Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Ali-Baba
profiilit
Ali-Baba
Ali-Baba
Vapaa kuvaus
Aloituksia
10
Kommenttia
2567
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Laitetaanpa+samantien+se+Ruotsin+kanavien+ja+järviliikenteen+toinen+puoli+eli+Södertäljestä+Tukholman+eteläpuolelta+Mälarenille+menevä+Södertälje+kanaali+ja+malli+minkälaisia+laivoja+silläkin+pääsee+järvialueelle+liikkumaan
Saapa+nähdä+laskeeko+robonowich+pari+liitettä+samassa+lähetyksessä
https://www.youtube.com/watch?v=p2OYwGqGybQ
https://www.youtube.com/watch?v=p2OYwGqGybQ
19.11.2019 21:22
Nyt+ihan+alkupaloiksi+siitä+Göta+kanalista+ja+maisemista+vähän+turistilaivan+kyydissä.
Näette,+että+slussit+ovat+alunperin+rakennettu+jo+ajat+sitten,+mutta+noin+Saimaan+kanavan+kokoisina+kyää+päästävät+läpi+hyvin+suunniteltuja+melko+kantaviakin+rahtialuksia+kuljettamaan+suurten+järvien,+Vänernin+ja+Vätternin+alueen+metsatuotteita,+konerakennusta+yms+valtamerisatamaan+Göteborgiin+ja+toista+kanavaa+pitkin+Tukholman+liepeille+Itämerelle.+Tuo+kanavaliikenne+siis+palvelee+suurta+teollista+ja+turistiliikunnallistakin+tarvetta+vaikka+kanavien+pituus+ja+koko+ovat+Euroopan+sisäosien+suurkanaviin+ja+Venäjän+kanaviin+verrattuna+lilliputtimaisia.
https://www.youtube.com/watch?v=NxIPl9K_jb0
Siitä+kuitenkin+varoita+lukiessani+näitä+minun+postauksiani+asioista,+että+ne+ovat+ainakin+höngän+mielestä+tuulesta+temmattuja+ja+fiktiota+sekä+jos+jotain+mahdollista+totuuden+siementä+olisikin,+tieto+varastettuna+joltain+joka+ei+ole+tarkoittanut+sitä+julkistettavaksi,+kuten+u+tubet!
19.11.2019 21:15
Tätä+hai+knava+ajatusta
Tuosya+riistän+pilkunviilaajalta+ilon+ja+korjaan+itse+kontaktin+puutteessa+pois+jääneet+kirjaimet:
Tätä+Thai+kanava+ajatusta...........
19.11.2019 21:04
Tämä+hiukan+hyppää+sivuun+avaamastani+euroopan+joki,+kanaali+ja+sisävesiverkostojen+tietouden+avaamisesta,+mutta+koko+maailman+merikuljetusliikenteen+tulevaisuutta+ajtellen+tuollainen+Thai+knavan+visio+on+merkittävä+ja+sillä+olisi+tavaravirtojen+nykyisen+pääliikenteen+kaanalta+erittäin+merkittävä+toimitusaikoja+ja+saastuttamismatkoja+lyhentävä+vaikutus+koko+kaukoidän+ja+sieltä+läänteen+suuntautuvassa+tavaravirrassa
Esitys+sisältää+hienoja+maantieteellisiä+ja+siihen+sovitettuja+tavaravirtojen+liikekuvauksia.+Saattaisi+ainakin+Puosua+kiinnostaa,+jos+on+vielä+hermo+kestänyt+tänne+kohdistettua+jatkuvaa+keskustelun+estoyritystä.++Toivottavasti+hermo+pitää.+Ei+se+loputtomiin+voi+jatkua+sillä+pahin+on+jo+80+vuotias+ja+muutaman+vuoden+päästä+ei+edes+yletä+laptoppinsa+näppäimistöön!+Siihen+asti+kyllä+notkuu+
"pistoksensa+"++(henkinen+addiktio+valehteluun+ja+ihmisten+vihaamiseen)+hakemassa!
https://www.youtube.com/watch?v=j1t6mmlYZ4o
Tätä+hai+knava+ajatusta+voi+verrata+esimerkiksi+toiseen+Panaman+kanavaan+mitä+on+suunniteltu+Nigaraguan+järvialueiden+kautta+Meksikon+lahden+pohjoisemmasta+päästä+Tyynen+valtameren+Mehicon+ja+Jenkkilä/Canadan+puoleiselle+osalle+ja+vaikka+lyhentämään+Itärannikon+ja+Kaukoidän+kuten+Japanin+ja+Kiinan+liikenteen+ajomatkoja.+Sen+Nigaraguan+hankkeen+saatan+kaivaa+omasta+kansiostanikin+esiin.+Siellä+se+on+yleistiedon+osastossa
19.11.2019 21:02
Onneksi+on+tavan+mukaan+tuonne+joukkoon+mahtunut+myös+pilkunviilaustyötä+sellaiselle+jonka+elämäntyö+onkin+ollut+juuri+pilkun+viilaus.+Jotenkin+kokee+tehneensä+hyvän+työnb+antaessaan+työtä+senkin+melko+harvinaisen+ammatin+edustajalle
19.11.2019 20:45
Ei+kannata+ihmetellä+jos+tulee+kirjoitusta.+Foorumi+nähkääs+on+kirjoitusta+varten+ja+minun+harrastukseni+on+kirjoitus+eli+tervetuloa+vaan+kilpaharrastamaan!
