Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
pitkätukka-68
profiilit
pitkätukka-68
pitkätukka-68
Vapaa kuvaus
Aloituksia
59
Kommenttia
2710
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Virkamiesseksi+on+käsittääkseni+"työntö+ja+tuijotus",+ja+aloittaja+siis+pohti+sitä,+saisiko+kukaan+palstalainen+hänet+pystymään+sen+parempaan.
07.08.2019 00:24
Pakko+tehdä+ite+kiljua+tai+pontikkaa,+kun+lähimaillakaan+ei+ole+Alkoa+tai+edes+kaljakauppaa.
06.08.2019 21:59
Ja+muuten,+täällä+on+ihan+Sydämen+asialla+-aluekin.+Ei+tarvi+laittaa+yleiselle+tv-sarjat+-puolelle.
06.08.2019 21:49
Hänhän+on+Vernonin+velipuoli.++
Jos+englanti+sujuu,+niin+tässä+on+ekan+hänen+esittämänsä+jakson+idea:
https://www.imdb.com/title/tt0598958/plotsummary?ref_=tt_ov_pl
06.08.2019 21:47
Se+on+käsittääkseni+se,+mitä+kuloinkin+pidetään+muotilehdissä+ihanteena.
Tai+näin+minä+sen+ajattelen.
06.08.2019 21:32
"Ulkoisella+olemuksella+luodaan+ensivaikutelma.+On+kuin+käyntikortti."
Toihan+on+itsestäänselvä+asia.+Eri+asia+onkin+se,+luotko+väkisintekemällä+sen+oikean+vaikutelman.
06.08.2019 21:30
En+kyllä+ymmärrä,+miks+voisin+vaatia+et+naisen+pitää+aina+olla+meikattuna.+Ihan+miten+hän+itse+haluaa.
Mut+siitä+en+tosiaan+tykkää,+et+turhantakia+pitää+odottaa+ylimääräistä.+Jos+tiiän+et+meikkaa+ennenku+lähdetään,+se+on+ok.+Mut+jos+on+sovittu+et+lähdetään+silloin+ja+silloin,+en+ymmärrä+miks+sitä+pitää+joku+meikkauksen+ja+pukautumisen+takia+venyttää+vielä+puolellatunnilla.
Tai+jos+mennään+käymään+kaupassa,+niin+eihän+siihen+valmistautumiseen+voi+kellän+järkevällä+ihmisellä+mennä+puoltatuntia.
06.08.2019 21:26
Pieksämäellä+ensmästä+kertaa+kun+kävin,+niin+huomasin+et+junaa+saa+oottaa+tuntitolkulla.+Menin+sit+pizzaa+syömää+odotellessani.+Kun+oli+syönnyt,+tarjoilija+kysyi+kohteliaasti+oliko+hyvää.+Kerroin+rehellisesti,+et+oli+ihan+ok,mutten+ihan+ymmärrä+miks+tuolla+ulko-ovessa+kaikki+kehu+sitä+ihan+parhaaksi.
Myyjähän+meinas+käydä+päälle,+et+missä+muka+on+parempaa.
No.+Ehkä+savolaiset+tykkää+erilaisesta+pizzasta+ku+eteläsuomalaiset.
06.08.2019 21:21
Ehdottamasti+hankkisin,+mut+kriteerit+on+et+sen+pitää+olla+pentu,+ja+paimenrotuinen.+Tai+pääasiassa+jotain+paimenjuttuja.
Ongelma+on+kuitenkin+hinta.
Kyllä+apulastakin+joskus+kyselin+kun+oli+sopivanoloista,+mutta+kukaan+ei+vastannut+mitään.+Sitäkin+voi+miettiä,+millaisia+ovat+apulassa+koiriaan+poisantavat,+jolleivat+edes+kohteliaasti+osaa+kertoa,+että+on+annettu+muualle+tai+etten+syystä+tai+toisesta+anna+sinulle.
Rotukoiran+osto+maksaa+käytännössä+aina+tonnin.+Sekarotuiset+lähes+samaa+hintaa.+Työttömälle+aika+kova+hinta.
06.08.2019 21:14
Nyppitää+kyllä+tunnustaa,+et+mun+kirjoitukset+voi+olla+joskus+ristiriitaisia.
Toisaalla+sanon+et+pitää+olla+vaan+itsensä+ja+toisaalla+sanon+et+pitää+jollain+tavalla+erottautua.+Eihän+se+aina+ole+mahdollista+jos+haluaa+olla+itsensä.
04.08.2019 00:42
Pitäiskö+tää+sanoa+vai+ei.+Saattaa+kuulostaa+palstaätmin+puheelta,+mut+rahalla+oot+sen+ostanut.
Tai+sit+(kuten+epäilen),+valehtelet.
04.08.2019 00:35
Johtuiskohan+siitä,+et+heissä+on+jotain+erikoista.+Ja+siitä+et+sinä+sulaudut+seinään.
Mikset+itse+osaa+olla+mielenkiintoinen?
04.08.2019 00:32
Ite+tykkään+samoilla+koiran+kanssa+metsässä.+Silloin+huomaan+ja+ajattelen+kaikkea+muuta,+jotain+kauniimpaa.+Unohtuu+muut+murheet.
Harmi+ettei+mulla+enää+ole+koiraa.
04.08.2019 00:23
Aika+useinhan+noista+maista+tulevilla+on+muutenkin+miehet+ja+naiset+omissa+porukoissaan.
03.08.2019 23:25
Eipäs+ku+Hesarilla+oli+joskus+90-luvulla+kreikkalainen+ravintola+jossa+ruokakin+maksettiin+jälkikäteen,+eikä+sitäkään+tarjoilijalle+vaan+jätettiin+vain+maksu+pöytään.+Vaihtorahojakaan+ei+saanut.+Jäi+ainoaksi+vierailukerraksi+siihen+paikkaan.
03.08.2019 23:21
Itse+en+ole+koskaan+Suomessa+käynyt+paikassa,+jossa+maksettaisi+vasta+jälkikäteen.
03.08.2019 23:19
No+en.+Jotkut+tuntuvat+vain+ajattelevan+niin.
Mut+luin+jostain,+et+Muhammed/Muhammad+ois+briteissä+nykyisin+yleisin+etunimi.
03.08.2019 22:56
Toi+Nestori+Miihkulainen+oli+muuten+ihan+oikea+henkilö,+eri+niminen+tosin.
Joku+oli+illalla+soittanut+Junnulle+ja+kertonut+tällaisesti+saaressa+asuvasta+ukosta,+et+tuosta+saisi+oivan+kappaleen.+Junnu+oli+vastannut+ettei+hän+tee+kappaleita+noin.+Sit+yöllä+tuo+oli+kuitenkin+sen+verran+inspiroinut,+et+aamulla+soitti+takaisin+ja+sano+et+teinkin+sen.
03.08.2019 22:50
Pidänkin,+mut+ei+se+nyt+tarkoita+et+vastuitaisin+meikkausta+jos+siltä+tuntuu.
03.08.2019 22:44
Taitaa+olla+Briteissäkin+yleisin+nimi.+Ei+kai+se+silti+tarkoita+sitä,+että+kaikki+Mohammedit+on+raiskaajia?
03.08.2019 20:13
64 / 136