Vapaa kuvaus

Aloituksia

10

Kommenttia

2567

1. Kuten+tiedät+minä+en+arvostele+sinun+kirjoituksiasia+yksilötasolla+ellen+sitä+selkeästo+osoita+myös+sinua+koskevaksi.Kun+en+yleisestikään+käytä+kenenkään+nimiä+kun+meidän+ei+edes+pitäisi+tietää+kuka+oikeasti+kukin+on,+ainoastaan+tuuttu+virtuaaalinen+kirjoittaja+niin+siinä+on+pakko+yleistää+sitä+joukkoa+mikä+sisällänsä+pitää+ja+suojelee+ilmiselvää+ihmisvihaajaa+ja+kommunikaatihitleriä.+Ei+tarvitse+mennä+ottamaan+joka+kommenttia+itseään+koskevana.+Se+keksiköön+omasta+käytöksestään+kuka+yleistykseen+kuulluu.+Kun+kutsun+nyt+teidän+ketjuanne+pimeiden+ketjuksi+niin+se+ilmaisu+muodostuu+sen+ketjun+noin+puolesta+tai+välillä+enemmistöstä.Hönkä+tulee+tänne+ihan+omasta+aloitteerstaankin+kuten+on+jahdannut+minua+jo+kaikin+mahdollisin,+ja+aina+hyvin+alhaisin+keinoin+jo+hesarin+ketjuun+tulostaan+asti.En+minä+edsonia+mitenkään+erityisesti+puolustele+vaan+olen+minäkin+usein+todennut+hänen+käyttävän+"yksillöllisiä"+ilmauksia+ja+lähestymistapoja,+mutta+sitähän+sinäkään+et+ole+huomannut,+olet+sinäkin+vain+huomannut+se+minkä+olette+tulkinneet+tukemiseksi.+Tosiasiassa+se+tukeminen+on+ollut+sen+asian+tukemista+missä+edson+on+oikeassa+vaikka+sen+yksilöllisellätavallaan+esittänyt.+Teillä+on+aina+ollut+ja+on+edelleenkin+mahdollisuus+kohdella+Edsonia+toisellakin+tavalla+eli+mahduttamalla.+Se+vaan+ei+sovi+despoottiselle+ja+panssariin+sulkeutuneelle+osastonne+porukalle.Ainakin+minä+olen+koko+ajan+määrätietoisesti+yrittänyt+päästä+asiaan,+mutta+nyt+vaan+sattuu+olemaan+sellainen+hönkä+mille+ei+kelpaa+se+asiakaan+vaan+kaikki+on+hänelle+väärin+ja+väärennettävissä.+Ei+hän+mihinkään+poistu+sillä+että+hänen+koko+aikaansaannoksistaan+täysin+vaiettaisiin.+Jos+minä+vaikenen,+niin+yhtenä+kauniina+aamuna+huomaat+itse+olevasi+jahdin+kohteena!+Tai+joku+muu.+Höngän+olisi+syytä+mennä+kirjoittelemaan+sellaiseen+seuraan+missä+kaikki+tapahtuu+hänenlaisensa+epäonnistumisen+ja+ihmisvihan+motiivilla.+Kyllä+sellaisiakin+ketjuja++Allersista+löytyy.+Jos+ei+muuta+niin+Henrik+Ijäksen+ketju+jos+nyt+jotain+tosi+turhaa+yrittää+mieleen+palauttaa.Minä+yritän+jatkaa+niillä+asioilla+mitkä+eivät+hönkää+kiinnosta+ja+mitkä+han+estäisi+kirjoittamasta+jos+vaan+voisi.+Tämä+euroopan+sisävesikäyttö+ja+maisemat+on+yksi.+Siinäkin+on+katsojalle+tiedon+lisäksi+sellaista+sisäistä+kauneutta+mitä+hönkä+ei+koskaan+kykene+eikä+halua+ymmärtää,+mutta+minä+ja+uskon+moni+muukin+haluua.Niitä+ei+suinkaan+julkaista+yhtenä+jäjänä+vaan+aiheesta+riittää+jakaa+vaikka+kymmeniä+juttuja,+kaikki+yhtä+kauniita+ja+tarpeellistakin+ymmärryksen+laajenemista.++Siis+vähän+lisää+maisemaa+minkälaista+kalustoa+liikke+joissa+ja+kanvissa+vaikka+venätän+maalla.https://www.youtube.com/watch?v=Vrz5lNknXREYrittäkää+nyt+keskustella+edsonin+kanssa+ongelmistanne.