Aion+vielä+esittää+lisää+kaunista+ja+rauhoittavaa+vesiteiden+maisemaa+jostain+päin+Eurooppaa.+Ruotsin+suurien+järvien+avaajat+mm.+Göta+kanal+on+vielä+avattava+sekin.
Saatanpa+piipahtaa+jonkun+muista+harrastuksistani+parissa,+joihin+kuuluvat+muunmuassa+monipuolisesti+musiikki+ja+maalaustaide.+Kiven+kilkuttelutaisteesta+en+jostain+syystä+ole+kovin+kiinnostunut.+Luultavasti+sen+imaginaarisen+melun+vuoksi.+On+hiukan+samanlainen+mökä+kuin+hurrikaanihöngässä.+Hirveesti+melua+mutta+ei+tavaraa+pyörteessä.
19.11.2019 20:41
Sitä+paitsi+uskon,+että+Edson+jättää+teidät+tai+ammun+rauhaan+heti+kun+ummistatte+sen+mitä+hän+turviksi+kutsuu.+Minullakaan+ei+ole+mitään+syytä+puolustautua+höngän+valeita+ja+halventamisyrityksiä+vastaan,+jos+niitä+ei+olis.
Tämä+kai+on+liikaa+vaadittu+ymmärrettäväksi
Mutta+pointti+siellä+päin+ei+olekaan+asiallinen+kirjoittelu+vaan+sellaisten+poisajaminen+ja+hiljentäminen,+jotka+ovat+joskus+erehtyneet+teille+kertomaan+eron+oikean+ja+väärän+välillä.+Pois,+kuten........+ei+paria,+vaan+monen!+Mutta+mitäs+vanhoja+kaivelemaan.+Tapa+on+kuitenkin+syytä+muistaa.+Agentti+vaan+oli+viimeinen+uhri+ja+kuinkas+ollakaan+yhteistyössä+eräänlaisen+weepelin+kanssa!
19.11.2019 20:36
Ja+Ceelle+vielä+sen+verran,+että+ainakaan+minä+en+paljoakaan+ole+ketjullanne+vieraillut+edes+sitä+aukaisemassa+ja+ihan+viimeisen+viikon+aikana+en+edes+aukaissut,+joten+kun+minä+en+teillä+vieraile+niin+kai+loogisesti+ymmärrät,+että+vastailen+vain+tälle+ketjulle+osoitettuihin+hyökkäyksiin!+Eli+sieltä+ketjulta+on+monta+mölisijää+pitämässä+addiktiotaan+yllä+täällä+ketkulla+missä+haluttaisiin+kirjoittaa+maailman+ja+yleisistä+asioista+rauhassa+kaikenmaailman+sopan+keittäjiltä+ja+patologisilta+ihmisvihaajilta.
19.11.2019 20:27
Collateral+damage+oli+se+oikea+sana.+Korjaan+sen+vaika+eihän+hönkä+englantia+osaa+eikä+sitä+tulisi+korjaamaan!
19.11.2019 20:23
Ceelle+kuitenkin+toteaisin,+että+älä+ota+itseesi+turhan+paljon.+Sinä+nyt+satut+vaan+olemaan+se+ns.+collateral+damade,+eli+sotavahinko.+Paremmin+pärjäät+jos+pysyt+edsonin+ja+amummun+mielipide+eroista+erossa+sekä+minun+riivaajani,+höngän,+kaikista+valheista,+sillä+kaikki+on+valetta+ja+kieroilua+mitä+hän+sepittää.++Ainoastaan+matematiikki+pitää+siltä+osin+paikkansa,+että+vaikka+epäilin+hänen+olleen+tekemässä+tihutöitään+jo+paljon+aikaisemmin+niin+hän+itse+todellakin+väitti+tulleensa+kiusaamaan+vasta+vuonna+2009.+Ilmeisesti+sekin+sitten+oli+valetta+mutta+kuitenkin+edes+yhden+asian+hänen+sanomisistaan+kirjasin+mahdollisena+totuutena+kun+kukaan+ei+todellakaan+vanhoja+työkseen+muistele,+saatikka+pitäisi+niistä+kronologista+kirjaa+mikä+sittenkin+näyttää+löytyvän+sekä+edsonilta+että+höngältä.
Hönkä+ja+amummu+ovat+jo+niin+addiktoituneita+vihanpitoon,+että+he+eivät+edes+osaa+pois+täältä+tai+selviä+päivääkään+ilman+annostaan..
