Alkoholismia pakoon Pattayalle

Anonyymi

Poikamiehenä ja vapaaherrana tullut suomeksi sanottuna juotua ihan liikaa jo vuosia. Ihan liikaa vapaa-aikaa. Verensokerit heittelee, sappivaivoja, turvoksissa koko ukko ja painoa on tullut 30 kiloa ekstraa. Kunto on rojahtanut muutamassa vuodessa kiitettävästä tyydyttäväksi. Vodkaputeli 0,7 kurkusta alas melkein joka ilta nyt kaamoksen aikaan. Suurin osa kalsarikänneinä. Aamulla rapeliryyppy.
Suomalaiset juo lomalla, minä juon kotona. Pattayalle lähden taas raitistumaan kahdeksi kuukaudeksi. Keväällä tein saman. Join kahden kuukauden aikana Pattayalla vain kahtena iltana ja pudotin 12 kiloa painoa. Nyt pyrin pudottamaan 20 ja jättää juomisen. Jos ei onnistu niin otan antabuksen. Tämän on loputtava tai vuosia ei ole montaa enää jäljellä.

Toivotan kaikille alkoholisteille tsemppiä! Se olo palkitsee kun huurut haihtuu ja vaihtuu johonkin muuhun.

20

85

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tsemppiä matkaan! Tuossa klo 11-14 välillä käyt heittämässä jompparilla tunnin reippaan lenkin helteessä, pulahdat sen jälkeen altaaseen ja käyt vielä jompparin saunassa niin paha lähtee hikenä pois kropasta. Hyvää oloa ei kannata alkkiksen palkita viinalla, koska sen tietää mihin se johtaa. Putkeen ja huonoon oloon. Palkitse itsesi muilla asioilla, herkuilla ja tuoreilla hedelmillä yms.
      Saunaan saa kuukauden kausikortin edullisesti. En muista ulkoa mutta parituhatta bahtia noin. On kylmäaltaat ja höyrysaunat ja kaikki.

    • Anonyymi

      Kokemuksesta tiedän, että ei Pattiksen baareissa selvinpäin istumisessa ole mitään järkeä eikä koko ajan hotellissa istumisessa.

      • Anonyymi

        Ei ole mitään järkeä viettää selvinpäin seisoaltakaanaikaa Pattayalla.


      • Anonyymi

        Kuka jaksaa istua baarissa 24/7 kuukauden tai kaksi? Johan sieltä saa lähtee sinkkiarkussa himaan sellaisen setin jälkeen. Sillä rahalla mikä baarissa istumiseen menis voi tehdä paljon muutakin ja ihan mitä vaan. Sen vielä ymmärrän jos viikon jaksaa tenuta nuorena mutta kyllä se nuorellekin käy jo kunnon päälle.

        Kolmekymppisinä sitä jaksettiin vielä. Golfkierros joka päivä kävellen 5 tuntia. Siitä hotellin altaalle vetämään pohjat ja sitten baariin ja usein naiset siihen päälle. Aamulla kaikki alkoi alusta. Pelit alkoi mennä päin peetä, kauhee olo ja väsymys jota ei saanut korjattua kuin vetämällä lisää viinaa. Ei kiitti enää ei pysty eikä halua. Kotimatkat oli aivan hirveitä. Siitä sitten töihin jees..


      • Anonyymi

        Harva tosialkkis istuu baareissa. Ne juo kotona ja hotellihuoneessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka jaksaa istua baarissa 24/7 kuukauden tai kaksi? Johan sieltä saa lähtee sinkkiarkussa himaan sellaisen setin jälkeen. Sillä rahalla mikä baarissa istumiseen menis voi tehdä paljon muutakin ja ihan mitä vaan. Sen vielä ymmärrän jos viikon jaksaa tenuta nuorena mutta kyllä se nuorellekin käy jo kunnon päälle.

        Kolmekymppisinä sitä jaksettiin vielä. Golfkierros joka päivä kävellen 5 tuntia. Siitä hotellin altaalle vetämään pohjat ja sitten baariin ja usein naiset siihen päälle. Aamulla kaikki alkoi alusta. Pelit alkoi mennä päin peetä, kauhee olo ja väsymys jota ei saanut korjattua kuin vetämällä lisää viinaa. Ei kiitti enää ei pysty eikä halua. Kotimatkat oli aivan hirveitä. Siitä sitten töihin jees..

