Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tarkkanäköinen
profiilit
tarkkanäköinen
tarkkanäköinen
Vapaa kuvaus
Aloituksia
72
Kommenttia
2244
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Maanjäristyksen+uhreja++3500,+TÄHÄN++LINKOLA+.+Sen+kuullessani++taputin+.+aina+kun+tapahtuu+ko.+juttuja+SE+ON++Maapallolle+helpotus,++Näin+Linkola.
19.09.2021 22:30
Tupakanpoltto+ALTISTAA++ympärillä+olevat.++TOTTA+HELVETISSÄ+rokotettu++altistaa+rokottamattomat.+SEON+KIISTÄMÄTÖN++TOTUUS.
19.09.2021 22:10
Erittäin+hyvä+kommentti.+Mustan+pää+stockmammin+,+ikean,+H&M+ja+H&H+"mainoksissa+"+on+ostovoiman+hankintaa,+jos+sama+pannaan+paketin+kylkeen,+???????????????
19.09.2021 21:46
Siitä+voit+olla+varma+ja+huoletta,+kiuru+ei+kuuntele+someasiantuntijoita.+Ei+se+kuuntele+myöskään+thl:n+porukkaa.+Oppi+ja+käskyt+tulevat+Suomen+marionettihallitukselle,+omista+piireistä.+Lääkärit+on+tässä+asiassa+"oppipoikia".+Metkaa+,+miten++KOIRAT++on+tämän+ELÄINPERÄISEN+jutun+väistäneet.+Eräs+tuttu+eläinlääkäri+nauroi,+ETTEI+ole+korona+potilaita+käynyt.+Pääsikö+"UUTISOINNILTA"+tämä+unohtumaan??????
19.09.2021 21:16
"""Vastaus"""++on+aivan++ala-arvoinen.+Kyllä+tämän+koronan++TODELLISET++"tarkoitusperät"+vielä++tulevat++JULKISIKSI.+Se+++vie+todennäköisesti+vuosia.
19.09.2021 21:08
KUN++kausiflunssaan+on+vuosittain+KUOLLUT++ENEMMÄN++IHMISIÄ++tai+AINAKIN+SAMANVERRAN+kuin++koronaan+,+EI+SIITÄ+"uutisoitu",+eikä+"tiedotettu"+HOIDON+TARPEESSA+OLEVIEN+MÄÄRÄÄ,++mERKKEL+kansallissosialisti++Saksasta,+ILMOITTI++TOUKOKUUSSA+,,,,,,,,KOLMAS+rokote+on+tarpeen.+NYT+kansallissosialisti+kIURU+ilmoitti,+KOLMAS++rokote+on+hankittu+KAIKILLE+SUOMALAISILLE,+TÄMÄ++ON++POLIITTISTA+PELIÄ,+flunssan+nimissä,+Saattaa+olla,+että+JOKU++VIELÄ+++jaksaa+uskoa+,+tätä+poliittista+paskaa,+LÄÄKÄRIT++EIVÄT++TIEDÄ++MIKÄ++TÄMÄ++KORONA++OIKEIN++ON,+näin+on+minulle+sanonut+noin+50-vuotias+LÄÄKÄRI++syksyllä++2020.+Mistä+helvetistä+joku+merkkel++voi++tietää+samanaikaisesti,että+tarvitaan+kolmas+rokote,,,,,+MIHIN++ja++MIKSI????????+KERRO!!!!!!
18.09.2021 23:58
Surkuhupaisa+tämä+THL:n+"+TIETOISKU",+Ettekö+parempaan+pysty,+toki+sen+ymmärtää,+VALHEITA++on+hyvin+vaikea+perustella.
18.09.2021 18:31
Tämä++KANSALLIS-SOSIALISTIEN++EU+on+hoitamassa+tätä+orjuutusprossesia+TOISTA+KAUTTA+kuin+hitler=Kansalllis-sosialistit=Natsisaksa.+Hitler+alkoi+tyhjentämään++SIIS+TUHOAMAAN+"rupusakkia"+suoraviivaisesti,+++++++EU:n+kansallis-sosialistit+ovat+kierompia,+ne+käyttävät+tuhoamiseen+"vierastyövoimaa"+ja+MEPPIEN++AIVOPESUA+,+ovat++sivistyneempiä=+OVELAMPIA.+Kun+"TYÖ"+on+saatettu+toivottuun+vaiheeseen,+alkaa+toisen+asteen+puhdistus.++Se+MITÄ++nämä+KANSALLIS_SOSIALISTIT++ON+.+On+hyvin++outo+ryhmittymä,+kun+keskusta+ja+kokomus+Suomessa+katsoo+ilmanmuuta+kuuluvansa+tuohon+"porvarilliseen+"+sosialismiin..Miksi+kaikki+tämä+JA+NYT+TOISEEN+KERTAAN,+Siksi,+että+muutama+tuhat,+saisi+hallita+suurta+"massaa",++Eikö+tätä+"NATSISAKSAN"++=+EU-+peliä+voida+keskeyttää.+HYVISSÄ++AJOIN+.+Jokainen+maa+saisi+euroopassa+olla+itsenäinen++OMINE++HALLITUKSINEEN+,++brysselistä+vapaana+.+Kutsutaan+Kansallissosialisteiksi+"koulutetut"++mepit+kotiin+ja+koulutetaan+ne+uudellen+SUOMALAISIKSI.
