Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tarkkanäköinen
profiilit
tarkkanäköinen
tarkkanäköinen
Vapaa kuvaus
Aloituksia
72
Kommenttia
2244
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Voi+Jesus+mikä+pösilö,Suomessa+ja+euroopassako+niiden++musliimilaumojen+pitäsi+suurimpia+olla,Venäjällä+ortodoksit+on+valtava+enemmistö,+euroopassa+pian+toivomasi++musliimit.
12.07.2020 10:41
No+pistikö+Kekkonen++maaottelut++tauvolle.?
11.07.2020 21:39
Hussein+b+obaman+ulkoministeri+h.+clintton+antoi+käskyn+tuhota++presidentti+Gaddafi.+Tältäerää+asia+taholtani+on++loppuunkäsitelty.+ps.+totuus+ei+pala+tulessakaan.
11.07.2020 21:15
Jälleen+tänne+ilmestyi+tämä+samainen+idiootti,+ei+mitään+järkevää+,+valehtelee+itselleen+persut........matut....on+imbesilli.+Tiesitkö,+että+demarit+ovat+ihan+todella+siis+FYYSISESTIKIN+++SONNANHEITTÄJIÄ.+heidän+korkeutensa+herra+MINISTERI++HARAKKA+RIEHUI++PIRUNTEATTERISSA++TUHOAJANA++JA+SONNANHEITTÄJÄNÄ+.+työnjaosta+ei+kukaan+ota+selvää,+mutta+kalustosta+tuli+selvää.+Tiedät+helvetin+hyvin,+että+perussuomalaiset+jakautuivat+tämän+Suomeatuhoavan+päätöksen+seurauksena.+Taisi+olla+rkp:n+sipilä++joka++oli+päällepäsmärinä+.+Toki+vasurit+tekivät+kaiken+taustatyön,+haaviston+malliin.
11.07.2020 08:36
Toisen+romu+on+toisen+aarre.+Toisen+totuus+on+toiselle+valhe.+Siispä+tästä+tulee+vääntö+ja+tappelu+ellei+VIISAAMPI+taivu,+anna+periksi+ja+myönny.+MINÄ+viisaampana+sanon,+olkoon+sitten+niin,+kuten+sanot,+vaikka+niin+ei+se+kuitenkaan+ole.+Koska+olen+huommannut+olevani++lähest+ulkoon++TOISINAJATTELIJA,++tässä+demokratiassa++pelinpolitiikka+on+hengissä+pysymisen+edellytys,+vertaa+runsaan+demokratin++omaavaan++pohjoiskoreaan+sielläkin+toisinajattelijan+"toimeentulo"on++pikkasen,+sanoisinko++epävarma.
11.07.2020 08:18
"Instru"+on+sentään+Suomalaisten+perustama.+"Stokka"+ei+ole+Suomalaisten+perustama,+eikä+KOSKAAN+ole+ollut+täysin++Suomalaisten+omistuksessa.+Tällähaavaa+suurinpiaia+omistaja+++ovat+SuomenRUOTSALAISET+++KULTTUURISÄÄTIÖT,+joiden+päätehtävä+on+näivettää+Suomenkieli.+Nämä+säätiöt+toimivat++KIELISIIRAN++tavoin,+joka+on+loiseläin,+joka+tuhoaa+isäntänsä+kielen+ja+asettuu+kieleksi+näivettämänsä+tilalle,+se+on+ilmanmuuta++inhoittavanpia+loiseläjiä+mitä+maa+päällään+kantaa,+se+so+Röyhkein,+Katalin,+ja+Petollisin=RKP.säätiöineen.++pidä+hyvänäsi,+äläkä+enään+tyrkytä+tapojasi+++tolkunmiähelle.
11.07.2020 07:52
Pysyn+edelleen+kannassani,+sullokaa+mihin+tykkäätte,+Suomalaisia+ne+ei+ole.+KUTEN++EI++OLE++NÄMÄKÄÄN:++Esimerkki,+somali+selitti+ja+vakuutti,+olen+Suomalainen,+olen+Suomalainen,+OLEN+SYNTYNYT++SUOMESSA.+Aasi+selitti+ja+vakuutti+olen+Hevonen,++minä+olen+++Hevonen++OLEN+SYNTYNYT++HEVOSTALLISSA.+Tälläisellä+MAALAISJÄRJEN++käytöllä+moni+asia+olisi+selvä+ja+helppo++kuin+pläkki.+Esimerkki,++Oikeustalolla++oli+kiistaa+lapsesta,+KUMMALLE+++vanhemmalle+LAPSI.++Herra+tuomari+,+sanoi+mies,+menet+kokisautomaatin+eteen,+pistät+siihen+kolikot+,+sieltä+tulee+tölkki,+Herra+tuomari,+kummalle+tölkki+kuuluu+,+KOKISAUTOMAATILLE++vai++TEILLE..........SE+maalaisjärki,++se+maalaisjärki,+se+on+korvaamaton.