+Edsonin+käskyttäminen+kun+ei+ole+minun+tehtäväni,+eikä+edes+mahdollistakaan.+Ne+joiden+kanssa+on+sukset+ristissä+voivat+sen+tehdä.Minä+elen+siinä+mielessä+onnellisemmassa+asemassa,+ettäkirjoittaminen+on+kymmeniä+vuosia+jo+ollut+pääharrastukseni+ja+ajanvietteeni+joten+minä+kyllä+kirjoittelen+vaikka+omaksi+iloseni+eli+millään+keinolla+ette+minua+saa+poistumaan,+ellen+itse+tule+siihen+tulokseen+että+eipä+ole+kirjoitettavaa.Mieluummin+kuluttaisin+sen+energian+oikeaan+asiaan+ja+rakentavaan+keskusteluun,+mutta+jos+ei+vaihtoehtoja+ole,+niin+käy+pakossa+tällainenkin+sanakeittäminen.+Sitäkään+ei+teidän+pimeä+pääjoukkonne+suostu+hyväksymään,+vaan+kaikkien+olisi+toimittava+heitä+hyväilevällä+tavalla+niin+peewelisti+tai+uuspeewelisti
  2. Eiköhän+jokaiselle+edes+salajärkevälle+ole+selvää,+että+en+enää+koskaan+suoraan+mitään+kirjoita+tai+kommentoi+löyhkän+yrityksiin+terrorisoida+kenen+tahansa,+mutta+erityisesti+minun+jota+hän+eli+ole+onnistunut+poisajamaan,+kommentteja+ja+olemassaoloa.Selvitän+ensin+hieman+sanaa+Löyhkä!+Se+un+uusiosanastoa.+OPikeastaan+eräänlainen+puolöisubstantiivi+jolle+on+annettu+kymmenhien+inhon+eri+kirjoja+kuvaavien+edjektiivien+t3ehtävä+yhdessä+kätevässä+puolisubstantiivissä.Sitä+muistuttavia+monia,+mutta+hiukan+lievemmän+inhon+uusadjektiivejä+ovat+weepeli+ja+uusweepeli.+ja+niiden+edustama+eräänlaista+helppoheikkimäisyyttä,+henkistä+pelkuruutta+ja+mielistelyä+kuvaavia.+Jossani+tasossa+jopa+niinkin+kunniakasta+sanaa+kuin+rintamakarkurismi+voidaan+tuohon+uusadjektiiviryhmään+sijoitta.Sitten+on+teille+salajärkeville+(mahdollisesti+vain+sekin)+kerrottava+että+tällä+löyhkällää+on+aivan+omat+despoottiset+tai+hitler-stalin-linkolalaiset+ajatukset+näiden+ketjujen+toiminnasta.+Hän+vaatii,+että+jotkut+ketjut+olisivat+minun,+edsoni+tai+hänen.+Nythän+on+niin,+että+kaikki+ketjut+ovat+Suomen+eli+Allersin+ja+kaiikki+ovat+täysjulkisia+ja+vapaita+kaikille+maailman+kansalaisille.Sitten+hän+vaatii+että+pitäisi+olla+määrättyyn+kellonaikaan+vastaamassa+jonkun+kirjoittajan+jokaiseen+lyhytheittoon.+Sekin+osoitus+totaalisesta+aivottomuudesta+ja+koko+kirjoitusfoorumin+tarkoituksen+ymmärtämättömyydestä+missä+ihmiset+kirjoittavat+tarjotulle+Allersin+foorumille+tai+sen+jako+osalle+siitä+mikä+heitä+kiinnostaa+ja+mihin+sitten+mahdollisesti+jotain+kommentoi,+jos+on+jollekin+kohdistettu+kysymys+tai+muuten+esitetystä+kommentoitavaa+ja+ei+kommentoi+jos+on+löyhkäkysymys+tai+ei+ole+mitään+asiaa+tai+ajatusta+mistä+kehittäisi+kommentin.+Esimerkiksi+löyhkän+puhtaat+keskusteluterroritiset+heitot+ovat+juuri+sellaisia+joiden+kanssa+toimitaan+kuten+oikeankin+terrorismin,+eli+ei+neuvotella.+Löyhkän+kanssa+ei+tulla+koskaan+neuvottelemaan.