Johannes 8:44

844johannes

Jeesus Kristus, joka tuli maan päälle HENKIMAAILMASTA, tunnusti pahojen henkien OLEMASSAOLON.
Raamatusta lukemalla voitte todeta, että Jeesus puhui usein Saatanasta ja että hän kutsui häntä "valheen isäksi" ja "murhaajaksi".
Ateistit, luopukaa jo tuollaisesta kaveristanne...saatana on teistä tehnyt epäilijöitä, valehtelijoita ja loiseläjiä.

13

109

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 844johannes

      Pallihiki on tie Taivaaseem ja tottuusserumi. Nuuskin Pallejani AINA JA SANON SENJÄLKEEN AMEN.


      Lisäksi nuo loisivat, DaLestat valehtelee, koska ovat terrorisejä eivätkä TODELLISIA Kristittyjä

    • 844johannes

      JEESUKSEN NIMESSÄ PALLINI ON SLIMESSÄ PALLIHIKI PARANTAA
      JEESUS AVUN ANTAA, AMEN

      • Anonyymi

        fag HD 3G


    • dthdhd

      Jumalan on saatanan isä, eli valheen isän isä.

      • Toteutatietoa

        Amen


    • "Jeesus Kristus, joka tuli maan päälle HENKIMAAILMASTA"

      Väärin! Jeesus tuli juopuneitten juutalaisten huru-ukkojen keksimänä heidän huuruisista päistään.

      • Jeesus Kristus tuli maailmaan samoin kuin me kaikki olemme tulleet. Lisää tietoa kätilöiltä.


      • Varma.Tieto kirjoitti:

        Jeesus Kristus tuli maailmaan samoin kuin me kaikki olemme tulleet. Lisää tietoa kätilöiltä.

        Aivan. Ja lisäksi pitää Jeesukselta pitää saada nähtäväksi virkatodistus, koska joidenkin mukaanhan hän edelleen elää.


      • siino kirjoitti:

        Aivan. Ja lisäksi pitää Jeesukselta pitää saada nähtäväksi virkatodistus, koska joidenkin mukaanhan hän edelleen elää.

        Minä en kaipaa Jeesuksen virkatodistusta. Mihin sinä sitä tarvitset? Onko sulla kaikki muumit laaksossa?


      • Varma.Tieto kirjoitti:

        Minä en kaipaa Jeesuksen virkatodistusta. Mihin sinä sitä tarvitset? Onko sulla kaikki muumit laaksossa?

        Sinulla varmasti onkin muumeja siellä ja varsinkin siellä hiiala hiiala hei. Virkatodistusta kaivataan todistamaan jotakin, mutta et kykene tajuamaan sitä, koska tajuamiseen tarvittaisiin työkalut.


    • Anonyymi

      Avaaja on kuin pirtelö:
      Sisältä rikki ja erittäin hyvin seonnut.

    • Anonyymi

      Minulle ovat henget ja henkimaailmat hyvin vieraita asioita. Siksi esimerkiksi kristinuskon jumaliin on vaikea uskoa.
      Henkiin uskominen vaikuttaa muinaisella taikauskolta.

      • Miksi siis uskoa ? Antaa heidän uskoa jotka sitä haluavat. Internettiin ei tarvitse ilmoittaa ettei usko Jumalaan ei ainakaan joka päivä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2143
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1178
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe