Saako muut naisilt huomioo?

Anonyymi

Hei! Pakko vaan kertoo et alkanu tympäseen kun naiset ei edes viitti nykyään katsoa päälle kun kävelee jossain,ei mitää katsekontaktia,ois se kiva saada huomiota. Itekki en mistää rumasta päästä ole, alkanu jo menee toivo et lähivuosina mitään naista löytäis, ennen helpommi pääsi treffeillekki. Sitku valittaa ja puhuu asiasta nii saa paskaa niskaa:), semmosta se on. Baareissakaa ei oikee huvita yksin aina käydä ku jotenki turhauttaa koko homma vaan..

68

66

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lapsetkin haluaa huomiota, mutta aina se huomion saaminen ei ole positiivista. Saattavat vaikka hakata aikuista leikkikalulla polveen tai alkaa purkamaan vaatekaappiaan lattialle.

      Aikuisten maailmassa huomiota ei saa samalla tavalla. Kiukkuaminen ja toisten ihmisten sättiminen, tyhmäksi haukkuminen ja vastaava on luotansa työntävää huomiota. Epätoivoinen käytös, kuten tuossa yllä mainitsin lapsien tekevän, ei toimi aikuisten maailmassa, vaan epätoivoiset yliampuvat huomionkalastelut yleensä aiheuttaa vastareaktion. Aito hymy on varmasti tehokkaampaa ja hyvä mieli...mutta se ei tule kenestäkään muusta kuin itsestään. Omasta elämästä se ilo on revittävä ja sitä kautta voi saada aidon tyytyväisen hymyn mikä kiinnostaa.

      • Näin just, tee niitä juttuja mitä oot aina halunnu tehä ja yht'äkkiä tuleekin huomiota ym. Ihmiset tykkää aitoudesta.


      • HulluUkkoMetsästä kirjoitti:

        Näin just, tee niitä juttuja mitä oot aina halunnu tehä ja yht'äkkiä tuleekin huomiota ym. Ihmiset tykkää aitoudesta.

        Näinpä. Mitä enemmän olet oma rento itsesi, teet omia juttujas, eikä mikään ole kenenkään muu sanelemaa, vaan lähtee onasta halusta, se vääntää olemuksen väkisillä posin puolelle.

        Kyllä täällä on kaikenlaista itseensä tyytyväistä vipeltäjää... jokainen voi olla. 😊👌


    • Anonyymi

      Sä oot sitten pahasti rupsahtanut, jos ennen sait huomiota, mutta et enää.

      • Anonyymi

        Sama tuli mieleen... Eli (kaikki) miehet eivät komistukaan vanhetessaan vaikka Nallipää niin kovasti asiaa täällä yrittää julistaa.


      • Anonyymi

        Väärin. Johtuu Tinderistä, että aloittaja ei pääse treffeille


      • Anonyymi

        Itse olen lihonut ja vähän kaljamahaa tullut.


    • Anonyymi

      Mua tympäsee, ku naiset ei viitti nykästä mua edes hihasta?

    • En saa naisilta huomiota. En saa miehiltäkään huomiota. Mutta tiiätkö mitä, se on paljon helpompaa niin. Mieti mimmosta olisi, jos olisi kaikkialla huomion keskipisteenä ja missään ei saisi olla ns. rauhassa? x(

      En usko hetkeäkään, että jatkuva huomio on kenenkään mieleen.

      Joskus vähemmän onkin enemmän. Jos saat siltä yhdeltäkin huomiota, joka sisällyttää huomioonsa muutakin sisältöö, se on yleensä tarpeeksi.

      • Anonyymi

        Olin unipäivillä, kannattaa, jos herää aikaisin... virkistyy uudestaan aivan kuin olisi aamu taas ja uudet virkeät ajatukset.

        Abris viisaudessaan sanoo "että".

        Että... ei saa huomiota ja se on mukavaa. Olen samaa mieltä että on rasittavaa joskus kun kaikki naiset tervehtivät hymyissä suin. Jos itse on niin väsynyt että ei millään jaksa näytellä kiinnostunutta.


