Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Ali-Baba
profiilit
Ali-Baba
Ali-Baba
Vapaa kuvaus
Aloituksia
10
Kommenttia
2567
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kuungtelen+tässä+juuri+suorana+debattia+brittien+parlamentistä+ja+kyllä+Borista+ottaa+koville+että+sai+jo+turpiinsa+omiensa+esittämässä+brixit+lykkäysehdotuksessa+ennen+varsinaista+aiottua+Brexit+äänestystä.+Boris+meinaa+nyt+tehdä+Trumpit+ja+asettua+lain+yläpuolelle+ja+olla+toimimatta+niinkuin+parlamentti+on+päättänyt+ja+yrittää+toimeenpanna+jollain+kikalla+Brexitin+voimaan+31+lokakuuta+eli+ilmeisesti+ilman+sopimusta+EU+kanssa.+Tosin+kova+laillinen+kiista+on+edelleenkin+päällä+kun+nyt+on+selvä+parlamentin+määrys+että+pääministerin+on+haettava+lykkäystä+ja+Borikselle+se+taas+olisi+totaalinen+nöyryytys
Kyllä+siis+soppia+osataan+keittää+isommissakin+padoissa.+Tuonne+voisin+suositella+jopa+ammattimaista+sopankeittäjää.
19.10.2019 17:09
Nyt+on+Edsonin+"perässä"+jo+anomuumitkin.+Mistä+tuo+suuri+suosio+kumpuaa?
19.10.2019 14:25
Kun+minä+ekoja+kertoja+vierailin+Turuus+niin+siellä+oli+vielä+ratikka.+Sitten+turkulaistuneet+paikallispoliitikot+suuressa+tulevaisuudenvisiossaan+päättivät+että+tällä+liikennemuodolla+ei+ole+tulevaisuutta+eli+mpuretaanpqa+kiskot+ja+lakkautetaan+moinen+turhuus.
19.10.2019 14:23
:)+++:)+++:)
sitähän+siitä+syntyy,+mutta+no+hätä,+esimerkiksi+minä+en+edes+lue+herneen+kommentteja+muuten+kuin+viikon+tai+kahden+raivotaudilta+paluun+jälkeen+ensimmäisen+ja+loput+korkeintaan+silmäilen+sen+tarkemmin+lukematta+kun+tietää+jo+olevansa+sen+paskan+roolissa+mikä+niin+kovasti+vetää+kärpäsiä+puoleensa.
Rapulaisen+jutut+sen+sijaan+ovat+joskus+ihan+kiinnostaviakin.+Harmi+vain+että+hän+on+alistunut+tuon+hyväksikäytettäväksi+oman+heikon+luonteensa+vuoksi.+Tosin+sitä+parantaa+se+että+on+Edsonista+kiinnostunut.
19.10.2019 14:22
Ilmeisesti+juurikin+tuosta+maagisesta+vetovoimasta+johtuen+minäkin+olen+kärpäselle+joutunut+paskaläjän+rooliin+:)
Rapulainenkin+haluaisi+kovasti+tulla+tänne.+On+vähän+Edsonin+perään+;)
Meillä+jokaisella+on+tuolla+toisessa+sfäärissä+oma+roolimme.+Ehkä+joskus+kirjoitan+siitäkin+analyysin!+Olemme+kuitenkin+eräänlaisia+esineitä+sisustuspelissä+ja+eri+aikana+jokainen+esine+saa+uuden+käyttöroolin+ja+paikan.+Mitä+idemmäksi+mennään+sitä+nopeammin+käyttörooli+vaihtelee.+Nopein+on+tainnut+olla+eräänä+päivänä+Who+osalta+jolloin+aamupäivällä+oli+ihana+Weepeli+ja+iltapäivällä+karmea+sovinisti+saman+kirjoittajan+asetelmissa.
