Vapaa kuvaus

Aloituksia

29

Kommenttia

1032

1. Nimikkeellä+sinänsä+ei+ole+merkitystä+vaan+itse+asialla.+Otsikkona+voisi+olla+vaikka+"TE-toimiston+toiminta".+Olet+aika+hyvin+selittänyt+tapahtumat+tuossa+viestissa,+vähän+voisit+fiksailla+sitä+ja+laittaa+nimikirjainten+paikalle+oikeat+nimet.+Kannattaa+lähettää+tuo+äänite+liitteeksi+ja+KAIKKI+asiasta+olevat+asiakirjat.+Vaikka+oikeusasimies+pyytää+TE-toimistolta+kaikki+asiakirjat+niin+kokemukseni+mukaan+virkanilkit+ei+aina+lähetä+heille+epäedullisia+asiakirjoja+laillisuusvalvojalle+eivätkä+välttämättä+kerro+kaikkia+asioita+tai+suorastaan+valehtelevat+joten+saattavat+jäädä+kiinni+vielä+tuostakin.+Sossu+jäi+aikoinaan+kiinni+em.+vilpistä+mutta+ei+saanut+kun+lisää+moitteita.+Voit+varautua+siihen+että+vastaus+tulee+aikisintaan+ensi+vuoden+lopulla.+Silti+kantelu+kannattaa+tehdä+eikä+virkanilkkien+perseilyä+tarvitse+sietää.+Vilkanilkki+on+kansan+palvelija+ja+siitä+ei+ole+ikinä+mitään+hyvää+seurannut+jos+renki+alkaa+isännäksi.+Kyllä+tuosta+ainakin+virkanilkin+naama+menee+norsunvitulle+kun+joutuu+selittelemän+tekemisisään+😣Lykkyä+pyttyyn++👍
  2. Ei+tarvitse+rastittaa+noita+kuvia+kun+on+kirjautunut+tänne,+kuten+nyt+olen.+Gmailista+en+tiedä+kun+en+ole+kokeillut+vaikka+gmailikin+löytyy+mutta+sitä+en+käytä+juuri+ollenkaan.+Täälläkin+on+jaettu+joskus+porttikieltoja+IP-osoitteen+perusteella+mutta+kuten+todettu+niin+se+osuu+usein+sivullisiin+kun+taitaa+useimmilla+olla+dynaaminen+IP.+Ihan+tuurissa+on+minkä+sattuu+saamaan+ja+porttikieltoja+saattaa+tulla+siinä+samalla+sinne+ja+tänne.+KysyKelasta-palstallahan+tuossa+sanotaan+selvästi+että+porttikielto+koskee+IP-osoitetta,+kenellä+se+nyt+sitten+saattuukin+olemaan,+minulla+ei+ole+enää+ja+kävin+siellä+äsken+ja+hyvin+pääsin.+No+konettakin+voisi+vaihtaa+kun+on+tuolla+olkkarin+kirjahyllyssä+7+vuotta+vanha+läppäri.+Tosin+IP+pysyy+samana+kun+nettiyhteys+tulee+tuosta+ikkanalla+olevasta+reitittimestä.+Turhaa+tuollainen+sensurointi+on.+Kertakaan+en+ole+paskonut+housuuni+vaikka+olen+täältä+vaikka+minkälaista+jopa+itseeni+kohdistuvaa+palautetta+lukenut.+Käytän+tuota+sananvapautta+joskus+aika+ronskisti+ja+suon+sen+muillekin.+Minulla+kun+on+sellainen+vittuilusuodatin+että+siitä+kimpoaa+kyllä+kaikki+sontapuhe+takaisin+ja+vahvennettuna.