Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tarkkanäköinen
profiilit
tarkkanäköinen
tarkkanäköinen
Vapaa kuvaus
Aloituksia
72
Kommenttia
2244
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En+perusta++FINEXIT+puoluetta,+toimin+vain+äänestäjänä.
12.03.2021 18:27
Onko+tämä+korkeastikoulutetulle++hilseen+yli++menevää++tähtitidettä?
12.03.2021 18:25
Ymmärrä+termit+ennen+kuin+aloitat+typerys+.++BR=Britania++EXIT=+Ulos+Se+on++BREXIT++Suomi+=FIN+Ulos+=EXIT++.+Siis++FINEXIT+ja+se+tulee+tapahtumaan.
12.03.2021 18:23
En+täysin+kiistä+enkä+väitä,+entisenä+keskustan+äänestäjänä,++etteikö+näin+olisi.+Muistissani+on+erittäin++hyvin+Jääteenmäen,+Kivimäen+ja+Vanhasen+vainot+ym.+ym.+Ihmettelen+kovasti++EIKÖ++KESKUSTA++OPI+MITÄÄN.+Vastaus+on+EI,+siksi+hilpasin.+Sosialisti+j.+batman+vei+kiristyskirjeen+keskustan+kokoukseen+ym.+KAIKESTA++TÄSTÄ++HUOLIMATTA++saarikko+,+vanhanen+ym.+hätäkäspäset+ylistävät+vasemmistohallitusta.++Oma+veikkaukseni+on,+että+sosiaalidemokraatit+ovat+luvanneet+tukensa+vanhaselle+tulevissa+presidentinvaaleissa.++Eihän+tälläistä+muuten+tapahdu.+Voittajakerroin+tässä+vetokohteessa+on+hyvin+lähellä+nollaa
12.03.2021 18:16
Olen+AINA+kirjoittanut,+että+neuvostoliitto+ja+kommunisminen+järjestelmä+oli+lähes+kuvottava+valheeseen+perustuva,+savijaloilla+seisova+,+leninin+ja+satalin,+++vainoilla+,+pakkosiirrolla+ja+murhilla+aikaansaatu+järjestelmä.+Tälläistä+ihaili+ja+jopa+Suomeen+suunnitei+Suomen+vasemmisto.+onko+tämä+selvästi+sanottu.++Vihervasurit+rakentavat+uutta+idolia+EUvostoliittoa,+jolla+on+JO+monta+yhteistä+tekijää.+Tämänpäivän++vasurien+Bryssel+on+heidän+"Kremlinsä"+jossa+laaditaan+seitsenvuotis-suunnitelmia+ym.+esikuva+tyytyi+viiteen+vuoteen.
12.03.2021 17:58
16.10.2019+klo:09.45+Näinhän+se+oli.
12.03.2021 08:21
16.9.2019+anonyymi+kirjoitti,+jotain+tähän+malliin.+Vain+OPPIMATTOMAT+arabimaissa+polttavat+lippuja.+Näin+siis++kirjoittaa+EUpopulisti.+Aivan,+ihan+sama+populisti+,+mikä+on+näitä+lipunpolttajia+haalimassa+eurooppaan+,+silloin+he+ovat+MONIOSAAJIA++ja+TYÖPERÄISIÄ.+Voi+teitä+vihervasureita
12.03.2021 08:13
Kylläpä+nyt++riittää++vihervasurien+keskuudessa+matille+suuria+ymmärtäjiä.+Hetki+vielä,+niin+nämä+samat+demokratiapopulistit++syyttelevät+ja+pilkkaavat+"tuppeensahattua"lautakasa+vanhasta++erittäin+rumasti,+j.+batmannien+kannellessa+kiristyskirjeitä.........+Kokomusta+olisi+jo+revennyt+kahtia,+vain+ja+ainoastaan++niinistö,+stubb+ja+katainen++pitävät+paketin+kasassa+ja+tiukassa+ottessaan,++heidän++euvostoliitolta+saamiensa+virkojen+ja+lahjusrahojen++vastikkeena.+satonen+ja+salolainen+on+heidän+todella+hölmöiltä+vaikkuttavat++äänitorvensa,+orpo+petturi+on+tehtävässään++pelkkä+kumileimasin,+eli+tuuraa+apinaa+sen+aikaa+kun+se+opettelee+kirjoittamaan+nimensä.
12.03.2021 07:57
Hei+molokki+MINÄ++LAINASIN++aatetoverisi+kirjoitusta,+Tämä++aateveljesi++ja+aivopieru++kirjoitti.++"JOS++ISIKSELLÄ+OLISI+novitsokkia+,+niin+helvetin+moni+jenkki+.+jne"++Minä+väitän+,+ettei+isiksellä+ollut+kyseistä+ainetta,.........+Isiksellä+oli++se++käytti++Usalaisia++aineita,++Usalaisista+asevarikoista++saatuja.+Molokki+olet+niin++pihalla+näistä+asioista+kuin+vaan+kirsi+voi+olla.
