Miksi miehekkään ja komean näköinen mies ajatellaan aina pelimieheksi?
Ihmisten ennakkoluulot on ihania
40
55
Vastaukset
- Anonyymi
Samasta syystä josta kaunis nainen ajatellaan ylimieliseksi ja älykkyydeltään korkeintaan keskitasoiseksi.
- Anonyymi
Paitsi, että se nainen ei ole kaunis ja älykkyys ei yllä edes keskitasolle
No ihmiset aattelee, että tilaisuus tekee varkaan...kukapa ei käyttäs avujaan siis jos niitä on suotu, ajatuksin
Onneksi älykkäät ja empaattisen ei lähde tuollaiseen leikkiin mukaan.
- Anonyymi
Ennakkoluulojen määrä korreloi hyvin älyn kanssa. Negatiivisella korrelaatiolla.
Anonyymi kirjoitti:
Ennakkoluulojen määrä korreloi hyvin älyn kanssa. Negatiivisella korrelaatiolla.
Ei todellakaan korreloi.
Anonyymi kirjoitti:
Ennakkoluulot katoo älyn myötä.
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ihmeessä puhuit noin tarkoitusmukaisesti väärin??
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Juuri sitä negatiivinen korrelaatio tarkoittaa.
- Anonyymi
en paina nappuloitA mutta NIIN valtakunta:
Valtakunta; ehkä sinun pitäisi ajatella sitä että mitå pahaa teet toisille tahtomattasikin.
t. "Horton Assassin Broadhead". Anonyymi kirjoitti:
Juu sen vuoksi kysyinkin.
Anonyymi kirjoitti:
Se asia olisi voinut sano suoraan. Noi hienot sanat ei ole hirveästi minulla hallinnassa.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Se asia olisi voinut sano suoraan. Noi hienot sanat ei ole hirveästi minulla hallinnassa.
Sanoin sen lyhyesti, selkeästi ja kattavasti. Väite "Ennakkoluulot katoo älyn myötä" kuvaa vain toista puolta negatiivisesta korrelaatiosta eli tilannetta, jossa älyn määrä on korkea ja ennakkoluulojen matala.
Miksi kritisoit minua usean viestin verran käyttämästäni kielestä? Jokainen käyttäköön sellaista kieltä kuin haluaa, ellei se riko lakia tai aiheuta kenellekään pahaa mieltä. Minulle jäi hieman epäselväksi, millä perusteella olen aiheuttanut sinulle pahaa mieltä. Sanojen hienous tai epähienous on täysin subjektiivinen asia etkä oikein voi väittää, että sinun mielestäsi hienot sanat olisivat kaikkien mielestä hienoja. - Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Ennakkoluuulot katoaa tiedon ja kokemusten myötä, jos katoaa, mutta älyn kanssa sillä ei oo paljon tekemistä. Älykäs ihminen nimenomaan osaa perustella ennakkoluulonsa uskottavasti itselleen ja etsiä niitä tukevaa aineistoa (ja kiertää ennakkoluulojen vastaisen tiedon).
Anonyymi kirjoitti:
Sanoin sen lyhyesti, selkeästi ja kattavasti. Väite "Ennakkoluulot katoo älyn myötä" kuvaa vain toista puolta negatiivisesta korrelaatiosta eli tilannetta, jossa älyn määrä on korkea ja ennakkoluulojen matala.
Miksi kritisoit minua usean viestin verran käyttämästäni kielestä? Jokainen käyttäköön sellaista kieltä kuin haluaa, ellei se riko lakia tai aiheuta kenellekään pahaa mieltä. Minulle jäi hieman epäselväksi, millä perusteella olen aiheuttanut sinulle pahaa mieltä. Sanojen hienous tai epähienous on täysin subjektiivinen asia etkä oikein voi väittää, että sinun mielestäsi hienot sanat olisivat kaikkien mielestä hienoja.mutta kyseinen asia hieno on kuvauksellinen ilmaisu kyseessä ja hyvin arkinen jonka kaikki tietää myös ilman kouluja käsittää.
Verbaallisuus heikkous minulla ihan heikkoudesta lapsuudesta lähtien, joten harmitti täysin sanojen merkitys jäi piiloon kun ei ole niin arkinen koska minulla visuaalisuus on vahvuuteni niin se kompensoi verbaalista heikkouttani, joka kehity samoin kaikkien kanssa
Siksi ihmettelin, joten selkeni tuosta viestistäsi.Anonyymi kirjoitti:
Ennakkoluuulot katoaa tiedon ja kokemusten myötä, jos katoaa, mutta älyn kanssa sillä ei oo paljon tekemistä. Älykäs ihminen nimenomaan osaa perustella ennakkoluulonsa uskottavasti itselleen ja etsiä niitä tukevaa aineistoa (ja kiertää ennakkoluulojen vastaisen tiedon).
Tuo on väärää tietoa
Anonyymi kirjoitti:
Älykäs ihminen oppii tiedon ja kokemusten myötä oppii nopeammin ja luo nopeammin uutta tietoa.
Mutta ennakkokäsityksiin ei oikein usko ennen kui löytää oikeaa tietoa.
- Anonyymi
Tästä on tehty tutkimuksiakin, että naiset pitävät 80% miehistä epäviehättävinä.
Tämä tarkoittaa että Tinderissä kuin elämässäkin komeimmat top20% miehistä saa huomion 80%:lta naisilta. Loput 80% miehistä joutuu taistelemaan 20% naisista.
Tästä seuraa että komeimmat miehet joilla usein on myös korkeat testoteroni arvot väistämättä ajautuvat pelimiehiksi, sekä hormoniensa että naisten suosion ajamina.
Toinen asia mikä seuraa tätä on, että loput 80% miehistä taas on jopa säälittävän epätoivoisia ja janoisia. Tutkimukset osoittavat että miehet ovat valmiita sitoutumaan naiseen jota eivät rakasta, eivätkä pidä viehättävänä, kaksikertaa todennäköisemmin kuin vastaavasti naiset mieheen.- Anonyymi
Miten suuri osuus naisista pitää 80 prosenttia miehistä epäviehättävänä?
- Anonyymi
Höpö höpö. Mene välillä ulos. Ihan tavallisia ihmisiä siellä on yhdessä. 90% miehistä saa kyllä jonkun jossain elämänsä vaiheessa. Jos kelpaa. Tinder ei ole oikeaa elämää. Tunnen ainakin 200 OIKEASTI tavismiestä, joiden ei tarvitse olla epätoivoisia. Eivät ole myöskään komeita tai pelimiehiä. ---- Syrjäytyneen puhetta, jonka "tiedot" perustuvat siihen mitä netissä lukee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten suuri osuus naisista pitää 80 prosenttia miehistä epäviehättävänä?
Jouduin kaivamaan webarchivesta, koska alkuperäinen blogi okcupidin tutkimuksesta oli poistettu. Mutta tilastot ja kippurat voi katsoa tuolta. Deittipalvelulla on kuitenkin miljoonia käyttäjiä joten ihan varteenotettava otanta.
https://web.archive.org/web/20170307114500/https://theblog.okcupid.com/your-looks-and-your-inbox-8715c0f1561e - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jouduin kaivamaan webarchivesta, koska alkuperäinen blogi okcupidin tutkimuksesta oli poistettu. Mutta tilastot ja kippurat voi katsoa tuolta. Deittipalvelulla on kuitenkin miljoonia käyttäjiä joten ihan varteenotettava otanta.
https://web.archive.org/web/20170307114500/https://theblog.okcupid.com/your-looks-and-your-inbox-8715c0f1561eKiitos linkistä.
En pidä varteenotettavana otantana, koska hyvin suuri osa naisista ei käytä deittipalveluita. Kuulun itse heihin.
Täytyisi saada tieto siitä, miten suuri osa naisista käyttää deittipalveluita, ennen kuin voi sanoa että deittipalveluita käyttävät naiset edustavat naisia.
Älä pahastu, en sano näin mistään saivartelun riemusta. En vain pidä tuota otosta varteenotettavana. Anonyymi kirjoitti:
Kiitos linkistä.
En pidä varteenotettavana otantana, koska hyvin suuri osa naisista ei käytä deittipalveluita. Kuulun itse heihin.
Täytyisi saada tieto siitä, miten suuri osa naisista käyttää deittipalveluita, ennen kuin voi sanoa että deittipalveluita käyttävät naiset edustavat naisia.
Älä pahastu, en sano näin mistään saivartelun riemusta. En vain pidä tuota otosta varteenotettavana.Olen kanssasi samaa mieltä.
- Anonyymi
"miehet ovat valmiita sitoutumaan naiseen jota eivät rakasta, eivätkä pidä viehättävänä" no hyvä että naiset ees pitää rotia, kun toihan kuulostaa aivan kamalalta lähtökohdalta suhteelle?
Millä perusteella miehet on valmiita sitoutumaan? Oikeesti? Vai vaan jossain ätmien kuvitelmissa?
Mihin se sitoumus miehillä sitten perustuu? Statukseen? Että pitää vaan olla joku? Miksi? Eihän se seksikään oo kivaa jos ei pidä toista viehättävänä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"miehet ovat valmiita sitoutumaan naiseen jota eivät rakasta, eivätkä pidä viehättävänä" no hyvä että naiset ees pitää rotia, kun toihan kuulostaa aivan kamalalta lähtökohdalta suhteelle?
Millä perusteella miehet on valmiita sitoutumaan? Oikeesti? Vai vaan jossain ätmien kuvitelmissa?
Mihin se sitoumus miehillä sitten perustuu? Statukseen? Että pitää vaan olla joku? Miksi? Eihän se seksikään oo kivaa jos ei pidä toista viehättävänä?Mielestäni on melko typerää puhua ”sitoutumisesta”, sellaisessa tapauksessa, jossa mies pillunhimossaan lyöttäytyy yhteen naisen kanssa, jota pitää epäviehättävänä.
Aivan taatusti se mies on valmis lähtemään heti toisen naisen matkaan, kun vain tilaisuus sattuu kohdalle. Hän ei siis todellakaan ole sitoutunut, vaan etsii koko ajan parempaa naista.
- Anonyymi
Tutkimukset osoittavat sitä ja tätä, mutta ainoataan viitettä ei näistä testosteronimiesten jutuissa näy.
- Anonyymi
Naisilla se on puolustuskeino. Naiset ajattelevat, että eivät kelpaa miehelle, niin he ajattelevat miehen olevan pelimies, jotta voivat hyvillä mielin olla yrittämättä miestä.
- Anonyymi
Joo, itsetunto ongelmat nykyajan ulkonäkökeskeisessä maailmassa tuntuu olevan liikaa monille jopa hyvännäköisille naisille. Se on harmi.
- Anonyymi
Miehillä tuo on puolustuskeino. Miehet ajattelevat kelpaavansa naisille tai jolleivat kelpaa niin nainen haluaa pelimiehen. Tämän jälkeen voi jatkaa elämäänsä incel-miehenä syyttäen naisia omasta huonnommuudestaan.
- Anonyymi
Ennakkoluulo on perusteeton ennakkokäsitys. Mutta mitä sitten jos useimmat tuntemani miehekkäät ja komeat miehet ovat pelimiehiä? Eikös silloin ole perusteellista epäillä, että myös sinä olet/hän on pelimies?
- Anonyymi
Epäilyksesi on oikea. Naiset kun kiinnostuu niin pitäähän tilaisuus käyttää hyödyksi niin kauan kun kiinnostusta riittää. Liirumlaarun puheilla pääsee pitkälle ja kun naiset huomaavat sen aina kuitenkin joku on "työn" alla.
Kuka ajattelee? Ehkä se kertookin enempi siitä joka aina ajattele noin.
Vastaavasti voi ajatella kaikkia kauniita naisia hempukoiksi.Muuten tänään oli taas huono liikkumiselle johtuen palstasta on joskus siivottava tätäkin paikkaa.
Ehkä huomenna parempi päivä.
minusta on kiva että autat hoitamisessa sinä voit käyttään vaikka uimahallissa tässä tulevan syyskauden aikana jos jaksat pikku altaassa.
Eihän se pakko ole mutta onhan se lapsestakin kiinni miten tahtoo harjoitella.
Itse kulutan voimani lapsi ja todenäköisesti en viihdy täällä pitkään enää enkä ole näin useinkaan kun hoidan niin paljon joskus tulee nämä uupumuspäivät täysillä.
Tässä on niin paljon tehty taas ja jos huomenna sit.
Omien voimavarojen mukaan asut on järjestettävät vanhan sanonnan mukaan ”eihän kukaan ole seppä syntyessään”
Itselläni on myös noiden kehollisten harjoitteiden mukaan tehtäviä perusasioiden harjoituksia kouluun liittyen.
Ovatko aakkoset jo kuinka hyvin hallinnassa?Oho piti laittaa Kaskenpolttajalle, kyll sitä erehtyi väärää pistään
Varmaan hämmensi viesti mieltä, anteeksi siitä😁valtakunta kirjoitti:
Oho piti laittaa Kaskenpolttajalle, kyll sitä erehtyi väärää pistään
Varmaan hämmensi viesti mieltä, anteeksi siitä😁Ei haittaa.
- Anonyymi
Ei ajatella aina, kyllä se sen "komean" omasta käytöksestä johtuu jos sellainen kuva tulee. Yhtälailla vähemmän komea voi olla pelimies. Vilkkusilmiksi sellaisia myös kutsutaan.
xL - Anonyymi
Määrittele"komea"
- Anonyymi
Määrittele sana "määrittele".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?843402- 252014
- 1941924
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w3411316Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell841279Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale891137- 82923
Varoitus kyläläisille Suomussalmella
Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo12915Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.23845Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha61790