Me+muut,+Edsonkin,+piipahdamme+välillä+iohan+elämässä+ja+asioissa.+Yritämme+myös+päästä+irti+vainoojista+ja+stalkereista.+Toistaiseksi+huonolla+menestykselle,+mikä+pakottaa+näin+yleistasolla+kirjoittamaan+totuutta+ja+todellisuutta.
Ote+siitä+on+valitettavasti+höngältä+ja+myös+ammulta+kirvonnut.+
Ja+niin+helposti+kuin+pääsisitte+irti+tästä+kaikesta.+Ei+tarvitse+muuta+kuin+pysyä+irti.+Mutta+pystyykö+narkomaanikaan+lopettamaan+piikittämistään,+jos+kroppa+sitä+kiljuu.+?
19.11.2019 20:20
Näyttääkin+siltä+että+täällä+oikeasti+ohjataan+kommentteja+lyhytnovellien+suuntaan.+Asiakin+on+jo+täyttä+fiktio+illuusiota+ja+keinotekoisesti+kehitettyä+sanamaisemaa+ja+ajatuksia+toisten+päihin,+mitä+siellä+ei+lainkaan+ole.
Kokeilkaapa+joskus+vaikka+niin+päin,+että+aggression+ja+ihmisvihan+sekä+asioiden+väärentämisen+aloittanut+hönkä+ottaisi+sen+hiljenemisaskeleen+ensin,+kun+on+koko+paskakasan+myös+rakentanut.+Jos+hän+lakkaa+kompostia+rakentamasta+ja+milloin+kenenkin+kimppuun+käymästä,+niin+pikkuhiljaa+myöskin+hän+painuu+mielistä+mielikuva´kääpiömaahan.+Ei+kuitenkaan+hetkessä.+Niin+paljon+pahaa+hän+on++ainakin+viimeisen+10+vuoden+aikana++saanut+aikaan+ettei+se+viikossa+ja+parissa+täysin+unohdu.
Mitään+muuta+asiaahan+hänellä+ei+teidänkkän+ketjulla+olekaan,+minkä+varmaankin+olette+huomanneet+tai+mahdollisesti+siinä+itsesuggestiossa+ette.
19.11.2019 14:44
Kuten+tiedät+minä+en+arvostele+sinun+kirjoituksiasia+yksilötasolla+ellen+sitä+selkeästo+osoita+myös+sinua+koskevaksi.
Kun+en+yleisestikään+käytä+kenenkään+nimiä+kun+meidän+ei+edes+pitäisi+tietää+kuka+oikeasti+kukin+on,+ainoastaan+tuuttu+virtuaaalinen+kirjoittaja+niin+siinä+on+pakko+yleistää+sitä+joukkoa+mikä+sisällänsä+pitää+ja+suojelee+ilmiselvää+ihmisvihaajaa+ja+kommunikaatihitleriä.+Ei+tarvitse+mennä+ottamaan+joka+kommenttia+itseään+koskevana.+Se+keksiköön+omasta+käytöksestään+kuka+yleistykseen+kuulluu.+Kun+kutsun+nyt+teidän+ketjuanne+pimeiden+ketjuksi+niin+se+ilmaisu+muodostuu+sen+ketjun+noin+puolesta+tai+välillä+enemmistöstä.
Hönkä+tulee+tänne+ihan+omasta+aloitteerstaankin+kuten+on+jahdannut+minua+jo+kaikin+mahdollisin,+ja+aina+hyvin+alhaisin+keinoin+jo+hesarin+ketjuun+tulostaan+asti.
En+minä+edsonia+mitenkään+erityisesti+puolustele+vaan+olen+minäkin+usein+todennut+hänen+käyttävän+"yksillöllisiä"+ilmauksia+ja+lähestymistapoja,+mutta+sitähän+sinäkään+et+ole+huomannut,+olet+sinäkin+vain+huomannut+se+minkä+olette+tulkinneet+tukemiseksi.+Tosiasiassa+se+tukeminen+on+ollut+sen+asian+tukemista+missä+edson+on+oikeassa+vaikka+sen+yksilöllisellätavallaan+esittänyt.+Teillä+on+aina+ollut+ja+on+edelleenkin+mahdollisuus+kohdella+Edsonia+toisellakin+tavalla+eli+mahduttamalla.+Se+vaan+ei+sovi+despoottiselle+ja+panssariin+sulkeutuneelle+osastonne+porukalle.
Ainakin+minä+olen+koko+ajan+määrätietoisesti+yrittänyt+päästä+asiaan,+mutta+nyt+vaan+sattuu+olemaan+sellainen+hönkä+mille+ei+kelpaa+se+asiakaan+vaan+kaikki+on+hänelle+väärin+ja+väärennettävissä.+Ei+hän+mihinkään+poistu+sillä+että+hänen+koko+aikaansaannoksistaan+täysin+vaiettaisiin.+Jos+minä+vaikenen,+niin+yhtenä+kauniina+aamuna+huomaat+itse+olevasi+jahdin+kohteena!+Tai+joku+muu.+Höngän+olisi+syytä+mennä+kirjoittelemaan+sellaiseen+seuraan+missä+kaikki+tapahtuu+hänenlaisensa+epäonnistumisen+ja+ihmisvihan+motiivilla.+Kyllä+sellaisiakin+ketjuja++Allersista+löytyy.+Jos+ei+muuta+niin+Henrik+Ijäksen+ketju+jos+nyt+jotain+tosi+turhaa+yrittää+mieleen+palauttaa.
