kuulun heimoon joten voinko pistää jo kela hakemuksen postiin?
Olen 13 v ja haluan eläkkeelle
7
54
Vastaukset
- Anonyymi
Pistä eläkeanomuksesi postiin vaan, jos olet saanut pyhäkoulun suoritettia ja osaat ulkoa kaikki kymmenen käskyä.
Ei voi kun vielä saat lapsilisää
- Anonyymi
Valitettavasti joudut vielä odottamaan viisi vuotta, jos Antti Rinteen hallitus ei tee mitään helpotusta.
Kannattaa olla yhteydessä pääministerin kansliaan ja ehkä sosiaali- ja terveysministeriöön, joka voi " painostaa" pääministeriä.
Onhan kysymys jakamattomasta ihmisoikeudesta. - Anonyymi
Ehkä ei vielä eläkkeelle, mutta käy sossussa kirkumassa surkeuttasi. Kyllä sieltä jotain heltiää.
- Anonyymi
Sinun tulee merkitä itsellesi myös ammatti.
Hevosmies. Hevoshoitaja. Ne ovat yleisimmät ja oikotie eläkkeelle.
Saat suuremman kansaneläkkeen kun se tulee ammatin varjolla.
Onhan perheessänne vanha diesel mersu ja takapenkillä nahkasaappaat? - Anonyymi
Voit laittaa hakemuksen, olisit voinut jo kymmenen vuotta sitten. Kysy joltain vanhemmalta sukulaiselta hakemuksen täyttö-ohjeet, ja postita tai lähetä sähköitse pikaisesti, niin saat vastauksen jo ennen juhannusta.
Kiitos mielenkiinnosta yhtiötämme kohtaan,
terveisin, Kela-täti.- Anonyymi
Sinun pitää käydä "ostelemassa" tietokone ja mokkula, sitten tulee postia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 672801
- 462554
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4312217- 792128
- 951956
- 321692
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171477Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?261283Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil181165