        Iso pyssy pitää ottaa käsittelyyn seuraavaksi, tuossakin säätöjä tehtävänä: nostan taljavarsijousen vetolujuutta, kun on säädettävä teho, nyt taitaa olla olisikohan 50kg, nostan johonkin... 70-100kg ehkä. Iso pyssy, Iso possu. Mulla on monia pyssyjä. Kuuluu harrastuksiini tuokin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olin unipäivillä, kannattaa, jos herää aikaisin... virkistyy uudestaan aivan kuin olisi aamu taas ja uudet virkeät ajatukset.

        Abris viisaudessaan sanoo "että".

        Että... ei saa huomiota ja se on mukavaa. Olen samaa mieltä että on rasittavaa joskus kun kaikki naiset tervehtivät hymyissä suin. Jos itse on niin väsynyt että ei millään jaksa näytellä kiinnostunutta.


        Iso pyssy pitää ottaa käsittelyyn seuraavaksi, tuossakin säätöjä tehtävänä: nostan taljavarsijousen vetolujuutta, kun on säädettävä teho, nyt taitaa olla olisikohan 50kg, nostan johonkin... 70-100kg ehkä. Iso pyssy, Iso possu. Mulla on monia pyssyjä. Kuuluu harrastuksiini tuokin.

        Unipäivillä? Ookko nää Oulusta vai? :)

        Vaiko päiväunilla? Päiväunet on kyllä mullekin mieleen. Joskus heräilee ihan hulluun aikaa yöstä, eikä saakkaan enää unenpäästä kiinni. Sanovat, että on huolia tai surua, jos heräilee aamuyöstä. Mutta en yleensä tunne oloani kummaksikaan.

        Joskus on kyllä stressiä, että herää ajoissa eikä nuku pommiin. Sitten sitä ikään kuin nukkuukin vähän kelloa vahtien.

        Mmm, niin. Minusta ainakin tuntuu sille, että ei se huomion saaminen ole tärkeää, kuin sillon kun on joku hätä. Muuten kelpaa liikuskella ns. reunakivillä eikä paistatella keskellä katua. :)

        Tarkkailijana on kivempaa, kun tarkkailtavana. :D

        Tokihan joskus tulee tarve tempaistakin...ja pompsahtaa näkyviin. Se on semmosta leikkimielisyyttä ja lapsenmielisyyttä. Tekee mielii pelleillä ja hullutella, eikä olla aina niin rajallinen. :D

        Possujako sinä meinaat lävistää? Varsijouset ne onkin vaarallisia aseita, jos niiden kanssa hopeloi. Ja muutenkin, menee läpi että viuhahtaa.


      • Anonyymi

        Päiväunilla eli unipäivillä :) Jaa sellaiset päivät ovat olemassa.

        Niin tolla jousella... en tiedä pitäisi ostaa nuolia, niitä pitkiä, 56cm muistaakseni mustia hiilikuitu ja kirkkaan keltaiset sulat, kalliita, jotain 15euroa/kpl.


        Nyt sataa vettä joten annan huomiota tuolle naiselle katsomalla sen (Ursula Andress) elokuvan: Viidakon Julma Salaisuus / Slave Of The Cannibal God.

        Internet Movie DataBasen arvostelu: https://www.imdb.com/title/tt0077945


      • Anonyymi kirjoitti:

        Päiväunilla eli unipäivillä :) Jaa sellaiset päivät ovat olemassa.

        Niin tolla jousella... en tiedä pitäisi ostaa nuolia, niitä pitkiä, 56cm muistaakseni mustia hiilikuitu ja kirkkaan keltaiset sulat, kalliita, jotain 15euroa/kpl.


        Nyt sataa vettä joten annan huomiota tuolle naiselle katsomalla sen (Ursula Andress) elokuvan: Viidakon Julma Salaisuus / Slave Of The Cannibal God.

        Internet Movie DataBasen arvostelu: https://www.imdb.com/title/tt0077945

        Heh, on olemassa joo. Oulussa. :)

        Onhan niillä sitten hintaa. Hirmu montaa ei passaa "hukkaan" ampua.