+Muiden+kanssa+se+on+aina+mahdollista+vaikka+olosuhteet+näyttävät+siinäkin+tällä+hetkellä+siltä+että+asialliseen+keskustelufoorumiin+on+pyritty+yksipuolisesti+minun+toimestani+ja+minuakin+vihataan+siksi+että+olen+ymmärtänyt+että+olette+toimineet+väärin+edsonin+kanssa+ja+olisitte+ihan+oma-aloitteisesti+voineet+toimia+rakentavamminkin,+mutta+olitte+omien+herkkähipiäisyyksienne+vuoksi+hyvin+alttiita+tällaisia+mahdollisuuksia+vihan+ylläpitämisestä+ja+kehittämisestä+elävälle+löyhkälleTämä+vain+löyhkän+selvennyksenä+ja+hyvin+kainona+toivomuksena+että+löyhkä+osaisi+löytää+tuulen+mikä+haihduttaisi+sen+pois.+Edson+saattaa+jopa+otta+opikseen+kunhan+annatte+tilaa,+mutta+löyhkä+on+patologinen+ja+toivoton+tapaus.+Mitään+kompromissitilaa+ei+sellaiselle+voi+löytyä+minkään+tieteen+paristaps.+olin+hommissa+jo+aamu+seiskasta.+Omalla+tavallaan+mielenkiintoista.+Valitettavasti+aihetta+jollaista+en+löyhkäilmapiirissä+minä+tai+kukaan+muukaan+voi+ottaa+esille+sen+välittömän+ja+ankaran+väärinkäyttöchanssin+vuoksi.+Ny+autoa+ainakin+siirtämään+oviparkista+oikeaan+parkkiin+ellei+aja+kaupoille+saman+tien+ja+sitten+taas+kirjoittamaan+ei+suinkaan+despootin+määräämänä+aikana+ja+kohteille+vaan+mikä+kiinnostaa+ja+millä+hetkelläkiinnostaa.+Despootti+ei+3edes+tiedä+että+sillä+ei+ole+lukupakko+kaikeen+asiaan+mitä+kirjoita+ja+mistä+mikään+ei+häntä+kiinnosta.
  3. Ja+kaipa+tiedätte+senkin+että+useimmiten+käytän+foorumia+rekisteröityneenä+ja+jos+en+ole+sitä+tehnyt+ennenkuin+olen+valmiiksi+jonkun+jutun+kirjoittanut+niin+allekirjoitukseni+on+ollu+AB+eikä+ali-baba.++Minullekin+on+joskus+käynyt+niin+että+allekirjoitus+on+yksinkertaisesti+unohtunut+mutta+silloin+teksti+on+kyllä+ollut+täysin+tunnistettavaa.Ja+vielä+kerran+kysyn+retorisesti,+että+jos+joku+käy+ketjullanne+vierailemassa+missä+tahansa+tarkoituksessa,+niin+miksi+ette+hoida+sitä+siellä+ketjulla+vaan+tulette+tänne+levittämään+paskaa+kaikkien+valmiiksi+vihaamienne+niskaan.+Voitte+halutessanne+pysäyttää+sen+sinne.+Ja+pitäkää+alkajaisiksi+ainakin+se+löyhkä+siellä+niin+se+on+jo+hyvä+ongelmien+ratkaisun+alku.Ongelma+ei+sillä+ratkea+että+tulette+tänne+raivoamaan+minullekin+jos+edsonin+olette+saaneet+ärsytettyä+irrationaaliin+kirjoitteluun+mitä+en+halua+selvittää,+kun+en+siihen+enkä+liioin+laisinkaan+löyhkän+esittämään+netin+kaiveluun.+Kuinka+monta+kertaa+sekin+on+toistettava+että+minulla+ei+ole+mitään+netin+kirjanpitoa+ja+kansiojutut+tilttaan+keskimäärin+kerran+kuukaudessa+ellen+ole+niitä+siihen+mennessä+halunnut+lähettää.Jos+joku+on+nostanut+esiin+vanhoja+ketjua+mihin+ilmeisesti+edson+on+kyllä+ryhtynyt+niin+se+on+silloin+sen+tilanteen+kommentoinnin+aihe.