Olemassaoleva+Jumala+on+helppo+todistaa+olevaksi.+Eikö+olekin?Tuo+vain+hänet+esiin.
Entinen+mies+on+nainen.
TERVE+MENOA+IDIOOTTI!
"Mikään+ei+synny+tyhjästä,+kaikella+on+suunnittelija.+Jumala+on+ikuinen."Sinun+olematon+Jumalasi+loi.+Ja+mistä?+No+tyhjästä:D+Voi+kun+naurattaa+:D+Jumalasi+on+ikuinen+vale."Raamattu+on+totuus,+tieteellä+sen+sijaan+hutkitaan+ja+ajetaan+ihmisiä+harhaan."Raamattu+on+puppua.+Onko+se+muka+ihmisten+johtamista+totuuteen,+kun+kerrotaan+tarinoita+puhuvista+palavista+pensaista,+puhuvista+käärmeistä+ja+puhuvista+aaseista?+Ei.+Se+on+naurettavaa+satua!!!"Edelleenkään+sinä+et+tiedä+asiasta+mitään."Edelleenkin+olet+vain+ressukka+potilas."Saathan+sinä+Kristittyjä+syytellä+kaikesta,+mutta+sinullekkin+kun+totuus+selviää,+enempi+kirkot+antaa+maailmalle+rahaa+ja+auttaa+ihmisiä,+kuin+yksikään+jumalaton.+Sitä+paitsi+juopotkin+käyttää+rahansa+paremmin,+kuin+sika+rikkaat+jotka+pihtaavat."Sinä+et+auta+ketään.+Olet+tyypillinen+itsekäs+ja+ahne+kristitty.+Kirkko+jakaa+Jeesuksen+verta+ja+lihaa+vampyyreille+ja+kannibaaleille+Tosi+hienoa+:D"Kuoleman+jälkeinen+elämä+kuitenkin+on,+jumalattomalla+olkoon+oma+mielipiteensä+asiasta."Olet+satusetä.+Et+mitään+muuta.+Ole+mitä+mielipuolta+tahansa."olen+valon+todistaja.+Ei+se+sinun+osaasi+muuta+mitenkään+paremmaksi,+kun+tulen+olemaan+oikeassa."Olet+jo+sata+kertaa+sanonut+taskulamppuasi+Jumalaksi.+Olet+silti+väärässä,+potilas."Minä+en+olisi+sinuna+aivan+varma,+asiasta."Minä+en+olisi+aivan+varma+sinuna."Ei+minun+tarvitse+varsinkaan+jumalattomalle+todistella+mitään,+vaikka+tietäisinkin+enempi+asiasta,+mutta+todistan+ainoastaan,+Jumala+on+valo+ja+Rakkaus."Kyllä+sinun+tarvitsee+todistaa,+jos+juttelet+muka+totuutena+asioita.+Ja+taas+tuo+rakastamasi+taskulamppu+on+Jumalasi."Kova+olet+uhmailemaan,+vaikka+tulet+olemaan+asioissa+väärässä!!!!"En+minä+mitään+uhkaile.+Sanon+vain+totuuden,+kuinka+sinulle+käy."sen+jälkeen+myöskin+sinulle+selviää+totuus,+että+olen+oikeassa!!!!"Valitettavasti+kuoleman+jälkeen+kenellekään+ei+enää+selviä+yhtään+mitään.+Niin+että+lopeta+itse+lapselliset+uhkailusi!!!"Kunhan+ei+vaan+kävisi+niin,+että+rukoilet+vielä+polvet+verellä+ja+pyytelet+anteeksi+kirjoituksiasi+ja+puheitasi,+itkun+kera."Kristitylle+tyypillinen+Ihana+ja+rakastava+toiveesi+ei+toteudu.+Hinkkaa+ihan+ite+vaan+polvesi+verille+palvoessasi+olematonta+Jumalaasi.+Itke+samalla+Jeesus-vankilasi+vuoksi+tuhoamaa+elämääsi.