19.10.2019 12:29
Siellä+Turuus+on+illalla+kova+matsi!+Kestävätkö+Håkansilaisten+hermot+vai+vievätkö+savolaiset+sualiin+Kuopijjoon.+Mitä+veikkaa+Who,+menetkö+katsomaan?
Menetkö+Puosuvaarin+kanssa?
19.10.2019 11:59
Se+on+Edson+niin+että+tuolla+kansainvälisellä+uutispuolella+kyllä+ymmärretään+katalaanien+kansallismielisten+halut+ja+kokemansa+loukkaukset+tuosta+melko+kovasta+tuomiosarjasta+oman+itsenäisyysåuolueensa+johdosta.++Sillä+tavalla+sympatiaa+riittää+minultakin.
Ilmeisesti+puhtaan+juridisesti+asia+on+kuitenkin+E¤spanjan+lakien+mukaan+ja+myös+useimpien+muiden+maailman+maiden+lakien+mukaan+jonkinasteiseksi+kapinaksi+ja+maanpetokseksi+siinä+itsenäisyyden+hakemiskeinostossa+tulkittavissa+ja+tuomiot+ovat+tulleet+sillä+perusteella.
Eihän+niitä+tietenkään+voi+mitenkään+sanoa+poliittiseen+yhteistyöhön+ja+ymmärrykseen+kannustaviksi,+mutta+näemmehän+tälläkin+ketjulla+miten+mahdotonta+joidenkin+kanssa+on+siltoja+rakennella+vaikka+haluaisikin.+Elämä+on+laiffii+sanoi+Matti+Nykänenkin+aikoinaan!
19.10.2019 11:57
Se+on+vaan+hyväksyttävä+valitettavana+tosiasiana+että+millään+keskustelutyylillä+emme+saa+hernettä+pysymään+palossaan+vaan+se+kyllästyttyään+itseensä+ja+kykenemättömänä+antamaan+mitään+keskustelua+"mummoaiheisiin"+hyökkää+tänne+hutkimaan+vanhan+n+jeuvostoliittolaisen+t-30+tankki+(pieni+mutta+painava)+lailla+kehittämään+konfliktia+kuten+erään+Donbassissa.
On+vaan+kestettävä+ja+jatkettava+normaalikeskustelua+ja+tarvittaessa+antaa+lievää+palautetta+herneelle.
Whoon+lailla+itse+kukin+on+omalla+tavallaan+yrittäny,+ja+aina+herneen+vuoksi,+turhaan+rakentaa+minkäänlaista+yleistä+keskustelukenttää.
Mutta+kutenh+aina+kirjoitellaan+jos+kirjoituttaa+tai+mistä+kirjoituttaa
19.10.2019 11:50
En+ole+Dr.+Whosta+nähnyt+vilaustakaan.+Toivottavasti+ei+oilleet+wiikon+rahanvuolentahommat+liian+rasittavia.+Noista+sairaushommista+ja+tukitarpeesta+vielä+mainitakseni,+niin+ehdinhän+kirjoitella+vanhaan+elämään+kymmenkunta+vuotta+ennenkuin+edes+mainitsin+että+kurkunpää+oli+poistettu+jo+vuonna+2004.+Sekin+itseasiassa+sellainen+operaatio+että+heikkohermoisempia+olisi+pyörryttänyt+ja+kaikille+oli+tukihenkilöitä+tarjolla,+joita+en+niitäkään+edes+esittelykertaa+käyttänyt.+En+ole+kaikenkaikkiaankaan+kovin+tukitarpeinen+ihminen,+mutta+sitäkin+avoimempi+ja+keskuksyelevampi.+Myös+muiden+ideoista+kuin+omistani.+Siksi+joku+freesejä+ideoita+ja+näkemyksi+täynnä+oleva+nuori+Puosuvaari+on+erityisen+tervetullut+tällaiseen+hiukan+tahmeahkoon+foorumiin+missä+on+vielä+hurjassa+vedossa+pari+ihmistä+jotka+eivät+kritiikkiä,+varsinkaan+oikeaa+kritiikkiä+siedä+ja+jotka+yrittävät+tuhota+kaiken+keskustelun+mikä+ei+toimi+ainoalla+heidän+hyväsymällään+tavalla.
amummussa+näen+lievän+kompromissauksen+kautta+hyvääkin+toivoa+ihan+tiedollisesta+ja+globaalistakin+keskustelusta.+Onhan+hän+ainoa+minun+ohellani+joka+osaisi+laskea+isoympyrän.
19.10.2019 01:26
ps.+Tilasin+tässä+välillä+55+tuuman+älytöllön,+missä+on+nyt+kaikki+kuulokeja+muut+liitäntälähdöt.
Eli+suurennan+vain+5+Tuumaa+diagonaalia+kun+paljoakaan+enempää+ei+juuri+tuon+tilan+osalta+olisi+voinut+suurentaa.+Musicantti+perii+vanhan+50+tuumaisen.+Kyllä+taas+kelpaa+katsella+CNN,+BBC+World+News,+NKP+japsi,+Al+Jazeera,+Russia+Today,+Deutsche+Welle+ja+France+21+kanavia,+jotka+kaikki+nyt+näkyvät+töllössäni
Tuonne+edelliseen+vielä+tarkennettuna+että+Ceen+tiedoksi+ja+jonkinasteiseksi+lohdutukseksi,+ns.+vertaislohdutukseksi
AB
19.10.2019 00:51
"Sinäkin+olet+kertonut+täällä+omista+sairauksistasi+ja+kärsimyksistäsi.+Sekin+sitten+tuen+hakua?"
En+ole+ensimmäistäkään+kertaa+kirjoittanut+sairauksistani+tukea+hakeaksen+vaan+ihan+lähinnä+Ceen+tiedoksi+koska+hänelläkin+on+ollut+hankalasti+hoidettavia+terveyshommia
Enkä+aio+kirjoittaa+sitäkään+miksi+arvelin+sinun+hakeneen+koillisen+tukea+omassa+perhetilanteessasi,+mutta+niin+olen+sinun+eduksesi+päätellyt.+Mikään+muu+motiivi+ei+käsittääkseni+käy+sellaisen+jatkuvaan+palstoille+kutsumiseen+ja+"hyysäämiseen"
Sanon+sen+nyt+vielä+kerran+sinullekin,+että+minun+ainoa+syyni+täällä+oloon+on+kohtuulline+sosiaalinen+keskustelu+kaikista+asioista+mitä+kenellekin+mieleen+tulee+joko+omanaan+tai+viitteenä+jostain+muualta..+Jos+se+ei+kelpaa,+kuten+ei+tule+koskaan+koilliseen+kepaamaan+niin+eipä+ole+ainakaan+minun+vikani
19.10.2019 00:44
Edsonillekin+suosittelisin+amummun+yhteistyötarjouksien+vastaanottoa.+Teidän+riitänne+eivät+ole+niin+ihmisyyden+perusnäkymiin+liittyviä+kuin+minun+puolustautumiseni+Devils'+arseholien+vyöryn+allejäämiseltä.
Asiallisestihan+Edson+on+ollut+esimerkiksi+miniä+asiassa+oikeassa,+mutt+kun+itse+asia+ei+ole+kovinkaan+suuri+eikä+varsinkaan+oma+niin+eikö+sen+voisi+jo+kuopata!
