Vapaa kuvaus

Aloituksia

18

Kommenttia

49

  1. Ahdistun kristinuskosta. Sairastan skitsofreniaa

    Sain lapsena kristillisen kasvatuksen. Meitä juoksutettiin pyhäkoulussa ja koulussa opettaja puhui Jeesuksesta tosi asia
    Ateismi
    7
    127
  2. Millainen olisi täysin kristittyjen vallassa oleva valtio?

    Kuinka lähelle Afganistanin tilannetta jouduttaisiin jos eduskunnassa kaikki lainsäätäjät ja virkamiehet olisi tunnustav
    Helluntailaisuus
    11
    43
  3. Olen innoissani kun saan huomenna ekan xeplion injektion

    Mulla on ollut käytössä risperidon 4 mg mutta pyynnöstäni lääkäri vaihtoi sen xeplion injektioon. On tuttu lääke entuude
    3
    123
  4. Suviseurojen videolähetys alkaa klo 12.00

    Löydät suviseurojen videolähetyksen YouTubesta kanavalta srknyt. Tänään alkaa aattoseurat ja videolähetys on päällä joka
    Maailman menoa
    0
    16
  5. Eipä saa sea FM taaskaan pysyvää taajuutta pääkaupunkiseudulle

    Yhtään taajuutta pääkaupunkiseudulla ei ole avattu hakuun. Jää meriradion laajentuminen tänäkin vuonna haaveeksi mutta e
    Radio
    77
    1228
  6. Hoitaja kävi tänään enkä ole varma oliko hän selvinpäin

    Kertaakaan ei kysynyt miten olen voinut mutta jännintä oli se ettei ottanut kertaakaan katsekontaktia ja silmät meni hän
    2
    24
  7. Ystävä ilmoitti ettei halua olla enää yhteydessä

    Meillä on ikäeroa muutama kymmenen vuotta. Itse olen aina ollut pienituloinen ja TK eläkkeellä nykyään. Tämä entinen yst
    Yksinäisyys
    9
    60
  8. Jumala päätti että minusta tulee homoseksuaali

    Olen ollut homo jo hyvin pienestä lapsesta asti . En valinnut alkaa homoksi. Olen aina pitänyt miehiä kauniina. Jumala l
    Uskonnot ja uskomukset
    270
    1226
  9. Classic FM on ehkä paras klassisen musiikin radio

    Suomessa on hienoja klassiseen musiikkiin erikoistuneita radioita mutta mikään ei voita Britanniassa erittäin suosittua
    Radio
    0
    38
  10. yölliset kauhukohtaukset palasi kun vähensin lääkitystä

    Minulla on psykoosipiirteinen persoonallisuus eli skitsotyyppi. Oirekuvastooni on kiinteästi kuulunut yölliset kauhukoht
    3
    59
  11. Radio nova

    Kanava tuli tutuksi aikoinaan 90 luvulla kun matkustin päivittäin 55 km kouluun ja bussissa kuului kyseinen kanava. Ole
    Radio
    1
    143
  12. Viva classica

    Tulee muuten parempaa ja monipuolisempaa musiikkia kuin esimerkiksi YLE klassisella. Ylen kanavalla soi niin paljon rask
    Radio
    36
    262
  13. haluaisin eristäytyä

    Olen viime aikoina tuntenut tarvetta eristäytyä muista ihmisistä. Poistin kaikki sosiaalisen medioiden tilini kun en hal
    10
    31
  14. Viritin radioni juuri Groove FM kanavalle

    Tai noh, oikeastaan valitsin sen internetradiostani kuulumaan. Olen kuullut kanavan nimen, mutta muuten se on minulle tä
    Radio
    13
    213
  15. Viritin radioni juuri radio Helsingin kanavalle

    Sea FM on nyt kokeiltu. Nyt päätin kokeilla radio Helsinkiä. Kuulun ikäni puolesta vielä kohderyhmään. Mutta muuten en o
    Tv ja radio
    17
    173
  16. Viritin radion juuri sea fm kanavalle. Mitä on odotettavissa?

    Viritin radion juuri sea fm kanavalle. Ajattelin, että alkaisin sitä kuuntelemaan. Tai ainakin yritän. Joko ihastun tai
    Radio
    26
    33
  17. Tehostetun avohoidon tapaaminen tänään. Saas nähdä miten käy

    Jännittää niin pirusti. Uusi tilanne ja kaksi entuudestaan tuntematonta ihmistä, jotka jututtaa. Lääkeasiat minua eniten
    Yleistä mielenterveydestä
    14
    1888
  18. kuoleva kirkko

    Miltä tuntuu kuulua kuolevaan kirkkoon? Kun katsoo kirkon julkaisemaa karttaa lopetettavista kirkoista niin eipä niitä m
    Ortodoksisuus
    7
    69