Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tarkkanäköinen
profiilit
tarkkanäköinen
tarkkanäköinen
Vapaa kuvaus
Aloituksia
72
Kommenttia
2244
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Siellähän+tämä+samainen+Nille+Viivistö+huseraa+EUvostoliiton+täysivaltaisena+edustajana+ja+edunsaajana,+Hoitaisi+hommansa+,+eikä+ruikuttaisi,+sa..tan..+pösilö+ja+SUUR+populisti.
17.03.2021 08:40
Katsos+"agentti"+mitä+kirjoitit+16.3++klo+00.07+Miten+nyt+suu+pannaan+eu-populisti.+Vai+joko+saa+onnitella......++syystä.+että"+ENTINEN+"
17.03.2021 08:34
Voin+sinulle+näin+kahden+kesken,+täysin++luottamuksellisesti+sanoa.+Olen+asunut+saksassa+useamman+vuoden,+oluesta+olemme+samaa+mieltä.+Ihmiset+siellä+eivät+poikkea+,+kymmenistä+muiden+maiden+ihmisistä,+oma+kokemukseni+on+tämä.+Suomi+on+VIELÄ+tälläkin+hetkellä+aika+"hieno+maa".
17.03.2021 08:24
Kyllä+niin+on+kun+sanot.
17.03.2021 08:15
Se+vallankumouksesta+uhonnut++ja+viimeisestä+taistosta++hoilannut++populisti+populaatio+on+++suuntautunut+täysin+toiseen+ilmansuuntaan+,+mihin+neuvostoajan+kommunistit.+Tuo+poppoo+rakentaa+tänäpäivänä+EUvostoliittoa.+Pitää+paikkansa+,että+sitä+vallankumous+ajattelusta+on+yli+3-vuosikymmentä.+Kommunisti++ei+tänäpäivänä++ihaile+Venäjää+vaan+haaveilee++ja+kaipaa+neuvostoaikoja,+ne+ajat+tulevat+vastaan+brysselin+suunnasta+,+sieltä+tulee+eu-liittovaltio,+ja+se+on+väistämätöntä.
17.03.2021 08:08
Tämä+on+minun+oma+mielipiteeni,+eikä+mikään+poliittinen,+eikä+minkään+puoleorganisaation++manifesti.
17.03.2021 07:50
Kaikki+voima+vaati+vastavoiman+,+Minä+olen+TOLKUNMIÄS++vihervasuri+suvakkien+vastavoima.+Minun+mielipiteeni+on+yhtä+arvokas+kuin+edellämainittujen++populistien.+Vai+pitäisikö+minut+siirtää+populistien+toimesta++TOISINAJATTELIJAN+LEIRIIN+telkien+taakse,+sekö+on+sitä+demokratiaa,+Rasitipäivää+vietän+kaverien+kanssa+pelaten+ainakin+pari+peliä+MUSTAA+PEKKAA:
16.03.2021 23:59
En+häpeä+sanoa+MISSÄÄN++SEURASSA+,+että+olen++RASISTI+ja+olen+siitä++ylpeä.++Terveisin+maalaisjärjen+omistava+ja+sydämensivystä+riittävästi+omaava++TOLKUNMIÄS.ps.+Olkoon+ihonväri+tai+rotu+mikä+tahasa.+kunhan+elättävät+itsensä+ja+perheensä+omalla+työllään+,+niin+niitä+kohtaan+tunnen+kunnioitusta.+Tämä++yhteikunta+perustuu+siihen,+että+kaikki+kynnelle+kykenevät+tekevät+osuutensa.+Mustalaisilla+on+ollut+aikaa+todistaa+kykynsä.+EI+OLE+onnistunut.+työllistävät+kyllä,+mutta+vain+vankila+henkilökuntaa+(ei+kovin+tuottavaa).+Kun+maahamme+tulee+AASIALAINEN,++Hän++puhuu+Suomea+ja+tekee+töitä+alle+puolenvuoden.Aasialaiset+on+älykkäipiä,+sitten+on+valkoihoiset,+mitä+mustempi,+sitä+tyhmempi.+näin+se+vaan+on.+Poistakaa+pe..kele,+jos+ette+kestä+totuutta.
16.03.2021 23:52
On+ne+uskomattomia+IDIOOTTEJA+nuo+ylen+toimittajat+Kongon+DEMOKRAATTISEN+tasavallan+lapset+louhivat+ämpärillisen+malmia+päivässä+ja+ylen+eu-pösilö+kuvittelee,+että+sillä+olisi+jotain+merkitystä+KIINAN++Afiikan+herruuteen.+ei+sillä+ole+merkitystä+edes+koboltim+markkinahintaan.+++TOIVOTTAVASTI++Kiina+ostaa+ja++nostaa+afriikan+jaloilleen.+PYSYISIVÄT++SITTEN+SIELLÄ.+Uskokaa+nyt+ylen+yksinkertaiset+toimittajat+te+demokraatit+häviätte+tämän+probakandasodan+ja++häivytte+++kuin+valheisiin++perustuva+ddr+ja++neuvostoliitto.
16.03.2021 23:29
ta+vitsikäs.
16.03.2021 23:07
Pelataan+MUSTAA++PEKKAA.
16.03.2021 22:52
Navetan+takana,+samassa+yhteydessä+ei+ollut+tunkiota,++meillä+päin+sitä+sanottiin++SONTARUUMAKSI,+Tunkio+oli+enemmänkin+talousjättelle+ja+"laskiäpärille"+se+oli++siinä+paskahuusin+vasemmalla++pualella+.+Tunkiolla+EI++SEISO+kun+kukko,+sanoivat++naisten+suhteen+ronkelit+miähet.
16.03.2021 22:44
Hyvin+olet+kirjoittant,+siitä+päättelen,++kun++olen+samaa+mieltä+lähes++kaikesta.+En+ole+ymmärtänyt+Suomalaista+vasemmistoa++ikinä,+en+heidän+unelmaansa+vallankumouksesta,+en++vaikka+olen+köyhistä+oloista+lähtöisin,+ja+"verokirjalla"+koko+ikäni+töitä+tehnyt.+Jo+60-luvulla+niissä+porukoissa+missä+kuljin+,+naurettiin+vasurien+vappumarsseja,+punaliput+korkealla+liehuen++kylän+halki+marssiessaan,++SUURImahaiset+miehet+lauloivat,+nälkä+meil+on+vieraanamme,+se+kaikki+oli+niin+suurta+valhetta.++Ans+kattoo+liehuuko+marsseissa+seuraavassa+jaksossa+sinikeltainen+tähtilippu+ja+tehdäänkö+vuodessa+muutama+taksvärkkipäivä+EUvostoliiton+kassaan.
16.03.2021 22:35
Oho,+mitä+nyt+on+tapahtunut?++Joko+on+ruosalainen,+kuka+sen++kertoi?
16.03.2021 22:06
Saksan+käytännöistä+en+tiedä.+mitä+kokoluokkaa++yhtiöille++Innovaatio-teollisuus-+yritys--ja+muut+tuet+ovat.+Eikö+Virossa+ole+yhtiöverotus+"lempeää",+oliko+liian+pieni+maa.+Tuskin+verotus+oli+syynä.++Saksalaiset+OSTIVAT+koneen+sinne.+Ironista+kyllä,+Suomi+lahjoittaa+nuo"siirtoon"+tarvittavat+eurot.+Vanhanen+sanoo+,+että+eu+ostaa+Suomesta+saamillaan+euroilla+Suomalaisia+tuotteita+ja+hyvinvointi++ja+vaurastuminen+sen+kun+jatkuu,+taitaa+vanhanen+ostaa+tuotteiden+sijaan+tuotantolaitoket,++Vai+lähteväkö+firmat++vihervasureita+ja+heidän+taivaita+kurkoittavaa++mailmanpelastusohjelmaansa+pakoon+.+Saksassa+tullaan+polttamaan+mm.+kivihiiltä,+niin+kauan+sita+hiilikaivoksissa+riittää.
16.03.2021 21:34
Kokomusta+katainen+on+ollut+hijaa+ja+piilossa+vuodenpäivät,+tyyntä+myskyn+edellä.+Tämä+EU-katainen+on+SITRAN++TJ:+=Suomen+ITSENÄISYYDEN++juhlarahasto.+Tämä+kyseinen+laitos+on+EUvostoliitossa+täysin+kielletty+,+itsenäisyyttä+ei+liittovaltiossa+hyväksytä+missään+muodossa.+JOS+kyseinen+laitos+olisi+Puolassa+tai+Unkarissa,+se+olisi+natsismia+.+Demokraatit+olisivat+takoamatta+sen+kimpussa.+Siksi+kokomusta+katainen+tuli+jakamaan+Sitran+rahat+Rotta-politiikoille,+työ+on+salassa+pidettävää.
16.03.2021 08:34
Kyllä+niin+on+kun+sanot,+mutta+Suomi+EI++KOHTAPUOLIIN+kuulu+niihin+kymmeniin+maihin.+Olisi+mielenkiintoista+tietää,+kuinka+paljon+teollisuus+ja+innovaatitio+ym.+muita+tukia+tuo+monikansallinen+yhtiö+ennen+lähtöään+on+niellyt+verovaroja,+En+kiistä,+enkä+väitä,+ON+TOKI+niitä+tuonutkin,+mutta+kummat+on+isompia+summia.
16.03.2021 08:21
Kone+oy+siirtyy+saksaan.
15.03.2021 22:39
Kyllä+ne+tietää+,+valemedia+julkaisee+vain+eu-propagandaa.+Vanhanen+on+jo+viimeiset+puolivuotta++LUKENUT++PUHEENSA+++SUORAAN++PAPERISTA.jonka+vihervasurit+ovat+käteen+antaneet.
15.03.2021 22:23
JOKA++TIETOA++LISÄÄ,++SE++TUSKAA++LISÄÄ.
15.03.2021 22:01
70 / 113