Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
asiantravel
profiilit
asiantravel
asiantravel
Vapaa kuvaus
Aloituksia
36
Kommenttia
1202
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Vastaan vielä, en ole tosiaan mikään miljonääri. Elämän aikana kuitenkin voi tehdä valintoja mistä sitten hyötyy myöhäisemmässä vaiheessa elämää.
Tokihan olen edelleen työelämässä mukana ja siitäkin kaikennäköistä pientä tuloa.
Täällä thaimaassakin voi harrastuspohjalla ansaita, siksi työlupa.
Raha riittää ihan mainiosti normaaliin elämiseen, voi matkustella ja syödä hyvin. Kesäksi taas suomeen, suomen kesä on paras.
13.03.2025 09:31
Alkoi muuten kiinnostamaan tuo eläkeikä, piti oikein tarkistaa, aikaisintaan vuoden 2031 lopulla joten onhan siihen vielä aikaa..
Mutta eipä mitään, matkailkaapa te täällä Suomi24 kaatopaikalla, pohratkaa loskassa niin palataan taas joskus asiaan.
13.03.2025 09:06
En minä vielä ole vanha, enkä eläkkeelläkään vielä aikoihin. Ainahan jotain pitää harrastuksena puuhailla.
En ole huomannutkaan että olen agressiivinen, ehkä joskus saatan olla jos joku ei esim. ymmärrä lukemaansa.
13.03.2025 08:54
Avioviisumiin SAA työluvan, eläkeviisumiin ei kuten aiemmin kirjoitin.
Siksi käytän avioviisumia.
13.03.2025 08:41
Juuri kerroin oman kokemukseni tammikuulta eikä siinä ollut mitään hankalaa, kukaan ei käynyt kotona.
Kuten aiemmin kirjoitin, kaksi todistusta eli todistus tuloista sekä avioliittotodistus. Nippu valokopioita.
Edellinen extensipn päättyi 31.01.2025 ja nyt on leima 31.01.2026.
Toiki käytännöt vaihtelevat paljon eri immeiiä, meillä on omasaa immissä yli 10 vuoden historia joten vaikuttanee asiaan.
13.03.2025 08:17
Eilisiltana käytiin syömässä pelkästään krapao: hon erikoistuneessa paikassa, menee ihan heittämällä top 3
https://aijaa.com/tCVmeY
13.03.2025 08:10
Kertoisitko kokemuksestasi miksi tuo avioliitto extension on hankala ..??
Minulla viimeinen kokemus tammikuulta ja siinä ei ollut mitään hankalaa. Aikaa meni noin kolme varttia, siitäkin ajasta suurin osa meni leimojen siirtoon uuteen passiin.
Mukana oli kaksi todistusta ja reilun kymmenkunta valokopiota, 2 valokuvaa, yellow book ja thai ID.
Avioliitto extensionissa on se etu että siihen saa työluvan, eläke extensioniin ei.
13.03.2025 07:51
Pari kertaa olen tuolla väenpaljoudessa käynyt, toissavuonna viimeksi
Miksi sitten asiantravel taas bangkokissa, syy löytyy seuraavasta kuvasta.
https://aijaa.com/OLOhMd
13.03.2025 07:39
Näyttää olevan lähes 2100 lukukertaa ketjussa, on siinä kopiomiehellä matkaa saada huomiota itselleen.
01.03.2025 19:25
Tänään täällä thaimaassa, Pattaya.
Oiva konsti, eipä tarvitse autoa etsiä parkkihallista. Räps, räps vaan.
https://aijaa.com/RqCwev
Pattayan rakkaat saattavat tietää missä kuva on otettu, palstarakkailla tuskin tietoa on.
01.03.2025 19:23
Lapsena minäkin keräilin nimmareita.
Jokainenhan voi syödä mitä haluaa.
28.02.2025 07:33
Hernekeitto aiheutti melkoisen polemiikin, jopa ihan uuden aloituksen arvoisesti.
Siinä uusi satsi valmiina.
https://aijaa.com/R4Bk7S
asiantravelin hernekeittoon tulee mausteeksi vain sipuli, suola ja reilusti rouhittua mustapippuria.
28.02.2025 07:22
Olisiko herra Huhtasaaren syytä hakea apua henkiselle puolelle jos elämässä ei ole enää muuta kuin sairaudet, lääkkeet, kuolema ja sairaalan rappuset.
Miten nuo aiheet kuuluu matkailusivustolle päivästä toiseen, sanasta sanaan samaa tekstiä.
Hae ihmeessä itsellesi apua.
28.02.2025 07:14
Kertoisitko mikä siinä on erikoista sinun mielestäsi, sinullehan kaikki on erikoista mitä normaalit ihmiset tekevät.
Luin muuten tässä pari sivua näitä juttuja, harmi herra syylähahmon kannalta että et saa haluamaasi huomiota näillä erinomaisilla aloituksillasi.
Sinulla on muuten hauska tapa, teet aloituksen ja sitten alat itse kommentoimaan omaa aloitustasi kuten tässäkin.
Kertoo paljon henkisestä terveydestä.
25.02.2025 18:38
Finskin pisteillä "maksettuja" lentoja. Eli viime syksynä kun tulin thaimaahan maksoin rahaa tuosta lennosta n.64 euroa, joka oli jonkun veron osuus.
Sama juttu syksy -23 ja kevät-24.
25.02.2025 18:32
Ihan samaa olen ihmetellyt, miksi näitä tarinoita sairauksista pitää kirjoittaa ihan jokaisena päivänä. Näille sairaustapauksille löytyy varmasti ihan omat saittinsa täältä kaatopaikalta, miksi tuota sontaa pitää jauhaa matkailupalstalla. Haetaanko näillä tarinoilla jotain sääliä vai miksi niitä pitää täällä jauhaa joka päivä, viikosta, kuukaudesta tai vuodesta toiseen.
Voisi kuvitella että löytyy joku läheinen ihminen kenen kanssa voisi asiasta keskustella jos sairaudet painaa mieltä noin pahoin.
25.02.2025 18:29
Älä suotta huoli, pumppu on ihan kunnossa niin ei tarvi pumpun takia suomeen lähteä.
Tosin lippua suomeen tässä pitää kohta ruveta ostelemaan, kesä tietysti suomessa. Kolme edellistä lentoa onkin mennyt palkintolentoina.
25.02.2025 13:19
Oletko jotenkin seksuaalisesti erilainen...??
25.02.2025 12:34
Ja tosiaan silloin kun olen yksin kotona niin silloin tosiaan syön yksin terassilla, kenen kanssa minun pitäisi syödä jos olen yksin kotona..??
25.02.2025 12:28
Herra syylähahmolle tiedoksi että yleensä vaimon kanssa kaikentasoisissa ravintoloissa, about kerran päivässä. Olet varmasti kuvista tämän huomannut, ja ihmetellytkin että eikö kotona tehdä ruokaa lainkaan,.. tehdään toki. Eli lisää ihmeteltävää herra syylähahmolle.
Miten sun elämä, vietätkö sen edelleen täällä Suomi24.:lla..?
Kiitos kysymästä, en ole saunassa käynyt kuin joulusaunassa viimeksi.
Sinulle tuntuu kaikki normaali eläminen olla uutta ja ihmeellistä.
25.02.2025 12:20
2 / 61