Vapaa kuvaus

Aloituksia

10

Kommenttia

2567

1. Kuungtelen+tässä+juuri+suorana+debattia+brittien+parlamentistä+ja+kyllä+Borista+ottaa+koville+että+sai+jo+turpiinsa+omiensa+esittämässä+brixit+lykkäysehdotuksessa+ennen+varsinaista+aiottua+Brexit+äänestystä.+Boris+meinaa+nyt+tehdä+Trumpit+ja+asettua+lain+yläpuolelle+ja+olla+toimimatta+niinkuin+parlamentti+on+päättänyt+ja+yrittää+toimeenpanna+jollain+kikalla+Brexitin+voimaan+31+lokakuuta+eli+ilmeisesti+ilman+sopimusta+EU+kanssa.+Tosin+kova+laillinen+kiista+on+edelleenkin+päällä+kun+nyt+on+selvä+parlamentin+määrys+että+pääministerin+on+haettava+lykkäystä+ja+Borikselle+se+taas+olisi+totaalinen+nöyryytysKyllä+siis+soppia+osataan+keittää+isommissakin+padoissa.+Tuonne+voisin+suositella+jopa+ammattimaista+sopankeittäjää.
  2. Kyllähän+sinä+Edson+sen+tiedät,+että+minä+olen+aina+ja+aivan+systemaattisesti+tarjonnut+kaikille+osallistumisen+mahdollisuutta,+jopa+sille+devil's+hemorrhoidille,+jos+edes+yrittäisi+pitää++jonkinlaista+edes+kaukaisesti+aistittavaa+ihmisyyttä+ylivaluvan+ihmisvihansa+ja+siinäkin+vallitsevan+saalistavan+leimaamisen+ja+jakamisen+järjellisessä+mittakaavassa.+Erityisesti+jos+kykenisi+pitämään+edes+valehtelun+ja+väärentelyn+ohjauksessa+eikä+peräsimettömänä+ohjuksena.Amummun+osalta+olen+yrittänyt+ymmärtää+hänen+jostain+kehittämäänsä+miniä+traumaa+ja+ilmeisesti+juuri+siksi+tarvitsemaansa+tukea+devil's+arseholelta+sieltä+koillisesta.+Se+koillinen+on+ilmeisesti+kaiken+parantumisen+ulkopuolellaJatka+sinä+vaan+kirjoitteluasi+ihan+rationaalilta+pohjalta+niin+kuin+olet+tähänkin+asti+asioiden+havaitsemisen+osalta+tehnyt.+Minä+olen+asioista+ihan+samaa+mieltä,+vaikka+tietenkin+yksilönä+kirjoitan+niihin+eri+kirjoitustyylillä.Minun+toiveeni+on+edelleenkin+ihan+sama+kuin+aina+eli+monipuolinen+ja+pääosin+asiallinen+keskustelu+kaikista+aiheista+ja+kenen+tahansa+keksimänä.+Toivottavasti+saamme+tämänkin+päivän+ilmestyskirjan+pedon+paluun+pian+ohi+ja+pääsemme+jatkamaan+oikeaa+"elämää"