        Niin täälläkin sataa, aika rapsakastikin satoi vielä äsken. Katohan sie elokuvaa, mä vartun vanhempiani kylään. Näkee niitäkin joskus. Mukavaa elokuva iltapäivää! :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Päiväunilla eli unipäivillä :) Jaa sellaiset päivät ovat olemassa.

        Niin tolla jousella... en tiedä pitäisi ostaa nuolia, niitä pitkiä, 56cm muistaakseni mustia hiilikuitu ja kirkkaan keltaiset sulat, kalliita, jotain 15euroa/kpl.


        Nyt sataa vettä joten annan huomiota tuolle naiselle katsomalla sen (Ursula Andress) elokuvan: Viidakon Julma Salaisuus / Slave Of The Cannibal God.

        Internet Movie DataBasen arvostelu: https://www.imdb.com/title/tt0077945

        Heh, on olemassa joo. Oulussa. :)

        Onhan niillä sitten hintaa. Hirmu montaa ei passaa "hukkaan" ampua.

        Niin täälläkin sataa, aika rapsakastikin satoi vielä äsken. Katohan sie elokuvaa, mä vartun vanhempiani kylään. Näkee niitäkin joskus. Mukavaa elokuva iltapäivää! :D


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Heh, on olemassa joo. Oulussa. :)

        Onhan niillä sitten hintaa. Hirmu montaa ei passaa "hukkaan" ampua.

        Niin täälläkin sataa, aika rapsakastikin satoi vielä äsken. Katohan sie elokuvaa, mä vartun vanhempiani kylään. Näkee niitäkin joskus. Mukavaa elokuva iltapäivää! :D

        Oho, tuli tuplana. :P


    • Anonyymi

      Opettele ensin puhumaan ja kirjoittamaan suomen kieltä. Tuollaisella tyylillä alleviivaat olevasi alinta pohjasakkaa.

      • Anonyymi

        Just joo:). En sori ole alinta pohjasakkia, ilmeisesti olet itse joku sossupummi luuseri joka kittaa päivät kaljaa?:)


      • Anonyymi

        Alluhan tuo ap on. Etkö tunnistanut meidän parasta kaveria :)


      • Anonyymi

        Aleksei Vaasasta joka haluaa Suomen suurimman television.


    • Anonyymi

      Nainen?
      Mikä se on?

      • Myyttinen taruolento jonka on sanottu kulkeneen maan päällä joskus kun Gaia oli vielä läsnä ihmisissä. Nykyään tämä olento on enää niiden harvojen mielissä, joiden suvussa tarinat puolijumalolennoista vielä kulkevat. Varjele salaisuutta sillä uusi maailmanjärjestys etsii näitä taruolentoja ja tulee käyttämään heitä jumalaisen tekoälykoneen luomiseen, ja tässä koneessa mielemme ja sielumme tulevat elämään tietämättämme. Itse asiassa, mistä tiedät ettemme jo elä siinä...


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Öö kuka Allu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Öö kuka Allu?

        Öö olet ennenkin väittänyt, että et ole mutta lopulta tunnustit valehdelleesi. Kai nyt kaikki tunnistaa kirjoitustyylisi, ja olet monta kuukautta jauhanut samoja asioita, hiton tampio!


    • Anonyymi

      Oot sie ruma jos naiset ei katsele. Itse katson ain naisia silmiin mutta eivät katso takas eivätkä hymyile tai mitään. Tuijotan naisia tahallani pitkään että saisin edes jotain katseita mutta ei niin ei.

      • Anonyymi

        Täälä aika paljo negatiivista porukkaa, onnee vaa


    • Anonyymi

      Hmm...jos haluat huomiota, katseita ja jopa hymyjä, avaa vetoketju ja esittele naisille kaluasi. Laita vielä t-paita päällesi missä on teksti "Niuvanniemen avokkaat".

      AsianVierestä

    • Anonyymi

      Naisia saa kun juo viinaa ja käy yökerhoissa. Naisten iskeminen ei ole muuttunut 20 vuodessa mitenkään. Viinaa pitää juoda koska tutustuminen tapahtuu humalassa yökerhon tanssilattialla. Menet yökerhoon ja haet naista tanssimaan niin saat naiselta huomiota.

      T: Viinamies

      • Anonyymi

        Olen ujo mies en uskalla lähestyä naisia ja jutella..


      • Anonyymi

        Kerran join viinaa ja yökerhossa kaunis nainen tuli pyytämään tanssimaan. Nainen sanoi tanssilattialla, ettei kaverit uskoisi että lähtisin hänen kanssaan tanssimaan. Sanoin, että no sittenhän kannatti pyytää. Nainen sanoi siihen, että voi hän hyvin yksinkin tanssia. Ajattelin, että ei kai siinä minua sitten enää tarvita ja jätin naisen yksin tanssimaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kerran join viinaa ja yökerhossa kaunis nainen tuli pyytämään tanssimaan. Nainen sanoi tanssilattialla, ettei kaverit uskoisi että lähtisin hänen kanssaan tanssimaan. Sanoin, että no sittenhän kannatti pyytää. Nainen sanoi siihen, että voi hän hyvin yksinkin tanssia. Ajattelin, että ei kai siinä minua sitten enää tarvita ja jätin naisen yksin tanssimaan.

        Tyhmäkö olet. Nainen ilmaisi että olisi voinut yksin tanssia, mutta halusi nimenomaan tanssia kanssasi.


      • Anonyymi
        Partakaveri kirjoitti:

        Tyhmäkö olet. Nainen ilmaisi että olisi voinut yksin tanssia, mutta halusi nimenomaan tanssia kanssasi.

        Ei sanonut sitä noin. Kyllä tuli pikemmin se tunne että ei lopulta halunnutkaan tanssia. Tein naiselle palveluksen ja vapautin nolosta tilanteesta.


      • Mä olen (ainakin ollut) samanlainen munaton ihmisperse aivan liian usein. Ehkä kohtalo ohjas mut parisuhteen sijaan eheyttään itteeni jotta ois ehkä joskus hyviä ihmissuhteita eikä vaan ihmissuhteita.


      • Oman vaatimattoman kokemukseni mukaan voin sanoa, että humalainen tanssikavaljeeri ei kyllä ole mikään mieltä ylentävä kokemus.


    • Anonyymi

      Nainen tuli kerran iskemään yhdessä tapahtumassa ja muistin että olin avannut sille kaupan oven joskus ja se muisti sen myös ja tuli juttelee ja lopulta päädyin naisen luokse.

      • Anonyymi

        Mua harvemmin naiset iskee.. ärsyttää, enää ei ees treffeille pääse, pysyn naisista eros, en kai osaa niidenkaa ja oon huono seksissä ja kaikkee..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua harvemmin naiset iskee.. ärsyttää, enää ei ees treffeille pääse, pysyn naisista eros, en kai osaa niidenkaa ja oon huono seksissä ja kaikkee..

        Siis tarkoitatko jotain tinder-treffejä? Älä... eihän kukaan enää oikeasti käy treffeillä, suhteet alkavat ihan normaaleissa jokapäiväisissä kanssakäymisissä ja kehittyvät siitä jos ovat kehittyäkseen. Ei kun höpöttelemään ihmisten kanssa mukavia töissä ja harrastuksissa, ehkä sitä kautta osuu joskus joku kohdalle. Sitten kun ei enää väkisin yritä, vaan osaa olla ihan mukavaa kaveriakin toisille.

        xLiner


    • Anonyymi

      Juu "saan". Naisiin menevät naiset ovat aina pitäneet musta. Vähän outo juttu muuten.. tai sitten musta näkee että tykkään naisistakin. Ihmiset on ihania 🧡

      Toisaalta, minäkin huomioin muita, mutta en siinä mielessä että yrittäisin pokailla ketään.

      xLiner

      • Anonyymi

        "Naisiin menevät naiset ovat aina pitäneet musta. Vähän outo juttu muuten.. tai sitten musta näkee että tykkään naisistakin."