+Kaikki+loput+ovat+vain+hyvässä+muistissa+omista+ja+muiden+kirjoituksista+jos+kirjoitus+on+jostain+syystä+joskus+tullut+luokiteltua+mustamisen+väärtiksi+syystä+tai+toisesta.Myöskään+vastoin+löyhkän+syytöksiä+en+ole+ketään+etsinyt+facebookista+tai+mistään+muualtakaan+paisi+sen+yhden+kerran+kun+kysyin+edsonilta+neuvoa+miten+ihmeessä+päästä+löyhkästä+eroon.+No+hänellä+ei+siihen+vastausta+ollut+eikä+kenelläkään+muullakaan.+Sitä+kannettelee+katkeruus+muiden+onnistuneempia+elämiä+kohtaan+ja+kas+kummaa+sen+saavat+kokea+eiväöt+suinkaan+pelkästään+miehet+vaan+kuten+tiedämme+poisajetuista+myös+ihan+syyttömät+naiset+jotka+vain+rohkenivat+olla+jostain+asiasta+psykon+kanssa+erimieltä.Yritän+kyllä+jatkossa+valvoa+että+kirjoitukseni+lähtevät+vain+rekisteröityneenä+Ali-Babana+jolloin+kaikki+muut+ellei+kielestä+tunnista+unohtuneen+rekisteröinnin+tai+allekirjoituksen+vuoksi+autenttiseksi+Ali-Babaksi.+Myöskin+sen+pitäisi+ola+jo+kuuyrosokjeillekin+selvää,+että+mihinkään+en+poistu+yhdenkään+teistä+komennoista+vaan+jatkan+kirjoittamista+niistä+asioista+jotka+joko+itseäni+tai+älyllisä+olentoja+kiinnostavat.+Ja+metsään+tulen+ikuisesti+vastaamaan+metsän+pyytämällä+tavalla.
  4. Kun+pimeä+ketju+ja+sen+moottori+kerran+kauniisti+pyytää,+niin+irroitanpa+sitten+pari+kansiokommenttia,+jotka+yleensä+olisivat+kansioon+jääneet.+Otan+ne+sieltä+nyt+kertaluontoisesti+vain+pyydettynä+ja+korostan+edelleenkin+että+vaikka+mitä+paskaa+koko+mylly+jauhaisi+niin+sitä+faktaa+ette+voi+miksikään+muuttaa,+että+teille+on+kyllä+yritetty+tarjota+asiallista+keskustelua+ja+esimerkiksi+löyhkän+tapauksessa+hän+antaa+ymmärtää+että+minä+olisin+hyökkääjhä.+Näinhän+ei+suinkaan+asia+ole+vaan+hän+on+hyökännyt+kaikella+mahdollisella+tavalla+kaiken+sen+kimppuun,+mukaanlukien+muinaiset+blogini+ja+todella+josku+hölmöyttäni+aidosti+kertominen+jostain+tunne+elämän+vaiheista,+joilla+onneksi+ei+enää+pysty+vahingoittamaan,+mutta+aikoinaan+vahingoitti.Minä+olen+ainoastaan+puolustanut+itseäni+ja+lopulta+kaikkia+muitakin+hänen+pohjatonta+ihmisvihaansa+vastaan.+Ei+muuten+ole+mikään+nautinto+ollut+sekään+kun+asiaakin+riittäisi+ihan+siitä+riippumatta+ymmärtääkö+edson+niitä+tai+ei.+Kenenkään+tajuntaan+ei+edes+monen+toistamisen+jälkeenkään+mene+että+täällä+kirjoitellaan+ihan+kirjoittamisen+ilon+ja+harrastuksen+vuoksi+eikä+kertään+vihatakseen.+Jos+joku+niin+tekee+niin+omahan+on+asiansa+tai+vastaa+niinkuin+sille+on+huudettu.++siis+pari+kansiokommenttia+ketjuna+tässä.+Tulkaa+taas+hurskaammiksi+tai+luultavammin+hullummiksi:"Minä+olen+aamuvuoroni+viettänyt+selvittelemällä+sitä+Euroopan+ja+Venäjän+sisävesilaivausverkostoa.++Siinä+onkin+niin+paljon+meillä+vähemmän+tiedostettua+faktaa,+että+pistää+oikein+miettimään+miten+sitä+aihetta+näinkin+vähän+miehitetyllä+foorumilla+avaisi.