Vapaa kuvaus

Aloituksia

32

Kommenttia

1073

  1. Kertoisitko mistä päättelet että minulla on kaveripulaa täällä thaimaassa..? Minulla on ihana perhe, kavereita riittävästi joista muutamaa menemme ensi viikolla pohjoiseen tapaamaan. Entäpä sinun elämä..? Näyttää pelkästään pyörivän täällä suomi24 saitilla, minun ei tarvitse täällä päivystää aamusta yöhön.
  2. Herra Huhtasaarta näemmä edelleen ihmetyttää meidän perheen vedenkulutus ja on aivan varma ettei se ole mahdollista. Herra Huhtasaari sitten varmasti osaa kertoa kenen tuo Rayongin vesilaitoksen lasku on.? Herra Huhtasaaren kannattaisi myös opetella ymmärtämään lukemaansa. En ole siis koskaan tarvinnut pankkikirjaa, en ole sitä myöskään koskaan käynyt päivittämässä, meidän immissä ei myöskään tarvita pankkikirjaa, tulostettu tiliote on aina riittänyt. Täällä on siirryrtty 2000 luvulle. Juuri lukiessani ketjua, ajattelin etten ole pankkikorttia käyttänyt tällä reissulla lainkaan, kaikki maksut on hoitunut aplikaatiolla QR koodilla ja jos olen automaatista rahaa nostanut niin senkin tuolla mobiilisovelluksella.
    Ihmetyttää vain että työuransa IT ammattilaisena tehnyt Herra Huhtasaari ei osaa asentaa eikä käyttää mobiilisovellusta..? Nuo sovelluksethan on tehty niin että idiootti lapsikin niitä osaa käyttää.
    Muutama viikko sitten vaihdoin sovelluksen puhelimesta toiseen, aikaa meni noin 2 minuuttia ja mitään vitun linkityksiä eikä kuvia tarvinnut mihinkään lähettää.
    Passinnumero ( jos ei ole ID korttia), tilinumero ja 6 numeroinen pin koodi siinä se.
    Joulu lähestyy, nyt katkeaa yli 50 vuotinen jouluperinne eli joka joulu on syöty suomalainen jouluateria. Nyt tehtiin poikkeus ja käytiin tänä iltana varaamassa pöytä koko porukalle Kantary Baysta, siellä on aina ollut huippubuffa mutta jouluna ei ole siellä koskaan syöty.
    https://aijaa.com/1Zrbk4
    Herra Huhtasaari ei vieläkään ole kysymykseeni vastannut että miksi sinun elämäsi on tällä saitilla...? Kaikkea muuta sontaa olet tänne aikaisesta aamusta näemmä raapustanut ilman taukoa.
  3. Hauskaa vänkää yön tunteina täällä thaimaassa. Näyttää olevan "chiang maissa asuvalta" vajakkipojalta jopa thaimaassa asumisen perusasiat aivan hukassa. Keltaista tabien baania ja pinkkiä korttia hakiessa tosiaan luodaan thai nimi thai kirjaimin, kirjassa ja kortissa ei ole alienin nimeä länsimaisin kirjaimin, molemmissa kaikki tiedot vain thai kirjaimin. Mistä päätteletmettei vesilskussa ole minun nimeä..? Virallisissa thaimaan vesi ja sähkölaitoksen laskuissa käytetään ainoastaan thai kirjaimia ja sinulla on mahdollista saada laskut omille nimille kun sinulla on tabien baan ja thai nimi. Vuokrakolhoosissa asuville voivat vuokranantajat tehdä "vesilaskuja" missä nimi on länkkärikirjaimin. Keltaiseen tabien baaniin ei koskaan tule thai kansalaisten tietoja, samassa osoitteessa asuva thai merkitään omaan siniseen tabien baaniin kuten joku jo aiemmin kirjoittikin. Myös alaikäiset merkitään tuohon siniseen jos ovat thai kansalaisia. Keltaisen tabien baanin saadakseen pitää olla jonkinlaisia siteitä thaimaahan, asunnon yhteisomistus, avioliitto, riittävän pitkä avoliitto ja yhteinen historia ym.. Pelkkä vuokra-asuminen ei ole riittävä peruste keltaiseen tabien baaniin. Kuvitteletko että kukaan olisi niin tyhmä että laittaisi nimensä tai kuvansa tällaiselle saitille....
    Herra huhtasaarelle esittämääni vilpittömään kysymykseen odottelen edelleen vastausta.
    Huomisesta taas Bangkok, ehkä viikonloppuna palataan asiaan uusin kujein.
  4. Pattaya päivä, tänään täällä thaimaassa.
    https://aijaa.com/1HxAe8