Millaiset vaatteet naisella saa miehen katseen

NainenNainenWoman

Eli millainen asu naisen päällä saa miehen pään kääntymään? Mitkä vaatteet tekee naisen kuumaksi ja kiinnostavaksi? Aatellaan vaikka treffejä, miten pukeutunut nainen saa miehen ajattelemaan, että tuossa on naisellinen ja vastustamaton feminiini? Onko se hame tai mekko vai mikä?

Ja nimenomaan siinä mielessä, että nainen on viehättävä ja vetävä myös pidemmällä tähtäimellä, ei pelkästään peitonheilutusta ajatellen.

78

5312

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pitkä vartalonmyötäinen mekko tietysti. Edellyttäen että vartalo suosii sitä.
      Kyllä sellainen vaan sokat ampuu polvista.

      Esimerkiksi tälläinen...

      https://goo.gl/images/tvJ4a6

      • totuuss

        "Mekko" on jo elänyt parhaat vuotensa.


      • totuuss kirjoitti:

        "Mekko" on jo elänyt parhaat vuotensa.

        No ei minusta.


      • Enlaittais

        Ihan kamala seksintappaja mekko yök.


      • hyih
        Enlaittais kirjoitti:

        Ihan kamala seksintappaja mekko yök.

        Niin onkin, miehillä on aivan karsea maku :D


      • Dissident kirjoitti:

        No ei minusta.

        Minäkään en tykännyt sinulla on sama maku kuin äitilläni .😳


      • valtakunta kirjoitti:

        Minäkään en tykännyt sinulla on sama maku kuin äitilläni .😳

        Eipä kenenkään muun tarviakaan tykätä. Ehkä mun tuleva nainen tykkää?


      • Dissident kirjoitti:

        Eipä kenenkään muun tarviakaan tykätä. Ehkä mun tuleva nainen tykkää?

        vaalea vaate sopii vaaleille hiuksille


      • Dissident kirjoitti:

        Eipä kenenkään muun tarviakaan tykätä. Ehkä mun tuleva nainen tykkää?

        Eli vaaleista tykkäät😁


      • No itseasiassa tummahiuksista tykkään. Mutta ei vaaleakaan haittaa, jos on sit mukava.


    • Nicitönnä
      • Hihi... Vastaus on poistettu, mutta sun linkkaama kuva sai jäädä. :)


      • Wwu

        No niin..
        😊


      • Ei ole kiva🙄


      • Se on hieno puku,maalipuku.


      • Älä.usko
        LinerT.2 kirjoitti:

        Hihi... Vastaus on poistettu, mutta sun linkkaama kuva sai jäädä. :)

        Ei muuten näy kuva-. Yrittää ohjata jollekin toiselle sivulle. Joku pöpö?


    • Minun_mielipiteeni

      Mekot ja hameet, korkokengät, vaaleat hillityt värit ja naiselliset jakut miellyttävät ainakin itseäni. Mutta riippuu tilanteesta, eli tilanteeseen sopivati pitää pukeutua...

      • Edellinen_lisää

        Iän mukaisesti pitää pukeutua. Karmeaa on jos 40v nainen pukeutuu kuin teinityttö.


      • katkesinnaurusta
        Edellinen_lisää kirjoitti:

        Iän mukaisesti pitää pukeutua. Karmeaa on jos 40v nainen pukeutuu kuin teinityttö.

        Mummot pukeutuu jakkuihin,


    • gbnrtyfrtjh

      Kropastahan se pitkälti riippuu.

    • farkutnaisentekee

      Tiukat farkut. Kun sanoin exälleni et sellaiset olis kuumat sun päällä, niin hän ei laittanu niitä senjälkeen ikinä. Nykyinen naisystäväni saa mut hulluks niissä vartaloa nuolevissa farkuissaan. Ylävartalo nyt ei mua niin nappaa, mut se lantion muodokkuus farkuilla saa sydämen kohtauksen partaalle.

    • telineestä.kyse

      Ei miehet katso naisten vaatteita vaan mitä vaatteet naisesta paljastaa tai korostaa.