18.10.2019 23:57
Ja+tuosta+jäi+vahingossa+kuittaus+pois+Ali-Baba
Jos+teitä+kiinnostaa+Tongan+kungashuone+niin+voin+kertoa+siitälisää+tai+hankkia+linkit+josta+sen+historiallisen+lisätiedon+saa.+Voisin+myös+kertoa+vielä+paljon+lisää+tyynen+meren+saarilta+joissa+tosin+en+ole+käynyt+muuta+kuin+nettimatkoilla+ja+kuvien+etsintäkeikoilla+erään+totuudenväärentäjän+mielestä.+Asuu+muuten+Koillisessa.+Lähellä+on+aina+kasvanut+rutosti+skinheadejä.+ja+valtakunnan+mielistelevimmät+auervaaratyypit.+Sellaiset+jotka+nauravat+ja+taputtelevat+edessä,+mutta+erehdyppäs+kääntämään+selkäsi
18.10.2019 23:53
Meidän+on+vaan+taas+yritettävä++saada+kommentointi+palautettua+mukavalle+tasolle+tämänkertaisenkin+kohtuullisen+keskustelun+tuohamisaallon+jälkeen.+Jokaisen+on+parhaansa+mukaan+yritettävä+nähdä+ilkeiden+yritysten+läpi+ja+opetella+vittaamaan+niille+kintaalla.
Ei+se+tietenkään+helppoa+ole+kun+eräiden+elämä+perustuu+pelkkään+valeeseen+ja+ihmisvvvvihaan,+mutta+kaipa+sekin+paranee+siedätyshoidolla+vaikka+tässä+tapauksessa+ei+edes+10+vuoden+siedätyshoito+ole+auttanut.+Niin+pahanlaatuinen+on+tuon+viha.+Lähes+kaiken+viha.+Kyllähän+me+tietysti+tiedämme+mistä+se+johtuu,+mutta+niin+pitkälle+ei+allergia+ole+vielä+kehittynuyt+että+sen+olisi+kukaan+selkokielellä+kertonut
18.10.2019 22:24
Olet+sinä+kyllä+vieläkin+enemmän+päästäsi+vialla+kuin+tähän+asti+olin+edes+ajatellut.+Se+on+silloin+todella+jo+pehmustetun+kopin+tasoa.
18.10.2019 22:15
Tässä+aivan+asiallinen+ilmastokeskustelu+ihan+muiden+toimesta
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16084865/lemmikkikoirat-kielletaan-ilmastosyiden-takia
Tulipa+vaan+mieleen,+että+mitekähän+on+se+ilmastonsuojelu+esimerkiksi+valjakkokoirien+farmareilla?
18.10.2019 22:06
Kyllähän+sinä+Edson+sen+tiedät,+että+minä+olen+aina+ja+aivan+systemaattisesti+tarjonnut+kaikille+osallistumisen+mahdollisuutta,+jopa+sille+devil's+hemorrhoidille,+jos+edes+yrittäisi+pitää++jonkinlaista+edes+kaukaisesti+aistittavaa+ihmisyyttä+ylivaluvan+ihmisvihansa+ja+siinäkin+vallitsevan+saalistavan+leimaamisen+ja+jakamisen+järjellisessä+mittakaavassa.+Erityisesti+jos+kykenisi+pitämään+edes+valehtelun+ja+väärentelyn+ohjauksessa+eikä+peräsimettömänä+ohjuksena.
Amummun+osalta+olen+yrittänyt+ymmärtää+hänen+jostain+kehittämäänsä+miniä+traumaa+ja+ilmeisesti+juuri+siksi+tarvitsemaansa+tukea+devil's+arseholelta+sieltä+koillisesta.+Se+koillinen+on+ilmeisesti+kaiken+parantumisen+ulkopuolella
Jatka+sinä+vaan+kirjoitteluasi+ihan+rationaalilta+pohjalta+niin+kuin+olet+tähänkin+asti+asioiden+havaitsemisen+osalta+tehnyt.+Minä+olen+asioista+ihan+samaa+mieltä,+vaikka+tietenkin+yksilönä+kirjoitan+niihin+eri+kirjoitustyylillä.
Minun+toiveeni+on+edelleenkin+ihan+sama+kuin+aina+eli+monipuolinen+ja+pääosin+asiallinen+keskustelu+kaikista+aiheista+ja+kenen+tahansa+keksimänä.+Toivottavasti+saamme+tämänkin+päivän+ilmestyskirjan+pedon+paluun+pian+ohi+ja+pääsemme+jatkamaan+oikeaa+"elämää"
18.10.2019 22:04
Täällä+jo+melkein+viikon+ehtikin+olla+hyvää+ja+asiallista+keskustelua+ja+monipuolista+debattia.
