Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Aurinko36
profiilit
Aurinko36
Aurinko36
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
21
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Teillä+on+oikeus+omaan+mielipiteeseenne.+Se+mihin+teillä+ei+ole+oikeutta,+on+syrjintä+seksuaalisen+suuntautumisen+perusteella!!!+Ei,+vaikka+oma+mielipide+olisi+mikä!+Laki+määrittelee+syrjinnän+seksuaalisen-++tai+sukupuolisen+suuntautumisen+perusteella+rikokseksi.+
Jos+sitä+on+vaikea+ymmärtää+tai+hahmottaa,+niin+annan+esimerkin+ihan+omasta+elämästä:+Mä+en+tykkää+mun+naapurista.+Itseasiassa+se+on+ihan+kusipää,+mutta+silti+sillä+on+oikeus+onneen+ja+ihmisoikeuksiin.+Eikä+mulla+oo+siihen+nokan+koputtamista.+Samalla+tavalla+se+toimii+Markun+ja+Heikin+kohdalla,+vaikka+Arto,+et+kuinka+tykkää,+niin+heillä+on+Suomen+lain+ja+yhteiskunnan+silmissä+ihmisoikeudet+ja+oikeus+onneen+ja+oikeus+avioliittoon.+Eikä+sinulla+ole+oikeutta+sitä+estää,+vaikka+kuinka+ei+omaan+mieleen+istu.+
Siinä+mielessä+voit+olla+ihan+rauhassa,+että+ei+tule+sinusta+homoa,+vaikka+kuinka+oot+asioinut+K-kaupassa,+Lidlissä+tai+S-marketissa.+Eikä+Heikki+ja+Markkukaan+muuttuneet+homoiksi,+koska+se+on+in.+Ne+on+olleet+yhdessä+jo+20-vuotta+ja+homoja+koko+ikänsä.
Mitä+tulee+homoihin+ja+jumalaan,+niin+sekin+on+kuule+jumalan+ja+homon+välinen+juttu.+Ei+kuulu+homojen+synnit+sinulle.+Sulla+ei+ole+täällä+mitään+taivaallista+tuomiovaltaa.+Jeesushan+on+ainoa+ihminen,+jonka+tuomiovallan+kristinusko+tunnustaa+uskontunnustuksella,+että+istuu+isän+kaikkivaltiaan+oikealla+puolella+ja+on+sieltä+tuleva+tuomitsemaan+eläviä+ja+kuolleita.+Eikä+se+jatku,+että+ja+sitten+tuomionsa+supattaa+Artolle,+joka+ne+toimeenpanee.+Katso,+että+ei+tule+itselle+itsensä+korottamisen+synnistä+tuomiota.+
Epäilisin,+että+se+banderollin+katoaminen+saattaa+liittyä+siihen,+että+ihmiset+katsovat+sen+olevan+kiihottamista+kansanryhmää+vastaan+ja+ennen,+kuin+selität+sanaakaan+heteroista,+niin+ei+heitä+vastaan+vaan+seksuaali-+ja+sukupuolivähemmistöjä+vastaan.+Siis+niitä+10-20%+ihmisistä,+joita+on+ihan+aina+ollut+saman+verran+ja+aina+tulee+olemaan.+
Minä+kuule+laitoin+nimeni+siihen+tasa-arvoinen+avioliitto-kansalaisaloitteeseen.+45-vuotias+umpihetero+naimisissa+oleva+ihminen+ja+niin+laittoi+mun+tuntemista+heteroista+kaikki+muutkin.+Jopa+mun+uskovainen+sisko+miehineen.+Arvaatko+miksi?+Siksi,+että+ei+ole+meiltä+pois+jonkun+toisen+onni+ja+ihmisarvo.+Sinä+päivänä,+kun+ensimmäiset+sateenkaariparit+vihittiin,+en+ollut+yhtään+vähemmän+naimisissa.+Älä+siis+selitä,+että+suurin+osa+kansasta+ois+jonkun+AA.n+puolella!+Varsinkin,+kun+se+teidän+ehdotus+käsiteltiin+jo.+Siitäkin+huolimatta,+että+se+osin+oli+perustuslainvastainen.+Lopputulos+oli,+että+se+kaatui.+Ihmiset+tietää,+että+ihmisoikeudet+ei+ole+mielipideasia+ja,+että+ne+kuuluu+kaikille+ihonväristä,+seksuaalistatuksesta,+sukupuolesta+tai+iästä+ja+erityisesti+omasta+mielipiteestä+huolimatta.+
Suomen+virallinen+kanta+on,+että+yhdenvertaisuuden+toteutumista+edistetään+ja+ajetaan+koko+maailmassa+ja+se+on+myös+suomen+kansan+kanta.++Lainsäätäjänä+voi+olla+mitä+vaan+mieltä+henkilökohtaisesti,+kunhan+tarpeeksi+moni+äänestää,+mutta+et+voi+toimia+perustuslakia+vastaan.+Joten+ihan+kansa+ne+hihhulit+sinne+äänestää+ja+vihervassarit+ja+rasistipersut+ja+muut.+Sen+jälkeen,+kun+on+vaalit+pidetty,+niin+pulinat+pois.+
Tässä+on+tärkeämpiäkin+asioita+päätettävänä,+kuin+teidän+mieleinen+avioliitto.+Naapurin+lesboparilla+on+ihan+aito++avioliitto+heidän+mielestään+ja+hyvä+niin,+kun+on+jo+kolmas+lapsi+tulossa.
07.07.2019 00:47
2 / 2