        Aloittajahan vetää pullon päivässä, oletko amatööri Pattayan matkailija, erotut joukosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harva tosialkkis istuu baareissa. Ne juo kotona ja hotellihuoneessa.

        Sokeus on harmillinen sairaus, varsinkin jos on näkökykyinen.
        Et siis ole nähnyt Sburguja baareissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sokeus on harmillinen sairaus, varsinkin jos on näkökykyinen.
        Et siis ole nähnyt Sburguja baareissa.

        Spurgu-määritelmä tarkoittaa koditonta vähävaraista rappioalkoholistia. En ole nähnyt koskaan yhtäkään spurgua baarissa. Suomessakaan ne ei edes yritä päästä baariin sisään kun yhden baaribissen hinnalla saa jotakin korviketta jostakin. Pattaya on jo vuosia siivonnut kodittomat pois kaduilta. Baareissa heitä et näe.

        Viime vuosilta muistan yhden suomimiehen joka istui jokapäivä puoliltapäivin ilta kymppiin saakka samallabaarituolilla joka päivä. Ei ollut erityisen kännissä. Bisseä lipitteli ja tupakoi. Puhekykyä hällä ei ollut kuin sana silloin tällöin. En ihan luokittelisi sitä sellaiseksi lomanvietoksi jona itse loman ajattelen. Suomessa on paljon pahempiakin kalsarikännimiehiä kuin aloittaja. Yleensä ainoa asia joka pitää heidät hengissä on rahojen loppuminen ennen sisäelinten hajoamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Spurgu-määritelmä tarkoittaa koditonta vähävaraista rappioalkoholistia. En ole nähnyt koskaan yhtäkään spurgua baarissa. Suomessakaan ne ei edes yritä päästä baariin sisään kun yhden baaribissen hinnalla saa jotakin korviketta jostakin. Pattaya on jo vuosia siivonnut kodittomat pois kaduilta. Baareissa heitä et näe.

        Viime vuosilta muistan yhden suomimiehen joka istui jokapäivä puoliltapäivin ilta kymppiin saakka samallabaarituolilla joka päivä. Ei ollut erityisen kännissä. Bisseä lipitteli ja tupakoi. Puhekykyä hällä ei ollut kuin sana silloin tällöin. En ihan luokittelisi sitä sellaiseksi lomanvietoksi jona itse loman ajattelen. Suomessa on paljon pahempiakin kalsarikännimiehiä kuin aloittaja. Yleensä ainoa asia joka pitää heidät hengissä on rahojen loppuminen ennen sisäelinten hajoamista.

        Sburgu-määritelmä.
        Kodittomuus ja vähävaraisuus ei kuulu määritelmään.

        Sburgun minä määrittelen olevan sinä ja kaltaisesi, jotka juoneet aivonsa siihen kuntoon, että kirjoitti mitä tahansa, niin kirjoitus kaksiosainen.

        Ensin puolusteluväite ja sitten muistelotarina jostain, mitä naapuri, mitä alakoulun luokkatoveri, oliko naapurinpojalla polkupyörä sun muuta.

        Hällä .......

        Kalsarikänni kerran kuussa .......

        Mikä elämässä voisikaan olla toisin kuin kuin sinä lausut ???????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sburgu-määritelmä.
        Kodittomuus ja vähävaraisuus ei kuulu määritelmään.

        Sburgun minä määrittelen olevan sinä ja kaltaisesi, jotka juoneet aivonsa siihen kuntoon, että kirjoitti mitä tahansa, niin kirjoitus kaksiosainen.

        Ensin puolusteluväite ja sitten muistelotarina jostain, mitä naapuri, mitä alakoulun luokkatoveri, oliko naapurinpojalla polkupyörä sun muuta.

        Hällä .......

        Kalsarikänni kerran kuussa .......

        Mikä elämässä voisikaan olla toisin kuin kuin sinä lausut ???????

