Vapaa kuvaus

Aloituksia

282

Kommenttia

4385

1. "Perussuomalaiset+ovat+huolissaan+"vain"+suomalaisista.+Juuri+suomalaisten+määrälle+on+käymässä+huonosti.+Itse+kyllä+puolustaisin+niitä+ihmisiä,+en+maata.+Mitä+tehdä+tyhjentyvällä+maa-alueella.+Joku+sinne+muuttaa+meidän+jälkeen+kuitenkin."Aurinko+sammuu+jokusen+miljardin+vuoden+päästä+ja+sen+jälkeen+kaikki+huolet+tälläkin+pallolla+loppuvat,+niin+suomalaisten+kuin+kaikkien+muidenkin+osalta,+jos+siis+joku+on+sitä+vielä+katsomassa.
  2. "Eikö+ole+suurtakaan+tapahtunut+vuosisadassa?+Outoa+ja+minä+kun+luulin,+että+vielä+1950-luvulla+Suomi+asuttiin+ympäri+Suomea?"+Kaupungistuminen+on+sinänsä+pelkästään+hyvä+asia.+Ihmisten+aiheuttamat+haitat+jäävät+paikallisemmiksi.+"Eikö+Ameriikan+asuttaminenkaan+päättynyt+hyvin?+Minunkin+isoisäni+siellä+oli+kaksi+kertaa."Amerikan+asuttaminen+ei+todellakaan+päättynyt+hyvin+sille+alkuperäiselle+väestölle."Ameriikassa+näitä+suomalaisreppanoita+haukuttiin+kun+he+kerjäsivät+junissa+mm.+Ruotsissa+suomalaisia+haukuttiin+"juopoiksi+ja+puukkojätkiksi".+Eikä+tuo+haukku+ollut+väärä,+olen+sen+itse+nähnyt"Siitä+voisi+päätellä+että+maahanmuutto+on+aina+aiheuttanut+ongelmia,+siksi+sen+pitääkin+olla+hallittua.+Mitä+suomalaisiin+siirtolaisiin+tulee+niin+tuskin+ne+paljoa+pahempia+ovat+olleet+kuin+muutkaan.+Yhdysvalloissa+on+aina+suhtauduttu+rasistisesti+uusiin+tulijoihin+aina+sen+jälkeen+kun+britit+sinne+ensimmäisenä+menivät,+osansa+ovat+saanneet+irlantilaiset,+puolalaiset,+italialaiset+jne.+Jos+Ruotsiin+menneistä+suomalaisista+taas+puhutaan+niin+veikkaan+että+Ruotsin+nykyisiä+ongelmia+kun+katsoo+niin+aikaa+kun+sinne+meni+pari+finjääveliä+riehumaan+känninpäissään+tulee+vielä+ikävä."Kuka+täällä+Suomen+maaseudulla+sitten+mielestäsi+asuu+50+vuoden+kuluttua,+kun+pelkästään+Uudellemaalle+muuttaaa+10+000+vuosittain?+Plus+Tampere,+Turku+ja+Oulu."+No+maahanmuuttajat+tuntuvat+ainakin+hakeutuvan+kaupunkeihin+joten+sieltä+ei+ainakaan+pelastusta+ole+tulossa.+Ihmiset+ovat+aina+asunneet+siellä+missä+on+parhaat+edellytykset+elämiseen+ja+jos+se+on+kaupunki+niin+ei+sitä+taida+pystyä+muuttamaan."+Mistä+aiot+hankkia+väestönkasvua+kun+parinmuodostus+on+yhä+enemmän+"homo+tai+lesbosuhteita"+ja+yksinasuminen+lisääntyy+vuosi+vuodelta."Kun+synnyin+tämän+pallon+väkiluku+oli+4+miljardia.+Nyt+se+lähentelee+yhdeksää+joten+en+ole+aivan+varma+että+olenko+kovinkaan+huolissani+väestönkasvusta.
  3. Kovin+on+pieni+tämä+Svenskfinland.+Olisko+hyvä+ratkaisu+antaa+itsenäisyys+Österbottenin+ruotsinkieliselle+alueelle+niin+Suomi+menettäisi+prosentin+alueestaan+ja+muuttuisi+kuin+taikaiskusta+yksikieliseksi.