Vapaa kuvaus

Aloituksia

10

Kommenttia

2567

1. Ja+ainakin+Edsolvent+ymmärtää,+että+nyt+kirjoittelen+ihan+huvittaakseni+itseäni+eli+olen+virtuaalisessa+pohdiskelijan+Linnanmäessä;)
  2. Siis+turvakameroita+ja+jetihälyttimiä+sinulle+oltiin+myymässä.+Ne+puhelinmyyjät+onkin+sellaisia,+että+niiden+torjumiseen+varmasti+etälamautin+olisi+paikallaan.Kolmen+Komistuksen+kokouksessa+kirjattiin,+että+kaikki+edelleenkin+pihisevät+niillä+eväillä+mikä+itse+kullakin+on+ja+todettiin+myös,+että+elämä+on+hyväksyttävä+sellaisena+kuin+se+on+ja+toimittava+siinä+niinkuin+mahdollista+on.Örjan+on+hämmästynyt+olevansa+edelleenkin+hengissä+vaikka+on+ollut+virallisesti+palliatiivisessa+hoidossa+vissiin+jo+kaksi+vuotta.+Se+sekundäärinen+maksasyöpä+on+edennyt+hyvin+hitaasti+ja+niinkauan+kuin+ehjää+maksaa+on+jäljellä+niin+elämä+jatkuu+ja+luojan+kiitos+hänelle+ilman+kipuja+hänen+syöpänsä+tapauksessa.+Ikänestorimme+,+amiraali+Einari,+on+ikuisesti+sen+monta+kymmentä+vuotta+sitten+sattuneen+portaissaputoamis+työtapaturman+seurauksena+pyörätuolissa+ja+täysmittaisessa+kotihoidossa.+Muuten+asiat+sujuvat+ja+pää+pelaa,+mutta+tapaturman+hoitokomplikaatiot+jatkuvasti+aiheuttavat+välillä+kovia+kipuja,+joiden+takia+aina+välillä+pitää+sairaalassakin+käydä.+Kaikki+takavuosien+makuuhaavat+saatiin+parannettua+ihosiirroilla+ja+siltä+osin+on+jo+pari+vuotta+ollut+ongelmatonta.Siis+turvakameroita+ja+jetihälyttimiä+sinulle+oltiin+myymässä.+Ne+puhelinmyyjät+onkin+sellaisia,+että+niiden+torjumiseen+varmasti+etälamautin+olisi+paikallaan.Kolmen+Komistuksen+kokouksessa+kirjattiin,+että+kaikki+edelleenkin+pihisevät+niillä+eväillä+mikä+itse+kullakin+on+ja+todettiin+myös,+että+elämä+on+hyväksyttävä+sellaisena+kuin+se+on+ja+toimittava+siinä+niinkuin+mahdollista+on.Örjan+on+hämmästynyt+olevansa+edelleenkin+hengissä+vaikka+on+ollut+virallisesti+palliatiivisessa+hoidossa+vissiin+jo+kaksi+vuotta.+Se+sekundäärinen+maksasyöpä+on+edennyt+hyvin+hitaasti+ja+niinkauan+kuin+ehjää+maksaa+on+jäljellä+niin+elämä+jatkuu+ja+luojan+kiitos+hänelle+ilman+kipuja+hänen+syöpänsä+tapauksessa.+Ikänestorimme+,+amiraali+Einari,+on+ikuisesti+sen+monta+kymmentä+vuotta+sitten+sattuneen+portaissaputoamis+työtapaturman+seurauksena+pyörätuolissa+ja+täysmittaisessa+kotihoidossa.+Muuten+asiat+sujuvat+ja+pää+pelaa,+mutta+tapaturman+hoitokomplikaatiot+jatkuvasti+aiheuttavat+välillä+kovia+kipuja,+joiden+takia+aina+välillä+pitää+sairaalassakin+käydä.+Kaikki+takavuosien+makuuhaavat+saatiin+parannettua+ihosiirroilla+ja+siltä+osin+on+jo+pari+vuotta+ollut+ongelmatonta.Minulla+taas+on+ne+syöpäleikkaus+jäljet+ja+lievät+hankaluudet,+jotka+eivä+näy+puettuna+päälle,+vaan+olen+vaikka+itse+sanonkin+komean+näköinen+nykyisin+hopeanharmaatukkainen+vanhus.+Yhtä+hoikka+ja+hiukan+samannäköinen+kuin+se+nuori+mies+siellä+Azteekkipatsaan+juurella+Coatzacoalcosissa+Mexicossa,+mistä+aikoinaan+postasin+live+kuvan+Aavikon+matkailija+Blokiini,+minkä+sattuneesta+syystä+sitten+jouduin+lakkauttamaan+(tuli+joku+hyökkäilemään+sinne+ja+kertomaan+kaiken+olevan+keksittyä+ja+valetta,+ja+kaikki+kuvatkin+olleen+internetin+uumenista+otettuja)On+itse+asiassa+aika+mukavaa+olla+näinkin+komea.+Peilikään+ei+räjähdä.Siis+kolmen+koon+ohje.+Carpe+diem!Päätän+raporttini+Puistolasta+tähän+ja+siirrymme+ajankohtaisuuteenSiis+kolmen+koon+ohje.+Carpe+diem!Päätän+raporttini+Puistolasta+tähän+ja+siirrymme+ajankohtaisuuteen
  3. Ota+amummu+Edsolventin+täällä+kirjoittelemat+ihan+positiivisena+keskustelun+lisänä++ja+virkistyksenä+ketjuun,+millä+on+hiukan+uuvahtamisen+taipumuksia+aika+ajoittainAiheet+ovat+alkuperäis+väestöllä+välillä+vähissä.+Edsolvent+tuo+uutta+verta,Ajatelkaan+nyt+vähän+mistä+aihevalikoimasta+ilman+virkistystä+vain+kirjoitettaisiin:Lapsistasukulaisistahautausmaakäynneistäkauppakäynneistäsananhöyryissä+käynneistäkahvin+jauhamisestaminiöitä,+en+edes+mainitse+aiheen+kiistanalaisuuden+vuoksi+:)"maitotaloudesta"koiristaterveyskeskuksistaIhan+päteviä+aiheita+ajoittain+keskusteltavaksi+mutta+varmasti+kovin+usein+toisetettuna+ainakin+joillekin+kyllästyttävääAjatelkaa+positiivisesti+niin+esimerkiksi+Edsolvent+voi+kinni+saadessaan+raportoida+teille+vaikka+Jetin+vierailusta+riistakamerassaan.Minusta+ainakin+kannattaa+edes+yrittää+etsi+joka+asiasta+jotain+positiivistä,+sillä+täysin+pilaantuneita+ovat+tosi+harvat.+Onhan+tietysti+niitäkin,+mutta+ei+Edsolvent+hyvin+yksilöllisesta+kielenkäytöstään+ja+ilmaisutavastaan+huolimatta+sellainen+ole,+vaan+hänenkin+perimmäinen+yleisaikeensa+on+yleinen+hyvä.+Edson+haluaa+selvästikin+jutella+kanssasi.+Juttele+sinäkin+hänen+kanssaan!+;)Rapulainenkin+on+taas+"vähän"+kateissa.+Toivottavasti+ei+ole+liukastunut+viimeisissä+aamujäissä+Malmilla.