        Olet varmaan miehekäs.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Naisiin menevät naiset ovat aina pitäneet musta. Vähän outo juttu muuten.. tai sitten musta näkee että tykkään naisistakin."

        Olet varmaan miehekäs.

        Voi ollla että olen aika äijä... Mullahan on palstan suurimmat munatkin. Se varmaan kiinnostaa teitä miehiäkin 👍

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi ollla että olen aika äijä... Mullahan on palstan suurimmat munatkin. Se varmaan kiinnostaa teitä miehiäkin 👍

        xLiner

        Roinaamisen jäljiltä?


      • Anonyymi
        Partakaveri kirjoitti:

        Roinaamisen jäljiltä?

        Kateellisten puhetta.. 😊

        xL


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kateellisten puhetta.. 😊

        xL

        Oletko sitten roinannut?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kateellisten puhetta.. 😊

        xL

        Ihan vaan mietin, että tiedätkö mitä ne aineet tekevät elimistölle.


    • Anonyymi

      En saa minkäänlaista. Minä olen hyvä jollekin toiselle.

    • Saan, halveksevia katseita 😅

    • Anonyymi

      Joo naisilla aina kauhee kiire, eivät edes katso silmiin ja semmosia ne on, parempi pysyä erossa vain.

    • Pakko komentoida tätä näin sinkkunaisena. Itse katson kaikkia ihmisiä yleensä silmiin. Minusta se on vain kohteliasta. Lisäksi olen ylipäätään kiinnostunut muista ihmisistä. 😊

      Valitettavasti jotkut naimisissa olevat miehet ottavat tämän ilmeisesti flirttailuna ja vaimonsa läsnäolosta huolimatta osoittavat kiinnostustaan varsin selvästi. Tämän vuoksi vältän nykyään katsomasta miehiä liian pitkään silmiin. Miehen ollessa yksin liikkeellä, ei voi olla varma kuka on vapaa ja kuka varattu. En halua antaa vääriä signaaleja varatuille, mutta en myöskään miehelle, josta en ole kiinnostunut. Jos joku mies todella herättää kiinnostukseni ja näyttää olevan minusta myös kiinnostunut (eikä vaikuta varatulta), katselen kyllä häntä pidempään silmiin. 😊

      • Niinpä, kyllä se kiinnostus ihmisistä välittyy ja kohtelias silmiin katsominen saa yleensä vastakaikua :)


    • Anonyymi

      Kyllä mäkin katselen silmiin ja montaki naista ja yritän hymyillä, ei se vain auta jotenkin. Harva nainen katsoo, vaikka en kyl ruma ole, en ymmärrä. Olisi kiva muutenkin että joku katsoisi ja saisi jotain huomiota. Muutenkin kaipaan parisuhdetta mutta en jaksa enää etsiä.

    • Anonyymi

      Saan, bussikuskina saa helposti kauniita hymyjä kun naiset kiittävät tasaisesta ja turvallisesta kyydistä. Monet moikkaavatkin tuttavallisesti työn ulkopuolella.

    • Anonyymi

      Saan huomiota koska menen juttelee naisille itse. Naiset harvemmin tulevat tekemään alotetta vaan odottavat jossain baarin nurkassa että mies huomaa ja tulee iskemään.

    • Aloittajalle lohduksi, jos olisit nainen, kuuskymppinen, sitten vasta riemu repeäisi, kummasti muuttuu näkymättömäksi :)

      Vaikka totuuden nimissä on sanottava, että kun itse auon ovia miehillekin ja hymyilen ja katselen silmiin, saan kyllä vastakaikua. Ehkä se sanonta "niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan" pitää jotenkin paikkansa. Ja kaikkien huomiotahan ei saa vaikka mitä tekisi, eikä kai sillä väliäköön ole. Jokunen hymy silloin tällöin pitää mielen virkeänä.
      Ainahan sitä voi itsekin hymyillä ja vaikka moikata ohikulkijaa ja ottaa ilolla vastaan, jos joku hymyilee takaisin.

      Asiasta kukkaruukkuun....paljonhan sitä saa lukea, että ei vastata tai huomioida...niin miehiltä kuin naisilta. Varmasti se niinkin on. Netti mahdollistaa niin monenlaista ja netissä on helppo jättää huomiotta.
      Jos niin tapahtuu livenäkin, sitten voikin jo pohtia miksi niin on. Silloin kun minä olin nuori...melkein sata vuotta sitten, kyllä sitä silmäpeliä oli oikeastaan aina, kun oli kiinnostavia ihmisiä näköpiirissä...liekö nykyisin toisin? Eikö nuoret enää ole samanlaisia kuin silloin vanhoina hyvinä aikoina?

      Nyt kun olen jo vanha, en niin hehkeä, onnistun kyllä aina välillä saamaan katsekontaktin näihin vanhempiin herrasmiehiin ja saattaapi siinä joskus jotain kiinnostuksen poikastakin pilkahtaa. Olen kyllä tullut siihen tulokseen, että se johtuu aika paljon siitä omasta "tunnelmasta" joka naamalla on. Kun on avoin, kiinnostunut ympäristöstään, se kyllä useimmiten saa vastakaikua.

      No sitä kumppania ei kuitenkaan ole löytynyt, ettei nyt ihan ruusuilla voi tanssia :)

      • Anonyymi

        Tänään kotiin tullessa kohtasin kadulla ihonväriltään mustan naisen joka oli todella kaunis ja hän tiesi sen itsekin. Katsoi reaktiotani suurilla silmillään, miten käyttäydyn hänen kauneutensa edessä. Naiset voivat siis katsoa silmiin, katsoa miehen käyttäytymistä mutta se ei tarkoita että olisivat miehestä kiinnostuneita. He ovat kiinnostuneita vain miehen reaktioista.

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tänään kotiin tullessa kohtasin kadulla ihonväriltään mustan naisen joka oli todella kaunis ja hän tiesi sen itsekin. Katsoi reaktiotani suurilla silmillään, miten käyttäydyn hänen kauneutensa edessä. Naiset voivat siis katsoa silmiin, katsoa miehen käyttäytymistä mutta se ei tarkoita että olisivat miehestä kiinnostuneita. He ovat kiinnostuneita vain miehen reaktioista.

        AsianVierestä

        Mistä tiedät, että häntä kiinnosti vain sinun reaktiosi?
        Mitä ongelmaa siinä on, jos toista kiinnostaa reaktio, eikä seurustelun aloittaminen?
        Emmekö me katsele toisiamme juuri siksi, että siinä toisessa on jotain kiinnostavaa, vaikka sitten se, että miten se toinen minuun reagoi?


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Mistä tiedät, että häntä kiinnosti vain sinun reaktiosi?
        Mitä ongelmaa siinä on, jos toista kiinnostaa reaktio, eikä seurustelun aloittaminen?
        Emmekö me katsele toisiamme juuri siksi, että siinä toisessa on jotain kiinnostavaa, vaikka sitten se, että miten se toinen minuun reagoi?

        Reaktiosta kaikki lähtee liikkeelle, jos olisin halunnut antaa positiivisen signaalin olisi hän saanut se mitä hakikin. Nyt tyydyin hymyilemään ja tervehtimään ystävällisesti.
        Toki sekin on jo positiivista.

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään kotiin tullessa kohtasin kadulla ihonväriltään mustan naisen joka oli todella kaunis ja hän tiesi sen itsekin. Katsoi reaktiotani suurilla silmillään, miten käyttäydyn hänen kauneutensa edessä. Naiset voivat siis katsoa silmiin, katsoa miehen käyttäytymistä mutta se ei tarkoita että olisivat miehestä kiinnostuneita. He ovat kiinnostuneita vain miehen reaktioista.