    • Vähäiset vaatteet nyt ainakin

    • simple.as.that

      Eiköhän jokainen normaali nainen sen tiedä sanomattakin, mutta feminismin saastuttamille haaskoille se saattaa tuottaa ongelmia. Koska vaikka kroppa kledjut olisi über-sexyt, niin viimmeistään siinä vaiheessa kun tuollainen feminismin saastuttama aukaisee suunsa, kanki lerpsahtaa ja katkarapu menee äkkiä takaisin koloonsa turvaan femakko haaskojen ulottuvilta.
      Normaali nainen tietää että housut on miesten vaate ja hame/mekko on naisten vaate.

      • Anonyymi

        Persu puhuu.


    • olenvaikuttunut
      • muhkee_muhku

        Mullakin on tuollasia suuri suisia paitoja, joista vilkkuu olkapää ja millon mikäkin. Vaikka en ole slimi. 😶


    • Naiskauneusexpertti

      Miestä kiinnostaa se, miten ne kledjut paljastavat alla olevan kehon muodot rehellisesti, ettei tule riisuuntuessa pettymyksiä.

    • Riippuu vähän treffeistä ja vuodenajasta. Jos on sovittu että lähdetään kairaushommiin eli pilkille niin pipo, hanskat, pilkkihaalarit ja lämpimät saappaat nyt ainakin. Naiseutta sekin on kun irroittaa itse koukun ahvenesta.

      Jos nainen on kiinnostava niin se ehtii kyllä näyttäytyä itselle niin monissa vaatteissa ettei niitä vanhoja edes muista.

      Ja jos homma oikein vakavaksi menee niin sitten jo taas saa tottua lauseeseen "ei minulla ole taaskaan mitään päällepantavaa."

    • Eevan asu.

    • Minusta vekkihame ja kumisaappaat on aika hyvä yhdistelmä.

      • Kuulostaa hyvältä. :D


    • .. Riippuu paljon miehestä, kuin myös se, että onko nainen miehelle lähinnä "PeitonHeiluttelua" varten jne.. ;P

    • Hoikalla naisella kokohame näyttää vaateripustimelta,mutta jos on leveähköt lanteet,eikä jenkkakahvoja ja hyvät reidet,niin ehdottomasti nahkaiset saapikkaat,kireähkö puolihame,ehkä villapusero ja villakangastakki,jos on nätti, niin ei paljon tarvitse koruja tai tyhmiä huiveja. Ja, samantyyppiselle naiselle sopii myös kireät farkus,jotka tuo muodot näkyviin. Tämä oli vain minun ihannenaiseni tyyli. En kyllä treffeille lähtisikään perseettömän,tikkukinttuisen yläkehonrakentajan kanssa,jolla ei muuta pyöreää ole, kuin pää ja kuin olisi raskaana. Sen näköiset naiset yleensä kulkee isoissa vaatteissa ja tuulitakissa tai isoissa untuvatakeissa ja mummokengissä. Ja,ne hiukset naiset voisi kasvattaa ainakin olkapäille asti,ettei näytä miesmäiseltä. Ihan laiskuutta naisilta,kun eivät halua huolehtia pitkistä hiuksista

      • 765

        Lyhyessä tykassa on enemmän työtä, kuin pitkässä.


    • Jaa-a

      1) Revityt farkut

      2) Punaiset korkkarit

      3) Mustat saappaat

      Kokeiltu käytännössä. Toimivuus 99,9 %

      • Anonyymi

        Kummassa jalassa on korkkari kummassa saapas?


    • Muistelet.uniasi

      Ei sillä väliä. Poishan ne riisutaan kuitenkin!
      Nimittäin JOS joskus pääsee itse asiaan...
      Tämän palstan miehet vain ei pääse...

    • treffivaatteet

      Haarakiilan kohdalla reikä, josta näkyy se varsinainen tuotantoväline. Ja karvat pois!

    • VarmaPuku

      "Keisarin uusilla vaatteilla" saa varmasti päät kääntymään

    • MikaOjantaus

      Itse miehenä pidän tiukoista housuista ja peppu saa näkyä.

    • Monet.vaatteet.testannut

      Jos muuta kuin yhden illan viettoa etsii, niin pukeudu itsellesi sopiviin ja ehjiin vaatteisiin. Eikä saa paljastella liikaa.