"Ei+mikään+ole+tullut+tyhjästä,+Jumala+on+kaiken+luonut"Olet+vain+niin+tyhmä,+ettet+tajua,+mitä+kirjoittelet.+Jos+ei+ollut+ensin+mitään+ja+se+Jumalasi+loi+jotain,+silloinhan+se+syntyi+tyhjästä.+Tajuatkos?+No+etpä+tietenkään,+koska+Jumala+unohti+loihtia+päähäsi+aivot."usko+sinä+vaan+siihen+tieteeseen."Luotan+tieteeseen,+joka+tutkii.+Sinä+sen+sijaan+vain+hutkit."Täällä+ei+olisi+mitään+mikäli+Jumalaa+ei+olisi+ollut+luomassa+kaikkea,+ei+edes+sitä+älyä."Sinulla+sitä+älyä+ei+tosiaan+ole+edelleenkään,+mutta+onneksi+sentään+maailmassa+löytyy+kaikenlaista+ilman+Jumalaakin."Minua+ainakin+on+auttanut+Jeesus+Kristus+juuri+silloin,+kun+sitä+oikeasti+tarvitsen."Ei+siltä+näytä."Mistä+sinä+tiedät+tuloistani+yhtään,+et+mistään"Melkoisesti+tuntuu+olevan+fyffeä+sulla,+koska+ei+muuta+tekemistä+ole+kuin+tuhlata+aikaa+netissä+kirjoittelemassa+paskaa.+Luulisi+siitä+liikenevän+kristityllä+sitä+kuuluisaa+rakkautta+auttaa+köyhempiä,+mutta+kristityt+ovat+ahneita+ja+itsekkäitä+narsisteja."Niin+lihallinen+kuolema+on+edessä,++Mutta+henkinen+ja+sielullinen+elämä+onkin+sit+toinen+juttu,+kuoleman+jälkeen."Kuoltuasi+olet+kuollut+kuin+kivi.+Niin+ruumiillisesti+kuin+muutenkin."En+ole+edelleenkään+kieltänyt+Jumalan+olemassa+oloa,+enkä+Jeesusta+Kristusta,+kun+tiedän,+että+molemmat+ovat+olemassa."Et+edelleenkään+ole+pystynyt+todistamaan+harhojasi+todellisiksi,+joten+olet+jumalaton.+Mahtaa+ottaa+pattiin+:D"Silleen+siinä+tulee+käymään+monelle,+se+on+totuus!!"Sinä+et+tiedä+totuudesta+mitään,+valepukki!!!"Todistukset+tulevat+silloin+kun+Jumala+suo+jumalattomalle"Sinä+olet+jumalaton,+etkä+pysty+todistamaan+mitään+nyt+etkä+tulevaisuudessa."Ensinnäkään+sinä+et+voi+tietää,+kuinka+kauan+Jumala+sallii+minun+elää"Kuolet+tänä+vuonna."toisekseen+kun+käyt+toiselle+rukoilemaan+kuolemaa+,+se+käy+sinun+omaan+nilkkaasi."Minulla+on++titaanivahvisteiset+nilkat.+Ne+eivät+voi+kuolla.+Mutta+sinä+vaikuitat+niin+heikolta+heikkopäisine+juttuinesi,+että+loppusi+on+lähellä."Kolmanneksi+sinä+käyt+repeämään+liitoksistasi!!"Väität+taskulamppuasi+Jumalaksi+ja+minua+taas+kerran+pöydäksi.+Katsos+pöydässä+on+liitokset,+ei+minussa.+Korkeintaan+repeän+nauruun+naurettavien+juttujesi+takia+:D
"Jumala+on+kaiken+luonut,+ennen+Jumalaa,+ei+ole+ollut+ensimmäistäkään+tiedemiestä,+eikä+mitään."Mooses+oli+ennen+Aatamia.+Muuten+hän+ei+olisi+pystynyt+kirjoittamaan+autenttista+kertomusta+ennen+Aatamia.+Ja+Jumala+loi+kaiken+tyhjästä+:D+Voi+kun+naurettavaa+:D"se+on+vaan+pääasia,+että+tiedän+totuuden+ja+tulet+saamaan+todistuksen,+Jumalasta+kun+sen+aika+on."Totuus+on,+että+sinä+kirjoittelet+paskaa."Voi,+voi+kun+sille+ei+nyt+mahda+mitään,+Jumala+tulee+todistamaan+sen,+kun+hän+itse+haluaa.+Eli+jumalaton,+tyytyköön+asemaansa."Sinä+olet+jumalaton."Missä+se+näkyy,+ai+siinä,+että+on+jotakin+tapahtunut+4,4+miljardia+vuotta+sitten."Se+näkyy+älyä+vaatineista+tutkimustuloksista.+Raamattu+ei+tiedä+sellaisista+mitään,+ei+edes+älystä."Hinduilla+on+se+oma+pyhä+lehmänsä,+miksi+he+eivät+pyydä+siltä+mitään,+eikös+sen+pitäisi+silloin+auttaa,+kun+siltä+pyytää."Pyhä+Lehmä+auttaa+yhtä+hyvin+kuin+sinun+Jumalasi+eli+ei+mitenkään."Miksi+sinä+et+hauku+rikkaita+yhtään,+kun+annat+heidän+porsastella+ja+ahnehtia+aivan+vapaasti."Koko+ajanhan+olen+sanonut,+että+olet+häpeämätön+porsas,+koska+täällä+vain+hyvätuloisena+rehvastelet+nettiyhteytesi+kanssa+kirjoittelemassa+joutavuuksia,+etkä+auta+hätää+kärsiviä+hinduja.+Olet+ahne+sika!!!"Se+on+sinun+mielipiteesi,+kun+et+tiedä+kuka+on+vastassa."Se+oli+fakta.+Tiedän,+että+kuoltuasi+olet+kuollut+kuin+kivi.+Sinulla+on+hautuumaa+vastassasi."jumalattomalta+se+voi+tuntua+siltä."Sinä+olet+jumalaton."Asetut+sellaiseen+asemaan,+että+päätät+jo+näköjään,+kuka+pääsee+mihinkin."Mites+sinä+itse+asetut!!!+Olet+kaiken+aikaa+tuominnut+minut+muu+muassa+sanomalla:+"pelkäämpä,+että+hymysi+hyytyy,+kun+totuus+alkaa+selviämään."+Kuitenkaan+et+pysty+todistamaan+Jumalaasi+mitenkään.+Olet+lapsellinen+tuomitsija,+joka+ei+tiedä+mistään+mitään.+Pitäisit+turpasi+tukossa,+koska+et+häpäise+muuta+kuin+itsesi+lapsellisilla+jutuillasi.+Onneksi+olet+kuoltusi+kuollut+kuin+kivi.+Rukoilkaamme,+että+se+tapahtuu+hyvin+pian.