Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Fincoco
profiilit
Fincoco
Fincoco
Vapaa kuvaus
Aloituksia
18
Kommenttia
49
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Saakeli.+Kanavalla+soi+Gregory+Porterin+biisejä.+(katselin+soittolista)+Yksi+mun+suosikki+artisteista.+En+ole+muuten+kuullut+häneltä+musiikkia+miltään+muulta+suomalaiselta+radiolta.+Tuo+nyt+on+iso+plussa.
27.01.2022 19:26
Tänään+oli+aika+psykiatrian+poliklinikalla.+Sain+kerrottua+ne+asiat+jotka+pitikin+kertoa.+On+mennyt+ihan+hyvin.+Risperidon+on+rauhoittanut+minua+tosi+paljon.+Olo+on+hyvin+seesteinen.++Hyvä+lääke+joka+toimii+minulla+ja+on+tuonut+positiivisia+juttuja+elämääni.+Annos+on+ilmeisesti+juuri+oikea.+Ei+mitään+negatiivista+sanottavaa+vielä.+4+mg+on+mennyt+nyt+viitenä+iltana.+Sitä+ennen+popsin+3mg+ja+sitä+ennen+2+mg.++Tuo+2+mg+ei+minulla+vielä+toiminut+niin+hyvin.
25.01.2022 16:19
Viime+yö+meni+kivuttomasti.+(otin+illalla+nukkumaan+menessä+1g+panadolin+jonka+olen+huomannut+estävän+kovimman+kivun+kun+sen+ottaa+etupainotteisesti)+Koska+sarjoittainen+päänsärky+on+kytköksissä+uni-valverytmiin+niin+päättelin,+että+kipusarjan+aktivoituminen+johtuu+melatoniinista,+jota+olin+käyttämättä+monta+päivää.+Melatoniinilla+on+jonkinlainen+osuus+näyteltävänä+hortonin+syndroomassa+minun+tapauksessa.+Tein+eilen+päätöksen,+että+koska+ilmeisesti+sarja+aktivoitui+sen+takia+etten+ollut+käyttänyt+melatoniinia+moneen+päivään,+niin+jätän+sen+kokonaan+pois+käytöstä+ja+yritän+nukkua+joko+ilman+läääkettä+tai+sitten+käytän+truxalia.+Ilmeisesti+risperidon+ei+ole+syyllinen+nyt+tähän+pääkipuun
23.01.2022 08:38
Viime+yönä+oli+jälleen+päänsärkyä.+Mietin+että+lieneekö+kohtaus+sarjan+laukaissut+risperidonin+annoksen+nousu+4mg:aan+vai+se+että+olin+muutaman+päivän+käyttämättä+melatoniinia.+Syy+on+jompi+kumpi.+Koskaan+ei+ole+tämä+sairaus+aktivoitunut+talvella.+Pääkipukohtaukset+on+ollut+aina+kesäisin+
Muuten+olo+on+hyvä.+Rauhallinen+olo+ja+helppo+olla.
22.01.2022 18:29
Katsoinkin+väärin+tuon+risperidonin+noston.+Se+tapahtui+eilen+illalla.+Heräsin+aamulla+virkeänä+eikä+ole+lainkaan+pökkyräinen+olo.+Nyt+siis+menee+rispeidon+4+mg.+Kuten+olen+aikaisemmin+kirjoittanut+niin+mieliala+on+tasaisempi+ja+ikävät+ajatukset+on+poissa.++Minulla+on+ollut+taipumuksena+heräillä+öisin+milloin+minkäkin+painajaisen+takia+ja+niin+tapahtui+yöllä+kaksi+kertaa.+Tätä+on+ollut+ennen+risperidonin+aloitustakin.+
Eilen+kirjoitin,+että+olisin+kokeillut+pelkällä+melatoniinilla+nukahtamista+mutta+kokeilin+vielä+tuota+truxalia+illalla.+Kyllä+se+väsyttää+mutta+ei+aivan+valtavasti.+Melatoniini+on+melkeinpä+parempi.
Yöllä+sain+sarjoittaisen+päänsäryn+kohtauksen+ja+heräsin+siihen.+Se+on+ollut+pitkään+poikessa.+Onneksi+siihen+on+olemassa+auttava+lääke.+Välillä+voi+olla+yli+vuosikin+kipukohtausten+välissä.+Toki+tässä+mietin,+että+onko+risperidonin+nostolla+tai+truxalilla+kohtaukseen+mitään+osuuttaa?+Ei+se+mahdotonta+ole.
Nyt+tänä+iltana+en+sitten+sitä+truxalia+ota.+Katson+onko+yö+rauhallisempi+ilman+sitä.
21.01.2022 08:35
Perjantaina+nousee+Risperdon+4mg:aan.+Nyt+olen+käyttänyt+3+milligrammaa+ja+nosto+siihen+on+sujunut+kivuttomasti.+Uskon,+että+tuo+4mg+ei+aiheuta+sen+enempää+hankaluuksia.+Truxal+on+väsyttänyt+mutta+pidän+siitä+vähän+taukoa+ja+käytän+melatoniinia+suihkeena+jonkin+aikaa+ja+jätän+truxalin+niihin+iltoihin+kun+nukahtaminen+ei+melatoniinilla+onnistu.+Ammusin+ei+ole+lainkaan+tokkurainen+olo+ja+päivätkin+sujuu+ihan+mallikkaasti.
Epäilevät+ajatukset+toisia+kohtaan+on+laantunut+paljon+risperidonin+myötä+ja+olo+on+paljon+tasaisempi.+Hyvä+lääke
20.01.2022 09:51
Joka+kaupassa+on+erilainen+valikoima.+R+kioskissa+varmaan+valikoima+on+joka+puolella+suht+sama+mutta+kauppojen+valikoima+vaihtelee.+Voit+ihan+hyvin+pyytää+listan+myytävistä+tupakkatuotteista+myyjältä.+Turhaan+täällä+katselet+mitään
19.01.2022 08:31
Yö+meni+oikein+mukavasti.+Kyllä+tuo+truxal+väsytti+eikä+herätessä+ollut+lainkaan+pöhnäinen+olo+vaikka+risperidonia+otin+sen+3+mg.+Parin+päivän+päästä+nosto+siihen+4+mg:aan.
Edelliselle+kirjoittajalle+voisin+sanoa,+ettei+ne+mielen+sairaudet+parane+millään+"ota+itseäsi+niskasta+kiinni+ja+lähde+ulos"+jutuilla.+Tiede+on+kehitellyt+lääkkeet+ja+ne+ottamalla+ja+kiinnittämällä+huomiota+elintapoihin+voi+omaa+mielenterveyttä+parhaiten+hoitaa.+Anoreksia+ei+parane+sillä,+että+käsketään+syödä+enemmän+ja+masennus+ei+parane+sillä,+että+käsketään+ajattelemaan+positiivisesti.+Jos+nuo+keinot+toimisi+niin+meillä+ei+olisi+mitään+mielensairauksia.
Mutta+päivittelen+tähän+aloitukseen+miten+lääkkeet+vaikuttavat.+Olen+risperidonia+käyttänyt+nyt+muutaman+päivän+ja+mieli+on+rauhallisempi+ja+tasaisempi.+Paranoidiset+ajatukset+on+paljon+lieventyneet.
19.01.2022 08:11
No+niin.+lääkärissä+käyty.+Lääkäri+ehdotteli+injektiota+ja+väläytteli+kahta+eri+lääkettä+siihen+tarkoitukseen.+Kerroin+etten+halua+injektiota+ja+kirjoitti+sitten+jatkoa+Risperidoniin.+Nosti+kuitenkin+annoksen+neljään+milligrammaan.+Voi+olla+jo+sillä+annoksella+haittavaikutuksia+enemmän.+Nyt+viikon+ajan+otan+3mg+ja+sitten+nosto+4mg:aaan.+Kuitenkaan+ei+pakottanut+suostumaan+injektioon+ja+kuunteli+mielipidettäni.+Kyllähän+tuota+rivienvälistä+sai+kummaltakin+sekä+hoitajalta+että+lääkäriltä+ymmärtää+miten+olisi+injektio+vaivaton+ja+helppo.
Ei+muuten+ole.+Pitää+varata+aika+hoitajalle+joka+pistää+injektion+ja+pitää+muistaa+tehdä+se+kuukausittain+ettei+vaan+unohdu+ja+kytätä+sitten+kalenteria+ja+laittaa+kaikki+mahdolliset+muistutukset+että+varmasi+ei+missaa+aikaa.+Tabletti+ei+ole+yhtään+vaikea.+Sen+kuin+nappaa+kerran+päivässä+ja+kun+se+on+jo+rutiini+niin+ei+tarvii+kytätä+kalenteria.
Unta+tukemaan+kirjoitti+truxalin+25mg.+Katselin+tässä+niin+on+ensimmäinen+antipysokootti,+joka+on+kehitelty.+Ilmeisesti+tiputtaa+käyttäjänsä+melko+nopeaan+unten+maille.+Noh,+illalla+näkee+miten+vaikuttaa+ja+miten+jumissa+olen+huomenna.+Kerron+sitten+minkälaisia+vaikutuksia+oli.+Nyt+käytössä+oleva+mirtazapin+ei+kyllä+toimi+sitten+yhtään.
Katsotaan+huomenna+mikä+on+vointi
18.01.2022 15:08
3 / 3