Nähny tosiaan paljo tummaihosia ja niillä kauniit naiset. Ne on nii komeita ja tummia ja itsevarmoja ne saa naiset. Sit niillä on kalliit autot en ymmärrä. No jos on rahaa ja hieno auto nii kai naiset on ihan rakastuneita. Ottaa päähän.
Tuntuu et noi tummaihoset vie naiset.
56
95
Vastaukset
- Anonyymi
Itselläni ei edes mahdollisuutta ostaa autoa,koska ei ole töitä ja tulojakaan. Nyt ymmärrän miksi monet haluaa et miehel on rahaa ja sellasta. No kaikilla elämä ei mene niin.
- Anonyymi
Itse oon haaveillu jo koko kesän naisesta. Näin yksinäisenä on välil aika vaikeeta. Mut ne komeet ja ulkomaalaiset vie vaa naiset. En oikee mahda mitään asialle.
- Anonyymi
Tiestysti vie, mutta se on ihan suunniteltu juttu.
- Anonyymi
Monella kotimaasta tuotu, alisteisessa asemassa oleva vaimo ja sitten vielä suomalainen tyttöystävä. Auto joku käytetty romu jonka takapenkillä lastenistuin. Suomalainen nainen vain on roskaa.
- Anonyymi
MInulla taas on älykäs, kaunis, ihana, rikas, kiltti, sydämellinen, ymmärtäväinen, hauska, rakastava, rehellinen, uskollinen, empaattinen, oikeuden tuntoinen, ulkomaalainen nainen, joten tasoitan tilannetta.
Listassa varmaankin oli monta vierasperäiseltä tuntuvaa sanaa suomineidoille. Vakuutan kuitenkin että, kyllä ne suomen sanastoon kuuluu.Pitäiskö tää sanoa vai ei. Saattaa kuulostaa palstaätmin puheelta, mut rahalla oot sen ostanut.
Tai sit (kuten epäilen), valehtelet.- Anonyymi
"rikas",,,, ja kattia kanssa.
Valehtelee todennäköisesti
Olisiko niin, että naiset jotka ottavat maahanmuuttajia, tutustuvat miehiin erilaisissa sosiaalialan työtehtävissä?
Ainakaan tavallisissa baareissa maahanmuuttajilla ei ole yhtään parempi onni kuin keskiverrolla Suomi-miehellä. Harva nainen edes osoittaa heihin mielenkiintoa.- Anonyymi
En tiiä tavallisista baareista. Harvemmin oon ees nähny maahanmuuttajia tavan baareissa. Toisaalta, mä käyn baaressa tosi harvoin.
Toissa perjantaina jouduin outoon tilanteeseen. Olin pitkästä aikaa viihteellä. Meitä oli kolme kolmekymppistä naista. Kyse ei ollu mistään miesten etsimis illasta. Istuttiin, juteltiin ja juotiin muutama. Paikat alko meneen kiinni ja aateltiin lähtee koteja kohti, mutta törmättiin siinä pariin tuttuun (naiseen), jotka sai sitte meidät puhuttua mukaan vielä yhteen mestaan. En vieläkään tajua mikä sen paikan idea oli. Tai tajuan varmaan, mutta jätän nyt kirjottamatta. Pokejen, baarimikon ja yhden asiakkaan olosen tyypin lisäksi siinä mestassa ei ollu muita kantasuomalaisen olosia miehiä. Kaikki muut oli vähintään Välimeren rannoilta. Suurin osa etelämpää. Vitsailtiin ystävän kanssa jälkeenpäin, että ei ihme et paikassa oli täys valaistus päällä. Puolet asiakkaista olis muuten ollu näkymättömiä. Naiset taas näytti olevan ihan tavallisia suomalaisia. En nähny siellä yhtään tummempaa naista. Join siinä sen yhden, jonka tuttu tarjos, sanoin ettei oo mun paikka ja lähin meneen. Oon yleisesti ottaen suvaitsevainen ihminen ja aattelen et kukin tyylillään, mutta se mesta oli vähän liikaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiiä tavallisista baareista. Harvemmin oon ees nähny maahanmuuttajia tavan baareissa. Toisaalta, mä käyn baaressa tosi harvoin.
Toissa perjantaina jouduin outoon tilanteeseen. Olin pitkästä aikaa viihteellä. Meitä oli kolme kolmekymppistä naista. Kyse ei ollu mistään miesten etsimis illasta. Istuttiin, juteltiin ja juotiin muutama. Paikat alko meneen kiinni ja aateltiin lähtee koteja kohti, mutta törmättiin siinä pariin tuttuun (naiseen), jotka sai sitte meidät puhuttua mukaan vielä yhteen mestaan. En vieläkään tajua mikä sen paikan idea oli. Tai tajuan varmaan, mutta jätän nyt kirjottamatta. Pokejen, baarimikon ja yhden asiakkaan olosen tyypin lisäksi siinä mestassa ei ollu muita kantasuomalaisen olosia miehiä. Kaikki muut oli vähintään Välimeren rannoilta. Suurin osa etelämpää. Vitsailtiin ystävän kanssa jälkeenpäin, että ei ihme et paikassa oli täys valaistus päällä. Puolet asiakkaista olis muuten ollu näkymättömiä. Naiset taas näytti olevan ihan tavallisia suomalaisia. En nähny siellä yhtään tummempaa naista. Join siinä sen yhden, jonka tuttu tarjos, sanoin ettei oo mun paikka ja lähin meneen. Oon yleisesti ottaen suvaitsevainen ihminen ja aattelen et kukin tyylillään, mutta se mesta oli vähän liikaa."Join siinä sen yhden, jonka tuttu tarjos, sanoin ettei oo mun paikka ja lähin meneen. Oon yleisesti ottaen suvaitsevainen ihminen ja aattelen et kukin tyylillään, mutta se mesta oli vähän liikaa. "
Harvassa on tälläiset naiset ikävä kyllä.
"Naiset taas näytti olevan ihan tavallisia suomalaisia. En nähny siellä yhtään tummempaa naista. "
Tälläisiä naisia onkin sitten aivan liikaa. Anonyymi kirjoitti:
"Join siinä sen yhden, jonka tuttu tarjos, sanoin ettei oo mun paikka ja lähin meneen. Oon yleisesti ottaen suvaitsevainen ihminen ja aattelen et kukin tyylillään, mutta se mesta oli vähän liikaa. "
"Naiset taas näytti olevan ihan tavallisia suomalaisia. En nähny siellä yhtään tummempaa naista. "
Tälläisiä naisia onkin sitten aivan liikaa.En ole huomannut että olisi määrättömästi naisia jotka tavoittelisivat nimenomaan maahanmuuttajamiehiä, mutta varmasti heitäkin löytyy. Ehkä rakkaus on kuitenkin se mitä loppupelissä tavoitellaan.
Naisten ja miesten keskuudessa on olemassa ilmiö, jossa kumppania haetaan sellaisista maista joissa lupauksella elatuksesta voi löytyä kumppani. Tyypillisimmillään nuo ihmiset eivät joistakin syistä löydä kumppania omasta elämänpiiristään.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Join siinä sen yhden, jonka tuttu tarjos, sanoin ettei oo mun paikka ja lähin meneen. Oon yleisesti ottaen suvaitsevainen ihminen ja aattelen et kukin tyylillään, mutta se mesta oli vähän liikaa. "
Tälläisiä naisia onkin sitten aivan liikaa.Mulle tossa mestassa oli liikaa se, että kaikki miehet oli maahanmuuttajataustasia. Sekalainen sekotus kansallisuuksia olis ollu ihan fine. Siinä voi sillon ite miettiä, että mikä kiinnostaa. Itelleni noi Välimeren eteläpuolen tyypit on yleensä liian iholle tulevaa sorttia. Ei varmasti kaikki oo, mutta tää on oma kokemukseni.
Omaan ystäväpiiriini ei tietääkseni kuulu ketään, joka etsisi nimenomaan ulkomaalaista miestä. Siksi toi mesta ja ne meidät sinne mukaan puhuneet naiset oli mulle jotenki outo juttu. Itelleni ulkomaalaistausta itessään ei mitenkään big deal. Omassa työpaikassakin on edustettuna 40 eri kansallisuutta, että siihen on kyl tottunu. Ehkä siihen "ulkomaalaisuuteen" on jopa tietyllä tavalla turtunu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toissa perjantaina jouduin outoon tilanteeseen. Olin pitkästä aikaa viihteellä. Meitä oli kolme kolmekymppistä naista. Kyse ei ollu mistään miesten etsimis illasta. Istuttiin, juteltiin ja juotiin muutama. Paikat alko meneen kiinni ja aateltiin lähtee koteja kohti, mutta törmättiin siinä pariin tuttuun (naiseen), jotka sai sitte meidät puhuttua mukaan vielä yhteen mestaan. En vieläkään tajua mikä sen paikan idea oli. Tai tajuan varmaan, mutta jätän nyt kirjottamatta. Pokejen, baarimikon ja yhden asiakkaan olosen tyypin lisäksi siinä mestassa ei ollu muita kantasuomalaisen olosia miehiä. Kaikki muut oli vähintään Välimeren rannoilta. Suurin osa etelämpää. Vitsailtiin ystävän kanssa jälkeenpäin, että ei ihme et paikassa oli täys valaistus päällä. Puolet asiakkaista olis muuten ollu näkymättömiä. Naiset taas näytti olevan ihan tavallisia suomalaisia. En nähny siellä yhtään tummempaa naista. Join siinä sen yhden, jonka tuttu tarjos, sanoin ettei oo mun paikka ja lähin meneen. Oon yleisesti ottaen suvaitsevainen ihminen ja aattelen et kukin tyylillään, mutta se mesta oli vähän liikaa.Niin., mut valkoiset hampaat erottuu ainakin pimeässä....
- Anonyymi
Joo no kyl mäki ihan ok tyyppi mut en vaa käy töis. Jatkuvasti yrittäny saada naisia treffeille, mut ei ne lähde. Eikä vastaa mulle. Ja kyllä kun katson peiliin niin oon ihan komee. Mutta ehkä en naisten mielestä.
Tietysti jos mies suhtautuu naisiin kuten tässä aloituksessa, varmasti saakin katsella vierestä.
- Anonyymi
Alluhan tiedetään jo, tähänkin aloittamaansa ketjuun vastannut itse jo monta kertaa.
"Ja kyllä kun katson peiliin niin oon ihan komee."
Allu sä oot mainio. On näitä allun juttuja mukava lueskella, parempaa viihdettä kuin monessa muussa ketjussa. Anonyymi kirjoitti:
Alluhan tiedetään jo, tähänkin aloittamaansa ketjuun vastannut itse jo monta kertaa.
"Ja kyllä kun katson peiliin niin oon ihan komee."
Allu sä oot mainio. On näitä allun juttuja mukava lueskella, parempaa viihdettä kuin monessa muussa ketjussa.Viihdettä on monenlaista.
- Anonyymi
Tumma nahka ja mustat karvat kiihottaa naiset. Ihan sama onko afrikaans mies vai inkkari ne on ylitse valkoisen miehen naisen silmissä. Karva on musta ja tuuhea. Ei vaalea ja hento.
- Anonyymi
Jos nyt ollaan ihan rehellisiä, niin Suomessa on tosi vähän luonnostaan blondeja. Ruotsissa ja varsinki Norjassa blondius on paljon tavallisempaa. Meillä voi olla käsitys suomalaisista sellasina eloveenatyttöinä ja -poikina, mutta tosiasiassa vain jotain 30% suomalaista on aitoja blondeja.
Anonyymi kirjoitti:
Jos nyt ollaan ihan rehellisiä, niin Suomessa on tosi vähän luonnostaan blondeja. Ruotsissa ja varsinki Norjassa blondius on paljon tavallisempaa. Meillä voi olla käsitys suomalaisista sellasina eloveenatyttöinä ja -poikina, mutta tosiasiassa vain jotain 30% suomalaista on aitoja blondeja.
Silläpä kysyinkin. Kun eivät kaikki nämä tummat ihmiset muualta tulleita ole. Tai riippuu tietenkin miten kauas historiaa katsoo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
30% suomalaista on 1.5 miljoonaa. Eli ei kovin vähän kuitenkaan. Blondeja siis.
Anonyymi kirjoitti:
30% suomalaista on 1.5 miljoonaa. Eli ei kovin vähän kuitenkaan. Blondeja siis.
Jonkun jutun mukaan Suomessa on eniten blondeja.
Wwuwuw kirjoitti:
Jonkun jutun mukaan Suomessa on eniten blondeja.
Ja vanhemmitenhan kaikki "blondiutuu"...
- Anonyymi
kerrassaan huvittava tuokin joku ropotti mainostaa palveluitaan, kuten tuo joku oli "likainen tyttö...", nyt on "ilkeä ja luonnollinen".... likainen tyttö ei pese hampaitaan ikinä, tuskin vaatteitakaan vaihtaa.
- Anonyymi
Kaskenpolttaja kirjoitti:
Mikä se on sellainen valkoinen mies, jonka karva on vaalea ja hento?
Siitä syystä moni suomalainen mies ajaa päänsä kaljuksi, kun muutenkin hiusraja vetäytyy päälaelta, harvenee ja kuka haluaa mitään spede tukkaa.
Kalju on cool..... Anonyymi kirjoitti:
Siitä syystä moni suomalainen mies ajaa päänsä kaljuksi, kun muutenkin hiusraja vetäytyy päälaelta, harvenee ja kuka haluaa mitään spede tukkaa.
Kalju on cool.....No se kaljuuntuminen ei ole mikään kamala asia.
- Anonyymi
Se näkyy olevan suunnitelma. Kun on ruvennut aktiivisesti seuraamaan mitä mm. jenkeissä tapahtuu, ja mitä suomalainen media siitä kertoo niin voi havaita, että meilläkin on valhemedia. Ehkä lopullisena päämääränä on jonkin sortin korporaatioiden ylivalta kunhan vasemmiston avulla demokratia ja valtiot saadaan tuhottua polvilleen.
Valitettavasti yksittäisen ihmisen osana on olla hiekanjyvä kokonaisuudessa. Ensimmäisessä ja toisessa maailmansodassakaan sotilailta ei paljoa kysytty. Suuremmassa kuviossa tämä vasemmiston uusiuljas maailma ei tietenkään toimi, koska eihän eurooppalaiset voi kustantaa hyvinvointiyhteiskuntaa koko maailmalle. Se kai on näiden globalistifirmojen tavoitekin, ottaa valta kun paska lentää tuulettimeen ja kaikki tuhoutuu käsiin.
Gillette teki juuri 8 miljardin alaskirjauksen tehtyään vuoden vaihteessa valkoista heteromiestä vihaavan kulttuurimarxilaisen perverssin mainoksen. Toivoa siis on, että ihmiset nousevat taistelemaan hulluutta vastaan.
https://www.youtube.com/watch?v=mj8VpuLSkHY - Anonyymi
No kyl se ainaski mua ottaa päähän ku oon itekki hitosti yrittäny naista, toki ettimällä ei löydy, mutta kun naiset ei sillain kiinnostu ja suostu treffeille, tuskin työttömyys syy, mulla on omasta mielestä ihan hyvin asiat. Mut en jaksa väkisin ja jos on ruma nii ei kyl nappaa.
- Anonyymi
Ainahan sitä voi ottaa maalitauluks vaikka jonkun homon, jos on paha mieli.
- Anonyymi
Tasot ei kohtaa: sua ei nappaa rumat naiset ja nättejä naisia et nappaa sinä.
- Anonyymi
Naisilla tuntuu olevan siinä tilanteessa olotila, et odotan komeampaa miestä, mut sä käyt väliaikaisena miehenä, kunnes se komea ilmaantuu.
Sitä on vähän niinkuin ilmaa naiselle ja nainen, kuin jossain toisessa maailmassa, ei läsnä täysillä.
- Anonyymi
Ne naiset ovat mielisairaita, joten ei kovin suuri menetys
- Anonyymi
Viinaa ppitää juoda jotta naisia voi tavat. Maahanmuuttajat käy baareissa kjuomassa viina koska tietävät ettei muulla tapaa voi naisia tavata.
T: Viinamies- Anonyymi
Ei maahanmuuttajamiehet ole juuri ikinä kännissä, vaan yleensä herrasmiesmäisiä ja ystävällisiä, myönteisiä. Suomalaiset miehet taas on aina kännissä, ilkeitä, passiivisaggressiivisia ja väkivaltaisia. Sen takia maahanmuuttajamiehet kiinnostavat enemmän monia nuoria naisia.
Anonyymi kirjoitti:
Ei maahanmuuttajamiehet ole juuri ikinä kännissä, vaan yleensä herrasmiesmäisiä ja ystävällisiä, myönteisiä. Suomalaiset miehet taas on aina kännissä, ilkeitä, passiivisaggressiivisia ja väkivaltaisia. Sen takia maahanmuuttajamiehet kiinnostavat enemmän monia nuoria naisia.
Olenpa kuullut kerrottavan ihan samaa ja ymmärrän toki sen, että kohtelias mies on huomattavasti kiinnostavampi kuin kännissä örveltävä ilkeä naisia halveksiva mies.
