Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Kaskenpolttaja
profiilit
Kaskenpolttaja
Kaskenpolttaja
Vapaa kuvaus
Aloituksia
15
Kommenttia
5159
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En+suojele,+olen+ollut+yhteydessä+ylläpitoon+kuten+kuuluukin,+jos+on+jotain+asiaa+palstan+toiminnan+suhteen.++Ylläpidosta+kerrottiin,+ettei+luotseja+ole+ja+moderoinnin+hoitavat+palkatut+moderoijat,+eivätkä+hekään+ole+palstakohtaisia.
Säännöt+päivitetään+jossakin+vaiheessa+siltäkin+osin.
01.08.2019 15:17
Toisaalta+jos+menettää+raajan,+ei+voi+sillä+raajalla+mitään+tehdä+vaikka+haluaisi.
Yleensä+ihmiset+haluavat+parantua+sairauksistaan,+mutta+hoidosta+voi+myös+kieltäytyä.+Ketään+ei+voi+pakottaa+ottamaan+hoito+vastaan,+oli+sairaus+mikä+tahansa,+ellei+ihminen+ole+vajaavaltainen.
01.08.2019 15:13
Täällä+saattaa+olla+montakin+kirjoittajaa,+joilla+on+nikkejä+joka+lähtöön+ja+halua+pyörittää+ja+sekoittaa,+täällä+ei+kuitenkaan+ole+luotseja.
01.08.2019 15:10
Ja+sinä+jatkat+toisten+mitätöintiä+täällä+sinkkupalstalla?+Osuiko+liian+lähelle?
01.08.2019 14:56
Siinäkin+asiassa+yksilö+itse+päättää+miten+suhtautuu+asiaan+ja+mitä+tekee+sen+suhteen.
01.08.2019 14:54
Olet+varmasti+oikeassa.
Kun+seuraa+keskustelua+näistä+mies-naiskysymyksistä,+voi+hyvin+nähdä+sen,+että+odotukset+ja+vaatimukset+kumpaankin+suuntaan+ovat+kovin+näkyvästi+esillä+ja+niitä+pyritään+vahvistamaan.
Ihminen+ei+saisi+olla+sellainen+kuin+on,+vaan+hänen+pitäisi+mahtua+johonkin+lokeroon,+joka+määritellään+jostain+ulkoa.
Tunnistan+kyllä+tuon,+että+mieheltä+odotetaan+vastausta,+on+se+asenne+minussakin,+vaikka+sitä+vastaan+taistelenkin.+Olen+kasvanut+miehisessä+ympäristössä,+kasarmeilla,+ja+mies+linkittyy+minulla+helposti+turvaan+ja+siksi+hädissäni+suuntaan+katseeni+sinne,+jos+se+on+mahdollista++:)
Ymmärrän+kyllä+sen+hölmöyden+ja+tiedän+tietenkin,+etteivät+miehet+ole+ihmistä+kummenpia+:)
En+tiedä+mistä+se+johtuu,+että+pitää+asettaa+valtavia+odotuksia+ja+paineita+sekä+miehille,+että+naisille+ja+kun+ne+paineet+vielä+muuttuvat.+Kun+olet+omaksunut+jotain,+tullaankin+sanomaan,+ettei+niin+vaan+näin.
Siitä+olen+itse+vetänyt+sen+johtopäätöksen,+ettei+kannata+rakentaa+identiteettiään+ulkoa+määrätyillä+palikoilla.
Vaikka+minulla+onkin+tuo+"vamma"+miesten+suhteen,+miehisyys+ei+ole+minusta+kiinni+siitä,+että+on+aina+vastaus+kaikkeen.+Tai+että+mies+on+aina+etunenässä+suojelemassa+ja+rakentamassa+ja+nainen+odottaa+hellan+äärellä.
Ulkoa+asetetut+määreet+ovat+voimakkaita+ja+kun+siinä+viidakossa+poukkoilee+ees+ja+taas,+on+helppo+ymmärtää,+että+on+ihan+hukassa+siitä+millainen+pitäisi+olla.
01.08.2019 14:52
En+minäkään+oikein+ymmärrä+millä+perusteella+ajatellaan+niin,+että+mieheksi+syntyminen+on+pahin+asia+ihmisen+elämässä.+Perustetta+on+tosi+vaikea+keksiä.++Olen+kyllä+nainen,+että+miehen+näkökulmasta+en+asiaa+voi+katsella.
01.08.2019 14:35
Kiitos+sanoistasi.+Ne+lämmittävät+mieltäni+:)
01.08.2019 14:30
Olen+kanssasi+samaa+mieltä.
01.08.2019 14:19
Se+virka+ei+minua+kiinnosta,+koska+se+on+aika+rankkaa+hommaa+ja+kuraa+sataa+niskaan+aika+tavalla.
Kiitos+kuitenkin+sanoistasi+:)
01.08.2019 14:09
Ihminen+itse+määrittää+sen.
Totuuden+vääristelijöitä+on+varmastikin+niin+ateisteissa+kuin+uskovissa.
Kuinka+selität+sen,+että+joku+uskova+sanoo+toiselle,+ettet+sinä+ole+uskova+koska....
Eikö+siinä+ole+sama+mekanismi,+josta+nyt+syytät+ateisteja?
01.08.2019 14:07
Kiitos+sanoistasi.+Kyllä+se+typeryys+minussakin+asuu+,+yritän+suitsea+sitä+:)
01.08.2019 13:45
Se+mikä+minusta+on+se+ikävin+puoli+tässä+kyttäilyssä+ja+kiusaamisessa+,+on+se,+että+täällä+ei+kohta+viihdy+kuin+tämä+kyttäysrengas,+oli+sen+koko+sitten+mikä+tahansa.
Minusta+se+on+epäoikeudenmukaista+ja+hyvinkin+väärin.+Julkisella+palstalla+pitää+saada+kirjoittaa+ilman+,+että+kaikenmaailman+tuulesta+temmattuja+salaliittoteorioita+heitellään+sinne+ja+tänne+ilman+minkäänlaista+näyttöä.+
Jos+tätä+piiriä+on+pyöritetty+jo+jonkin+aikaa,+pitäisi+kyllä+myös+tehdä+jotain.+Ja+jos+on+tehnyt+jotain,+voi+sitten+odottaa+niitä+päätöksiä+.+Ilman+perusteita+syyttely+on+typerää,+vaikka+se+varmasti+tyydyttää+syyttelijöitten+tarpeita.+Jostakin+tarpeestahan+myös+salaliittoteoriat+kumpuavat.
Voisin+toki+lähteä+mäelle+täältä,+mutta+noin+periaatteesta+en+nyt+lähde.+Olen+vasta+tullut+tarkoituksena+vaihdella+ajatuksia+ihmisten+kanssa+ja+mielestäni+joku+kyttärinki+ei+sitä+oikeutta+minulta+vie.+Yritän+löytää+ajan,+vaikka+syksyn+aktiviteetit+alkavatkin,+että+voin+päivystää+täällä+mahdollisimman+paljon.+Meillä+on+oikeus+olla+täällä,+eikä+kenenkään+tarvitse+alistua+jonkun+kyttäringin+terrorisointiin,+vaikka+ymmärränkin,+ettei+tämä+kaikille+ole+sellainen+periaatekysymys+kuin+se+on+minulle.
Näillä+mennään+nytja+urheilutermein...katsotaan+mihin+se+riittää.
01.08.2019 13:27
Niin+tein.
01.08.2019 13:02
Riippuvuuksilla+on+oma+mekanisminsa.+Niitä+voi+tietenkin+selittää+vastuun+pakoilulla+tai+laiskuudella+tai+jollakin+muulla+sellaisella+asialla.+Totuus+voikin+sitten+olla+ihan+eri+asia.
01.08.2019 13:00
Loistavaa.+Kiitos+:)
01.08.2019 12:55
Niin,erityislasten+kanssa+tarvitaan+tukitoimia+enemmän.
01.08.2019 10:58
En+ymmärrä+miksi+jauhatte+pa.skaa,+miksi+ette+tee+jotain?+Onko+se+pa.skan+jauhanta+ainoa+mihin+kykenette?
01.08.2019 10:56
Kyllä+jokaisen+tarina+on+erilainen.+Olemme+yksilöitä.
01.08.2019 05:30
Tykkään+kyllä.+:)
01.08.2019 05:27
182 / 258