- Miksi ei ole
- Aivan oikei , Susikin oppii pelkäämään
- Älkää menkö silitelemää aidanraostakaan, siellä varotetaan siitä
- Eikös se raamattukin neuvo valitkaa taivaan linnut ja meren kalat, susista siellä sanota muuta, älkää syökö varvaseläimiä
- Eikös Salajärvi olre hyvä ensin tuotiin metsäpeura ja sitten ahmat, Tiulosta on tainnut tulla vai onko
- Montako yötä ole metsässä nukkunut ? minä olen
- Ei se susi käiritse kirjoituspöydän takana, ei minuakaan
- Minun isäni polkikin suden kontoon, ei häirinnyt sen jälkeen minua, oli hyvä olla,
- Samoin siniusta
- Minä olen ollut luonnoss öitä ehkä enemmän kuin sinä enkä siellä susia ja karhuja kaipaa. samaan kastiinsaa ahmatkin mennä vaikka se karttaa ihmistä enempi
- Nuoret saataa olla enempi kiinnostuneita kuin vanhat näin se vain näyttää menevän
- a-sueksuaalinen on ehkä oikea vastaus. Lespojakin kiinnostaa miehet enempi
- kaikki ihmiset eivät aadamista eevasta lähtöisin, koska raamatussa sanotaan että heidä lapsensa hakivat puolisonsa vieraalta maalta, Suomessakin on ollut jo silloin ihmisiä eli 11 000 vuotta sitten. Oliko suomessa silloin olleet tummia sinisilmäisiä
- Ei voi kun vielä saat lapsilisää
- Sipilän hallitus korotti takuueläkkeitä
- Ei nykyinenkään hallitus nauti kokokansan luottamusta, vaikka ei ole vielä saanut mitään aikaiseksi , ainoastaan lupauksia
- Kokoomuksen johtamat hallitukset on aina velkaannuttaneet valtiota. Yrittävät ostaa taloutta tuntemattomien kannatusta ja ovat onnistuneet. SDP on hyvänä kakkojena myotaillyt ja on tehnyt syömävelkaa. Velkaa voi tehdä jos raha laitetaan valtiolle tulosta
- Odotetaa, mutta saadaanko
- Kuka oli ensimmäinen ihminen ja millä se perustellaan
- Kiitos että vastasit tarkemmin tuosta Toppeeliuksen suvusta, minä kirjoitin vain hataran muisitirtoni perusteella