11.03.2021 08:54
Vastaa+kyllä+tai+ei,+seuraavaan++kysymykseen,+jäikö+USA:n+asevarikot+isisterroristien+haltuun.+Voit+myös+vastata.+"en+tiedä",+Vastauksesi+jälkeen+++päästäästään+etenemään+asiassa.
10.03.2021 20:18
Olen+täysin+oikeassa,+myös+sinä+tiedät+kuka+noita+kutsuja+"lähettelee".++Hullukin+saa+olla+.muttei+tyhmä.
10.03.2021 20:10
"Jos+ISIKSELLÄ+olisi+novitsokkia+,+niin+helvetin+moni+jenkki+olisi+2m+syvyydessä.+"+Näin+kirjoittaa+eu-pösilö+joka+ei+tiedä+,+että+JUURIKIN++JENKIT+luovuttivat+asevarikkonsa+yksi+toisensa+jälkeen+PERUSTAMILLEEN+ISISJOUKOILLE,+hussein+obaman+ja+h+clinttonin+luomus+on+kyseessä.++ISIS++EI+TEHNYT+YHTÄÄN+TERRORI_ISKUA+JENKKEJÄ+KOHTAAN,+eikä+tule+tekemään,+Se+on+taas+vuodensisällä+voimissaan,+Usan+uuden+demokraattipresidentin+avustuksella,+Palataan+noin+vuoden+kuluttua+asiaan.
10.03.2021 20:04
Tässä+on+100+pprosenttinen++totuus.+Mitään+siihen+lisäämättä,+mitään+siitä+pois+jättämättä.+Todettakoon+vielä.++SUOMELLA+ON+ULKOMINISTERINÄ++"henkilö"+JOKA++ON+SUOMEN+HALLITUKSEN+TOIMESTA+++................SYYNTAKEETTOMAKSI.
10.03.2021 06:43
Kun+on+kieroon+kasvanut,+kuin+demokraatti,+niin+näkee+marinin+suurena+Putinin+kannattajana.++Kyllä+se+on+näin,+kerron+sen+sinulle++uskomattoman+alas+vajonneelle+aivopestylle+++eu-populistille,+marin+on+merkkelin+ja+eu-kansallis-sosialistien+opetuslapsi=MARIONETTIHALLITUS+=nukkehallitus,+=brysselin+alahuone.
10.03.2021 06:17
Uskon+että+rokote+mikä+se+sitten+on+ollukin+on+ollut+sinulle+oikea.+itse+en+ottaisi+kroppaani+rokotetta,+minkä++toimivuus+edellyttää+yli+60asteen+pakkasta.+EU+on+antanut+lääketehtaille+satoja+miljoonia,+tulos+on+katastrooffi.+Venäjä+on+puurtanut+omillaan,+saaden+jotain+aikaiseksi,+tätä+olen+ihmetellyt.+Intia+hylkäsi+miljoona-annosta,+saman+teki+Etelä-Afriikka.+syystä+että,+rokote+on+tehoton.+Olen+ihmeissäni,+miten+voidaan+sanoa,että+lääke+ei+tehoa++YLI++kuuskymmenvuotiaisiin.
09.03.2021 19:43
Aivan+heti+kun+luin+kommenttisi+esim.+Halla-ahosta++TIESIN,että+nyt++kyseessä+on++koulunkäynyt+asiantuntija.+Oma+veikkaukseni+on+,+että+olet+itse+pääministeri+marinin++YKKÖS++NEUVONANTAJA++.
09.03.2021 07:34
Uskonhan+minä++mitä+korkeastkoulutettu+sanoo.+Unohdit+muuten+persu+sanan.alkaako+sielläkin+pää++niinistön+tavoin+aivan+tosissaan+pehmenemään.
09.03.2021 00:00
Ihan+tosi++++persu!+Vai+on+sinulla+++persu++ihan++korkeakoulututkinto+persu.+Tiesitkö+persu,+++että+peru++juuri+++minä+olen+KiinanKEISARI.++Muista+persu,+että++persu,++sinä+persu++aloitit+valehtelun+persu.
08.03.2021 23:47
Kesäkuussa+on+käytössä+lait,+joilla+voidaan+määryttyjä+alueita+Suomesta++laittaa+ulkonaliikkumiskieltoon.+lisäksi+ALTISTENEIKSI+julistetuilta+äänestäminen+on+mahdotonta.Hallituksen+neuvonantajilla+on+suunnitelmat+ko.+alueita+työnalla.+niinistö+kommentoi+seuraavasti,+Tällä+vaalien+siirrolla+ja+uusilla+järjestelyillä+on+vai+vähäinen+haitta+demokratialle.++Ei+voi+mitään,+alkaa+pää+näköjään+pehmenemään,+samaa+tahtia+kun+lihakset+sulaa,
08.03.2021 22:42
Kun+tälläistä+kysyt+ET+ilmeisesti++tunne+naisen+ja+koiranpennun+käyttätymistä.+Yhteistä+näille+on+jatkuva+RAJOJEN+KOKEILU,+(vallan+ottaminen)+Kun+annat+pirulle+pikkusormen,+se+vie+koko+käden.
08.03.2021 21:42
73 / 113