Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
TEKAME
profiilit
TEKAME
TEKAME
Vapaa kuvaus
Aloituksia
3
Kommenttia
6
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Et+ole+ainoa,+ei+tulisi+mieleenkään+lähteä+matkoille+kun+koira+on+kadoksissa,+koira+on+minulle+perheenjäsen+ja+jos+on+kadonnut+kotoaan,+voi+palata+takaisin+itekseen.
04.07.2019 05:53
Itse+jouduin+luopumaan+Helmikuussa+koirastani+eroahdistuksen+vuoksi+ja+aina+myös+ollut+koiria.+Myin+sen+reppanan+vielä+väärälle+ihmiselle+ja+nyt+en+tiedä+missä+koira+on,ihan+kamalaahan+tämä+on,itku+tulee+vieläkin+ja+tokkopa+totun+koskaan+ja+jos+olin+paikka+ei+selviä+koskaan+vielä+pahempi.+Suru+on+yksilöllistä,voi+kestää+kauankin+toipua,onhan+sulla+joku+jonka+kanssa+puhua?
16.06.2019 05:09
Joo,+sun+apus+riittikin+mulle,+kiitos+vaan.
15.06.2019 15:40
Pyysin+apuja,+en+syyttelyä+ja+haukkumista.
Ensimmäinen+kerta+kun+jouduin+luopumaan+koirasta+joten+en+ole+edes+tiennyt+että+myöskin+aikuisilla+koirilla+voidaan+tehdä+rahaa.
15.06.2019 08:47
Mitähän+kohtaa+sinä+itse+et+ymmärrä,+jos+kauppakirjaan+ei+saa+oikeata+nimeä+tahi+yhteystietoja,+kenet+sinä+haastat+oikeuteen?
15.06.2019 08:38
Niin,siinähän+tuo+porsaanreikä+juuri+onkin+kun+koira+luokitellaan+tavaraksi+ostaja+saa+tehdä+sille+mitä+haluaa,näin+olen+poliisin+suusta++kuullut+asian+olevan.Ainoa+pätevä+paperi+on+sijoitussopimus.+Mitähän+sillä+kauppakirjalla+sitten+tekee+jos+nimi+on+siinä+väärä+ja+yhteystiedot?+henkkareitako+pitää+alkaa+pyytämään+?Mulla+oli+suullinen+lupaus+että+koira+palautuu+takaisin+jos+ei+sopeudu+ja+todistajan+läsnäollessa,eli+EI+MENE+KIERTOON!!!!Lupaus+myöskin+siittä+että+saan+tulla+katsomaan+koiraa,väärä+osoite+ja+puheluihin,viesteihin+ei+vastata.En+ole+ainut+näiden+ostajien+huijjaama,älkää+siis+myykö+halpaa+koiraa+ostajan+noutamana,viekää+itse+ja+niille+jotka+ostavat+aikuisen+kodinvaihtajan,kysykää+edellisistä+omistajista+koska+koira+saattaa+olla+myyty+itsensä+vuoksi,eroahdistusta+tai+muita+pitovaikeuksia+jolloin+uuden+kodin+täytyy+olla+parempi+kun+vanhan.
15.06.2019 06:21
1 / 1