"Minä+todistan+juuri+sen,+minkä+pitää."Sinä+et+todista+mitään.+Sinä+kirjoittelet+höperöitä."En+valehtele"Nimenomaan+valehtelet,+valepukki."Taskulamppu+on+kuin+jumalaton,+mikäli+se+olisi+Jumala,+sen+pitäisi+palaa+ikuisesti"Hassua,+ettei+Jumala+pala+ollenkaan.+Eikö+hän+polta?"Empäs+kirjoittelekkaan,+ne+tulevat+sitten+kun+niiden+aika+on."Toisin+sanoen+et+pysty+kuin+valehtelemaan,+höperö."Niin+kun+ateisti+ei+ymmärrä+sellaista+asiaa,+että+se+voi+olla+joku+sellainen+ihminen+joka+on+ollut+täällä+maailmassa+ennen+minua.+Esim.+isäni"Minunkin+isäni+oli+ennen+minua.+Mitä+sitten?+Miten+se+todistaa+sinun+tietävän,+mitä+on+kuoleman+jälkeen?+Ei+mitenkään.+Sinunhan+pitäisi+olla+itse+kuollut+ja+tulla+kertomaan+kokemuksistasi+kuolleena.+Tajuatko?+No+etpä+tietenkään,+koska+olet+tollo."Niinkuin+olen+jo+montakertaa+laittanut,+että+taskulamppu+on+enenmpi+kuin+jumalton+kuin+Jumala."Siitä+huolimatta+sinä+rakastelet+taskulamppusi+kanssa."Ei+kun+se+on+totuus."Sinä+et+tiedä+totuudesta+mitään.+Olet+patologinen+valehtelija.
"mutta+kun+sinä+et+tiedä."Tiedän+oikein+hyvin,+että+valehtelet+harhoissasi,+potilas."Ei+minun+taritse+tuoda+jumalattomalle+esittelyyn+Jumalaa"Niin+sinun+pitää+vain+yrittää+huijata,+koska+olet+patologinen+valehtelija."No+kirjoitahan+näin,+että+olen+siino,+uskon+Jeesukseen+Kristukseen,+Jumalan+ainoaan+poikaan,+enkä+ole+ateisti."En+voi+kirjoittaa+pötyä.+Ethän+sinä+ole+edelleenkään+näyttänyt+Jumalan+virkatodistusta,+josta+ilmenisi,+että+Jeesus+todella+on+Jumalan+ainoa+poika.+Mitäs+jos+Jeesuksen+isä+on+kuin+onkin+Joosef?+Maria+ei+sittenkään+antanut+Jumalalle+pillua.+Jumalan+virkatodistuksesta+totuus+kävisi+ilmi."Jumala+on+henki,+valo+ja+rakkaus.+Koko+ajan+yrität+lisätä+sellaista,+joka+ei+kuulu+Kristinuskoon."Juuri+itse+väität,+että+sinulla+on+taskulamppu,+jota+rakastat+siksi,+että+se+on+Jumala."Voithan+sinä+elää+siinä+toivossa,+että+kuoleman+jälkeistä+elää+ei+ole,+mutta+kun+sitä+on.+Löytihän+sieltä+se+uusi+planeetta,+missä+ei+tieteen+mukaan+ole+edes+mahdollista,+olla+planettaa."Kuoltuasi+olet+kuollut.+Ja+miten+saatat+uskoa+uuden+planeetan+löytymiseen?+Mitäs+jos+se+onkin+paholaisen+metku+niin+kuin+dinosauruksen+luut?"Ei+minun+tarvitse+todistaa+mitään"Niin,+sinun+taytyy+vain+valehdella."minulla+henkilökohtaiset+todisteet+siintä"Olet+siis+zombi.+No+hengettömiä+juttusi+ovatkin."Minä+todistan+sen,+mikä+minun+pitää+todistaa,+eli+Jumalan+on+henki,+valo+ja+rakkaus."Olet+jo+moneen+kertaan+sanonut+rakastavasi+taskulamppuasi,+jota+pidät+Jumalana.+Se+on+sinun+Pyhä+Lehmäsi+eli+Rouvasi+(ei+siis+Herra,+koska+lehmä+ei+ole+sonni)."se+ei+totuutta+muuta"Totuus+on,+että+sinä+kirjoittelet+höperöitä.