Minä+yritän+jatkaa+niillä+asioilla+mitkä+eivät+hönkää+kiinnosta+ja+mitkä+han+estäisi+kirjoittamasta+jos+vaan+voisi.+Tämä+euroopan+sisävesikäyttö+ja+maisemat+on+yksi.+Siinäkin+on+katsojalle+tiedon+lisäksi+sellaista+sisäistä+kauneutta+mitä+hönkä+ei+koskaan+kykene+eikä+halua+ymmärtää,+mutta+minä+ja+uskon+moni+muukin+haluua.
Niitä+ei+suinkaan+julkaista+yhtenä+jäjänä+vaan+aiheesta+riittää+jakaa+vaikka+kymmeniä+juttuja,+kaikki+yhtä+kauniita+ja+tarpeellistakin+ymmärryksen+laajenemista.++Siis+vähän+lisää+maisemaa+minkälaista+kalustoa+liikke+joissa+ja+kanvissa+vaikka+venätän+maalla.
https://www.youtube.com/watch?v=Vrz5lNknXRE
Yrittäkää+nyt+keskustella+edsonin+kanssa+ongelmistanne.+Edsonin+käskyttäminen+kun+ei+ole+minun+tehtäväni,+eikä+edes+mahdollistakaan.+Ne+joiden+kanssa+on+sukset+ristissä+voivat+sen+tehdä.
Minä+elen+siinä+mielessä+onnellisemmassa+asemassa,+ettäkirjoittaminen+on+kymmeniä+vuosia+jo+ollut+pääharrastukseni+ja+ajanvietteeni+joten+minä+kyllä+kirjoittelen+vaikka+omaksi+iloseni+eli+millään+keinolla+ette+minua+saa+poistumaan,+ellen+itse+tule+siihen+tulokseen+että+eipä+ole+kirjoitettavaa.
Mieluummin+kuluttaisin+sen+energian+oikeaan+asiaan+ja+rakentavaan+keskusteluun,+mutta+jos+ei+vaihtoehtoja+ole,+niin+käy+pakossa+tällainenkin+sanakeittäminen.+Sitäkään+ei+teidän+pimeä+pääjoukkonne+suostu+hyväksymään,+vaan+kaikkien+olisi+toimittava+heitä+hyväilevällä+tavalla+niin+peewelisti+tai+uuspeewelisti
19.11.2019 14:35
Eiköhän+jokaiselle+edes+salajärkevälle+ole+selvää,+että+en+enää+koskaan+suoraan+mitään+kirjoita+tai+kommentoi+löyhkän+yrityksiin+terrorisoida+kenen+tahansa,+mutta+erityisesti+minun+jota+hän+eli+ole+onnistunut+poisajamaan,+kommentteja+ja+olemassaoloa.
Selvitän+ensin+hieman+sanaa+Löyhkä!+Se+un+uusiosanastoa.+OPikeastaan+eräänlainen+puolöisubstantiivi+jolle+on+annettu+kymmenhien+inhon+eri+kirjoja+kuvaavien+edjektiivien+t3ehtävä+yhdessä+kätevässä+puolisubstantiivissä.
Sitä+muistuttavia+monia,+mutta+hiukan+lievemmän+inhon+uusadjektiivejä+ovat+weepeli+ja+uusweepeli.+ja+niiden+edustama+eräänlaista+helppoheikkimäisyyttä,+henkistä+pelkuruutta+ja+mielistelyä+kuvaavia.+Jossani+tasossa+jopa+niinkin+kunniakasta+sanaa+kuin+rintamakarkurismi+voidaan+tuohon+uusadjektiiviryhmään+sijoitta.
Sitten+on+teille+salajärkeville+(mahdollisesti+vain+sekin)+kerrottava+että+tällä+löyhkällää+on+aivan+omat+despoottiset+tai+hitler-stalin-linkolalaiset+ajatukset+näiden+ketjujen+toiminnasta.+Hän+vaatii,+että+jotkut+ketjut+olisivat+minun,+edsoni+tai+hänen.+Nythän+on+niin,+että+kaikki+ketjut+ovat+Suomen+eli+Allersin+ja+kaiikki+ovat+täysjulkisia+ja+vapaita+kaikille+maailman+kansalaisille.