+Siinä+voisi+kiinnostus+lopahtaa+heti+alkuun.+Siitä+on+nyt+kuitenkin+hyvä+arsenaali+olemassa+jos+sen+saa+jotenkin+jaksotettua+ketään+mahdollisesti+kiinnostavaan+muotoon.Lisäksi+nyt+oli+myös+koneeni+tyhjennysvuoro,+eli+tilttasin+jonkun+30+A4+sivua+kansiokirjoituksia+eri+aiheista.+Myös+muualle+kirjoitetuista+aiheista.+Sen+verran+suurin+piirtein+nykyisin+kuukaudessa+harrastuskirjoittelen.+kansioon.+Jotkut+niistä+kuitenkin+jo+menneet+jollekin+foorumille.++Matkustivat+nyt+sinne+recycle+biniin+missä+vielä+odottavat+sen+omaa+automaattista++poistoa+josku+tai+itse+suoritettavaa+binin+tyhjennystä,+minkä+tavanmukaisesti+olen+tehnytkin+pienen++bin+jäähtymisen+jälkeen.Sinä+Edson+ihan+itse+päätät+miten+haluat+tuonne+pimeiden+ketjulle+osallistua,+mutta+varmuuden+vuoksi+kuitenkin+huomautan,+että+ne+tarvitsevat+vihaamisen+kohteen+kompensoidakseen+kaikkea+missä+eivät+ole+tai+sukunsa+eivät+ole+onnistuneet+ja+jos+haluat+sellainen+olla+niin+sitten+käyt+siellä+ja+vastaat+heidän+"haasteisiinsa"Voihan+siinäkin+jotain+lustia+olla,+mutta+minä+pysyisin+kaukana+ja+olenkin+sen+kaiketi+pimeälle+joukolle+selväksi+tehnyt.Aina+kannattaa+yrittää+jotain+konstruktiivisempaa+ja+rakentavampaa,+vaikka+kyllähän+sekin+tiedetään,+että+ihmisluonne+helpommin+hakeutuu+konfliktiin+ja+triviaaliin.+Pelkkiä+uskomuksia+ja+luuloja+kun+on+helppo+tyhmempienkin+käsitellä,+kun+ei+sitten+tarvitse+olla+vastuussa+mistään.Kyllä+teidän+pitää+saada+myös+omat+irtipäästetyt+kuriin.+Liikaa+olette+sitä+suojelleet+ja+kasvattaneet+kuin+sitä+kuuluisaa+kyytä+povella.+Niin+kauan+kuin+te+kasvatatta+sitä+paskakasaa,+mikä+on+jo+reippaat+10+vuotta+saanut+riehua+ja+aiheuttaa+kirjoittajakatoa+ja+suurta+harmia,+keskustelun+laadusta+puhumattakaan+,+niin+ei+lähde+minultakaan+edes+kohteliasta+pyyntöä+muokata+kielenkäyttöään.+Eikä+se+muuten+silloinkaan+käskystä+toimi+vaan+se+toimii+juuri+sillä+metsän+vastausperiaatteella.Siksi+pidän+teidän+ketjua+vastuullisen+yhteistoimin+kaiken+keskustelun+tason+laskemisesta.Teillä+olisi+siellä+ollut+aina+mahdollisuus+hyväksyä+normaaliin+tapaan+eri+näkökohtia+elämään+ja+elämän+asenteisiin,+mutta+on+valittu+tikka+panssariin+sulkeutuminen,+totaalinen+peräänantamattomuus+ja+syyttömien+syyttely.+Edsoninkin+olisivat+viisaammat+ja+joustavammat+kyenneet+eri+tavalla+kohtaamaan+ja+mitään+suurta+konfliktia+ei+olisi+syntynyt.+Sensijaan+patologisesti+ilkeää,+kuten+löyhkä+ei+voi+kohdata+sen+psykopatian+vuoksi+millaan+muulla+tavalla+kuin+kertomalla+vastaavanlaisin+adjektiivein+mitä+sellaisesta+asenteesta+ja+toiminnasta+ajattelee.+Te+olette+kategorisesti+kieltäytyneet+täyden+selviön+näkemästä.+Päinvastoin+osa+teistä+on+kovasti+oman+panssaroitumisensa+vuoksi+laskenut+häntä+irti+kuin+munaton+mies+pitbulliaan!"