10.07.2020 23:56
Sullo+ne+yritykset+ihan+mihin+tykkäät.+Instrumentaarium+on+allut+aikoinaan+Suomalainen+sairaalatuotteita++valmistava+yritys,+siis+joskus+muinoin.+ja+takuulla+tänään++enempi+ruosalainen+kuin+Suomalainen,+eikös+ne+ruotsalaiset+huumekauppiaatkin+operoi+ja+pese+rahojaan+samaisella++karibialla.+"STOKAN"+ÄÄNIVALTAISISTA++osakkeista++SUURINOSA++on+Suomenruotsalaisten++kultturisäätiöiden+omistuksessa.+En+millään+pysty+ko.+omistajia+sanomaan+Suomalaisiksi,+jos+sinä+voit,+se+on+sinun+häpeäsi.
10.07.2020 00:02
Mikä+molokkia+vaivaa.+kenen+etu+se+on+jos+sinä+täällä+kiistät++totuuden,+äläkä+nimittele+minua+valehtelijaksi,+kun+et+todellakaan+ole+asioista+ollenkaan+selvillä.+Minut+tutut+tuntee+ja+vieraat+ei+välitäkkään.+He+myös+ietävät,+että+asiat+on+niinkuin+ne+sanotaan..+Ju.,.auta,+sinä+vänkäät,+"ET++SINÄ++OLE++MITÄÄN+SELLAISTA+DOKUMENTTIA+NÄHNYT".+Juuri+tovi+aikaa+sanoit,"+olen+nähnyt+sen+dokumentin".+mene+nyt+molokki++maata+pönttösi+on++ylirasittunut.+Esim.+Gaddavin+omistusosuus+juventuksesta,+tiedätkö++mitä+se+on+tai+oli,+yksi+Gaddafin+pojisata+pelasi+kolmessa+Italialais+seurassa.
09.07.2020 23:49
Etkä+sinä+ole+tietoinen,+että++S-I+Gaddafii+=toiseksi+vanhin+poika+seitsämästä+toimi+oman+ihmisoikeus-ja+hyväntekijäjärjestönsä+johtajana+Gaddafin+hyväntekeväisyysjärjestö+neuvotteli+vapaaksi+JOLON++SAAREN++musliimiterroristien+sieppaamat+vangit,+joukossa++PARI++SUOMALAISTA.+Ei+niistä+puhuta,eikä+niistä+palkita,+kun+palkittava+on+väärä+taho.+Isisterroristien+aseistaminen+oli+nobellin+arvoinen+teko.
09.07.2020 23:32
Demokratiaa+se+on,+koska+demokratia+on+harvainvaltaa,+Demokraattisessa+PohjoisKoreassa+se+on+hyvin+voimakasta+100%,+Suomessa++se+on++kuin+apteekin+pirtu++VAIN+++n.+96%+,
09.07.2020 23:01
Vuonna+2009+Gaddafi+pyysi+maansa+kansanneuvostoa+tukemaan+hanen+ehdotustaan+siirtää+maan+öljytulot+SUORAAN++LIBYALAISILLE.+Gaddafin+mukaan+jokavuotisen++25+miljardin++EURON+potin+siirtäminen+kansan+käsiin+loisi+Libyaan+ihmisten+etuja+ajavan+hallinnon,+muu+mailma,+etenkin+G5-6-7+maat+olivat+ehdotuksesta+kauhuissaan,+kuten+pankkimailma+"kaikkialla"+Libyan+eristäytyminen+päättyi+2004,+kun+Libya+luopui+tämän"+paholaisen"+ajamana+ydinohjelmastaan.++M.+Gaddafi+oli++KIISTATTA++MAILMAN+RIKKAIN++IHMINEN.+Eikö+ole+metkaa+,+että+jahti+alkoi++tovi+tämän+rahamailmaa+järkyttävän+ehdotuksen+jälkeen.+Millainen+olisi+maa+jonka+5,5miljoonalle+asukkaalle+jaettaisiin+JOKA+VUOSI+25+miljaardia+euroa.+Eikö+ole+metkaa+sekin,+ETTEI++KUKAAN++TIEDÄ+mihin+SADATMILJARDIT++EUROT++katosivat,+Joidenkin+huhujen+mukaan+BRYSSEL+on+viimeinen+paikka+jossa+viimeinen+hajujälki+näihin+miljardeihin+on+saatu.+Jos+clinttonin++ja+obaman+aivopieru+oltaisiin+kyetty+estämään+,+saattaisi++muuttovirta+olla+VÄLIMERELLÄ++TOISEENSUUNTAAN...............++TÄSSÄKÖ+++ON+++ASIAN++YDIN.
09.07.2020 22:39
Tähän+juttuun+voin+vain+sanoa+,+koaliitio+pommitti++Gaddafin+saattuetta+,+ainakin+näkemässäni++dokumentissa++Gaddavi++luovutettiin++KAPINALLISILLE,+oliko+ele+jonkinsortin+käsienpesu++ja+"synninpäästö+"+clinttonille+.+"tulevalle+presidentille"+BUAHAAAHAAHAAAA
09.07.2020 21:59
Tämä+on+jo+huomattava+edistys,+kun+tunnustat+clinttonin+syy+ja+seuraamus+suhteen+,+Ameriikkalaiset+jahtasivat+Gaddafia+tosi+pitkään,+Gaddafin+perskarvat+taisi+palaa+useammankin+kerran+jahdin+aikana,+Gaddafin+pysäytti+KOALIITION++ilmaisku.+Gaddafi+luovutettiin++kapinallisille,+jotka+pistimillä+tykkivät+Gaddafin+,henkivartijat+ja+pojan+henkiltä,+Gaddafin+viimeinen+piilopaikka+oli+muuten++viemäriputki,+joka+ei+husseinin+piilopaikasta+juurikaan+eronnut,+Hussein+sai+oikeudenkäynnin+ja+hirttotuomion+clintton+oli+huomattavasti++armottomampi.
09.07.2020 21:43
Gaddafin+oletettuja+piilopaikkoja+pommitettiin+amerikkalaisten+toimesta,+oli+useampia+uutisia+,että+olisi+osuttu++ja+onnistuttu,+en+minä+mitään+lahtareita+puolusta,+Busseja+saa+nimitellä++minunpuolestani++vaikka+sotahulluiksi,+Kuwaitilaiset+se+lahtari+kuitenkin+päästi+pälkähästä,+Oli+huvittavaa+seurata,+kun+ennen+irakiin+hyökkäystä,+pidettiin+esillä+ja+toitotettiin+,+kuinka+liittoutuma+PELKÄÄ+IRAKIN+++++HUIPPUNYKYAIKAISIA++t54-55+panssarivaunuja+ja+husseinin+erikoisjoukkoja.+Hussein+pullisteli+antiikkisten++romujen+eli+neuvostovaunujen+voiman+tunnossa.+Kun+hyökkäykset+alkoivat+ameriikkalaisten++taistelukopteri+nousi+dyynin+takaa+lukitsi+maalit+alta+sekunnin+lasteutui+piiloon+ja+ohjukset+laukaistiin,+se+oli+aina+rapiat+parikymmenta+museovaunua+tuusanpaskana,+maanalle+kaivautuneet+husseinin+erikoisjoukot+saivat+muutaman+tunnin+rypälepommeja++niskaansa.+kun+ihminen+läntää+paineallon+paiskimana++parituntia+punkkerin+seinästä+seinään+,+se+kyllä++pehmittää++Husseinin+erikoisjoukot++ryömivät+punkkereistaan+,+sen+verran+oli+pönttö+mennyt+sekaisin,+että+nuolivat+jenkkien+ja+liittouman++sotilaiden+saappaita,+Hetkessä+nuo+kovikset+pehmenivät,+kun+tovi+aikaa+sitten+olivat+paiskineet+Kuwaitilaisia++nälissään+oleville+leijonille+ja+hyenoille+eläintarhoissa.
09.07.2020 21:23
KYSYIN+miten+sivuleikkuri+kontulaan+suhtaudut,+Et+++PYSTYNYT++vastaamaan,+Siis+ilmeisesti+hyväksyt+sen,+olet+kyllä+hyvin++outo.
08.07.2020 21:38
ASIAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
08.07.2020 21:06
Jo+ajat+sitten+vastasin+sinulle+"ei+usa+yksin+Kuwaitia+pelastanut+EIKÄ++IRAKIIN+HYÖKÄNNYT,+otappa+selvää+ketä+muita+oli+mukana",+NÄIN+KIRJOITIN,+ja+tottakai+se+oli+Busch+joka+sinne+Irakiin+hyökkäsi,+taustalla+oli+husseinin+kemiallisetaseet,+joita+ei+ilmeisesti+sitten+ollutkaan,+,+vai+oliko+sittenkin.Mutta+se+oli+LIITTOUMA!!!!!!!!!!
08.07.2020 20:56
Autolehtiin+kuten+Tuulilasiin,++AL:n+Moottoriin+ja+TekniikanMailmaan++EN+LUOTA++LAINKAAN,+jos+haluan+puolueetonta++juttua,++luen++KONELA+VIESTIÄ,+kertoi++eräs+työkaverini+ja+vannoutunut+++Ladakuski,+Se+oli+hänen+totuutensa+.+Joku+muu++saa+olla+eri+mieltä.+Minusta+hänen+mielipiteensä++oli++helmi.
08.07.2020 20:44
Gadaffi+EI+OLLUT+todellakaan+mikään+pyhimys,+lähempänä+varmasti+paholaista,+mutta+tuo+paholainen+omisti+mm.+Fiatin+ja+Grysierin+osakkeita+++JA++PALJON+,+samoin+Juventus+oli+Gadaffin+omistuksessa,++(onko+nyt+clinttonin+tai+demokraattien+,+kysyn+vaan?)Olen+tullut+siihen+tulokseen+,+ettei+kannata+enään+paiskia+helmiä++"+siolle",+kun+"sika"+ne+heti+ahmii++ja+väittää+valehtelijaksi,+"en+ole+mitään+helmiä+saanut".++Ei+mitään+nimiä,+vai+mitä+"molokki".
08.07.2020 20:26
95 / 113