Sitten+hän+vaatii+että+pitäisi+olla+määrättyyn+kellonaikaan+vastaamassa+jonkun+kirjoittajan+jokaiseen+lyhytheittoon.+Sekin+osoitus+totaalisesta+aivottomuudesta+ja+koko+kirjoitusfoorumin+tarkoituksen+ymmärtämättömyydestä+missä+ihmiset+kirjoittavat+tarjotulle+Allersin+foorumille+tai+sen+jako+osalle+siitä+mikä+heitä+kiinnostaa+ja+mihin+sitten+mahdollisesti+jotain+kommentoi,+jos+on+jollekin+kohdistettu+kysymys+tai+muuten+esitetystä+kommentoitavaa+ja+ei+kommentoi+jos+on+löyhkäkysymys+tai+ei+ole+mitään+asiaa+tai+ajatusta+mistä+kehittäisi+kommentin.+Esimerkiksi+löyhkän+puhtaat+keskusteluterroritiset+heitot+ovat+juuri+sellaisia+joiden+kanssa+toimitaan+kuten+oikeankin+terrorismin,+eli+ei+neuvotella.+Löyhkän+kanssa+ei+tulla+koskaan+neuvottelemaan.+Muiden+kanssa+se+on+aina+mahdollista+vaikka+olosuhteet+näyttävät+siinäkin+tällä+hetkellä+siltä+että+asialliseen+keskustelufoorumiin+on+pyritty+yksipuolisesti+minun+toimestani+ja+minuakin+vihataan+siksi+että+olen+ymmärtänyt+että+olette+toimineet+väärin+edsonin+kanssa+ja+olisitte+ihan+oma-aloitteisesti+voineet+toimia+rakentavamminkin,+mutta+olitte+omien+herkkähipiäisyyksienne+vuoksi+hyvin+alttiita+tällaisia+mahdollisuuksia+vihan+ylläpitämisestä+ja+kehittämisestä+elävälle+löyhkälle
Tämä+vain+löyhkän+selvennyksenä+ja+hyvin+kainona+toivomuksena+että+löyhkä+osaisi+löytää+tuulen+mikä+haihduttaisi+sen+pois.+Edson+saattaa+jopa+otta+opikseen+kunhan+annatte+tilaa,+mutta+löyhkä+on+patologinen+ja+toivoton+tapaus.+Mitään+kompromissitilaa+ei+sellaiselle+voi+löytyä+minkään+tieteen+parista
ps.+olin+hommissa+jo+aamu+seiskasta.+Omalla+tavallaan+mielenkiintoista.+Valitettavasti+aihetta+jollaista+en+löyhkäilmapiirissä+minä+tai+kukaan+muukaan+voi+ottaa+esille+sen+välittömän+ja+ankaran+väärinkäyttöchanssin+vuoksi.+Ny+autoa+ainakin+siirtämään+oviparkista+oikeaan+parkkiin+ellei+aja+kaupoille+saman+tien+ja+sitten+taas+kirjoittamaan+ei+suinkaan+despootin+määräämänä+aikana+ja+kohteille+vaan+mikä+kiinnostaa+ja+millä+hetkelläkiinnostaa.+Despootti+ei+3edes+tiedä+että+sillä+ei+ole+lukupakko+kaikeen+asiaan+mitä+kirjoita+ja+mistä+mikään+ei+häntä+kiinnosta.
19.11.2019 13:23
Meillä,+Puosoieli+kanmsimiehistön+pomo+varmman+ymmärtäisi,+että+Pijänne+suurine+teollisuslaitoksineen+ilisi+hyvin+kevyesti+yhdistettävissä+Saimaaseen+Luumäen+jävien+ja+<Heinolan+salmien+kautta+Kuusankoskelle+ja+sieltä+siis+lyhytkanavin+jä+järvivälein+saimaalla+sillä.+4.2+metrin+väylällä+ja+kuusankoskelta+tai+kuusankosken+länsipulen+järviltä+vedetty+helppa+peltoja+halkovaa+kanavaa+pitkin+pyhtäälle+ja+sieltä+Suomenlahteen.+Eräänä+vaihtoehtona+jopa+Loviisan+Valkomin+satamaan+missä+on+valmiina+suuren+bulkkitavaran+siiloja+ja+laitureita
Päijänne+taas+voitaisiin+yhtä+helposti+kanavoida+Valkeakoskelle+ja+Tamperelle+ja+pudottaa+Tamprereely+sukukanavalla+Nokian+puoleiseen+jokiväyllän+aina+Porin+ulostulolla..+Suurta+Tampreen+ja+etelähämeen+likem´nnettä+saataisiin+Pohjanlahteen+ihan+merikelpoisillas+luokka+5000+dwt+monitoimialuksilla.+Hintsasen+lafkallahan+oli+jo+laivavamallitkin+matalakulkuisina+valmiiksi+suunniteltuna+teollisuus+ja+energia+käyttöön.+minulla+on+niistä+dataakin+kansioissani,+mutta+nyt+en+jaksa+etsiä.+Vaatisi+joninlaisen+nörtin+työn+kuutta+datavarastoni+hakusanalla+toimiviksi
19.11.2019 00:25
Oletpahan+hyvin+lukenut+Mark+Twainit+ja+jokinavigoinnin+salat.+Kanavat+ovat+iseasiassa+suhteellisen+helppoja+riippuen+kanavanm+leveydestä.+Yöeensä+valtameriä+yhdistävilläkanaaleilla+on+luotsipakko,+ellei+kippari+ole+tenttinyt+sille+pätkälle+tai+muuten+luosauspakon+akaiselle+rannikkoreitille+luotsikirjaa..
Pääjoissa+ja+kanavissa+tilaa+on+välillä+vähän+ja+suurissa+joissa+mutapankit+ja+särkät+vaihtavat+asemiaan+varsin+nopeassa+rytmissä.
Laivojen+nykymanoveerauskyvystä+en+enää+ole+100%+selvillä,+muuta+ilman+keulapotkureita+tai+perän+atzipoth+potkureita+ohjaus+voi+olla+vaativaa+paikoittain.kun+<lukset+ovat+sekä+pitkiä,+että+leveitä+syväyksen+helpottamiseksi.
Saimaallakin+maksimi+väyläsyväys+on+4.2+metriä+mill+operoi+jo+tuollaista+5000+dwt+koneproomua.+Isoilla+joki-kanavayhdistelmillä+menee+läpi+paikoittain+isompoiakin,+kuten+vaikkaoa+Volga.Kaspia+kanaalista+suuria+öljynjalostuslauttoja+ja+aluksia.+Europan+ja+venäjän+joissa+kaikissa+useamman+tuhannen+tonni+aluksia.+Kaikilla+pystyy+siis+pienellä+3000+dwtonnin+aluksellakin+rahtaamaan++noin+75+täyssuuren+normaalirekan+lastin+vain++muutaman+rekan+konevoimalla+ja+polttoaineen+kulutuksella.
Tässä+neukku+vesistä+lisää+kuvaa+vai+joko+ehti+kuva+mennä+toiselle+suurliikekanavalle+eli+Frankfurt+Regensburg+mikä+yhdistää+Rheinin+Tonavaan+eli+mahdollisyaa+matkan+Pohjanmereltä+Mustalle+merelle+rahtikokoisilla+aluksilla.
https://en.wikivoyage.org/wiki/Main-Danube_Canal
18.11.2019 23:30
Ja+nyt+luettuani+lähetetyn+näen,+että+sinne+on+pari+"tikkaa"+taas+livahtanut+vaikka+jonkin+verran+yritin+nähdä+ettei+ohilyöntejä+tai+kirjaimen+kontaktihäiriöitä+olisi+lähtenyt.
Toisaalta+onhan+pilkunsiirtäjän+työllisyyttä+aina+ajateltava+sitäkin+ja+sitä+miten+vähästä+hän+kuvittelee+vahinkoa+ihmisille+tuottavansa.
18.11.2019 22:16
Harmi+että+sinä+jo+olisi+lähes+saanut+aikaan+sellaisen+lyhytnovellin.
Niihin+tuleekin+haastetta+jos+sellaisen+meinaa+5000+merkkiin+saada+mahtumaan.
Ehkä+niille+jos+niitä+aletaan+kirjoittamaan+pitää+varata+oikeus+lähettää+ne+useammassa+5000+merkin+osassa.+Itseasiassa+kunnon+lyhytnovelli+vaatisi+luoikaa+50-100000+merkkiä.+Sen+pidemmät+alkavat+siten+jo+olla+muuta+kuin+lyhytnovelleja+mikä+on+muuten+vain+itseni+käyttämä+nimitys+lyhyelle+kirjoitukselle+eli+short+storylle
18.11.2019 22:01
Ja+kaipa+tiedätte+senkin+että+useimmiten+käytän+foorumia+rekisteröityneenä+ja+jos+en+ole+sitä+tehnyt+ennenkuin+olen+valmiiksi+jonkun+jutun+kirjoittanut+niin+allekirjoitukseni+on+ollu+AB+eikä+ali-baba.++Minullekin+on+joskus+käynyt+niin+että+allekirjoitus+on+yksinkertaisesti+unohtunut+mutta+silloin+teksti+on+kyllä+ollut+täysin+tunnistettavaa.
Ja+vielä+kerran+kysyn+retorisesti,+että+jos+joku+käy+ketjullanne+vierailemassa+missä+tahansa+tarkoituksessa,+niin+miksi+ette+hoida+sitä+siellä+ketjulla+vaan+tulette+tänne+levittämään+paskaa+kaikkien+valmiiksi+vihaamienne+niskaan.+Voitte+halutessanne+pysäyttää+sen+sinne.+Ja+pitäkää+alkajaisiksi+ainakin+se+löyhkä+siellä+niin+se+on+jo+hyvä+ongelmien+ratkaisun+alku.
