Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Kaskenpolttaja
profiilit
Kaskenpolttaja
Kaskenpolttaja
Vapaa kuvaus
Aloituksia
15
Kommenttia
5159
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kauneushan+on+katsojan+silmässä.++Joku+toinen+olisi+saattanut+nähdä+samoissa+maisemissa+enemmän+kauneutta+kuin+sinä+:)
Rintaliiviasiaa.....kovin+helposti+ne+uppoavat+sinne+massan+sisään,+jos+sitä+massaa+yhtään+on,+varsinkin+hiukan+raskaammilla+rinnoilla++varustetuilla,+koska+liivit+eivät+voi+silloin+olla+löysät.+Se+taas+miten+se+näkyy+ulospäin+on+tietysti+toinen+juttu.+Kesällä+ei+aina+jaksa+pukeutua+paksuihin,+massoja+peittäviin+asuihin+ja+onhan+meitä+naisia,+jotka+ajattelevat,+ettei+itseään+tarvitse+piilottaa+panssareiden+alle.++Uljaasti+kannetaan+se+massa,+joka+on+mukaan+tarttunut.+Ehkä+se+ei+jonkun+mielestä+ole+kaunista,+jonkun+mielestä+taas+voi+ollakin+:)
20.07.2019 13:59
Oman+vaatimattoman+kokemukseni+mukaan+voin+sanoa,+että+humalainen+tanssikavaljeeri+ei+kyllä+ole+mikään+mieltä+ylentävä+kokemus.
20.07.2019 13:50
Eikö+miehillä+ole+sama+juttu?
20.07.2019 13:47
Reaktiostahan+se+lähtee.+Hymy+ja+ystävällinen+tervehdys+on+kyllä+positiivista++:)
20.07.2019 13:44
Minulla+on+lapsenlapsi,+joka+on+aika+herkkis+ja+hänellä+on+myös+ongelmia+koulussa+ja+vähän+muuallakin.++On+kurja+seurata,+kun++asiat+eivät+suju+ja+aikuiset+pallottelevat+asioita+edes+takaisin.+Kouluilla+ei+ole+käsittääkseni+kovinkaan+hyvin+resursseja+paneutua+oikeasti+lapsiin,+jos+he+tarvitsevat+hieman+enemmän+tukea+kuin+muut.+Ja+ainahan+se+tuen+tarve+ei+näy+edes+heti,+jos+lapsi+on+hiljainen.
20.07.2019 13:40
Surullinen+tilanne.+lapsi+tarvitsisi+aikuisen+apua+monessa+kohtaa+ja+minusta+lasta+ei+saisi+jättää+yksin+tunnekuohujensa+kanssa.+Lapsella+ei+vielä+ole+riittäviä+taitoja,+hän+tarvitsee+aikuista.
20.07.2019 13:37
Koulupäivä+voi+olla+raskas,+kun+tulee+niin+paljon+kaikkea+uutta+virikettä+ja+jos+luokka+on+vilkas,+ei+lapsen+ole+aina+helppo+sietää+kaikkia+ärsykkeitä.+Siksikin+minusta+koulussa+pitäisi+enemmän+ottaa+huomioon+erilaiset+lapset+ja+heidän+tarpeensa.
20.07.2019 13:34
Koulupäivä+voi+olla+raskas,+kun+tulee+niin+paljon+kaikkea+uutta+virikettä+ja+jos+luokka+on+vilkas,+ei+lapsen+ole+aina+helppo+sietää+kaikkia+ärsykkeitä.+Siksikin+minusta+koulussa+pitäisi+enemmän+ottaa+huomioon+erilaiset+lapset+ja+heidän+tarpeensa.
20.07.2019 13:34
Niinpä,+kyllä+se+kiinnostus+ihmisistä+välittyy+ja+kohtelias+silmiin+katsominen+saa+yleensä+vastakaikua+:)
20.07.2019 13:31
Mistä+tiedät,+että+häntä+kiinnosti+vain+sinun+reaktiosi?
Mitä+ongelmaa+siinä+on,+jos+toista+kiinnostaa+reaktio,+eikä+seurustelun+aloittaminen?
Emmekö+me+katsele+toisiamme+juuri+siksi,+että+siinä+toisessa+on+jotain+kiinnostavaa,+vaikka+sitten+se,+että+miten+se+toinen+minuun+reagoi?
20.07.2019 13:29
On+hyvä,+että+löytyy+tapa,+jossa+oppiminen+on+helpointa.+Minulla+toimii+paremmin+kuuleminen+kuin+lukeminen,+edelleen...
20.07.2019 13:25
Jos+ymmärsin+oikein,+ei+lasten+pidä+antaa+mennä+omia+polkujaan.+Aikuisia+tarvitaan+sen+polun+turvaksi.+
Sosiaalisia+taitoja+tulee+opettaa+koulussa,+koska+koulu+on+sosiaalinen+ympäristö.
20.07.2019 13:23
Se+onkin+nykykoulussa+surullista,+että+esim.kouluavustajia+ei+ole+riittävästi.+Säätöä+väärästä+päästä.+
Kun+alku+on+takkuista+,+on+yleensä+koko+oppipolku+takkuita.+
Itse+ajattelen,+että+kouluissa+tulisi+olla+pienemmät+ryhmät+ja+enemmän+kouluavustajia+ja+muitakin+lapsen+oppipolkua+tukevia+tahoja.+Me+kaikki+emme+etene+samaan+tahtiin+ja+samalla+muotilla.
20.07.2019 13:21
Mitä+mahdat+tarkoittaa?
20.07.2019 13:07
Lasten+kasvatuksessa+trenditkin+vaihtelevat+sukupolvelta+toiselle.+Helposti+toistamme+samoja+toiimattomia+juttuja,+ellemme+havahdu+näkemään,+että+toisinkin+voi+olla.+Siksikin+eri+näkökulmat+ovat+tärkeitä+asiassa+kuin+asiassa.
Mitä+tulee+saksan+kielen+opettamiseen,+se+onkin+selkeästi+koulun+tehtävä.+Ja+kun+minulla+tuota+jälkikasvua+on+siunaantunut,+olen+myös+huomannut,+etten+pääsisi+itse+läpi+edes+ekasta+luokasta.+En+ymmärrä+tehtävänantoja,+niin+paljon+se+tyyli+on+muuttunut+tässä+ajan+saatossa.+Minun+piti+oikein+taistella+aikoinaan,+kun+jakokulma+muutti+muotoaan,+nyt+en+enää+edes+yritä+ymmärtää+näiden+nappuloiden+koulukirjoja+:)
20.07.2019 13:06
Lasten+kasvatuksessa+trenditkin+vaihtelevat+sukupolvelta+toiselle.+Helposti+toistamme+samoja+toiimattomia+juttuja,+ellemme+havahdu+näkemään,+että+toisinkin+voi+olla.+Siksikin+eri+näkökulmat+ovat+tärkeitä+asiassa+kuin+asiassa.
Mitä+tulee+saksan+kielen+opettamiseen,+se+onkin+selkeästi+koulun+tehtävä.+Ja+kun+minulla+tuota+jälkikasvua+on+siunaantunut,+olen+myös+huomannut,+etten+pääsisi+itse+läpi+edes+ekasta+luokasta.+En+ymmärrä+tehtävänantoja,+niin+paljon+se+tyyli+on+muuttunut+tässä+ajan+saatossa.+Minun+piti+oikein+taistella+aikoinaan,+kun+jakokulma+muutti+muotoaan,+nyt+en+enää+edes+yritä+ymmärtää+näiden+nappuloiden+koulukirjoja+:)
20.07.2019 13:06
Olen+kyllä+samaa+mieltä+kanssasi.+Yhdessä+on+hyvä,+viekussa+kiehnääminen+ihanaa.++Ja+jos+se+ei+toteudu+syystä+tai+toisesta,+laskeva+aurinko+on+kaunis+katsella+yksinkin.
20.07.2019 12:47
Ajattelen+itse+niin,+että+kaikki+tarvitsevat+erilaisia+näkökulmia+asioihin.+Ja+koska+lapset+viettävät+paljon+aikaa+muualla+kuin+kotona,+on+aika+luontevaa,+että+opetusta+eri+asioista+saadaan+myös+esim.+koulussa.++Eikä+vain+noissa+lukemisissa+ja+laskemisissa+ja+sellaisissa+taidoissa.+Ei+taida+olla+kovin+huono+asia+osata+vaikka+vaihtaa+vauvalle+vaippa+jo+ennen+kuin+itsellä+on+lapsia+:)
20.07.2019 12:38
Lasten+kasvattaminen+ei+ole+ihan+helppo+juttu.+Vai+onko?
20.07.2019 12:30
Niin+kuin+sanoitkin,+kodeissa+opetetaan+sitä+mitä+on+itse+opittu.+Siksi+on+hyvä+saada+sitä+opetusta+myös+vähän+muualta.+Aina+se+kodin+opetus+ei+ole+riittävä+ja+toisaalta+monipuolisuus+on+rikkaus.
Koulutuspolku+on+pitkä+ja+laskutaidon+ja+lukutaidon+lisäksi+ihminen+tarvitsee+myös+taitoja+"henkisemmissä"+asioissa.+Kun+siellä+koulussa+vietetään+kuitenkin+aikaa+muiden+ihmisten+kanssa,+on+aika+tärkeä+oppia+myös+niitä+ihmissuhdetaitoja.
Kun+vanhemmat+ovat+pääsääntöisesti+töissä,+eivät+he+ehdi+ihan+kaikkea+tarpeellista+opettaa+ja+kun+lapset+ovat+jossakin+muualla+kuin+siellä+kotona+päivät,+on+hyvä+jos+joku+muukin+kodin+lisäksi+osallistuu+kasvatukseen.
20.07.2019 12:29
254 / 258