        AsianVierestä

        Naiset ovat kaikkein kiinnostuneita heitä kiinnostavien miesten huomiosta ja aloitteista. Usein nainen toivoo, että häntä ei-kiinnostavat miehet ei tekisi minkäänlaisia aloitteita tai ainakin uskoisivat ensimmäisellä "ei:llä". Huomio ei-kiinnostavilta voi olla ok, kunhan mies ei ala kuvittelemaan liikoja ja pitäytyy vain huomioimisessa. Ei-kiinnostavien miesten aloitteet usein koetaan kiusaannuttaviksi. Tämä ajatus vain yleisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiset ovat kaikkein kiinnostuneita heitä kiinnostavien miesten huomiosta ja aloitteista. Usein nainen toivoo, että häntä ei-kiinnostavat miehet ei tekisi minkäänlaisia aloitteita tai ainakin uskoisivat ensimmäisellä "ei:llä". Huomio ei-kiinnostavilta voi olla ok, kunhan mies ei ala kuvittelemaan liikoja ja pitäytyy vain huomioimisessa. Ei-kiinnostavien miesten aloitteet usein koetaan kiusaannuttaviksi. Tämä ajatus vain yleisesti.

        *kiinnostuneita=kiinnostuneimpia


      • Anonyymi kirjoitti:

        Reaktiosta kaikki lähtee liikkeelle, jos olisin halunnut antaa positiivisen signaalin olisi hän saanut se mitä hakikin. Nyt tyydyin hymyilemään ja tervehtimään ystävällisesti.
        Toki sekin on jo positiivista.

        AsianVierestä

        Reaktiostahan se lähtee. Hymy ja ystävällinen tervehdys on kyllä positiivista :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Naiset ovat kaikkein kiinnostuneita heitä kiinnostavien miesten huomiosta ja aloitteista. Usein nainen toivoo, että häntä ei-kiinnostavat miehet ei tekisi minkäänlaisia aloitteita tai ainakin uskoisivat ensimmäisellä "ei:llä". Huomio ei-kiinnostavilta voi olla ok, kunhan mies ei ala kuvittelemaan liikoja ja pitäytyy vain huomioimisessa. Ei-kiinnostavien miesten aloitteet usein koetaan kiusaannuttaviksi. Tämä ajatus vain yleisesti.

        Eikö miehillä ole sama juttu?


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Eikö miehillä ole sama juttu?

        Luulen, että on. Osaan vastata vain naisena ja muilta naisilta kuultujen juttujen perusteella naisten puolesta. Ehkä se on sukupuolesta riippumatta sama.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Luulen, että on. Osaan vastata vain naisena ja muilta naisilta kuultujen juttujen perusteella naisten puolesta. Ehkä se on sukupuolesta riippumatta sama.

        Luulen myös että on sukupuoleen katsomatta sama juttu. Huomion saaminen ihmisiltä, joilta huomiota haluaa on tietenkin hieno asia.


    • Anonyymi

      Totta, miehillä on sama juttu mutta miehien täytyy hillitä tuntemuksiaan enemmän mitä naisten. Enhän minäkään voinut tänään avoimesti näyttää mitä ajattelen siitä suloisesta mustaihoisesta seksipommista? Hävettäisi jos hän voisi lukea ajatukset sellaisesta ajatuskuplasta joita sarjakuvissa näkyy. Olisi varmaan tempaissut heti lärviin laukullaan...tai sitten 10 % mahdollisuus ettei olisi syyllistynyt väkivaltaan, olisi antanut puhelinnumeronsa. Itse olen estynyt mies mutta voin ajatella avoimesti tunnustaen hänen kauneutensa, ihan samalla tavalla mitä kukkaniityllä kun näkee kauniin kukan. Niitä on niityllä useita, kuten myös kaupungilla.

      AsianVierestä

      • Hyvä juttu, ettei sellaisia ajatuskuplia meidän päämme päällä ole :)


      • Anonyymi

        Estoja on monilla. Toivottavasti pääset turhista estoista ja löydät sellaisen naisen, joka sinua kiinnostaa ja mielyttää. Kyllä tuntemattomalle naiselle voi antaa palautetta ulkonäöstä (tai muista ominaisuuksista) taidolla ja uskon, että sen osaat tehdäkin.


    • Anonyymi

      Joo, saan. Kohta lähös kerjäämään lisää huomiota... :)

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3869
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2318
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2121
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      91
      2027
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1704
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      303
      1236
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe