Vapaa kuvaus

Aloituksia

9

Kommenttia

6

  1. Tiibetinterrieri?

    Ovatko tiibetinterrierit yleisesti ottaen älykkäitä ja tottelevaisia koiria vai ei?
    Lemmikit
    0
    18
  2. Menkat vai ei?

    Moi! Mulla alko menkat tossa pari päivää sitten, tai ainakin luulin niin. Mitään kipuja en tunne ja kaikki on muuten nor
    Nuoret
    1
    26
  3. Auttakaa ovula turvoksissa!

    Ovulani on ollut turvoksissa jo melkein viikon! Tajusin tämän vasta tänään kun mietein mistä palan tunne kurkussa johtuu
    Terveys
    1
    36
  4. Afta nielussa! Miten hoitaa?

    Moi! Mulla on siis ollut pari päivää kovaa kurkkukipua ja tunnetta että olis joku pala kurkussa ja pahentuu kun syön. Tä
    Terveys
    0
    148
  5. Kova kurkkukipu ja palan tunne kurkussa!

    Apuaa auttakaa! Mulla on siis tosi kova kurkkukipu ja mulla tuntuu kuin jotain olisi kurkussa vaikka luultavasti ei ole.
    Terveys
    9
    45
  6. Kova kurkkukipu ja kurkun kuivuus

    Mulla on kovaa kurkkukipua ja kurkku kuivuu koko ajan ja joudun juomaan 5 minuutin välein. Onko mitään mikä voisi helpot
    Terveys
    0
    38
  7. Mistä nähdä dance moms kaudet!?

    Mistä nään vanhat dance moms kaudet ilmaiseksi? Olen koittanut googlettaa mutta tuloksetta :( Maksullisia kyllä löytyy m
    Viihde ja kulttuuri
    2
    2333
  8. Sopiva koirarotu?

    Itse olen siis sellainen, että tykkään viettää aikaa ulkona (varsinkin kesäisin) ja tykkäisin että koiralta löytyisi ene
    Koirat
    2
    23
  9. Sopiva koirarotu?

    Itse olen siis sellainen, että tykkään viettää aikaa ulkona (varsinkin kesäisin) ja tykkäisin että koiralta löytyisi ene
    Koirat
    0
    19