Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
siino
siino
siino
Vapaa kuvaus
Aloituksia
132
Kommenttia
4582
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"Mitä+luulet:+tapahtuuko+kaikki+rukousten+johdosta+vai+täysin+riippumatta+niistä?"
En+luule+mitään.+Rukousten+voimalla+ei+tapahdu+mitään.+Ja+sekös+hihhuleita+ottaa+pattiin+niin+sssssssaaatanasti.
29.05.2021 13:25
Olen+uskomaton+ja+siksi+ateisti.
25.05.2021 05:47
Jos+sinulla+ei+ollut+mitään+asiaa.
16.05.2021 06:28
"Taaskaan+Jumala+ei+auttanut."
Jotta+Jumala+voisi+auttaa,+hänen+pitäisi+ensteks+olla+olemassa.
15.05.2021 07:50
Asiallisesti+kaikki+ovat+jumalattomia,+koska+jumalia+ei+ole.+Tätä+olen+yrittänyt+sinulle+sanoa,+tollo.
15.05.2021 07:46
Kyllä.+Kuten+filosofi+Matti+Nykänen+sanoi:+"Elämä+on+ihmisen+parasta+aikaa."
01.05.2021 07:59
"pyrstötähdet+olisivat+haihtuneet+olemattomiin,+eikä+niitä+enää+esiintyisi."
Miten+olet+nähnyt+pyrstötähtien+esiintyvän?++Soittavatko+ne?+Entäs+laulavat?+Lausuvatko+ne+runoja?+Esittävätkö+ne+sen+jumalasi+kanssa+jonglööritemppuja?+Onko+koronapandemia+aiheuttanut+pyrstötähtien+esiintymistilaisuuksiin+yleisökatoa?
01.05.2021 07:55
"Kristittyjen+vainot+alkaneet+Suonessa"
Joka+paikassa+kristittyjen+täytyykin+vainota.+Ennen+he+noitavainosivat+ja+nyt+he+vainoavat+jopa+suonessa.
01.05.2021 07:32
Kyllä.+Oikeita+tietokoneita+olivat+jo+silloin.
08.04.2021 16:17
Aivan.+Mutta+toisaalta+tarinan+mukaan+hävittihän+Jumala+itsekin+ihmiskuntaa+jonkin+verran+kuuluisalla+vedenpaisumuksellaan,+joten+tuskin+se+haittasi.+Kärsityistä+menetyksistä+huolimatta+ihmiskunta+ei+liene+aivan+sukupuuton+partaalla.
08.04.2021 16:13
Joo,+on+se+outoa,+että+kreikkalaiset+filosofit+osasivat+kirjoittaa,+mutta+Jeesus+se+vaan+saneli.+Jumala+olisi+voinut+antaa+pojalleen+sanelunauhurin+ja+c-kasetteja+jo+tuolloin,+jotta+saisimme+kuunnella+Jeesuksen+koottuja+lätinöitä+radiosta+ikään+kuin+livenä+vielä+nykyäänkin.
08.04.2021 16:09
Se+on+vissiin+arameaa+sekin,+mitä+helluntailaiset+puhuvat+sen+jälkeen,+kun+he+kaatuilevat+seljälleen+ja+lyövät+siinä+päänsä+lattiaan.+Saattaa+tosin+olla+siansaksaakin,+jota+taas+saksalaiset+puhuvat+ihan+sikana.
On+niillä+tallentajilla+ollut+melkoinen+työmaa,+kun+ovat+sen+kaiken+vieraskielisen+mossotuksen+tarkalleen+muistiin+laittaneet.+Tuskin+ovat+laittaneet+omiaan+väliin.
08.04.2021 16:03
Tuo+on+varmasti+totta.+Ja+tuskin+hän+viinipöhnästä+selvittyään+olisi+mitään+enää+muistanutkaan,+mitä+tuli+huppelissa+höpistyä.
08.04.2021 15:53
Niinpä.+Ehkä+hänen+ei+tarvinnutkaan,+koska+ahkeria+muistiinkirjoittajia+riitti+hänen+ympärillään+lehtiöidensä+kanssa+kuin+journalisteja+nykyään+julkkisten+lähettyvillä.+Jos+Jeesus+rykäisi:+"Totisesti,+totisesti+minä+sanon+teille...."+Ja+jopas+rupesi+kynät+sauhumaan.+Ehkä+jotkut+käyttivät+jopa+pientä+sanelunauhuria.
08.04.2021 15:50
Totta.+Jeesus+kaikkitietävän+isänsä+avittamana+olisi+helposti+loihtinut+rotaatiopainokoneen+jo+ennen+kuin+Gutenberg+oli+syntynytkään.
08.04.2021 15:46
Uskovaiset+uskovat+aina+paremmin,+mitä+keksitympää+tavaraa+heille+tarjotaan.+Todellisuus+ei+heihin+iske.
06.04.2021 05:33
Tee+ihan+itse+vaan+"tutkimuksesi",+ateisti.+Vai+uskotko++Zeukseen?+Entäs+Atoniin?+Entäs+Aasaan?+Jos+et+usko,+olet+ateisti.+Muista+antaa+rehua+Pyhille+Lehmillesi+ja+muista+ottaa+psyykelääkkeesi+:)
06.04.2021 05:29
"JEESUS+NOUSI+KUOLLEISTA!+TOTISESTI+NOUSI!"
Olit+siis+paikalla+katsomassa,+koska+tiedät+hänen+olleen+niin+totinen,+niin+totinen.+No+meneehän+siinä+paikat+kankeiksi,+kun+on+ensteks+kolme+päivää+kuolleena,+luulisin.
Se+on+muuten+kumma+juttu,+ettei+se+Jeesus+itse+tule+ikinä+kirjoittamaan+tänne+mitään,+vaikka+on+väitteiden+mukaan+kovin+eloisa.+Hän+voisi+kirjoittaa+esimerkiksi+näin:+"Heräsin+siinä+justiina,+kun+olin+ollut+kolme+päivää+kuolleena.+Jumala-isäni+tappoi+minut+jälleen,+kuten+pääsiäisrituaaleihimme+kuuluu.+Nyt+on+jännän+pirteä+olo,+tosin+vähän+niin+kuin+kankkusessa.+Joisin+kernaasti+tilkan+vettä,+mutta+sillä+on+tapana+muuttua+hyppysissäni+viiniksi.+Rupatellaan+taas+pian.+Hei!"
Jos+Jeesus+kirjoittaisi+näin,+olisihan+se+toista+kuin+taikauskoisten+höppänöiden+ainaiset+valehtelut.
06.04.2021 05:20
Kristus+soikoon,+vai+soiko+hän,+mutta+minä+en+haise!+Edes+koirat+eivät+haista+minua.
Esität+kovin+väärän+todistuksen+minusta.+Vaikka+sinä+istutkin+kädet+ristissä+ja+kalvat+omaa+lihaasi,+se+ei+tarkoita,+että+minunkin+pitäisi+tehdä+niin.++Uskovaiseen+tapaasi+levität+väärää+todistusta+toisesta+ja+pidät+sitä+oikeutenasi.+No+teikäläiset+saavat+anteeksi+kaiken+sonnan,+jonka+he+toisille+tekevät.+Se+on+kristinuskon+suoma+moraalinen+"oikeus".+Ei+voi+mittä+:(
02.04.2021 18:29
Sinähän+sen+KOIRANA+tiedät+:D
Lassiekin+PALAA+kotiin.+Voi+ressukkaa+:(
02.04.2021 15:29
86 / 230