Ongelma+ei+sillä+ratkea+että+tulette+tänne+raivoamaan+minullekin+jos+edsonin+olette+saaneet+ärsytettyä+irrationaaliin+kirjoitteluun+mitä+en+halua+selvittää,+kun+en+siihen+enkä+liioin+laisinkaan+löyhkän+esittämään+netin+kaiveluun.+Kuinka+monta+kertaa+sekin+on+toistettava+että+minulla+ei+ole+mitään+netin+kirjanpitoa+ja+kansiojutut+tilttaan+keskimäärin+kerran+kuukaudessa+ellen+ole+niitä+siihen+mennessä+halunnut+lähettää.
Jos+joku+on+nostanut+esiin+vanhoja+ketjua+mihin+ilmeisesti+edson+on+kyllä+ryhtynyt+niin+se+on+silloin+sen+tilanteen+kommentoinnin+aihe.+Kaikki+loput+ovat+vain+hyvässä+muistissa+omista+ja+muiden+kirjoituksista+jos+kirjoitus+on+jostain+syystä+joskus+tullut+luokiteltua+mustamisen+väärtiksi+syystä+tai+toisesta.
Myöskään+vastoin+löyhkän+syytöksiä+en+ole+ketään+etsinyt+facebookista+tai+mistään+muualtakaan+paisi+sen+yhden+kerran+kun+kysyin+edsonilta+neuvoa+miten+ihmeessä+päästä+löyhkästä+eroon.+No+hänellä+ei+siihen+vastausta+ollut+eikä+kenelläkään+muullakaan.+Sitä+kannettelee+katkeruus+muiden+onnistuneempia+elämiä+kohtaan+ja+kas+kummaa+sen+saavat+kokea+eiväöt+suinkaan+pelkästään+miehet+vaan+kuten+tiedämme+poisajetuista+myös+ihan+syyttömät+naiset+jotka+vain+rohkenivat+olla+jostain+asiasta+psykon+kanssa+erimieltä.
Yritän+kyllä+jatkossa+valvoa+että+kirjoitukseni+lähtevät+vain+rekisteröityneenä+Ali-Babana+jolloin+kaikki+muut+ellei+kielestä+tunnista+unohtuneen+rekisteröinnin+tai+allekirjoituksen+vuoksi+autenttiseksi+Ali-Babaksi.+Myöskin+sen+pitäisi+ola+jo+kuuyrosokjeillekin+selvää,+että+mihinkään+en+poistu+yhdenkään+teistä+komennoista+vaan+jatkan+kirjoittamista+niistä+asioista+jotka+joko+itseäni+tai+älyllisä+olentoja+kiinnostavat.+Ja+metsään+tulen+ikuisesti+vastaamaan+metsän+pyytämällä+tavalla.
18.11.2019 21:58
Kun+pimeä+ketju+ja+sen+moottori+kerran+kauniisti+pyytää,+niin+irroitanpa+sitten+pari+kansiokommenttia,+jotka+yleensä+olisivat+kansioon+jääneet.+Otan+ne+sieltä+nyt+kertaluontoisesti+vain+pyydettynä+ja+korostan+edelleenkin+että+vaikka+mitä+paskaa+koko+mylly+jauhaisi+niin+sitä+faktaa+ette+voi+miksikään+muuttaa,+että+teille+on+kyllä+yritetty+tarjota+asiallista+keskustelua+ja+esimerkiksi+löyhkän+tapauksessa+hän+antaa+ymmärtää+että+minä+olisin+hyökkääjhä.+Näinhän+ei+suinkaan+asia+ole+vaan+hän+on+hyökännyt+kaikella+mahdollisella+tavalla+kaiken+sen+kimppuun,+mukaanlukien+muinaiset+blogini+ja+todella+josku+hölmöyttäni+aidosti+kertominen+jostain+tunne+elämän+vaiheista,+joilla+onneksi+ei+enää+pysty+vahingoittamaan,+mutta+aikoinaan+vahingoitti.
Minä+olen+ainoastaan+puolustanut+itseäni+ja+lopulta+kaikkia+muitakin+hänen+pohjatonta+ihmisvihaansa+vastaan.+Ei+muuten+ole+mikään+nautinto+ollut+sekään+kun+asiaakin+riittäisi+ihan+siitä+riippumatta+ymmärtääkö+edson+niitä+tai+ei.+Kenenkään+tajuntaan+ei+edes+monen+toistamisen+jälkeenkään+mene+että+täällä+kirjoitellaan+ihan+kirjoittamisen+ilon+ja+harrastuksen+vuoksi+eikä+kertään+vihatakseen.+Jos+joku+niin+tekee+niin+omahan+on+asiansa+tai+vastaa+niinkuin+sille+on+huudettu.++siis+pari+kansiokommenttia+ketjuna+tässä.+Tulkaa+taas+hurskaammiksi+tai+luultavammin+hullummiksi:
"Minä+olen+aamuvuoroni+viettänyt+selvittelemällä+sitä+Euroopan+ja+Venäjän+sisävesilaivausverkostoa.++Siinä+onkin+niin+paljon+meillä+vähemmän+tiedostettua+faktaa,+että+pistää+oikein+miettimään+miten+sitä+aihetta+näinkin+vähän+miehitetyllä+foorumilla+avaisi.+Siinä+voisi+kiinnostus+lopahtaa+heti+alkuun.+Siitä+on+nyt+kuitenkin+hyvä+arsenaali+olemassa+jos+sen+saa+jotenkin+jaksotettua+ketään+mahdollisesti+kiinnostavaan+muotoon.
