Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Kaskenpolttaja
profiilit
Kaskenpolttaja
Kaskenpolttaja
Vapaa kuvaus
Aloituksia
15
Kommenttia
5159
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Nostit+esiin+tuon+rakkauden+tuntematonta+ihmistä+kohtaan...se+on+hyvä+lähtökohta+elämässä.+Missä+määrin+se+mielestäsi+toteutuu+tällä+sinkkupalstalla?+Miten+se+mielestäsi+toteutuu+kaikissa+niissä+aloituksissa+ja+ketjuissa,+joissa+naisesta+kirjoitetaan+halventavasti+ja+epäkunnioittavasti?+Miten+se+rakkaus+tuntematonta+kohtaan+mielestäsi+toteutuu+niissä+aloituksissa,+joissa+tökitään+jotain+yksittäistä+kirjoittajaa?+Miten+se+rakkaus+mielestäsi+toteutuu+niissä+kommenteissa,+joissa+haukutaan+maahanmuuttajia?+Miten+se+rakkaus+mielestäsi+toteutuu+kaikissa+näissä+jännämies,+ätmi+yms.+aloituksissa+ja+kommenteissa?+Missä+se+rakkaus+tuntematonta+kohtaan+näkyy?
14.09.2019 00:21
Millai+se+meni...eletään+ja+annetaan+toistenkin+elää.....kai+se+koskee+minuakin?
Jos+aloitukset+ovat+mielestäni+sellaisia,+että+niitä+on+syytä+kritisoida+esim.+siksi,+että+ne+ovat+loukkaavia,+olisi+hyväksymistä+olla+hiljaa,+näin+ajattelen.+
Ihan+varmasti+jokaisella+aloituksella+on+tarkoituksensa+ja+jostakin+tarpeesta+ne+nousevat,+ymmärsin+minä+sen+tai+en.+Ihminen+tekee+asiaoita+siksi,+että+haluaa+ja+se+on+mahdollista+ja+niin+on+myös+erilaisten+aloituksien+kanssa.+Ja+esim.naisvihaa++tihkuvat+aloitukset+ja+kommentit+aivan+varmasti+nousevat+tarpeesta+ja+ovat+joillekin+hyvinkin+järkevä+tapa+kommunikoida+tälläkin+palstalla.+Ja+on+se+niinkin,+että+sisältö+täällä+on+juuri+tasan+tarkkaan+se,+jota+kirjoittajat+tuottavat.+Ja+jos+kirjoittajat+tuottavat+näitä+perse-+ja+pillujuttuja+päivä+toisensa+jälkeen,++niin+se+on+silloin+se+sisältö.+Minun+näkökulmastani+ei+niin+mielenkiintoista,+mutta+ihan+varmasti+tarpeesta+nousevaa+ja+siten+järkevää+kirjoittajien+kannalta.+Millainen+lukukokemus+se+sitten+muille+on,+siihen+vastauksia+on+varmasti+monenlaisia.
+Ja+jos+olen+turhautunut,+voin+sanoa+sen+suoraankin,+liika+kryptisuus+ihmissuhteissa+ei+yleensä+kuitenkaan+johda+hyvään+lopputulokseen,+ei+siis+myöskään+parisuhteessa.+Itse+liputan+suoraan+sanomisen+puolesta,+jos+haluaa+saada+asiansa+ymmärrettyksi+ja+välttyä+väärinkäsityksiltä.
13.09.2019 23:57
Sinulla+on+pikkuisen+sotaisat+jutut.
13.09.2019 23:21
Itse+taas+en+ajattele,+että+kumppanin,+jos+sellaisenlöytäisin+pitäisi+olla+enemmän+kuin+joku+toinen.+Miten+enemmän?
Kumppanin+kanssa+tietenkin+tehdään+asioita,+joista+molemmat+pitävät,+sanoisin,+että+eletään+yhdessä+,+kun+yhsessä+ollaan,+ei+sitä+ennalta+voi+määritellä,+että+sitten+teen+tätä+ja+tätä,+kun+jonkun+kiinni+saan.
