Fincoco
Vapaa kuvaus
Aloituksia
18
Kommenttia
49
Ahdistun kristinuskosta. Sairastan skitsofreniaa
Sain lapsena kristillisen kasvatuksen. Meitä juoksutettiin pyhäkoulussa ja koulussa opettaja puhui Jeesuksesta tosi asia7167Millainen olisi täysin kristittyjen vallassa oleva valtio?
Kuinka lähelle Afganistanin tilannetta jouduttaisiin jos eduskunnassa kaikki lainsäätäjät ja virkamiehet olisi tunnustav1167Olen innoissani kun saan huomenna ekan xeplion injektion
Mulla on ollut käytössä risperidon 4 mg mutta pyynnöstäni lääkäri vaihtoi sen xeplion injektioon. On tuttu lääke entuude3189Suviseurojen videolähetys alkaa klo 12.00
Löydät suviseurojen videolähetyksen YouTubesta kanavalta srknyt. Tänään alkaa aattoseurat ja videolähetys on päällä joka035Eipä saa sea FM taaskaan pysyvää taajuutta pääkaupunkiseudulle
Yhtään taajuutta pääkaupunkiseudulla ei ole avattu hakuun. Jää meriradion laajentuminen tänäkin vuonna haaveeksi mutta e771431Hoitaja kävi tänään enkä ole varma oliko hän selvinpäin
Kertaakaan ei kysynyt miten olen voinut mutta jännintä oli se ettei ottanut kertaakaan katsekontaktia ja silmät meni hän246Ystävä ilmoitti ettei halua olla enää yhteydessä
Meillä on ikäeroa muutama kymmenen vuotta. Itse olen aina ollut pienituloinen ja TK eläkkeellä nykyään. Tämä entinen yst9150Jumala päätti että minusta tulee homoseksuaali
Olen ollut homo jo hyvin pienestä lapsesta asti . En valinnut alkaa homoksi. Olen aina pitänyt miehiä kauniina. Jumala l2701273Classic FM on ehkä paras klassisen musiikin radio
Suomessa on hienoja klassiseen musiikkiin erikoistuneita radioita mutta mikään ei voita Britanniassa erittäin suosittua065yölliset kauhukohtaukset palasi kun vähensin lääkitystä
Minulla on psykoosipiirteinen persoonallisuus eli skitsotyyppi. Oirekuvastooni on kiinteästi kuulunut yölliset kauhukoht392Radio nova
Kanava tuli tutuksi aikoinaan 90 luvulla kun matkustin päivittäin 55 km kouluun ja bussissa kuului kyseinen kanava. Ole7357Viva classica
Tulee muuten parempaa ja monipuolisempaa musiikkia kuin esimerkiksi YLE klassisella. Ylen kanavalla soi niin paljon rask36351haluaisin eristäytyä
Olen viime aikoina tuntenut tarvetta eristäytyä muista ihmisistä. Poistin kaikki sosiaalisen medioiden tilini kun en hal1063Viritin radioni juuri Groove FM kanavalle
Tai noh, oikeastaan valitsin sen internetradiostani kuulumaan. Olen kuullut kanavan nimen, mutta muuten se on minulle tä13322Viritin radioni juuri radio Helsingin kanavalle
Sea FM on nyt kokeiltu. Nyt päätin kokeilla radio Helsinkiä. Kuulun ikäni puolesta vielä kohderyhmään. Mutta muuten en o17221Viritin radion juuri sea fm kanavalle. Mitä on odotettavissa?
Viritin radion juuri sea fm kanavalle. Ajattelin, että alkaisin sitä kuuntelemaan. Tai ainakin yritän. Joko ihastun tai26103Tehostetun avohoidon tapaaminen tänään. Saas nähdä miten käy
Jännittää niin pirusti. Uusi tilanne ja kaksi entuudestaan tuntematonta ihmistä, jotka jututtaa. Lääkeasiat minua eniten142297kuoleva kirkko
Miltä tuntuu kuulua kuolevaan kirkkoon? Kun katsoo kirkon julkaisemaa karttaa lopetettavista kirkoista niin eipä niitä m7126