Anteeksi viinamies :)- Anonyymi
Ero taitaa olla siinä että kun suomalainen mies yrittää päästä naisten seuraan, hänen käsketään painua vittuun. Mutta kun ulkomaalainen mies pyrkii seuraan se otetaan ilolla mukaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuoria naisia juurikin kiinnostaa enemmän känniörveltäjät.
Johtuiskohan siitä, et heissä on jotain erikoista. Ja siitä et sinä sulaudut seinään.
Mikset itse osaa olla mielenkiintoinen?Nyppitää kyllä tunnustaa, et mun kirjoitukset voi olla joskus ristiriitaisia.
Toisaalla sanon et pitää olla vaan itsensä ja toisaalla sanon et pitää jollain tavalla erottautua. Eihän se aina ole mahdollista jos haluaa olla itsensä.
- Anonyymi
Tätähän pitää ehdottomasti katsoa uhka vai mahdollisuus vinkkelistä. Ehdottomasti minun mielestä mahdollisuus koska kun suomityttö on tuontitavaran panoringissä niin aborginaali suomimies saa olla rauhassa. Rauhassa mm sisustamisesta, shoppailusta, Ikeasta ja muusta paskasta jonka ympärillä Suomi-neidon koko elämä pyörii. Monesta suomimihestä on tullut onneton vässykkä, ei omia mielipiteitä eikä uskalla pistää vastaan suomineidolle....onnetonta paskaa.
- Anonyymi
https://i.redd.it/f0ndnc6ozde31.jpg
Tämä kuva sopii hyvin tähän ketjuun.- Anonyymi
Enpä miehenä edes harkitsisi moisen naisen ottamista
- Anonyymi
Pakolaisilla on 14 v naisiakin. Monesti oon nähny kaupassa ja kaduilla kuinka ne kävelee käsi kädessä.
- Anonyymi
monet sadat pakolaiset pakotaneet nuoria naisia seksiin.
- Anonyymi
Naiset ihan outoja ku niiden kimpus on vaan.
- Anonyymi
https://www.youtube.com/watch?v=eO2ij8ZfFSk
Videolla tulee valitettavasti se tottuus, miksi Filippiini ja Thai neidot haluavat valkoisen miehen ja miellään länsimaalaisen, koska raha on se, mikä näitäkin naisia kiinnostaa, valitettavasti.
Länkkäri on köyhälle aasialais naiselle tie köyhyydestä parempaan elämään ja elintasoon.
Siellä niitä on miljoonia, jotka haluavat länsimaalaisen miehen, eikä miehen ulokonäöllä ole merkitystä.
Näiden aasialaisten naisten silmissä tavallinen länsimaalainen mies on rikas, jos hänellä on asunto, autonkottero, metsää ja rahaa tilillä.
Sellaisen kimppuun käyvät, kuin hyeenalauma, eivätkä päästä irti.
Heitä ei haittaa, vaikka miehen asunnossa asuisi vielä miehen vanhemmat, veli ym. koska aasiassahan perhekeskeisyys on tärkeä asia. - Anonyymi
Niin että on ihmeellistä jos komea, itsevarma ja rikas saa kauniin naisen? Mitäs jollain rumalla, epävarmalla rupiperseellä olisi kenellekään mitään annettavaa?
- Anonyymi
No ihan sama siinäs sit saa.
- Anonyymi
Äläs nyt.
Onhan noita julkkis ja eliitti luokan miehiä esim. politiikassa, jotka ovat rumia vanhuksia ja saavat näppäriä kunnianhimoisia nuoria naisia.
Arjen sankari äijiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äläs nyt.
Onhan noita julkkis ja eliitti luokan miehiä esim. politiikassa, jotka ovat rumia vanhuksia ja saavat näppäriä kunnianhimoisia nuoria naisia.
Arjen sankari äijiä.Harvoin hekään ovat epävarmoja rupiperseitä ja oikeastaan persaukinenkin saa jos on vain tarpeeksi itseluottamusta.
- Anonyymi
Raiskausuutiset vaikuttaa jo ihan metoopieruilta.
- Anonyymi
Pakolaisilla on se etu ettei ole mitään menetettävää, voi tehdä ihan mitä vaan.
Normaalilla suomalaisella miehellä on paljon menetettävää ja hävittävää, joten ei voi tehdä mitä vaan.- Anonyymi
Mitäs jollain ätmillä on menetettävää, meneekö videopelit voudille tai jotain?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä423384- 361974
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?301719- 161517
- 231498
- 91381
- 241377
- 141217
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai781115- 221102