Vapaa kuvaus

Aloituksia

36

Kommenttia

1202

1. Vajakkipojan reaktio juuri kuten epäilinkin, pitkin seiniä pyöreässä huoneessa. Ettei vaan olisi sitä kateutta ilmassa kun oikein piti usealla kommentilla kommentoida minun lyhyttä kirjoitusta.
    "Mitä mahtaa Aasin arkeen kuulua"
    Kertoisitko mitä siihen pitäisi kuulua...? Viettää elämä täällä suomi24 saitilla kuten sinä..?
    Mä teen juuri mitä huvittaa noiden mainitsemiesi asioiden lisäksi, lauantai meni pattiksella kisoja seuraten, eilinen biitsillä kuten kerroin ja tänään koko päivä Si Rachassa. Iltasella vielä hain kaverin bussiasemalta ja heitin tuohon lähibiitsille. Tuli pattayalta muutamaksi päiväksi viettämään rantaelämää. Jos huvittaa niin huomenna voin lentää helsinki vantaalle, juoda kahvit ja tulla seuraavalla lennolla takaisin.
    Mitä sinun vajakin pitäisi perheestäni tietää, pidäkö minua niin tyhmänä että laittaisin tänne kaatopaikalle kuvia itsestäni ja perheestäni.. ehkäpä vielä passin henkilötietosivun..?
    Vajakiksi kutsun tällä saitilla aioastaan yhtä vajakkimonipesoonaa,ihan ansaitusti niin kauan kun minä olen sinulle Aasi. Miksi minun pitäisi muita vajakeiksi kutsua.? Ei ole mitään syytä.
    Miksi rakkaiden pitäisi minua arvostella, en minä ole heille tietääkseni mitään pahaa heille tehnyt. Kertomasi mukaanhan olen yksi heistä.
    Eihän vajakkipojalla sattuisi tuoreita kuvia olemaan thaimaasta, ei siis näytöltä otettuja...??
  2. 7 / 61