        Kirkasvalon kanssa masentunut lerppasensei, tuo Jorvin pumppupotilas ei opi edes kirjoittamaan spurgu-sanaa oikein. On pakteeria, lildoa, krotiileja, diapetestä ja vaikka mitä. Lukihäiriöinen vakavasti infarktissa vammautunut invalidi jonka ainoa huvi on vittuilla tuntemattomille niillä kahdella aivosolulla jotka ovat jäljellä.


      • Anonyymi

        Pattayalla on kaikkea, huassa vain baareja ja se hotelli..
        Ai niin, rautatieasema.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pattayalla on kaikkea, huassa vain baareja ja se hotelli..
        Ai niin, rautatieasema.

        resupetteri mä jaksan toljottaa sitä puista rautatieasemaa vaikka kuukauden yhtäsoittoa. siitä tulee mieleen kotipuolen rintamamiestalot. hienosti panelit laitettu ja malattu vihriällä värillä. junia menee siitä vierestä nääs ku se on juna-sema.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sburgu-määritelmä.
        Kodittomuus ja vähävaraisuus ei kuulu määritelmään.

        Sburgun minä määrittelen olevan sinä ja kaltaisesi, jotka juoneet aivonsa siihen kuntoon, että kirjoitti mitä tahansa, niin kirjoitus kaksiosainen.

        Ensin puolusteluväite ja sitten muistelotarina jostain, mitä naapuri, mitä alakoulun luokkatoveri, oliko naapurinpojalla polkupyörä sun muuta.

        Hällä .......

        Kalsarikänni kerran kuussa .......

        Mikä elämässä voisikaan olla toisin kuin kuin sinä lausut ???????

        656546456456
        03.11.2016 13:07

        Resuperse taasko tarkoitat näitä mielikuvitus hahmojasi joita sairaat aivosi ovat luoneet, vakuuttavaa reppana todella vakuuttavaa, pyydä hoitajalta lisää lääkitystä, jonka me veronmaksajat tietysti mielellämme maksamme, notta et kulje vapaana kadulla reppana.

        Osan minun ennakonpidätyksistä voidaan hyvin käyttää kulujesi maksamiseen, antaa sinulle ilmaisen netin, ateriat päivittäin, ja nukkumapaikan... Kunhan pysyt siellä minne sinut m1 lähete on kuljettanut, pois terveiden joukosta, kaltaistesi joukkoon,resuperse.

        Nain kaikkien elämän laatu paranee, reppana, enemmissä määrin jopa omasi, resuperse.


    • Kyllä pillu aina viinan voittaa! Terveisin jorma 23cm.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Tuo on ihan hyvä vaihtoehto mutta sama homma kuin viinan kanssa. Ei kukaan pysty juomaan ja naimaan 24/7


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ja lisää voi lukea Mustin helluntailaisuudesta klikkaamalla sinistä, avautuu yli 300 sivullista järkevää, kuten https://keskustelu.suomi24.fi/t/16147006/raamatun-tulkintaa#comment-99976592

        Lerppa sai yhden stalkattavan nimimerkin taas lisää. Nyt ei muuta kuin yhdistelet hänet muihin kirjoittajiin taas omintakeisella aivoinvalidin tyylilläsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lerppa sai yhden stalkattavan nimimerkin taas lisää. Nyt ei muuta kuin yhdistelet hänet muihin kirjoittajiin taas omintakeisella aivoinvalidin tyylilläsi.

        Läskit pallomahapälvikaljurakkaat saivat lähestymiskiellon hoivakoti Kertunnokkaan joka on aika tarkka lafka.
        Sinne ei oteta myöskään H Uoria.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lerppa sai yhden stalkattavan nimimerkin taas lisää. Nyt ei muuta kuin yhdistelet hänet muihin kirjoittajiin taas omintakeisella aivoinvalidin tyylilläsi.

        Onko Musti Hintikan peppunen Hintti Mustikka, mutta pääasiahan on että kaikilla rakkailla tulee olla itsekritiikitön persekärpänen.


      • Anonyymi

        resuperse..!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      149
      1461
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      563
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      37
      453
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe