Vapaa kuvaus

Aloituksia

15

Kommenttia

5159

  1. Varmasti+noinkin.Olen+joskus+pohtinut+noita+yhden+yön+suhteita.+Nehän+ovat+helppoja+siinä+mielessä,+ettei+niihin+tarvitse+panostaa,+ellei+halua.++Ei+tarvitse+pohtia+onko+"onnistunut"+rakastajana,+voi+siirtyä+seuraavaan.Ehkä+se+ei+kuitenkaan+ole+koko+kuva+siitäkään+asiasta.
  2. Matikasta....saattaa+hyvinkin+olla+noin,+mutta+minulla+on+luutunut+käsitys+siitä,+että+en+osaa+matikkaa.+Se+perustunee+pelkoon+ja+kyvyttömyyteen+heittäytyä+ja+epäonnistua+ja+siksi+selvitäkseni+olen+kehittänyt+matematiikan,+joka+ei+näytä+matematiikalta...mene+ja+tiedä,+ainakin+ihmissuhteissa+tulee+onnistumisen+kokemuksia,+parisuhteesta+en+tiedä,+kun+en+sellaisessa+ole.Hoivavietistä,+eikö+se+toimi+parhaiten+niin,+että+voimakkaan+hoivavietin+omaava+tarvitsee+kumppanin+,joka+haluaa+voimakasta+hoivaa?Luottamuksesta...olenkin+joskus+pohtinut+sitä+estottomuuttaa,+miten+se+pohjimmiltaan+menee,+mihin+se+perustuu.Jos+nyt+vaikka+ajatellaan+sitä+seksiä,+jossa+se+ainakin+minulla+tulee+vastaan+ärsytävällä+tavalla,+tai+tuli+aikanaan+ja+vähän+pahaa+pelkään,+että+siellä+se+on+vieläkin...se+esto+kavereineen.+Miksi+jotkut+nauttivat+seksistä+niin+luontevasti+ja+itsestäänselvästi+miettimättä+kaikenlaista+....hmyy...hölmöä?+Näihin+ulkoisten+mutkien+hyväksymiseen+on+ennen+auttanut+se,+että+tuntee+olevansa+haluttu.+silloin+ei+niillä+mutkilla+ole+väliä+ja+kykenee+itsekin+suhtautumaan+huumorilla+elämän+tuomiin"taisteluarpiin"....mutta+se+seksiTai+no,+kun+asiaa+enemmän+miettii,+sekä+matikassa,+että+koripallossa++ja+seksissä+itselläni+on+ongelmana+pelko+ja+suorituspaineet.+Niitä+suorotuspaineita+on+ollut+melkein+kaikilla+elämän+alueilla,+mutta+aika+ja+kokemus+ovat+tehneet+tehtävänsä+ja+on+oppinut+hyväksymään+ja+myöntänään+monta+asiaa+ja+sen+myötä+niissä+ei+niin+tarvitse+telkuta.++Mutta+noissa+mainitsemissani+sitten+telkkuan+edelleen.Mikä+neuvoksi.nim.epätietoinen
  3. Matikasta....saattaa+hyvinkin+olla+noin,+mutta+minulla+on+luutunut+käsitys+siitä,+että+en+osaa+matikkaa.+Se+perustunee+pelkoon+ja+kyvyttömyyteen+heittäytyä+ja+epäonnistua+ja+siksi+selvitäkseni+olen+kehittänyt+matematiikan,+joka+ei+näytä+matematiikalta...mene+ja+tiedä,+ainakin+ihmissuhteissa+tulee+onnistumisen+kokemuksia,+parisuhteesta+en+tiedä,+kun+en+sellaisessa+ole.Hoivavietistä,+eikö+se+toimi+parhaiten+niin,+että+voimakkaan+hoivavietin+omaava+tarvitsee+kumppanin+,joka+haluaa+voimakasta+hoivaa?Luottamuksesta...olenkin+joskus+pohtinut+sitä+estottomuuttaa,+miten+se+pohjimmiltaan+menee,+mihin+se+perustuu.Jos+nyt+vaikka+ajatellaan+sitä+seksiä,+jossa+se+ainakin+minulla+tulee+vastaan+ärsytävällä+tavalla,+tai+tuli+aikanaan+ja+vähän+pahaa+pelkään,+että+siellä+se+on+vieläkin...se+esto+kavereineen.+Miksi+jotkut+nauttivat+seksistä+niin+luontevasti+ja+itsestäänselvästi+miettimättä+kaikenlaista+....hmyy...hölmöä?+Näihin+ulkoisten+mutkien+hyväksymiseen+on+ennen+auttanut+se,+että+tuntee+olevansa+haluttu.+silloin+ei+niillä+mutkilla+ole+väliä+ja+kykenee+itsekin+suhtautumaan+huumorilla+elämän+tuomiin"taisteluarpiin"....mutta+se+seksiTai+no,+kun+asiaa+enemmän+miettii,+sekä+matikassa,+että+koripallossa++ja+seksissä+itselläni+on+ongelmana+pelko+ja+suorituspaineet.+Niitä+suorotuspaineita+on+ollut+melkein+kaikilla+elämän+alueilla,+mutta+aika+ja+kokemus+ovat+tehneet+tehtävänsä+ja+on+oppinut+hyväksymään+ja+myöntänään+monta+asiaa+ja+sen+myötä+niissä+ei+niin+tarvitse+telkuta.++Mutta+noissa+mainitsemissani+sitten+telkkuan+edelleen.Mikä+neuvoksi.nim.epätietoinen
  4. Sehän+on+aika+kurjaa,+jos+ihminen+jonka+on+nähnyt+kauniina/komeana,+haluttavana,+kiihottavana,+mielenkiintoisena+,+alkaakin+omissa+silmissä+näyttää+harmaalta+tunkkaiselta+tapetilta....