    • Loksistavaan

      Villasukat!

      Kun ei ole muuta päällä kuin villasukat, leukakin putoo lattialle.

    • Anonyymi

      Nahkahousut

    • Mietin tätä pitkään ja uudelleen, niin varmasti sellaisella jäätyneellä rukkasella ja tarpeeksi kovalla lyöntiliikkeellä saa tiukemmankin "mentulan" pään ainakin nytkähtämään.... Jep....lukitsen vastauksen... Jäinen rukkanen? Voitinko?

      • Anonyymi

        Yritäpä ajella pakkasella lammasnahkaisilla hanskoilla... hyvin jäätyy sormet vauhdissa pakkasella... nahkarukkanen on hyvä :D

        Minihame pakkasella.... vaikka kuinka seksikäs olisikin mutta paleltuvat tyttöset :D


      • Anonyymi

        Eiks sula turska olisi silti parempi?

        xL


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eiks sula turska olisi silti parempi?

        xL

        Kyse oli vaatteesta.... miten meinasit turskan pukea? 😃


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiks sula turska olisi silti parempi?

        xL

        😅...


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        Kyse oli vaatteesta.... miten meinasit turskan pukea? 😃

        Turska saisi tietysti asusteekseen sen naisen.

        xL


      • Anonyymi kirjoitti:

        Turska saisi tietysti asusteekseen sen naisen.

        xL

        Oooookkkei... no tota noin....???

        Kyllä jäätynyt rukkanrn on parempi. 😂


    • Anonyymi

      Nahkaiset minihameet naisille talvella ilman sukkahousuja :D

      • Anonyymi

        Uuuuhhhhh...kiitti vinkistä..puen.

        Sit vähän vanha meikki, helmitoppi. Pitkä turkki ja musta mersu huoltsikalla.

        Kyyti irtoo ja pimeellä ajetaan ilman valoja.


    • No tietenkin sellaiset, jotka sopii sille naiselle. Ei mitkään muotilehtien mukaan olevat vaatteet toimi, jollei ne ole hänelle.

      On sit nainen tai mies, tärkeintä on että hän osaa itse kantaa omat vaatteensa.

      Tiedän et tää on ihan ympäripyöreesti sanottu, mutku se on ainoa jolla mun mielestäni on merkitystä.

    • Anonyymi

      Läpinäkyvät, suuri kaula-aukko.
      Push up rintaliivit.

    • Mjoo

      Itse pidän suhteellisen tiukkaeleisestä bisnestyylistä, eli klassisesta jakusta, mutta en housuilla, jollaisista tulee mieleen metsäkävelijät ja oravat, joista en pidä.

      Lisäksi auttaa se että nainen on kirjailijatar ja myy itseään surutta.

      Tumma, pitkähiuksinen, lumoavat silmät ja paljon "elämänkokemusta."

      kauniit kädet ja lauseet.

      (Hihitystä)

    • Anonyymi

      Sellaiset mistä tunnistaa naiseksi jo matkan päästä. Kesäkuumalla mekko ja korkkarit ja kiireetön kävely. Tiukat farkut (ja korkkarit) toimii aina. Lyhyt takki/pusakka. Joskus nähnyt jollain tiukat farkut, joissa edessä säännöllisiä reikiä ylhäältä alas... Niin ja tiukat saappaat, ei mitään kasari-ryppyvartisia.

      • Anonyymi

        Ei kukaan enää käytä korkkareita, ne on tosi epämukavat, kävely sattuu helvetisti jo kahden tunnin jälkeen mukavissakin, jos on liikkeessä koko ajan tai seisoo paikallaan.

        Näin viimeviikolla raitiovaunusta naisen, jolla oli korkkarit, näytti kuin eilispäivästä pudonneelta.

        Nykyään suositaan hyvää oloa ja mukavuutta. Kun lähdetään vapaaaikaa viettämään, ovat hyvän tuntuiset kengät ulkonäköä tärkeämmät. Kipeät jalat tekevät ihmisen hyvin kärttyiseksi ja huonoksi seuraksi. Siinä on todellisuudessa seksikkyys kaukana, kun raahaat mukanasi ärtynyttä, nälkiintynyttä naista😅


    • Anonyymi

      Tiukat farkut, kun nainen kyykistyy tiukoissa farkuissa, niin se on kaunis näkymä ja kun nainen pyöräilee tiukoissa farkuissa, niin se on kaunis silmiä hivelevä näkymä ja toivoisi saavansa olla naisen polkupyörän satula.
      Tietenkin hame, jonka alta pilkistää pikkarit, kun nainen istuu ja levittää reidet.
      Tietenkin myös lenkillä olevalla naisella tiukat trikoot, et naisen kauniit muodot erottuvat.

    • Anonyymi

      Sellainen tiukka napitettu paita, jossa muutama nappi auki ja kaunis näkymä on, kun nainen kohottaa käsivartensa ylös, jolloin pinkeät rinnat sojottavat ylöspäin ja nainen tokaisee, että nyt on kevättä rinnoissa.

    • Minusta kaunein asu naisella on keltainen läpinäkyvä baby doll -yöpuvun yläosa ilman alushousuja. Ei meikkejä, ei värjättyä tukkaa, ei korvakoruja.

    • Eetamin asu.

    • Erittäin erikoinen tai epäsopiva asu saa pään kääntymään.
      Ei ole väliä millaisissa vaatteissa treffeille tulee mutta normaali terve nainen tietää kyllä itse miten pukeutua, epänormaali terve nainen tietää myös.
      Ei vaatteet ole se mikä tekee tai ei tee naista vastustamattomaksi ja kuumaksi, pitkällä tähtäimellä.
      Tiukat farkut tietenkin parhaat mutta voi olla mekko tai hame, mekon tai hameen pituudella ei väliä, osaan kyllä kuvitella mielessäni miltä näyttäisi vaikka ilman vaatteita.

    • Anonyymi

      Minä ostin tässä hiljattain uuden mekon itselleni Florydaysta; kellohelmaisen ja vartalon myötäisellä yläosalla, 3/4osa hihainen. Mekon pohjavärinä valkoinen ja hameosassa värikkäitä raitoja... myös mustia.

      Mustissa korkokengissa ja espanjalainen musta pitsimantilja harteilla... niillä ainakin olen hyväksyviä katseita nyt kerännyt. ;)
      Eli on minun tapani näyttää naisellista puoltani ja kyllä se huomio miehiltä ainakin minua imartelee... ja itsetuntoani kohentaa.
      ex-trollikka

      • Anonyymi

        Olet siis ex-mies eli entinen mies, nykyinen rouva... X-Men ovat sellaisia jotka ryhtyvät miehistä naisiksi, elokuvissakin.

        Entinen mies, nykyinen rouva.


      • Anonyymi

        "kellohelmaisen ja vartalon myötäisellä yläosalla, 3/4osa hihainen. Mekon pohjavärinä valkoinen ja hameosassa värikkäitä raitoja... myös mustia.

        Mustissa korkokengissa ja espanjalainen musta pitsimantilja harteilla... niillä ainakin olen hyväksyviä katseita nyt kerännyt. ;) "

        Näyttää varmasti hyvältä ja kääntää katseet, on erikoinen asu. Varsinkin kun runko-osakin eli body on kunnossa.


      • Anonyymi

        Minkälainen sehyväksyvä katse on? Jos olo on itsevarma niin kaikki katseet tuntuu hyväksyviltä, jos olo onkin huono, samanlainen katse voi tuntua negatiiviselta.


    • Anonyymi

      Päälle rikkinäisimmät rytkyt, niin takuuvarmasti kerää katseita.😁

      • Anonyymi

        Jättiläisen vaatteet ja suuremmat kuin dinosauruksilla.


    • Anonyymi

      Kyllähän se rohkeasti pullottava kamelinvarvas on se ykkösjuttu valehdelkoot muut mitä haluavat!

    • Anonyymi

      Pyörii kuin don saurus eli dinosauraus nukkeassaan.... varmaan niin ei tytöt sanoisivat että: ei haittaile kovin paljon, pyörit vaan vähän hassusti nukkuessasi.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2763
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2350
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2110
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1874
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1731
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1725
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1696
    8. 103
      1676
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1487
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe