Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tarkkanäköinen
profiilit
tarkkanäköinen
tarkkanäköinen
Vapaa kuvaus
Aloituksia
72
Kommenttia
2244
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Voi+miten+säälittävä++reppana+oletkaan.
29.03.2021 22:52
Voi+miten+säälittävä++reppana+oletkaan.
29.03.2021 22:51
Kyllä+on+demarilla+perin+ohuet+"mielipiteet".
29.03.2021 20:33
Briteillä+on+valtavat+öljyvarat+ja+mittavat+kalastusalueet.+BREXIT++palautti++itsenäisyyden++ja+yksinoikeuden+niihin+,+SE+OLI+NIIN+SUURI+VOITTO.+että++eu-populistin++"järkeen"+se+ei+mahdu.
29.03.2021 20:17
Tämä+paatero+onkin+melkoinen+paapero.+Demokraattien+vartioimat+leirit+TOISINAJATTELIOILLE+on+seuraava+vaihe.
29.03.2021 19:51
SYYNTAKEETON+kuten+haavisto+ei+rangaistusta+.
29.03.2021 19:43
Nyt+ollaan+jo+hyvin+lähellä,+täydellistä+DEMOKRATIAA,+nyt+ollaan+perustamassa++Suomeen+STASIA+ja+ilmiantoverkostoa.+Seuraavaksi+tulee+perustaa+ILMIANNETULLE,+paikat+mihin+heidät+siotetaan,+demokraattiseen+yhteiskuntaan+sopeutumattomina,+Siis+leirit+TOISINAJATTELIOILLE.+Kauan+eläköön+Suomen+DEMOKRAATTINEN+tasavalta.+Kaikkiko+tämä+vain+ROTTA-POLITIKKOJEN+rikosten+salaamiseksi+ja+arvostelun++tukahduttamiseksi.+Vai+kenen+hyöty+on+kyseessä.
28.03.2021 23:53
Siis+oletko+tyhmä.+no+varmasti++olet+.+koeta+nyt+kumota+nämä+Israelin+rokotekuolemat,+äläkä+nimittele+toisia+tyhmäksi+,+pääset+nyt+todistamaan,+olkaa+hyvä,
28.03.2021 23:40
Kyllä+se+saarikko+on+lajitoverisi.++Ihmiskunnan,+eläinkunnan+ja+kasvikunnan+maahantunkeutujia+sanotaan+vieraslajeiksi,+näin+se+vaan+on,+sinunkin+sosialisti+on+aivan++turha+rimruilla+totuutta+vastaan+.+MIKSI+asioista+ei+saisi+pohua+niin+kuin+ne+on.
28.03.2021 09:08
Pyydän+anteeksi+kun+tulin+reviirillesi.+jatka+taas+yksinpuhumista,+olet+säälittävä,+aivopesty+,+sekava+reppana.+kuten+muutkin+euvostoliittolaiset.
27.03.2021 21:59
Anteeksi+,+nyt+en+ymmärrä???!!!
27.03.2021 21:51
Ja+taas+toisten+yläpuolella,+ja+opettamassa,+se+on+sitä+pienimuotoista+vallan+kaipuuta.+Sinulle+suosittelen.+nimimerkkiä+taruolento,+ymmärrät+kai+mitä+tarkoitan.
27.03.2021 21:49
Älä+välitä+se+on+se++demarin+luonto,+joka++tekee+sinusta+muita+paremman,+täällä+hän+on+hyvä+ja+ymmärtäväinen+,+suuri+suvakki.+tien+päällä+tojon+ratissa++aivan+päällikkö.+tyyliä,+minun+ohi+ei+ajeta+,+minä+määrään+vauhdin.+lasejani+ei+kurasteta+jne.+olet+sää++sossu+ylivertainen.
27.03.2021 21:44
Lopeta+typerä+eu_pösilö+tuo+yksinpuhuminen.+Mitä+helv..tiä+sinulle+kuuluu+jonkun+euvostoliiton+ulkopuolisen+maan++rahankäyttö.+Mihin++siiläpyrit.??++MIETI,
27.03.2021 00:22
Jos+ja+kun+on+kova+puhumaan,+mikä+meriitti+se+muka+on.Kun+niin+varma+ja+oikeudenmukainen+olet+,olet+valheita+vastaan+jne.+kaikkea+hyvää.+Niin+kerro+kuka+keskustan+ministeri+on+rkp:n+talutusnuorassa+ja+palkkalistoilla.+Tässä+maassa+hoilataan+demokraattisista+vaaleista+ym,+ym,+demokratiasta.+Esimerkki.+Olet+vaaleissa+äänestänyt+keskustapuolueen+ehdokasta.+käykin+ilmi.+että+hän+onkin+aatteineen+aivan+eri+linjoilla+.+esim.+pakkoruosti+ym.+asiat+.+TÄMÄKÖ++ON+SITÄ+S:+NIINISTÖNKIN+++DEMOKRATIAA..+Itse+olen+sitä+mieltä+,+että+tälläistä+huijausta+se+juuri+onkin.+Ajellaan+kaksilla+rattailla+ja+pelataan+kaksilla+korteilla,+sitähän+se.
27.03.2021 00:09
Ei+kai?+Kyllä+kai!+jos+puhutaan+viisaasta++demarista+.+Niin+kyllä+silloin+on+kyseessä+taruolento:++lukitaan+vastaus.
26.03.2021 23:46
Älä+sano+MEIDÄN+AJATTELEVAN,+sano+MITÄ++MINÄ+ajattelen+sinusta.++MINÄ++kysyn++,jaaha+SINÄ++AJATTELET,,,,,,,+MILLÄ+muka????
26.03.2021 08:34
Sosialistit+pelaavat+peliä++likaisesti.+tauva+havonen+nimityksen+tehdessään++sanoi.+pannaan+erkki+(liikanen)+KASVAMAAN+KORKOA++SUOMENPANKKIIN.++Ei+mennyt+tauva+havosen+suunnitelmat+aivan+nappiin.+koska+liikanen+teki+eu:ssa+ollessaan+samanlaisia+rikoksia+kuin+ranskan+vaaleissa+ehdolla++ollut+sosialistiehdokas.+Siltä++jäi+vaalikamppanja+kesken.+liikasen+ei+kannata+edes+yrittää,+tutkimuspyyntö+ja++
+esivalmistelu+miljoonien+kavalluksesta++on+työn+alla.+Onko+homppelipekan+tavoin+SYYNTAKEETON,+aika+näyttää.+Suomen+kansa+sai+KAKSITOISTA++pitkää+vuotta+HALOSTA++PÄÄHÄN+Pikku-.+liikanen+on+jo+pikkusen++liikaa.
26.03.2021 08:25
Olisi+paljon+suotavampaa,++jos+puhuisi++VÄHÄN++ja+ASIAA,+mutta+en+sille+mitään+voi,++jos+pitää+äänestään.
26.03.2021 08:00
Sanon+tämän+vielä++kerran.++MIKSI++KESKUSTALAISIA++EI++KIINNOSTA+.++KUKA+on+RKP:+n+puolueeseen+soluttama++myyrä,+MYYRÄN++tehtävä+on+tehdä+hallaa+puolueen+sisältä+käsin++KUKA+se+RKP:n+ministeri++on?+.+sipilä,+berner,saarikko,+vanhanen,+lintilä.+vehviläinen,+tiilikainen,rehn,rehula+.+Mitä+tulee+kokomuksen+KAHTEEN+ministeriin+"valinta"+helpottuu.+orpo,++toivakka,+stubb,+grahn-laasonen,+VIIDESTÄTOISTA++........+KOLME!!!!!!!!
26.03.2021 07:47
64 / 113