Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
siino
siino
siino
Vapaa kuvaus
Aloituksia
132
Kommenttia
4582
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"Todisteiden+puute+on+Jumalaa+vastaan"
Näin+on.+Jumala+ei+ole+kyennyt+itse+kirjoittamaan+Raamattuun+yhtään+mitään,+koska+hänen+olemattomuutensa+haittaa+asiaa+oleellisesti.
Jos+ns.+Jumala+olisi+kaikkivoipa+ja+olemassa,+kuten+väitetään,+hän+olisi+kyennyt+loihtimaan+maapallon+täyteen+Raamattuja+jo+silloin,+kun+ihmiskunta+vasta+tapaili+kirjoitustaitoa+tai+kirjapainotekniikkaa.
09.05.2022 06:23
"Onko+mahdollista+että+Jeesus+on+kertonut+tästä+myöhemmin+opetuslapsilleen?"
Ei+ole.+Jeesus+olisi+ihan+itse+voinut+kirjoittaa+asiasta,+mutta+isänsä+Jumalan+tapaan+ei+osannut.+Raamattuhan+on+juutalaisten+kirjoittama.+Jumalan+ja+Jeesuksen+kirjoitustaidottomuus+johtuu+siitä,+että+ne+ovat+mielikuvitusolentoja.+Kaikkivoivaksi+väitetty+Jumala+olisi+voinut+sadattaa+maapallon+täyteen+Raamattuja+jo+silloin,+kun+yksikään+ihminen+ei+osannut+lukea+tai+kirjoittaa+tai+hallinnut+rotaatiopainotekniikkaa.+Mielikuvitusolennot+eivät+oikein+pärjää+käytännön+asioissa,+koska+heidän+olemattomuutensa+haittaa+niiden+toteuttamista+oleellisesti.
08.05.2022 18:12
Asiallisesti+se+on+teismi,++joka+sekoittaa+ihmisten+pään+hulluuteen+saakka.
07.05.2022 21:13
Hyvinpä+ja+asiantuntevasti+kommentoit,+kiitos.
Varmaan+muuten+kiihottavaa+naida+omaa+kylkiluutaan+:D
07.05.2022 21:09
Liikunta+tekee+hyvää!!!
01.05.2022 16:34
Jos+helluntaina+ei+saa,+ei+saa+seitsemään+vuoteen.++Sen+tiesi+Jeesuskin+vanhana+huoripukkina.+Siksi+hän+panosti+etenkin+helluntaihin+ja+vappu+jäi+vain+juopotteluksi.
01.05.2022 16:33
"+sitä+alkuperäistä+ja+ainoaa+Jumalaa,+sitä+joka+on+ilmoitettu+Raamatussa"
Raamatun+ovat+kirjoittaneet+mielikuvituksekkaat+juutalaiset.
Kukaan+järkevä+ei+voi+oikeasti+uskoa+niin+lapsellisiin+juttuhin.
26.04.2022 06:52
Ongelmana+on+se,+että+Jumala+ei+osaa+lukea+eikä+kirjoittaa.+Juuri+siksi+hän+kirjoitutti+Raamatun+ihmisillä+ja+kymmenen+käskyäkin+piti+Mooseksen+hakata+kivipaasiin.+Syystä+hän+ei+ole+osannut+hoitaa+myöskään+nykyään+tarpeellisia+asioitaan.+Sen+lisäksi+Jumalaa+haittaa+hänen+asioidensa+hoitamisessa+oleellisesti+hänen+olemattomuutensa.
26.04.2022 06:45
Tulen+käsittely+on+islamisteille+erityisen+mieleen,+koska+he+haluavat+grillata+joka+paikassa+ja+heti.+Ja+mieluiten+sianlihasta+tehtyä+makkaraa.+Aina+palaa+ja+näyttävästi,+kun+islamisteja+kokoontuu.+Palaa+jopa+eri+valtioiden+liput+ja+kaikki+kadulla+lojuva+irtotavara.
19.04.2022 18:42
Ryzzillä+ei+oo+mitään+hätää.+Senkun+ryzzivät+vaan.
19.04.2022 06:59
Saduissa+kaikki+on+mahdollista.+Jopa+se,+että+jotkut+panisivat+verolle+:D+Voi+kuinka+naurettavaa.+Ei+missään+ole+ikinä+verotettu+panemisesta.+Korkeintaan+ilotyttösille+pitää+hiukan+maksaa,+mutta+tuskin+hekään+siitä+mitään+veroa+maksavat.
19.04.2022 06:54
Kun+minä+avaan+Kinderin,+se+on+kuin+avaisi+Jeesuksen+haudan.+Voi+katsoa,+millaisen+yllätyksen+sieltä+löytääkään.+Itse+sain+sellaisen+pienen+auton,+jota+taaksepäin+vetämällä+siihen+sai+voimaa+ja+irti+päästettynä+se+lähti+vinhaa+vauhtia+vipeltämään.+Se+oli+varmasti+viesti+siitä,+että+siksi+Jeesusta+ei+ole+missään+edes+näin+pääsiäisen+aikaan,+koska+joku+veti+aikoinaan+myös+Jeesusta+taaksepäin+ja+hän+lähti+siitä+sitten+irti+päästettynä+kuin+sormiotteesta+vapautettu+vappupallo+pieruäänen+kanssa+taivaan+tuuliin.+Kadonnut+on+kuin+pieru+Saharaan.
18.04.2022 07:23
Näinhän+se+on+täytynyt+tehdä.+Varsinkin+jos+itse+Leonardo+on+ollut+ottamassa+kuvaa+ikimuistoisesta+tapahtumasta+:D
16.04.2022 17:21
Kommunismi+on+eri+asia+kuin+ateismi.+Kommunismi+on+politiikkaa+ja+ateismi+vain+uskonnottomuutta.+Kommunisti+en+ole,+mutta+ateisti+kyllä.
16.04.2022 17:19
juh,+limassa+ne+naiset+olivat
16.04.2022 17:17
Joo,+hyvä+pointti!++Jos+lähtee+40+vuodeksi+erämaahan,+kannattaa+ottaa+evästä+mukaan+ja+auttaa+toista+tarvittaessa+(mikä+vaatii+älykkyyttä).
16.04.2022 17:16
Tosi+harmillista,+ettei+Jeesus+saanut+kunnon+hampurilaisateriaa.+Oli+elo+varsin+kurjaa+ennen+vanhaan+hyvään+sota-aikaan.+Onneksi+nykyään+sota-aikaan+saa+sentään+burgereita.
16.04.2022 06:41
Jumala+voi+todella+tehdä+hulluksi.+Olen+nähnyt+useita+tapauksia.
Jumala+voi+siis+ihan+oikeasti+käydä+mielenterveyden+päälle.
16.04.2022 06:35
Asiallisesti+he+kuitenkin+näyttävät+juhlivan.+Mutta+teistit+juhlivat+ihan+olemattomista+jutuista.+Se+on+outoa+se.+Mutta+juhlikoot+ihan+rauhassa+vaan.+Minäkin+taidan+mennä+tänään+hakemaan+viiniä+hiukan+ja+otan+siitä+sitten+huikan.+Ehkä+siitäkin+saa+taas+jonkun+jotain+vaivaa+näkemään.
16.04.2022 06:29
No+kyllä+niillä+eväillä+jo+jaksoikin+riippua+ristillä+:D
16.04.2022 06:19
77 / 230