Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
siino
siino
siino
Vapaa kuvaus
Aloituksia
132
Kommenttia
4582
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"Ei Jeesus ollut väärässä."
Totta. Dokumenttikuvien mukaan hän roikkui ristillä aivan suorassa.
09.11.2022 15:09
Sinulla varmasti onkin muumeja siellä ja varsinkin siellä hiiala hiiala hei. Virkatodistusta kaivataan todistamaan jotakin, mutta et kykene tajuamaan sitä, koska tajuamiseen tarvittaisiin työkalut.
09.11.2022 15:06
Aivan. Ja lisäksi pitää Jeesukselta pitää saada nähtäväksi virkatodistus, koska joidenkin mukaanhan hän edelleen elää.
09.11.2022 08:26
"Jeesus Kristus, joka tuli maan päälle HENKIMAAILMASTA"
Väärin! Jeesus tuli juopuneitten juutalaisten huru-ukkojen keksimänä heidän huuruisista päistään.
09.11.2022 06:31
Jostain syystä keksityt mielikuvitushahmot eivät kykene putkahtelemaan oikeasti esiin, vaikka niihin uskovilla onkin siihen kova halu. Tämä seikka hankaloittaa myös ns. Jeesuksen paluuta jopa hänen väitettynä syntymäpäivänään. Vain Joulupukilla on vuosittainen taito uhmata tätä faktaa.
09.11.2022 06:26
Nyt vasta saunassa ei kannatakaan käydä, koska nyt se vasta kalliiksi käy. Kannattaa antaa PH:n löyhkätä asiallisesti.
03.11.2022 07:02
Sinulla ei tunnu olevan realismi hallussa. Usko olemattomiin on sekoittanut pönttösi, robotti.
30.10.2022 05:42
Faktaa heittelet. Jeesuksen hommat eivät ole onnistuneet muualla kuin satukirjassa.
30.10.2022 05:38
Jeesus ei kuntoa nosta, koska ei sitä voi polkea.
30.10.2022 05:37
Jeesus siis sekaantui lapsiin :O
29.10.2022 17:24
Puhuvia aaseja ei tosiaan ole, mutta eipä rokkaaviakaan.
29.10.2022 17:23
Jeesuksen työllistämien miesten palkasta ei kerrota Raamatussa mitään. Ehkä ihan talkoilla avittivat vapaa-aikoinaan. Jonkin verran myös kalastelivat. Jeesus muutti vettä viiniksi. Ehkä siinä oli se niksi. Vanhat juopot ovat tyytyväisiä tilkasta hönöjuomaa.
29.10.2022 14:34
Joo, toi on varmasti totta. Siis siivellä, mutta en nyt tarkoita siipiweikkoja: https://siipiweikot.fi/
29.10.2022 14:28
No ehtii se Jeesus joka paikkaan nenä pitkällä. Toisaalta hän on juurikin sotilaaksi oiva valinta, koska eihän häneltä saa henkeä pois pirullakaan.
29.10.2022 13:28
Esitin vain kysymyksen, missä Jeesus elää, jos hänen väitetään jossain elävän. Kyllä sellaisen kysymyksen saa esittää niin, ettei joku lesta ota siitä heti hernettä nenäänsä.
Lakatkaa sitten hihhulit väittämästä, että Jeesus elää, jos siitä ei saa herätä kysymyksiä.
Tavallaan minulle maksetaan palkkaa tästä kirjoittelusta, koska saan eläkettä. Toisaalta saisin eläkettä, vaikka en kirjoittelisikaan. Toisaalta on ihan huvittavaa, jos joku vielä raivostuu kirjoittelusta. Perustuslaillinen oikeus sananvapauteen on toki muillakin kuin uskonnollista sontaa levittävillä tolloilla.
29.10.2022 13:22
Voi voi. Vain on vetskarisi jäänyt auki.
Yritä korjata asia ennen kuin munat jäätyy.
29.10.2022 13:07
Uskovaiset ovat itse robotteja, jotka uskonsa invalidisoimina vaeltavat vailla omaa tahtoa. Tuntemani ateistit ovat ahkeria. Itse olen eläkkeellä, mutta harrastan aktiivisesti liikuntaa kuntopyörällä ja juoksumatolla. Jeesus ei sellaisista tajunnut Raamatun mukaan yhtään mitään.
29.10.2022 13:03
"Mikä Siino Siinä Jeesuksessa kiehtoo, kun pitää jatkuvasti haastella."
Ei minua siinä mikään kiehdo, mutta uskovaiset esittävät tuota Jeesus elää -väitettään jatkuvasti. Siksi olisi hauska saada ihan konkreettisesti tietää, miten elää ja missä.
En ole kateellinen kenellekään eläkkeestä, koska olen itsekin eläkkeellä.
Puhelimella ei parane muu kuin puhelinlasku, mitä sinä et tietenkään kykene tajuamaan.
29.10.2022 12:58
Tällaisen valokuvan löysin dokumenttien seasta: https://hikipedia.ws/wiki/Hikisitaatit:Jeesus#/media/Tiedosto:The_Last_Drive_Thru_Supper_Da_Vinci.jpg
29.10.2022 11:15
OK. Siellä sitä rakennusduunia riittää. Ei pahemmin ennätä paskaa puhua niin kuin Raamatun kertomusten aikaan.
29.10.2022 11:14
73 / 230