Se+otti+taas+tänään+takapakkia+kun+muumio+heräsi+henkiin+ja+palasi++aina+pahoi8ne+ja+ilkeine+aikeineen+saamaan+hetken++riidanhimonsa+ja+keskustelun+lopettamisannoksensa.
On+valitettavaa,+että+emme+sellaisesta+koskaan+eroon+pääse,+mutta+kuten+aina+ei+se+meitä+lopeta+vaan+ne+jotka+eivät+ole+jo+hänen+vuokseen+lähteneet+tekevät+lähtöpäätöksensä+ihan+itse.+Ei+auta+vaikka+joka+päivä+24+tuntia+päivässä+tutkisi+jokaisen+kirjaimen+väärin+suurennuslasillakin.+Vain+yksi+on+juäänyt+manipuloiduksi+ja+toinenkin+lopettaa+apurina+käytön+kun+lopulta+silmät+aukeavat+ja+ymmärtää+että+apurille+ei+ollut+tarvetta+vaan+se+pikemminkin+sopivan+tilaisuuden+tullessa+puukottaa+pyytäjääkin+selkään.
Hyviä+yrityksiä+kuitenkin+Ceeltä+ja+Amummulta+palata+ihan+normaalimpaan+keskusteluun+ja+jutunvaihtoon.+Yrittäkää+pitää+siitä+linjasta+kiinni,+sillä+lopulta+vain+todellisuuden+oikea+tunnistaminen+elättää+pidempään
18.10.2019 18:16
Minun+"lääketieteellisen"+mileipiteeni+perusteella+ne+rytmihäiriöt+johtuvat+pikemminkin+Tulliksen+puutteesta.++Varo+kuitenkin+kommentoimasta+minun+tosi+harvoihin+ja+aina+kuitenkin+ihan+ystävällisessä+mielessä+tehtyihin+kommentteihin,+ettet+joudu+parinleimaamisen+mustasukkaisuus+syndrooman+kohteeksi.
18.10.2019 13:21
Tidetäänhän+se+Edson+monista+kansallisista+pääruokatottumuksistakin,+että+täysikasvuinen+ihminen+selviää+melko+hyvin+lähes+lihattomalla+ruokavaliolla.+Kaikissa+"riisimaissa"+kuitenkin+mielellään+syödään+jonkinlaista+kala-tai+eläin+proteiinia,+kuten+kanaa+jonkin+verran.+Jokaisessa+maakohtaisessa+ruokavaliossa+ovat+kuitenkin+omat+vegaaninsa.+Intiassa+erityisen+paljon.+Jossain+toisessa+paikkaa+kuten+filippiineilla+himp+sianlihaan+on+niin+suuri,+että+pääosa+väestöstä+ei+haluaisi+siatonta+päivää+nähdä.+No+sielläkin+taas+muslimit+uskomuksestaan+johtuen+eivät+sikaan+koske+mutta+koira+kelpaa.
Minulle+asia+on+itseasiassa+kaiken+syöjänä+aina+ollut+aivan+yhdentekevä+kun+kaikki+millä+nälkä+sammuu+ja+suussa+maistuu+on+ollut+oma+kuilunsa.+Naudanlihaan+en+sensijaan+minäkään+ole+koskaan+ollut+pakonomaisesti+sitoutunut+tai+addiktoitunut.+Hyvin+pärjäisi+ilaman+nauta-ja+maitotuotteita.+No+voita+sentään+mielellään+ja+kermaa+ruoan+valmistuksessa..++Niitä+kaloja+ja+lintuja,+kaneja+ja+vuohia+kaipaisin+enemmän+yleiseen+tarjontaan.
18.10.2019 12:55
95 / 129