Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
pitkätukka-68
profiilit
pitkätukka-68
pitkätukka-68
Vapaa kuvaus
Aloituksia
59
Kommenttia
2710
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En+mä+kans+ymmärrä+ihmisiä,+jotka+deittailee+parikin+kertaa+joka+hiton+viikko.+Kyllä+sellanen+ihminen+on+tosiaan+epätoivoinen+ja+luultavasti+on+ne+deittikaveritkin.
En+tiiä+mitä+yritän+sanoa,+mutta+kai+joku+iso+vika+pitää+olla+ihmisessä+joka+tuollaista+harrastaa+eikä+silti+saa+suhdetta+aikaiseksi.+Vai+onko+vika+sit+siinä,+et+ehkä+seuraava+ois+vielä+sopivampi,+ja+lopulta+mikään+ei+kelpaa+(tai+kukaan+ei+huoli).
06.09.2019 10:00
Jaahas,+sitä+mennään+siis+siihen+aikaan+kun+Eppu+Normaali+oli+hyvä+bändi:+https://www.youtube.com/watch?v=ZMRhRRo2_1Q
Jostain+syystä+mä+diggaan+silti+enempi+tällaisesta+vaikka+onkin+ulkomaankieltä:+https://www.youtube.com/watch?v=kxCgRr_3Mk8
*kikattaa+melkeen+ku+joku+luolaihminen*
Briard+on+muuten+tosi+hieno+koira.
(Ja+vaikka+toi+Briard+olikin+se+Andy+McCoyn+eka+bändi,+niin+ei+hän+tässä+soita.+Sen+sijaan+kitarassa+on+se+toinen+Hanoi+Rocksin+kitaristi,+ja+bassossa+Andyn+velipoika.)
06.09.2019 09:49
Prosessi+jatkuu.+Äskettäin+Näkä+julkaisi+vielä+kolmannenkin+singlen+samasta+tragediasta.+https://avoinkirje.bandcamp.com/releases
06.09.2019 09:41
Tällä+jutulla+ei+kuitenkaan+valitettavasti+ollut+onnellista+loppua.++Myöhemmin+Tiia+sitten+onnistui.+
Mulla+tulee+aina+itku+tän+biisin+kuullessani:+https://www.youtube.com/watch?v=PTvWU5S3dUI
Peppi+Pitkätossuhan+oli+maailman+vahvin+tyttö,+ja+tällä+Tiiallakin+oli+lapsena+huoneen+ovessa+kyltti+"täällä+asuu+maailman+vahvin+tyttö".
06.09.2019 09:32
Jotenkin+mulla+tulee+nyt+kiusaus+laittaa+sut+juuri+tuohon+naksupäälokeroon.+Tuskin+menisin+pahasti+pieleen.
06.09.2019 09:22
No+tietenkin+sellaiset,+jotka+sopii+sille+naiselle.+Ei+mitkään+muotilehtien+mukaan+olevat+vaatteet+toimi,+jollei+ne+ole+hänelle.
On+sit+nainen+tai+mies,+tärkeintä+on+että+hän+osaa+itse+kantaa+omat+vaatteensa.
Tiedän+et+tää+on+ihan+ympäripyöreesti+sanottu,+mutku+se+on+ainoa+jolla+mun+mielestäni+on+merkitystä.
06.09.2019 01:35
Musta+on+kamalaa+kun+olen+kuullut,+et+lapsi+tuntee+syyllisyyttä+siitä+et+rakastaa+sitä+haukuttua+toista+vanhempaa.+Ja+se+se+vasta+kamalaa+onkin,+jos+vihaa+sitä+toista+vain+siks+että+se+toinen+haukkuu.+Ehkä+monesti+syystäkin,+mut+kyllä+lapsen+pitää+itse+saada+tykätä+tai+olla+tykkäämättä.
06.09.2019 01:01
Jotkut+haluaa+olla+netissä+jotain+mitä+eivät+oikeassa+elämässä+syystä+tai+toisesta+ole.+Minä+taas+olen+ihan+sama+netissä+ja+livenä.
Tai+eihän+tietenkään+voi+olla+ihan+sama.
06.09.2019 00:56
Itse+olen+pitänyt+tarkasti+huolta+siitä,+etten+puhu+lapselleni+pahaa+hänen+äidistään.+Uskoakseni+hän+tekee+samoin.
06.09.2019 00:41
Itse+en+noissa+pelimaailmoissa+ole+ollut,+mutta+kyllä+muutamiin+ihmisiin+olen+mielestäni+tutustunut+oikeastikin,+vaikken+ole+koskaan+tavannut.+
Ja+aika+yllättäin+ne+jotka+olen+nettituttuja+tavannut,++on+olleet+sellaisia+kuin+olen+kuvitellutkin.
Tyttäreni+äitiin+muuten+tutustuin+chatissa.
Mut+jotkut+Suomesta+toiselle+puolelle+tellusta+muuttaneille+on+tärkeää+kirjoittaa+suomea.+Ja+joillekin+taas+(esmes+yks+brassi)+piti+suomalaista+tosi+eksoottisena,+ku+meidän+maat+on+niin+erilaisia.+Ei+meillä+mitään+treffejä+ollu+ees+tarkoitus+tehdä,+mut+kiva+jutella+ihan+toisenlaisesta+paikasta+olevan+ihmisen+kans,+ku+mistä+itse+on.+Yks+floridalainen+suomenruotsalainen+nainen+lähetti+jopa+mun+tytölleni+synttärilahjan.
06.09.2019 00:34
Monille+oma+mielipide+on+se-ainoa-aikea.+totuus.
Mut+kyllä+näitä+eronjälkeisiä+valtataistelujakin+valitettavasti+on,+ja+paljon+onkin,+ja+niissä+ei+ollenkään+ajatella+mikä+lapselle+on+parasta.+Tätä+tekee+sekä+isät+että+äidit.
Mulla+ja+mun+lapseni+äidillä+ei+onneksi+ole+sellaisia+ongelmia.
06.09.2019 00:21
Joo.+Kuulin+chatissa+joiltain+naisilta+kommentteja+miten+kamala+ihminen+olen,+kun+mulla+ja+lapsen+äidillä+oli+vuoroviikkohuoltajuus.+Olin+kuulemma+riistänyt+lapsen+äidiltään.
06.09.2019 00:15
Tästä+oli+taas+päinvastoin+aika+mielenkiintoinen+juttu.+Eli+onko+toisesta+virtuaalitodellisuudessa++luoma+kuva+välttämättä+väärempi,+kuin+jos+tunnet+ihmisen+oikeasti.+https://yle.fi/uutiset/3-10656845
06.09.2019 00:08
Musta+on+aika+pöyristyttävää,+ettei+siitä+ole+kuin+satakunta+vuotta+kun+tuostakin+oltiin+ihan+länsimaissakin+sitä+mieltä,+ettei++naisten+ajattelukyky+yllä+niin+tärkeään+asiaan+kuin+äänestys.+Siitä+sitten+vielä+meni+vuosikymmeniä,+että+alettiin+tunnustamaan+että+jotkut+miehet+osaavat++huolehtia+lapsista.+Tätä+jälkimmäistä+eivät+kaikki+vieläkään+usko.
06.09.2019 00:02
No+esimerkiksi+kyllä+tietessä+pyritään+lokeroimaan,+koska+se+on+välttämätöntä.
05.09.2019 23:55
Kyllä+minäkin+pyrin+siihen,+mutta+sen+täydellinen+välttäminen+on+ilmeisesti+mahdotonta.+Tärkeintä+on+ymmärtää+lokeroinnin+ongelma,+ja+siinä+se,+että+vaikka+laittaakin+joitain+ihmisiä+samaan+lokeroon,+he+ovat+silti+eri+ihmisiä+ja+erilaisia.
Lokerointi+on+kai+välttämätöntä+kuitenkin,+että+pystyy+käsittelemään+asioita.
05.09.2019 23:52
"+Identtisistä+kaksosista+en+ole+ihan+varma..."
En+kyllä+tunne+identtisiä+kaksosia,+mutta+olen+antanut+itseni+ymmärtää,+että+hekin+ovat+ihan+omia+persooniaan.+Tuskin+kahta+identtistä+ihmistä+on+olemassa.
05.09.2019 23:48
Esimerkki+peruslokeroinnista+on+miehet+vs.+naiset.+Tästä+taas+mennään+siihen,+että+kaikki+miehet+ovat+sellaisia+ja+kaikki+naiset+taas+tuollaisia.+
Lopulta+kuitenkin+näiden+kahden+lokeron+sisällä+on+enemmän+erilaisia+ihmisiä+kuin+eri+lokeroiden+välillä.
05.09.2019 23:44
Musta+tässä+on+aika+hienoa+filosofiaa.+Sama+biisintekijä+(ja+laulaja,+mut+eri+bändi).+Nykyään+ei+vaan+parkinsonin+takia+pysty+levyttämään+saatikka+esiintymään:+https://www.youtube.com/watch?v=TFjP266rV98
05.09.2019 23:38
Ongelma+taitaa+olla+siinä,+että+kun+olet+lokeroinut+jonkun+(kyllä+sinäkin+sitä+teet,+halusit+tai+et),++tulee+helposti+oletettua+että+kaikki+siinä+lokerossa+ovat+samanlaisia.+Näinhän+ei+tietenkään+ole.
Siks+pitää+ymmärtää+ja+muistaa,+että+vaikka+oletkin+laittanut+jonkun+johonkin+kastiin,+hän+voi+olla+jotain+muutakin.+Aika+harva+ihminen+kai+sopii+vain+johonkin+yhteen+tiettyyn+määritelmään.
05.09.2019 23:32
48 / 136