Sinkkujen lauantai

Anonyymi

Mites se sujuu, onko treffeillä käyty?

31

211

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Treenien jälkeen tein rivakan 5 kilometrin kävelylenkin katsellen samalla ympärilleni. Mitä sitä näin kesällä näkee? Useita kunnostaan hyvää huolta pitäviä naisia ja miehiä lenkkeilemässä. Linja-autopysäkillä rantojen miehet käsissään kesän suosikkijuoma 0,33 litran punainen Koff 3 ja haarojenvälissä pussissa muutama kyytipoika. Naisia lapsiensa kanssa vaunuilla tai pyöräilemässä. Naisilla usein kireä kesämekko jonka läpi näkee miten rintaliivit ovat uppoutuneet kyljestä ja selästä 10 cm massan sisään. Joko naiset ovat optimistisia kehonsa suhteesta kokotaulukkoihin tai sitten on pistetty päälle 5 vuotta sitten ostettuja vaatteita?
      Harva oli tänään kaunis, no ehkä huomenna kauniimpia jos aurinko paistaa?

      AsianVierestä

      • Kauneushan on katsojan silmässä. Joku toinen olisi saattanut nähdä samoissa maisemissa enemmän kauneutta kuin sinä :)

        Rintaliiviasiaa.....kovin helposti ne uppoavat sinne massan sisään, jos sitä massaa yhtään on, varsinkin hiukan raskaammilla rinnoilla varustetuilla, koska liivit eivät voi silloin olla löysät. Se taas miten se näkyy ulospäin on tietysti toinen juttu. Kesällä ei aina jaksa pukeutua paksuihin, massoja peittäviin asuihin ja onhan meitä naisia, jotka ajattelevat, ettei itseään tarvitse piilottaa panssareiden alle. Uljaasti kannetaan se massa, joka on mukaan tarttunut. Ehkä se ei jonkun mielestä ole kaunista, jonkun mielestä taas voi ollakin :)


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Kauneushan on katsojan silmässä. Joku toinen olisi saattanut nähdä samoissa maisemissa enemmän kauneutta kuin sinä :)

        Rintaliiviasiaa.....kovin helposti ne uppoavat sinne massan sisään, jos sitä massaa yhtään on, varsinkin hiukan raskaammilla rinnoilla varustetuilla, koska liivit eivät voi silloin olla löysät. Se taas miten se näkyy ulospäin on tietysti toinen juttu. Kesällä ei aina jaksa pukeutua paksuihin, massoja peittäviin asuihin ja onhan meitä naisia, jotka ajattelevat, ettei itseään tarvitse piilottaa panssareiden alle. Uljaasti kannetaan se massa, joka on mukaan tarttunut. Ehkä se ei jonkun mielestä ole kaunista, jonkun mielestä taas voi ollakin :)

        Ennen kaikkea se on tuskaisen näköistä. Varmaan jää punaiset painautumajäljet ihoon vielä pitkäksi aikaa vaikka ottaisi liivit pois. Kesämekko voisi olla väljempi jolloin se ei myötäile kaikkia ihmeellisiä pahkuroita? Makkarankuoressa matkaan, joo.

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ennen kaikkea se on tuskaisen näköistä. Varmaan jää punaiset painautumajäljet ihoon vielä pitkäksi aikaa vaikka ottaisi liivit pois. Kesämekko voisi olla väljempi jolloin se ei myötäile kaikkia ihmeellisiä pahkuroita? Makkarankuoressa matkaan, joo.

        AsianVierestä

        Tuskallista se välillä onkin.
        Kesämekko on tietysti sellainen, jonka kantaja on halunnut päällensä laittaa. Vai ajatteletko, että jos on massaa, ei pitäisi pukeutua niin, että kaikki ihmeelliset muhkurat näkyvät? Jotkut nyt vaan haluavat pukeuttua makkarankuoriin tai muihin joitakin häiritseviin asuihin :)


      • Kaskenpolttaja
        Anonyymi kirjoitti:

        Ennen kaikkea se on tuskaisen näköistä. Varmaan jää punaiset painautumajäljet ihoon vielä pitkäksi aikaa vaikka ottaisi liivit pois. Kesämekko voisi olla väljempi jolloin se ei myötäile kaikkia ihmeellisiä pahkuroita? Makkarankuoressa matkaan, joo.

        AsianVierestä

        Tuskallista se välillä onkin.
        Kesämekko on tietysti sellainen, jonka kantaja on halunnut päällensä laittaa. Vai ajatteletko, että jos on massaa, ei pitäisi pukeutua niin, että kaikki ihmeelliset muhkurat näkyvät? Jotkut nyt vaan haluavat pukeuttua makkarankuoriin tai muihin joitakin häiritseviin asuihin :)


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Tuskallista se välillä onkin.
        Kesämekko on tietysti sellainen, jonka kantaja on halunnut päällensä laittaa. Vai ajatteletko, että jos on massaa, ei pitäisi pukeutua niin, että kaikki ihmeelliset muhkurat näkyvät? Jotkut nyt vaan haluavat pukeuttua makkarankuoriin tai muihin joitakin häiritseviin asuihin :)

        Ihmisen oma asiahan se on miten pukeutuu, ei se toisille kuulu vaikka näkyy.
        Pidän vain tuollaisia näkymiä usein väärinä valintoina, ammattilaiset voisivat auttaa löytämään samantyylistä mutta sopivampaa.

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihmisen oma asiahan se on miten pukeutuu, ei se toisille kuulu vaikka näkyy.
        Pidän vain tuollaisia näkymiä usein väärinä valintoina, ammattilaiset voisivat auttaa löytämään samantyylistä mutta sopivampaa.

        AsianVierestä

        Sepä se, aina joku pitää vääränä valintana teki niin tai näin :)

        Onhan niitä pukeutumistapoja, joita en itse pidä erityisen mukavan näköisenä, mutta jokainen pukeutuu tavallaan. Kaikki ei pidä kaikesta.


      • Niin oletko sä sinkku ihan virallisestikin? Vai osa-aika sinkku? :)


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Sepä se, aina joku pitää vääränä valintana teki niin tai näin :)

        Onhan niitä pukeutumistapoja, joita en itse pidä erityisen mukavan näköisenä, mutta jokainen pukeutuu tavallaan. Kaikki ei pidä kaikesta.

        Samaa mieltä, toisen ulkonäkö ei kuulu muille, pukeutuminen, meikkaus, hiustyyli, kantaja päättää eikä muilla ole siihen nokan koputtamista. Tai saahan sitä mielessään ajatella vaikka mitä toisesta ja luulla itseään täydelliseksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä, toisen ulkonäkö ei kuulu muille, pukeutuminen, meikkaus, hiustyyli, kantaja päättää eikä muilla ole siihen nokan koputtamista. Tai saahan sitä mielessään ajatella vaikka mitä toisesta ja luulla itseään täydelliseksi.

        Välillähän meillä aina käydään julkista keskustelua siitä miten pitäisi pukeutua ollakseen kelvollinen. Joskus se on aika ahdistavaakin seurattavaa.
        Kun minä pidän tuulipuvuista, ei sitä uskalla ääneen sanoa :D


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Välillähän meillä aina käydään julkista keskustelua siitä miten pitäisi pukeutua ollakseen kelvollinen. Joskus se on aika ahdistavaakin seurattavaa.
        Kun minä pidän tuulipuvuista, ei sitä uskalla ääneen sanoa :D

        No se on vaan jokin kumman sääntö jokaisessa maailman maassa jonkinlainen pukeutumisohjeistus jossa määritellään esimerkiksi voiko olla tennissukat. Jos jotkut sukat häiritsevät niin tietysti kolme numeroa liian pienet farkut läskipeffaan häiritsevät. Eihän niitä sukkia kukaan edes näe ja mikähän niissä olisi pahempaa mitä "michelinpukeutuminen".
        Onhan näitä mielipiteitä.

        https://www.youtube.com/watch?v=veyabKjvH9A

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        No se on vaan jokin kumman sääntö jokaisessa maailman maassa jonkinlainen pukeutumisohjeistus jossa määritellään esimerkiksi voiko olla tennissukat. Jos jotkut sukat häiritsevät niin tietysti kolme numeroa liian pienet farkut läskipeffaan häiritsevät. Eihän niitä sukkia kukaan edes näe ja mikähän niissä olisi pahempaa mitä "michelinpukeutuminen".
        Onhan näitä mielipiteitä.

        https://www.youtube.com/watch?v=veyabKjvH9A

        AsianVierestä

        Voisihan se kannattaa pohdiskella hetki, että miksi jonkun pukeutuminen häiritsee itseä. Saattaa löytää mielenkiintoisia vastauksia.


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Voisihan se kannattaa pohdiskella hetki, että miksi jonkun pukeutuminen häiritsee itseä. Saattaa löytää mielenkiintoisia vastauksia.

        Voisihan se kannattaa pohdiskella hetki, että miksi jonkun keskustelu pukeutumisesta häiritsee itseä. Saattaa löytyä mielenkiintoisia vastauksia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voisihan se kannattaa pohdiskella hetki, että miksi jonkun keskustelu pukeutumisesta häiritsee itseä. Saattaa löytyä mielenkiintoisia vastauksia.

        Olet ihan oikeassa. Jos jonkun keskustelu tai mikä tahansa tekeminen häiritsee itseä, kannattaa pysähtyä miettimään miksi niin on?
        Häiritseekö keskustelumme sinua arvon anonyymi?


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Voisihan se kannattaa pohdiskella hetki, että miksi jonkun pukeutuminen häiritsee itseä. Saattaa löytää mielenkiintoisia vastauksia.

        Se on varmaan opetettu pukeutumismoodi missä itseään saa paljastella vasta sen jälkeen kun on yleisesti hyväksyttävässä fyysisessä kunnossa. Kukaan ei häiriinny jos joku seksikäs pukeutuu tiukkaan mekkoon, ei kukaan. Tai häiriintyy siitä ne tukevammat mammat:)
        Itse en ymmärrä miksi läskejä pitäisi esitellä. Tiedätkö sinä?!

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on varmaan opetettu pukeutumismoodi missä itseään saa paljastella vasta sen jälkeen kun on yleisesti hyväksyttävässä fyysisessä kunnossa. Kukaan ei häiriinny jos joku seksikäs pukeutuu tiukkaan mekkoon, ei kukaan. Tai häiriintyy siitä ne tukevammat mammat:)
        Itse en ymmärrä miksi läskejä pitäisi esitellä. Tiedätkö sinä?!

        AsianVierestä

        Ei kai niitä läskevä esitellä tarvitse, ellei halua. Toisaalta jos haluaa, onko siinä jotain väärää?
        Ja jos mietiin asiaa siitä näkökulmasta, kun sinkkupalstalla ollaan, että etsii kumppania, eikä silloin ole reilumpaa näyttää, että tämän verran minua on? Ja onhan se niinkin, että se läski myös viehättää joitakin ihmisiä.
        Minä en tiedä miksi joku toinen esittelee läskejään, minä en näitä omiani varsinaiseti esittele, ne vain kulkevat mukana :)


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Ei kai niitä läskevä esitellä tarvitse, ellei halua. Toisaalta jos haluaa, onko siinä jotain väärää?
        Ja jos mietiin asiaa siitä näkökulmasta, kun sinkkupalstalla ollaan, että etsii kumppania, eikä silloin ole reilumpaa näyttää, että tämän verran minua on? Ja onhan se niinkin, että se läski myös viehättää joitakin ihmisiä.
        Minä en tiedä miksi joku toinen esittelee läskejään, minä en näitä omiani varsinaiseti esittele, ne vain kulkevat mukana :)

        Niin, kysymys oli miksi lihavat naiset pukeutuvat vaatteisiin jotka ovat tarkoitettu slim body tyyppisille ihmisille. Tietysti on reilua näyttää aidosti kuka oikeasti on jos on muhkeutta niin mikäs siinä. Eihän treffeillä tarvitse olla mikään autojobbari joka peittelee autosta ne lahoimmat paikat kiillottaen parempia paikkoja esittelee vain ne. Sehän vasta huijausta olisi:)

        Jokaisella on läskiä. Itse vain urheilen niin paljon etten ymmärrä jos sitä olisi esimerkiksi 20 kg ylimääräistä. Ehkä se 15 kg on se yläraja:)

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin, kysymys oli miksi lihavat naiset pukeutuvat vaatteisiin jotka ovat tarkoitettu slim body tyyppisille ihmisille. Tietysti on reilua näyttää aidosti kuka oikeasti on jos on muhkeutta niin mikäs siinä. Eihän treffeillä tarvitse olla mikään autojobbari joka peittelee autosta ne lahoimmat paikat kiillottaen parempia paikkoja esittelee vain ne. Sehän vasta huijausta olisi:)

        Jokaisella on läskiä. Itse vain urheilen niin paljon etten ymmärrä jos sitä olisi esimerkiksi 20 kg ylimääräistä. Ehkä se 15 kg on se yläraja:)

        AsianVierestä

        Ihmiset pukeutuvat siksi, että voivat. Ei sitä aina ymmärrä, miksi joku valitsee jonkun tietyn vaatteen, mutta tarvitseeko sitä ymmärtääkään?

        Sinulla on vaikeuksia ymmärtää :)
        No minulla kun noita kiloja on ihan sillai kiitettävästi, minun on helppo ymmärtää, että niitä joskus joillakin on enemmän ja joillakin vähemmän :)


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Ihmiset pukeutuvat siksi, että voivat. Ei sitä aina ymmärrä, miksi joku valitsee jonkun tietyn vaatteen, mutta tarvitseeko sitä ymmärtääkään?

        Sinulla on vaikeuksia ymmärtää :)
        No minulla kun noita kiloja on ihan sillai kiitettävästi, minun on helppo ymmärtää, että niitä joskus joillakin on enemmän ja joillakin vähemmän :)

        No, näin me ihmiset olemme erilaisia, itse en ihmisiä ymmärrä, mukaan luettuna itseni.

        AsianVierestä


    • Olen ollut koko päivän liikenteessä. Nyt meinasin rentoutua ja katsoa jonkun elokuvan :)

    • Anonyymi

      Siivonnut ja selannut Tinderissä. Eiköhän sieltälöydy, tarjokkaita näyttää olevan.

    • Anonyymi

      Olin just treffeillä yhden toisen palstalaisen kanssa. Sovittiin että nähdään uudelleen.

    • Anonyymi

      Viinamies kävi kaupassa ostamassa kotiin lisää juotavaa. Onnistuu sitten illemmalla pohjienotto ja pääsee hyvässä kunnossa yökerhoon tapaamaan naisia. On hyvä että kotona on juotavaakin tarjolla sitten jos yökerhosta tullaan naisen kanssa jatkoille kotiin.

      t. viinamies

    • Anonyymi

      Ihmiset käy treffeillä jotta voivat todeta etteivät sovi kenellekkään. Liikaa kriteerejä, liian rumia, liian köyhiä ovat toisilleen. Parisuhteen saamiseen tarvitaan hyvä ulkonäkö ja paljon rahaa. Some on siinä pääosassa. Naiset kuvittelee olevansa arvokkaampia kun samantasoinen mies.

    • Ei tässä nyt kerkeis ees. Aamulla tulin töistä yövuorosta klo 7:40, kun vaihtomies nukku pommiin. Klo 13-15 olin hälytyshommissa ja ensyönä meen puoliltaöin töihin 12 tuntia ja sieltä tuun tekee yhden remonttihomman, virn auton huoltoon, nukun ja takas puolita öin töihin... sit pääsen huilimaan. Huollan pyörän ja lähden muutaman päivän reissulle. Ainakin pari kamua käyn moikkaamassa ja oon yötä heillä. Sit yhdeks yöks vois ottaa ihan hotellin. Sekin on aika siistiä, kun saa aamupalat ja muut. 😎🤟

      Saa nähdä mitä keksin reitiks... pitänee vilkaista karttaa. 😬👌

    • Anonyymi

      Mitäs täs ilman naista vaan kun sinkkuna pakko olla kun ei kelpaa.

    • Ei ole tänään treffejä, eilen oli.

      Hyvät treffit olikin, vähän kuten tilastojen perusteella aavistelinkin niin oharithan nainen teki. Onneksi näihin on jo tottunut niin oli valmiiksi katsellut että ehtii käymään rautakaupoissa "renkaita potkmassa."
      Kävin katselemassa mdf-paneelia jos sadepäivinä tekisi wc-remontin. nyt olen vähän katsellut muuta kalustetta sinne.

      Muuten olen pikkuhiljaa siivoillut ja kohta pesen lattiat. Liikunnasta vapaapäivä.

      • Oisko vika sun asenteessa? luottamalla tilastoihin todistat ne oikeiksi kun taas rohkeasti ajattelemalla "tänä iltana ei tuu pakkeja" saattaisit kääntää tilanteen, nainen vaistollaan arvaisi että siellä onkin pelimies eikä mikään tilastonikkari vastassa:

        https://www.youtube.com/watch?v=2csrtTBc1RY


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Oisko vika sun asenteessa? luottamalla tilastoihin todistat ne oikeiksi kun taas rohkeasti ajattelemalla "tänä iltana ei tuu pakkeja" saattaisit kääntää tilanteen, nainen vaistollaan arvaisi että siellä onkin pelimies eikä mikään tilastonikkari vastassa:

        https://www.youtube.com/watch?v=2csrtTBc1RY

        Olen minä kyllä yrittänyt vääntää ja kääntää noita asenteita ja odotuksia vähän joka kulmaan ja jiiriin mutta kyllä se tulos on ollut yhtä haalea.

        Toki olet siinä ehkä jäljillä että voisi asennetta miettiä samasta kulmasta kuin veneilyä. Päämäärää tärkeämpi on matka ja olla tyytyväinen noista melkein onnistuneista treffeistä.


      • M184 kirjoitti:

        Olen minä kyllä yrittänyt vääntää ja kääntää noita asenteita ja odotuksia vähän joka kulmaan ja jiiriin mutta kyllä se tulos on ollut yhtä haalea.

        Toki olet siinä ehkä jäljillä että voisi asennetta miettiä samasta kulmasta kuin veneilyä. Päämäärää tärkeämpi on matka ja olla tyytyväinen noista melkein onnistuneista treffeistä.

        Joo, just noin, kun veneilyhän on suunnilleen sama kuin seisoisi kylmässä suihkussa repimässä satasen seteleitä se on kuitenkin harrastajista kivaa ja kyllähän tuossa sun edellisessä toki positiivinen sävy tavallaan on että siitä kun vielä pikkuisen saa nousemaan fiilistä niin hyvä siitä vielä tulee.


    • Anonyymi

      No tavallaan oli viime yö treffi yö...
      Tänäänkin onkin sitten väsyttänyt koko päivän, joten sarjaa tuijotellessa mennyt!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      301
      3341
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      235
      1818
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1345
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1303
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      79
      1203
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1178
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1123
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1004
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      936
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      874
    Aihe