18.09.2021 09:48
Niinhän+minä+juuri+sanoin,+siihen+se+loppuu,+SILLÄ+EI+OLE+UUTISOINNIN+KANSSA+MITÄÄN++TEKEMISTÄ,+Kuten+ei+ole+ilmastohysteeriallakaan,+NE+OVAT+POLITIIKAN++LYÖMÄASEITA:Niillä+on+pelkästään+poliittiset+tarkoitusperät.+Suhteellisuus+on+kadoksissa.
17.09.2021 18:35
Olet+oikeilla+jäljillä++korona+loppuu+sillä+hetkellä,+kun+"uutisointi"=tiedottaminen+lopetetaan.
17.09.2021 07:51
jatkuvaa+jauhamista+,persut,kokkori+Venäjä,+Olet+vihervasurihallituksen+aivoton++häntäkärpänen,+todellinen+uhka+SUOMELLE.+Samoin+on+kokomusta+,+typerä+eu-häntäkärpän++Niinistö,+....+Venäjä,+Kiina,+Usa.++on+uhka+ja+suuri+haaste+eu:lle.+Niinistö+haave+eu-puolustusvoimat.+Eikö+tuo+pösilö+ymmärrä.+Itsenäisyys+tuo+ja+luo+puolustustahdon.+Mihin+tätä+tarvitaan?++Luoko+niinistö+kuvaa,+että+Venäjä++olisi+valloittamassa+siis+++hyökkäämässä+.+Samaa+harhakuvaa+lännen+kapitalistien+hyökkäyksestä+neuvostoliitton+ylläpidettiin+siellä+Huru-ukot++ja+muut+vainoharhaiset+on+vaihtaneet++puolta.
16.09.2021 07:28
Meinaan+ettet+näe+etkä+tajua+totuutta.
15.09.2021 21:46
Minua+ei+Venäjä+kiinnosta,++Ei+kiinnosta+natsit.+Kumpakaan+EI++OLE+minkäänlainen+++uhka+Suomelle+eikä+Suomalaisille.+Uhka+Suomelle+on+istuva+hallitus+ja+EU.+Liika+velkaantuminen!!!+Velka+on+hyvä++renki,+mutta+huono++isäntä+.+Tämä++"+hyvä+renki"+on+kaapannut++päätösvallan+++isännältä++)))))))SUOMELTA(((((((((+++Renki+sanoo+isännälle,+Olet+nyt++minun+alaiseni.++Näin+toimii+vihervasurihallitus++ja+EU+yhteisymmärryksessä.
15.09.2021 21:43
Älä+tyrkytä+tapojasi.+Ei+kuulu+mulle+sinä+mitä+luet.
15.09.2021 21:30
Minä+TARKKANÄKÖINEN++olen+LUKEMISTA++VAILLE+++VALMIS++LÄÄKÄRI.++joten+ymmärrät,+ETTEN+VOI+neuvoa+sinua++kyseisessä,+mieltäsi+painavassa+asiassa,+Koeta+ulkoilla+ja+nukkua+hyvin+,+kyllä+se+siitä,,,+toivotan+sinulle+++VOIMIA++ratkaista+kyseinen+asia.
15.09.2021 09:04
Olet+siis+faktaa+kertova++RASISTI,+Hyi+sinua,+EI+hevin+++uskoisi+suvakiksi!!!!!!
15.09.2021 08:57
Älä+nyt+öyhötä,+vedä+muutama+kerta+oikein++syvään+henkeä+ja+rauhoitu.+SE+ETTÄ++YLE++UUTISISSAAN+++"arvelee"+WC-paperin+pandemian+AIKANA++LOPPUVAN:+++Tästä++VALEUUTISIIN++uskovat+saivat+idean+hamstraamiseen........MIETI.......+Jos++YLE:n++uutisissa+kerrottaisiin,++ALKOsta++saattaa+myytävä+loppua.+tai,+että+se+on+KAKSI+SEURAAVAA+VIIKKOA+KIINNI.+Kyllä+hamstaajia+riittäsi.....SE++MITÄ++NYT+++LÄSSYTÄT???+ENSIN++"uutisissa"+ARVELTIIN++WC-paperin+loppuvan+kaupoista.++SEN++"uutisoinnin"+seurauksena+uutisoitiin+,+MITEN++IHMISET++HAMSTRAAVAT++WC-paperia.++Kumpi++oli++ensin++MUNA+++vai++KANA??????++Asia+on+loppuun+käsitelty.
15.09.2021 08:55
Kuten+edellä++mainitsin++EI++KUN++AINA:
15.09.2021 08:32
Olen+kehoittanut++ihmisiä+JOILLA++ON++:++Pullistuneet+silmät....ryppyinen++ylähuuli,++huomattavan+tukevat=ajettuneen+nilkat+.+"tuervonnut"kaula,+MENEMÄÄN++LÄÄKÄRIIN,+En+sinällään+puuttunut+ulkonäköön,+MUTTA+jos+niin+tulkitset+,+niin+anti+olla,++MINULLE+RIITTÄÄ+TASAPELIKIN.+Edellämainut+oireet++johtuvat,+kilirauhasesta,,,,sydämestä,munuaisista,+hermotulehduksesta="ruususta".
15.09.2021 08:30
Musliimiväestö???????????+Oletko++SITTENKIN++vain++VALEHTELA++++RASISTI++hyi,+sinua.
15.09.2021 08:19
37 / 113