Lisäksi+nyt+oli+myös+koneeni+tyhjennysvuoro,+eli+tilttasin+jonkun+30+A4+sivua+kansiokirjoituksia+eri+aiheista.+Myös+muualle+kirjoitetuista+aiheista.+Sen+verran+suurin+piirtein+nykyisin+kuukaudessa+harrastuskirjoittelen.+kansioon.+Jotkut+niistä+kuitenkin+jo+menneet+jollekin+foorumille.++Matkustivat+nyt+sinne+recycle+biniin+missä+vielä+odottavat+sen+omaa+automaattista++poistoa+josku+tai+itse+suoritettavaa+binin+tyhjennystä,+minkä+tavanmukaisesti+olen+tehnytkin+pienen++bin+jäähtymisen+jälkeen.
Sinä+Edson+ihan+itse+päätät+miten+haluat+tuonne+pimeiden+ketjulle+osallistua,+mutta+varmuuden+vuoksi+kuitenkin+huomautan,+että+ne+tarvitsevat+vihaamisen+kohteen+kompensoidakseen+kaikkea+missä+eivät+ole+tai+sukunsa+eivät+ole+onnistuneet+ja+jos+haluat+sellainen+olla+niin+sitten+käyt+siellä+ja+vastaat+heidän+"haasteisiinsa"
Voihan+siinäkin+jotain+lustia+olla,+mutta+minä+pysyisin+kaukana+ja+olenkin+sen+kaiketi+pimeälle+joukolle+selväksi+tehnyt.
Aina+kannattaa+yrittää+jotain+konstruktiivisempaa+ja+rakentavampaa,+vaikka+kyllähän+sekin+tiedetään,+että+ihmisluonne+helpommin+hakeutuu+konfliktiin+ja+triviaaliin.+Pelkkiä+uskomuksia+ja+luuloja+kun+on+helppo+tyhmempienkin+käsitellä,+kun+ei+sitten+tarvitse+olla+vastuussa+mistään.
Kyllä+teidän+pitää+saada+myös+omat+irtipäästetyt+kuriin.+Liikaa+olette+sitä+suojelleet+ja+kasvattaneet+kuin+sitä+kuuluisaa+kyytä+povella.+Niin+kauan+kuin+te+kasvatatta+sitä+paskakasaa,+mikä+on+jo+reippaat+10+vuotta+saanut+riehua+ja+aiheuttaa+kirjoittajakatoa+ja+suurta+harmia,+keskustelun+laadusta+puhumattakaan+,+niin+ei+lähde+minultakaan+edes+kohteliasta+pyyntöä+muokata+kielenkäyttöään.+Eikä+se+muuten+silloinkaan+käskystä+toimi+vaan+se+toimii+juuri+sillä+metsän+vastausperiaatteella.
Siksi+pidän+teidän+ketjua+vastuullisen+yhteistoimin+kaiken+keskustelun+tason+laskemisesta.
Teillä+olisi+siellä+ollut+aina+mahdollisuus+hyväksyä+normaaliin+tapaan+eri+näkökohtia+elämään+ja+elämän+asenteisiin,+mutta+on+valittu+tikka+panssariin+sulkeutuminen,+totaalinen+peräänantamattomuus+ja+syyttömien+syyttely.+Edsoninkin+olisivat+viisaammat+ja+joustavammat+kyenneet+eri+tavalla+kohtaamaan+ja+mitään+suurta+konfliktia+ei+olisi+syntynyt.+Sensijaan+patologisesti+ilkeää,+kuten+löyhkä+ei+voi+kohdata+sen+psykopatian+vuoksi+millaan+muulla+tavalla+kuin+kertomalla+vastaavanlaisin+adjektiivein+mitä+sellaisesta+asenteesta+ja+toiminnasta+ajattelee.+Te+olette+kategorisesti+kieltäytyneet+täyden+selviön+näkemästä.+Päinvastoin+osa+teistä+on+kovasti+oman+panssaroitumisensa+vuoksi+laskenut+häntä+irti+kuin+munaton+mies+pitbulliaan!"
18.11.2019 21:36
Sitten+yritämme+taas+jatkaa+asiaa+ja+joidenkin+aitoa+mielenkiintoa+vaikka+lauma+paskakoiria+kimpussa+onkin.
Tässä+yksi+osa+Euroopan+sisävesijärjestelmiä.+Itse+asiassa+sen+vanhimpia+ja+suurimpia+systeemejä,+Venäjän+joet+ja+kanavat.+Tässä+vain+yksi+pätkä:
https://www.youtube.com/watch?v=Cd-7riM3xzI
18.11.2019 21:22
78 / 129