöllä+toimii.