Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Ali-Baba
profiilit
Ali-Baba
Ali-Baba
Vapaa kuvaus
Aloituksia
10
Kommenttia
2567
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Katsotaanpa+saako+syntymään+oikeammin+näppäiltyä+tekstiä+näin+aamulla+paremmassa+valossa,+ennen+kuin+lähtee+asioille+eli+rahhoo+tuhlaamaan+sen+minkä+keksii.+Tai+pitäisiköhän+alkaa+kirjoittamaan+ensin+wordin+kautta+isommilla+kirjaimilla+ja+nähdä+sekä+omat+että+koneen+sisäisen+korjauksen+tekemät+virheet+paremmin+ennekuin+painaa+anna+mennä+nappulaa
Menen+nyt+hakemaan+sen+pikalämmityspuhaltimen+ja+yhden+öljytäytteisen+patterin+kylmien+ilmojen+varalle+kun+vanhan+puhaltimeni+lämpövastus+kesken+käyntiä+sanoi+itsensä+irti.+Sitten+Bauhausista+Eikalle,+joka+on+Örjanin+sms+mukaan+löytänyt+takaisin+kotiinsa+ja+sieltä+sitten+Elisa+myymälään+asennuttamaan+yksi+tänään+aktivoitu+elisa+sim++sieltä+hankittavaan+älypuhelimeen.+Sen+jälkeen+alkavatkin+taas+urheilut+ja+muut+ähräilyt.
Luultavasti+Edsolventkin+on+ehtinyt+siihen+mennessä+paistaa+ja+maistaa+5+kiloa+muikkuja+vaikka+minä+kylläkin+tykkään+silakoista+enemmän.
30.09.2019 11:12
No,+taas+saatiin+yksi+Doha+päivä+ohi.+Oli+ihan+kivaa+katseltavaa.+Ei+uskois+miten+niinkin+lyhkäsellä+typyllä+kuin+Shellyllä,+160+cm,+on+niin+vikkelät+jalat.+Kaikki+kisat+ovat+kuitenkin+maratoneja+lukuunottam,atta+olleet+huimatuloksisia.+No+ei+toistaiseksi+ihan+suomalaisten+osalta+kun+fakta+on+että+suomalaiset+eivät+eräitä+poikkeuksia+lukuunottamattg+koskaan+onnistuneet+henkisesti+suurkisoissa+eli+venymään+tai+ylittämään+parhaansa+niinkuin+monet,+mm+ruotsalaiset+osaavat+tehdä,.+Näittehän+mihin+esimerkiksi+Angelika+Bengtsson+pystyi+tosi+rajussa+tapauksessa+henkisesti.
Meillä+ne+suurten+kilpailujen+ihmiset+löytyvät+menneisyydestä,+Nykytasokilpailuissa+sellaiset+kuinViren+parhaana+esimerkkinä,+Julma+Juhakin,+Ulmalam+Maaninka+ja+oli+niitö+Salineja+ja+Oirjo+Hagmaneja+naisjuoksijoissakin+Heittäjämme+putosivat+maailman+kärjestä+ihan+kunnolla+sen+jälkeen+kun+moukari+Karjalainen+jätti+tantereen,+Kunnon+kiekonheittäjiä+ei+ole+läytyny.+Jo+minä+olisin+jatkanyt+kiekonheiton+ammattuharjoittelua+niin+sillä+kylmistä+lasia+moneen+vuoteen+harjoittelemasta+50+metrin+linkauksesta+olis+voinut+veikkailla+kehitystä+selväsy+ili+60+metrin+linkoajaksi.+Raamia+ei+ehkä+olisi+riittänyt+Ståhlin+tassoon.+Ståhhl+on+sekö+voiman+ettö+koordinointikyvynm+estari.+Minä+siinä+kehitysennysteessa+onlin+lähinnä+koordinsaation+mestari+vaan+en+koskaan+lähtenyt+tosissaan+sille+harrastukselle+kun+oli+mnopittavaa+merenkulussa,+kielissä,+astromatematiikassa+ja+pumpuissamja+pumppujen+toiminnassa+ja+vielä+erikansallisuuksien+miehistöjen+kanssa+sosiaalisesa+elämässä,+kuten+amerikkalaisen+moottorimiehen+pimahtaessa+Lytteltonissa+uUDESSA+SEELANNISSA+NIIN+ETTÄ+LÄHTI+PALOKIRVEELLÄ+ETSIMÄÄN+FÖRSTIÄ+ELI+KANSIOSASTIN+ESIMIESTÄ.+fÖRSTIN+HYTIN+LUKITTUUN+PAKO+OVEEN+TULI+MUUTAMA+REIKÄ+ENNEKUINSAIMME+MOOTTORIMIEHEN+HILLITTYÄ+JA+PALAUTETTUA+JÄRKIINSÄ..
Sama+moottorimies+aiheutti+meille+vaivaa+Broström+yhtiön+100+vuotisjuhlissa+missä+olimme+Makatean+edustalla+driftissä+odottamaassa+elevaattoriin+pääsyä+ja+eikäs+tämä+adhd+moottorimies+kyän+valot+nähdessään+hypännyt+jordaniin+haiden+joukkoon+ja+oli+pakko+tehdä+mie+over+board+yleishälyty+mminun+nvahdissani+vielä.+No+pelastusveneet+laskettiin+ja+kun+kaiiki+olivat+BROSTRÖMIN+TARJOAMISSA+KÄNNEISSÄ+NIIN+PUTOILIHAN+SIIN+ESIMERKIKSI+KONEpäälliikö+mukkelis+makkelis+venen+pohjall+kolhien+kul,mansa+kääkintäkunyoon.
Kun+lopulta+moottorimies+saatiin+pelastettua+nniin+smålantilainen+kippari,Dembrand+veti+häntä+kannella+suioraan+nturooi+niin+ettö+molemmat+silmät+sinistyiuvät.
Titareita+nuuten+ihan+oikeastu+kuvailtiin+kipinöikdi.
Kipinä+olintärkeä+virka+kun+se+keskittyneenö+raadoihin+hoitinksndsinvälisetb++yhteydet
Ali.Babaroff
29.09.2019 23:59
No+tulihan+viime+yönä+sekä+notkuttua+urheilun+ja+kävelyn+parissakin.+Niinhän+siinä+kävi+kuten+arvelin+että+Akulle+otti+ohraiset+jo+15+km+kohdalla+eikä+maaliin+päässyt.+Kun+samasta+on+nyt+lähes+joka+kerrasta+tuo+tulema+niin+luulisi+miehen+ja+ajattelkevan+lajin+vaihtoa+vaikka+50+hiihtäjäksi.+Kinnunen+oli+kyllä+riemuissaan+kun+maaliin+pääsi+20+joukossa+ja+hyvä+niin.+Olihan+se+ilmeisesti+äärimmäisen+raaka+kisa+olosuhteiltaan+ja+maaliin+pääsy+siksi+jo+kova+saavutus.
Ei+meillä+varmaankaan+muuta+ongelmaa+ole+kuin+että+olemme+liian+pieni+kansapohja+maailman+huippujen+tuottamiseen+ja+tässä+ajassa+myös+eräät+asenteet+ovat+virheellisiä,+mennään+elatus+edellä+ja+valmennetaan+puntinnosto+edellä,+mutta+edelleenkään+ei+kiinnitetä+urheilijan+henkiseen+valmennukseen+joka+lainkaan+tai+riittävästi+huolta+mikä+hyvin+autenntiselle+alkukielen+eli+englannin+kuuntelijalle+selvisi+siitä+Raevyn+Robinsin+haastattelusta.++Missähän+kolkassa+Puosuvaari+on+lapsuutensa+elänyt+kun+noin+tummahkoja+muistoja+sen+ajan+urheilijoista+ja+harrastuksesta+on?+Itse+samoilta+ajoilta+Lappeenrannan+alueelta+en+kyllä+noin+huonosti+muista.+Sen+toki+muista+että+mitään+valmennusta+ei+ollut+vaan+oli+ihan+itsestä+kiinni+jos+meinasi+menestyä.+Minäkin+silloin+kakarana+kilpailin+sellaisenkin+tyypin+kanssa+kuin+Antero+Juntto+jos+kukaan+tosi+vanha+muistaa+suomalaisia+maaottelu+kuulantyöntäjiä.+Kuulassa+silloin+toki+aina+hävisin,+mutta+kiekonheitossa+voitin+hänet.+Sitten+vaan+läksin+merille+ja+hyvä+heittoura+joutui+jäämään.+Muutaman+vuoden+jälkeen+armeijaassa+sain+miesten+2+kg+limpun+yhdellä+Pansion+kentän+urheilutunnilla+käteen+ja+lemmppasin+sitä+heti+kylmiltään+50+metriä.+Se+ihan+kylmiltään+harjoittelematta+lajia+heitettynä+ei+ollut+mikään+vaatimaton+tulos.+No+ajattelin+että+sovin+olutravintolaan+ulosheittäjäksi+sillä+näytöllä
29.09.2019 11:30
"Vielä+tässä+yritän+notkua+käbelyn+parissa,+muutta+menestys+on+hyvinnarviutavissa+ikevaj+kaltainen.+Akultahan+onn+jikaisessa+kiloailussa+tähän"
Voi+räkä,+tuonkin+olisi+pitänyt+lukea:+Vielä+tässä+yritän+notkua+kävelyn+parissa,+mutta+menestys+oli+hyvin+arvioitavissa+olevan+kaltainen.+Akultahan+on+jokaisessa+kilpailussa++tähän+asti+pettänyt+vatsa+tai+sulkijalihas.........
29.09.2019 01:37
Vielä+tässä+yritän+notkua+käbelyn+parissa,+muutta+menestys+on+hyvinnarviutavissa+ikevaj+kaltainen.+Akultahan+onn+jikaisessa+kiloailussa+tähän+asti+pettänyt+vatsa.+Vähän+sama+ongelam+kuin+aikinaan+Lätsäpekalla.+Loistav+juoksija,+kyläkilpailuissa+eli+henkinen+kantti+ei+suurkisoihin+koskaan+riittänyt.
Valtaosa+urheilijoistamme+edelleenkin+toistaa+tuota+psykeä+ja+se+näkyy+hyvin+selkeästi+siitä,+että+suurkilpailuissa+hyvin+harva,+jos+kukaan,+pystyy+nousemaan+edes+oman+peruskuntonsa+tasolle.
Näistä+näkymistä+pitäisi+voida+aivan+asianäkymiltä+puhua+kuten+liika+painosta+ja+nliioista+haittalihaksista+valittuun+lajiin+nähden.+Yksinkerataista+fysiikka+vertailla+minkälaisella+painolla+voi+hypätä+mitenkin+korkealle+tai+pitkälle+käytettävissä+olevilla+voimavaroilla.
Heitoissakaan+ei+tarvitse+olla+hirmuinen+läski+ollakseen+maailman+huippu.+Tästäkin+on+lukemattomia+näyttöjä+kuen+Aikoinaan+Lysenko+moukarinheitissa,+Lillak+ja+Rantanen+keihöönheitossa+Kroatian+Petra+kiekonheitossa+ja+vaikkapa+eilisilla+moukarinheitonKlymets,+ei+mikään+rimpula,+mutta+läskitön+ja+vieläpä+pienehkä+ukrailanainen+nainen+ja+leka+lensi+lähes+lysenkon+tryyliin
Jenkkien+800+metrin+juoksiaa+Reevyn+Rogersia+haastateltiin+ja+kääntäjä+ei+osannut+kokviestin+aietta+tulkita+jenkkilän+englannista.+Se+oli+nimittäin+sellainen,+että+Raevynullä+oli+koko+ajan+koulutusopittuna+muuttuvan+tilanteen+strategia+omassa+päässään+kyeten+toteuttamaan+vaihtuvaa+tilaa+kentällä+omat+strategiansa+säätöön+ja+voiton+varmistamiseen.+Heillä+siis+tuo+psyyke+oli+opetettu+toimimaan+kun+meillä+opetetaan+ostamaan+paljon+punttia+lajista+riippumatta+ja+psyyke+jätetään+sivuun+kun+ilmeisesti+psyyken+kouluttajiakaan+ei+maassa+löydy
Kivaa+kuitenkin+on+että+urheilua+on+ja+toivoisi+toki+meidän+suururheilupäiviemme+palaavan+yksilölajeissa+vaikka+huonalat+näyttöö.+Onneksi+valonpilkahduksia+on+kuten+naisaitajuoksijamme,+Raitanen+ja+eräät+keskimatkojen+naisjuoksijammekin
29.09.2019 01:33
Holo+señores+en+señoritas
Poihan+versaus,+säätelin+eilen+vähän+nukkulääkkeitä+javaikka+kaksikertaa+välillä+heräsinkin+asioille+niin+nukuin+kuin+kelo+tavallista+pidempään+ja+tukevammin.+Mahtoiko+sittenkin+osin+johtua+siitä+eilisestä+markkinahillumisesta+mikä+iltapäivällä+jo+lyhensi+askeleen+pituutta.+On+se+kumma+eyyei+muka+vois+hillua+yhtä+paljon+kuin+silloin+ennenkin!
Gretasta+puheenolleen+niin+nyt+kun+minulla+on+CNN+ja+BBC+suurella+ruudulla+niin+on+kiva+katsella+välillä+suoraa+lähetystä+jenkkilästä+ja+kuunnella+Trumpin+puheita+suoraan+pässin+suusta.+Jos+osaisitte+tosi+hyvin+englantia+niinkuin+minä+ja+Greta+ainakin+roolisanoituksensa+osalta+niin+eipä+epäröilyä+jäisi+etteikö+ukkp+itäisi+kiireesti+viedä+ambulanssilla+Camp+Daviden+kalliosuojan+pyoreän+huoneen+säilytykseen.+Niin+raivoa+taiynnä+ja+rikollista+ajattelua+täynnä+on+tuo+hiippari.+Yhden+naispuolisen+henkilön+tiedän+koko++maailmasta,+joka+hänelle+vertoja+vetäisi+sekä+ilkeydessä+että+sen+julki+tuomisessa+ilman+mitään+estoja.+(On+eräs+somaliasta+alunperin+olevä+ämmä)
Ilmastolle+ongelmaksi+on+että+sen+suhteen+maailma+on+täynnä+Trumppeja+ja+niitä+on+pirusti+pikkumuodossa+Suomessakin+jota+väärin+perustein+väitetään+maailma+ykkäseksi+hiilineutraaliudessakin+ja+milloin+missäkin+mistä+joidenkin+poliitikkojen+elanto+on+kiinni.
Dohan+maratonia+vain+pätkittäin+vilkaisin+mutta+kun+totesin+että+eivät+hyyryläinen+ja+myyryläinen+ole+lähelläkään+mitali+tai+edes+pistetaistoa+niin+vähän+uni+voitti+urheilun.
Muutenhan+meikäläisten+tähänastiset+esitykset+olivat+täysin+johdonmukaisia+ja+ennustettuja.+Se+että+seiväshyppääjä+pääsi+sentään+435+eikä+jäänyt+425+aloitukseen+oli+tavallaan+tasoon+hyvä+suoritus.
Selitykset+taas+samat+kuin+aina+vaikka+todellinen+selitys+on+että+kykyujä+ei+löydy+tarpeeksi,+mahdollisesti+harjoitellaan+väärin+ja+monissa+lajeissa+nostetaan+puntteja+liikaa+mikä+heikentää+lajitoimintaa+ja+tuo+kannettavatsi+haittalihaksia.+Nais+Hyppääjillämmekin+on+selvästi++ns.+haittalihaksia+ja+se+pudottaa+fysiikan+lakien+mukaan+laskettuna+10+kg+haittalihasosalla+noin+30+cm+hypyn+pituudesta+tai+korkeudesta
No+tästähän+sormi+piristyi.+Pitäneekin+mennä+taas+hiipparoimaan+mutta+ei+niin+isoa+rundaa+kuin+eilen.
28.09.2019 13:47
Nyt+olen+kyllä+hönöttänyt+yhden+miehen+osalle+riittävästi+yhden+päivän+aikana.+Huomenna+hetaamusta+saavat+kyllä+hönttää+Aaa+mummu++Cee+mummu++ja+jos+löytyy+ee+mummu+niin+hänkin+ja+tietysti+Pehmoisten+ehtoori,+Raision+risteilijä+ja+jos+puosuvari+keksii+pzikkansapitäviä+ullagen+mittaustapoja+niin+hääkii.
Ny+mää+lähren+töllön+ääreen+pelkään+kuuliukokuuntelemisen+tilalle.
28.09.2019 00:35
Mitäs+minä+sanoin!+Kannattaa+tarkkaan+rationoida+sitä+lehtikaalia.+Varsinkin+tehosekoittinessa+kananmunien+kanssa+nesteytettyn.+Siitä+muuttuu+hönöttäväksi+Hulkiksi!
27.09.2019 22:18
Pahus,+68+kiloa+193+senttiselle+on+kyllä+taatusti+pelkkää+luuta+ja+nahkaa.+Mahdollistahan+se+on+kuitenkin.+En+kyää+osaisi+edes+kuvitella+itseäni+alle+90+lg+painoisena.+Sinne+saakka+olen+valmis+sen+laskemaan+pikkuhiljaa+jos+en+saa+laskusuuntaa+pysäytettyä.+No+saisha+sen+ku+alkas+juomaan+täysmaitoa+ja+rypsiöljyä!
27.09.2019 20:06
Olin+taas+puolenpäivän+jälkeen+liikenteessä+sitä+sun+tätä+hommailemassa+ja+siellä+sun+täällä+kaartelemassa.+Sain+lopullisesti+Mokkulan+teloitettua+Tammiston+DNA+kaupassa,+ostin+tietikoneen+ja+töllön+väliin+HDMI+kaapelin+Tammiston+Powerista.+Sitten+kävin+tiirailemassa++Biltemaassa+mutta+en+löytänyt+mitään.+Seuraavaksi+Kaaren+prismaan+ja+ostin+kunnollisen+bluetooth+lähettimen+minä+erityisesti+pitäisi+toimi+aTV'stä+ja+sitten+himassa+kuulokkeet+niskaan+ja+kokeilemaan.+Kuulokkeet+ilmoitti+että+Blue+tooth+connected+mutta+pihaustakaan+ääntä+ei+itse+kuulokkeista+muuten+tullut.+Olen+taas+ymmällä.+Jahka+ilta+jatkuu+niin+testaan+tuon+lähettimen+vielä+tietokoneen+kautta+ja+katson+tuleeko+silloin+kuulokkeisiin+mökää.++Onhan+se+kohtuutonta+jos+ei+näin+vanbha+saa+bletooth+vehkeitä+toimimaan.
Lähtiessä+oli+askel+täys+pitkä.+Niin+pitkä+että+oikein+ihmettelin+kävelenkä+tässä+minä+vai+ketterä+Edsolvent.
Palatessa+muutaman+tunnin+kaikenlaisesta+kieriskelystä+olikin+askel+jo+huomattavasti+lyhentynyt.+Senkin+huomasin.++No+ei+muuta+kuin+kuppia+huuleen+niin+taas+jalka+nousee!+;)
27.09.2019 16:34
Jopas+on+sinulla+urakkaa+jos+99+on+lähtö.+Minulla+on+nyt+paino+98+kg+ja+pituus+periaatteessa+194+ja+BMI+taulukon+mukaan+olen+edelleenkin+selvästi+ylipainoinen+vaikka+omasta+mielestäni+jo+pahasti+riuku.
Armeijasta+lähtiessä+paino+oli+95+kg+mutta+se+jo+54+vuotta+sitten
Mie+olen+sitä+mieltä,+että+älä+ala+reuhtomaan+liikaa+kaikenmaailman+suolojen+ja+avokaatojen+kanssa+vaan+anna+peranpepun+vaan+upota+vatsaan+tavallisten+kastikkeiden+kanssa.+Perunaa+kansa+ihan+kunnolla+ja+porkkanaa,+naurista+ja+lanttua.+Lehtikaalia+varo,+siitä+muuttuuu+vihreäks+ja+kasvaa+korvat+rajusti+pituutta+ja+alkaa+hönöttämään+:)))
27.09.2019 16:24
Kaikki+pitää+paikkansa.+Gretan+englanti+oli+todellakin+kuin+alkuperäienglantilaisen.+Siinä+ei+ollut+edes+tunnistettavaa+sveduaksenttia.+Ja+suuressa+skaalassa+ja+periaatteessa+itse+viestikin+oli+oikea.
Meikäläinen+joko+on+vuosikymmenet+ympäri+maali8lmaa+juurikin+energiantuotannon+ja+suurkäytön+sekä+myös+sen+suurkuljetusten+parissa+ähertänyt+vaan+tulee+se+mitä+sanoivat+vihainen+setä+reaktioksi+ja+näen+ne+ohjelmoidut+ja+näytellyt+vuorosanat+jotka+on+kirjoittanut+erittäin+taitava+ihmisjoukko,+mutta+sellainen+joka+ei+todellisuudessa+ihan+tarkkaan+ymmärrä+mistä+se+heidän+viestinsä+koostuu+ja+mikä+siihen+oikeasti+vaikuttaa.
Muuten+en+yhtään+meinaa+etteikö+Greta+olisi+voinut+käydä+juurikin+kaikenmaailman+Trumppeja+herättelemässä.+He+kun+eivät+tiedä+senkään+vertaa+kuin+Gretan+ohjelmoineet+aikuiset+ja+ovat+tosi+ilkeitä+ajatellessaan+kaiken+vain+rahana+kuten+Greta+painokkaasti+sanoi.++Minäkin+olen+vuosikaudet+systemaattisesti+joka+mahdollisella+foorumilla+ollut+kertomassa+mista+se+ilmastopaska+oikeasti+tulee+ja+miten+siihen+oikeasti+voitaisiin+vaikuttaa.++Minulla+on+silloin+takanani+absoluuttinen+tieto+missä+ei+ole+lainkaan+tunnetta+tai+näytelmää.
Mutta+kyllä+me+joukkovaikuttamisella+jotain+kallistumaa+yleisessä+politikkoasenteessa+saamme+aikaan+mutta+ei+yhdestä+eikä+muutamasta+kommentista+vaan+jatkuvasta+muistuttamisesta+ja+nimenomaan+sellaisilla+foorumeilla+mitä+poliitikot+todennäköisesti+helpommin+lukevat.+Täällä+toki+ei+yksikään+poliitikko+vieraile+eli+täällä+kirjoitettu+on+ihan+100%+puhdasta+huvikirjopitusta+ja+sosiaalista+kommunikointia.
27.09.2019 16:19
Ja+kaiken+lisäksi+jäi+mainitsematta,+että+tänään+lähtee+Doha+laukalle
27.09.2019 10:41
Moten+Gurken!
Kirjoitankin+pikkuisen+aamutekstin+ennenkuin+aamunvirkku+Edsolventkaan+saa+sanaisen+arkkunsa+auki.+Hänen+on+ensin+syötävä+sitä+hirveen+näköistä+kanamuna-avocado+lilliä+missä+taitaa+olla+kalanmaksaöljyäkin.
Rouva+Cee+on+huippunopean+modeminsa+kanssa+valovuoden+meitä+muita+edellä.+am+eli+aamun+mummu+ei+vielä+ole+edes+herännyt,+mutta+kyllä+virkoaa+illan+suuntaan+ja+antaa+meille+sitten+huutia+jos+on+huutituulella.
Huutista+tulee+mieleen+loogisesti+Huu.+On+mahdollista+että+dr.+huu+myös+ilmestyy+maisemissa+kurvailusta+140+hp+turbodieselillään+ja+riipustelee+joitakin+rivillisiä
Greta+Thunberg+on+ollut+kovasti+tapetilla+ja+osoittaa+totaalista+paneutumista++yhteen+mielenkiintoonsa.+Erittäin+lahjakas+näyttelijä+muuten,+mutta+tuleekin+täysipainoisista+taiteilijavanhemmista.+Ihan+Ruotsinkin+taiteilijoiden+huippupäästä,+joten+ei+pidä+ihmetellä+hienoa+esitystä+ja+erittäin+huolellisesti+valittuja+sanoja+esitykseen+vieraalla+kielellä+lapselta+jolla+on+vielä+lukiokin+joko+kesken+tai+aloittamatta.++Sitäkin+silmällä+pitäen+esimerkiksi+englanniksi+pidetty+puhenäytelmä+YK+ilmastokokouksessa+oli+todella+korkealuokkainen.+Ei+kukaan+poliitikko+olisi+samanveroiseen+esitykseen+kyennyt.+Se+että+faktat+olivat+hiukan+sekaisin+ja+subjektiivisiä+on+oikeastaan+sivuseikka.
Pääasia+oli+se+kokonaistieto+minkä+minäkin+jaan,+että+toimimme+yhteisöinä+ja+suurina+yrityksinä+väärin+ilmaston,+luonnon+ja+vesistöjen+kannalta.
Minä+vaan+en+puuttuisi+kenenkään+yksilön+toimintaqan++vaan+tekisin+ratkaisut+todella+vaikuttavilla+energia,+metsä-ja+maataloustoimilla+ja+koko+yhteiskunnan+paremmalla+organisoinnilla.
Miten+yhteiskunta+paremmin+organisoitaisiin+onkin+sitten+se+kuuluisa+poliittinen+näkemysasia+mistä+eri+näkemysten+oli+pystyttävä+keskenään+komminikoimaa+hyvän+tuloksen+aikaansaamiseksi.
Hiisi,+meinas+aamun+pikakirjoitus+eli+herääminen+tulla+metriksi.
27.09.2019 10:40
No+en+minä+sitä+patjaa+ryhdy+rellulla+rahtaamaan+vaan+niin+että+jos+ostan+uuden+olkoon+mikä+tahansa+niin+uuden+tuja+saa+viedä+mennessään.
Siskoni+Ruotsista+myös+varoitteli+moottorisängystä+ihan+samoin+sanoin+että+painava+on+ja+pitää+olla+sijoitusmahtuminen+selvitettynä.+Painavakin+kuulemma+on+ja+niin+että+jotkut+tykkää+jotkut+ei.
Näen+kyllä+sen+hyödyt+esimerkiksi+juuri+sellaisessa+asemassa+mistä+ssitä+pitäis+katsella+töllöä+kuten+minulla.+Kyllä+se+alkoviini+mahtuisi.+Eikalla+on+moottorisänky+ala+sairaalamallia+eikä+se+nyt+mikään+mahdoton+jättiläinen+ole.
Aina+kannattaa+kuitenkin+katsastella+ja+miettiä+mitä+voisi+rahalla+paremmin+tehdä.
Minä+olen+edelleenkin+sen+verran+painava+että+nuo+jouset+muutamassa+vuodessa+juuri+painopisteessä+eli+persauksen+alla+vetelöityvät.+Ei+auta+vaikka+50+kg+on+haihtunut.+Muutama+vuosi+ja+pitäisi+patja+vaihtaa+uudempaan.+No+päätän+sitten+kun+sattuu+se+päätöstuuli+kohdalle.
Tänään+olin+Kikurantissa+aikeissa+ostaa+se+älykänny+ja+27+tuuman+kaareva+monitori+mutta+sitten+oli+puhelinmyynnissä+niin+puhuvia+asiakkaita+edellä+että+meni+katsomaan+monitorihyllyä+ja+hyllytin+sen+monitorihankkeen+toistaiseksi+ei+siinä+hyllyssä+katsottuna+näyttänyt+merkittävää+eroa+olevan+nykyisen+24+tuuman+monitorini+ja+27+tuumaisen+kanssa.+Todellisen+vaikutuksen+aikaansaamiseksi+olisi+hypättävä+32+tuumaiseen+ja+sitä+joutaa+taas+ajan+kanssa+pohtimaan+kun+eihän+ne+monitorit+maailmasta+lopu.+Älykännyn+ostan+vaan+jotta+olisi+taskussa+edes+vähän+älyä.+Mihinkään+en+sitä+oikeastaan+tarvitse+vaan+vanhalla+kapulallani+on+sms+hommat+hoituneet.
Ostan+sen+kuitenkin+sillä+onhan+siinä+jotain+nykyajan+mahdollisesti+antamia+tarvikkeita+kuten+mobiili+banking+ja+tunnistus.
Sen+verran+onneksi+sain+rahaa+käytettyä,+että+ostin+uuden+ja+hiukan+litteämmän+wiless+kuulokket+Syny+tekeleitä.+Sitten+on+taas+se+tekninen+funktio,+että+saanko+sen+nappaamaan+tv+taakse+istutetusta+Belkinin+bluetooh+hampaast+äänen+vai+pitääkö+olla+älypuhelimen+bluetoot+tai+vastaava.+No+yrittänyttä+ei+laiteta.+Belkiniin+ainakin+syttyi+toimintavalo+kun+istutin+sen+töllön+takapanelin+ainoaan+usb+porttiin.
AB
26.09.2019 15:26
Kun+mainitsin+mahdollisen+uuden+"moottoripatjan"+niin+oikeastaan+pitäisi+aloittaa+siitä,+että+jonain+päivänä+kaivaa+akkuporakoneen+säilöntäpussista+ja+kun+on+poistanut+punkan+alta+matkalaukut+niin+ruuvaulee+ne+nyt+korkehkot+jalat+irti+jollin+sänky+mataloitusi+radikaalista+eikä+alle+enää+mahtuisi+mitään+muuta+kuin+hau+hau+juttuja.+Saisin+sen+kyllä+purettua+sellaisiin+osiin,että+ne+voisi+Rellulla+kiidättää+Kivikkoon+ja+antaa+himakseen+tulla+ihan+uusi+syteemi.+Se+vanha+täyspaksu+vieteripatja+on+hiinä+ja+hiinä+mahtuisiko+relluun+poistettavaksi
eli+jos+hommaa+tarttee+niin+kyl+sitä+keksi
26.09.2019 00:58
No+tänään+on+päivä+uus+ja+pakotan+itseni+liikkeelle+ja+hankin+pikkuhiljaa+sieltä+täältä+mitä+olen+ajatellut+hankkia.+Nehän+ovat+se+älykänny,+27"+kaareva+monitori,+ehkä+uudet+Blue+tooth+kuulukkeet.+Liinavaatteita+on+liikaa,+niitä+ei+nyt+voi+ostaa.+Pitänee+kehittää+impulssia+jostain.+Ai+niin+voisi+ehkä+ajatella+taas+uutta+mekaanista+kiipparia+vaikka+entisiäkin+on,+yksi+pakassa,+kaksi+käytettynä+varalla+ja+1+blutooth+pikkukiippari+paperikotelossa+matkakäyttöön+sekä+tämä+mikä+nyt+on+käytössä.
Uuden+patjan+ja+sängyn+kyllä+voisi+hankkia+mutta+siinä+olisi+tehtävä+nettitilaus+ja+toimitus+himaan.+Jos+ideat+loppuu+niin+sitäkin+voi+alkaa+takomaan..+Ehkä+veisivät+samalla+vanhat+patjani+ja+entisen+miehenpainoiselle+rakennetun+sängynrungon+pois
26.09.2019 00:21
Vähän+hävettää,+kun+Edsolvent+on+Whoon+hikoillessa+ja+rahan+perässä+köyhänä+yrittäjänä+poljin+pohjassa+kaasutellut+ja+minäkin+pyörinyt+pitkin+Edsolventin+entistä+lääniä+yrittämässä+käyttää+rahaa,+vaan+kukaan+ei+huoli+vaan+kaikki+myy+kaiken+liian+halavalla+tai+sitten+probleeman+saa+korjattu+itse+keksimällään+halavalla+ratkaisllá.+Ihan+kun+ois+joke+spede+seppä!++No+onneks+on+ÄO+testatusti+tosi+matala+eli+vain+142.+Ei+mikään+ihme+että+aikaa+menee+ennekuin+saa+probleemat+ratkottua+ja+hommat+hoijettua.++Eniten+minua+yrmii+että+joutuu+ratkomaan+jopa+hommia+joihin+ei+ole+kasvanut+kuten+tietokoneen+ongelmat,+mut+pakko+on+jos+eivät+siihen+koulutetut+ja+kasvaneet+pysty.
Nyt+pitäis+saada+kunnolla+unta+kun+sai+taas+nukahduspillereitä,+mutta+nyt+illalla+täyden+annoksen+ottaneena+eipä+juuri+tehoa.+Siksi+täällä+nyt+kukun+enkä+nukun.
Ehkä+se+pullo+Rhummia+päivässä+sittenkin+tehoo+paremmin+ja+palkkioksi+pitää+vielä+nielin+ja+ruokatorven+hyvin+desinfioituna.
am+kirjoitti+Edsolventille+että+vanhusten+pitäisi+saada+enemmän+proteiinia+ihan+eläinproteiinina+ja+olen+kyllä+samaa+mieltä.+Ei+sitä+isotella+tarvi+mutta+muutama+makkara+silloin+tällöin+on+paikallaan+jos+myös+välillä+muistaa+syödä+kirjolohen+tai+pari+viikossa,+Sienet+tietysti+erinomaisia+ravitsemuksellisesti.+Varsinkin+tatit.
Valkosipulia+kannatta+aina+heittää+sekaan+sekä+paistaa+myös+se+peuran+peppu+oliivi+tms+öljyssä.+Joillekin+muonille+pitää+valita+lämpöä+paremmin+kestavä+hyvä+öljy+kuten+rypsi+tai+rapsiöljy+tai+lukuista+niistä+öljyistä+joita+eksoottisemmat+keittiöt+käyttävät+mutta+meillä+tuskin+kaupasta+löytyy+ellei+mene+intialaisten+ja+kiinalaiten+yms+kauppoihin.+Sieltä+alkaa+monipuolista+ja+terveellistä+öljyvalikoimaa+löytymään
Kanikset+ovat+kyllä+myös+varsin+täydellinen+terveyspakkaus+mutta+eivät+nekään+korvaa+eläin+proteiini.+Sitä+eläinrasvaakin+tarvittaisiin+normaaliin+kehitykseen.+Vegaanit+ja+kasvissyöjät+jäävät+aina+ja+poikkeuksetta+vajaaksi+osaa+aivoille+välttämättömistä+rakennus-ja+toiminnallisista+aineista.
Ilmastoihmettelijät+pelkäsivät+että+kun+vesi+lämpenee+ja+makeutuu+itämeresssä+niin+se+on+hyväksi+särkikaloille+jopa+kuhallekin,+mutta+huonoksi+arvokaloille.+Silloin+pitää+vaan+muuttaa+arvostelua+ja+todeta+että+särkikalat+ja+kuha+ovat+arvokaloja+kuten+jänkäkoirakin+kapana.
26.09.2019 00:11
Edsonni!++Huomaan+että+amummu+on+tehnyt+varovaista+lähentymistä+sinun+suuntaasi.
Suosittelen,+että+otat+tarjotusta+tilaisuudesta+"mummun",+sillä+kyllähän+me+molemmat+olisimme+aina+halunneet+mummujen+osallistuvan+juurikin+ihan+tavallisista+asioista+kirjoittaen.+Tietenkin+myös+etsimättä+tekosyitä+kabbalan+nostamiseen+ja+olemattomien+vihulaisten+keksimiseen+ja+kehittämiseen,+jollei+keksi.
25.09.2019 19:37
Siinä+viimeisimmässä+robon+viemässä+raportoin+Eikan+eli+viime+kokouksesta+puuttuneen+K'n+tilanteesta.+Hän+oli+soittanut+Örjanille+olevansa+sairaalassa,+mutta+ei+tiennyt+missä+sairaalassa.+Örjan+siitä+lähetti+minulle+tiedon+tekstiviestinä.
Mie+oli+supetehokas+tänään+ja+jo+aamupäivän+puolella+kävin+apoteekissä+hakemassa+kuukauden+letkumuonat+ja+vähän+muitakin+pillereitä,+muunmuassa+uudella+reseptillä+niitä+hyvin+ihania+nukahduspillereitä+joita+olen+vähän+aikaa+käyttänyt+puoliannoksella+eli+pienestä+tabletista+puolikasta+ja+se+ei+aivan+hyvään+unilähtöön+ole+riittänyt+kun+edelleenkin+olen+melkein+100+kiloinen+mies+vaikka+ennen+pelkkä+hauis+oli+100+kiloa!+:)++Kaikki+maksoi+10+euroa+kun+olivat+reseptikamaa+ja+on+vuosikiintiö+jo+täysi+eli+loppuvuoden+muonat+ja+pillerit+kirjausmaksulla+2.5+euroa+per+resepti.
Sitten+kun+en+saanut+sitä+uutta+nopeaa+kuitunettiä+toimimaan+edes+perheen+ammattinörtin+avulla+niin+kiertelin+vähän+älyä+kohottamassa+Verkkokaupassa+Jätkäsaaressa+ja+sitten+vielä+menin+Tammiston+Poweriin+ja+siinä+vaiheessa+oli+äly+kasvanut+niin+että+ymmärsin+sivuuttaa+ongelman+mitä+ei+saatu+ratkaistua.+Siis+ohitin+viallisen+ethernet+portin+ja+yksinkertaisesti+ostin+muuntokappaleen+ethernet+kaapelin+päästä+tavalliseen+usb+porttiin+millaisten+kautta+myös+mokkula+oli+aina+toiminut.+Ja+kas+kumma+heti+sain+kytkettyä+ja+kone+alkoi+pelittämään+lähes+täysnopeudella+eli+80+mbps+100+mbps+modeemista.+Se+pieni+vähennyst+tuli+siitä+että+joutui+isoa+ethernet+virtaa+pikkuisen+sillä+usb+padolla+kaventamaan.+Mutta+se+toimi+kuin+kalaportti+eli+homma+hoitui+ja+ihan+kiitettävästi.+Nyt+on+jo+mokkula+hyllyssä+hiljaisena+ja+tämä+sekä+vanha+mutta+hyvä+tornini+pelittaa+maan+mainiosti.+Olin+periaatteessa+sen+viallisen+ethernet+portin+selvittyä+valmis+jo+ostamaan+uuden+tornin+mutta+homma+hoitui+30+euron+muuntimella.
Ajaminenkin+sujui+vallan+ongelmitta+Hesan+tieheimmissä+sumpuissakin.+No+onhan+tietysti+rangassa+vuosien+kokemus+ajamisesta+Never+Nyrkissä,+Lontoossa,+Hampurissa,+Rotterdamissa,+Antwerpenissä+ja+Dubaissa.+Jakartassa+ja+Indonesiassa+muuallakin+oli+aina+kuski.
Tässä+robon+nielemät.+Muuta+kun+keksii!
25.09.2019 19:33
103 / 129