En+myöskään+häpeä+menneisyyttäni,+en+kadu+valintojani,+sellaiseta+ei+ole+mitään+hyötyä.+Ne+vaiheet+ja+valinnat+ovat+muokanneet+minusta+sen,+joka+nyt+olen+ja+tähän+olen+aika+tyytyväinen,+vaikka+toki+matkaa+vielä+on+kasvamisen+polulla.
Ei+kritisoida+liikaa+mitä+ihmiset+kirjoittavat...haluatko+hiukan+avata+tuota+ajatusta?+Mitä+tarkoitat+hassuttelulla?
Tietenkin+annamme+kaikkien+elää+kuten+he+haluavat,+niidenkin,+jotka+eivät+halua+antaa+järkevää+kuvaa+ja+niiden+jotka+haluavat+hassutella+ja+niiden,+jotka+haluavat+kritisoida+toisten+kirjoituksia+ja+niiden,+jotka+eivät+yllä+huumorintajussa+meidän+tasollemme,+niidenkin,+jotka+ovat+järkeviä,+tiptop+-ihmisiä...
Olet+ollut+aika+kryptinen+pari+päivää.+Minä+olen+yksinkertainen+ihminen,+en+ymmärrä+liian+kryptistä+tekstiä.
13.09.2019 23:20
Eivät+pullani+räjähdä+enkä+paista+pullaa+unissani.
13.09.2019 23:10
Anteeksi.+Olen+surullinen+vuoksesi.
13.09.2019 22:58
Ikävä,+että+elämäsi+on+tuollaisessa+pisteessä.+Surullista...
13.09.2019 22:49
En+osaa+sanoa,+kun+en+ole+mies,+joka+on+jättänyt+paksuna+olevan+naisen.+Luulen+että+syitä+saattaa+olla+monenlaisia.
13.09.2019 22:41
Saattaa+olla,+että+kysymyksissäsi+oli+jokin+logiikka,+en+vain+ymmärtänyt+sitä.
Teen+kaikenlaista,+josta+pidän+ja+on+minulla+asioita,+joita+haluan+tehdä+tai+haluaisin,+jos+siihen+avautuisi+mahdollisuus?+Eikö+sinulla+ole?
Hyvä+päivä,+jossa+olisi+mukana+uusi+mies?+Miksi+sen+miehen+pitää+olla+siinä+hyvässä+päivässä?
Mutta+siis,+jos+tapaisin+miehen,+josta+välittäisin+ja+joka+viihtyisi+seurassani,+luultavasti+viettäisin+aikaa+hänen+kanssaan.
Kuten+huomaat,+en+ihan+sisäistänyt+kysymystä.
13.09.2019 22:38
Ihan+puhtaasta+uteliaisuudesta+kysyn,+mikä+saa+kirjoittamaan+tuollaista+soopaa?+Kun+kaikki+tietävät,+että+se+on+ihan+pelkkää+soopaa,+miksi+yhä+uudestaan+ja+uudestaan+samaa?
13.09.2019 22:32
No+leffat+on+leffoja.
13.09.2019 22:28
Saattaa+olla+sama+peli.++Päivittäinhän+siellä+pitäs+touhuilla,+mutta+ei+se+minulle+sellaiseksi+elämäksi+tule,+että+elämä+sen+mukaan+järjestetään.
13.09.2019 21:45
Ei+minulla+ole+ollut+koko+päivän+nälkä.+En+nyt+jaksa+oikeasti+tätä+laulua.+Mukavaa+illan+jatkoa+sinulle.
13.09.2019 21:41
No+joo,+taidetaan+siellä+pisteitä+kerätä+ja+tasot+nousevat++:D
13.09.2019 21:38
Voi+olla+heikohkoa,+mutta+todella+hyvää.+
Kriikuna+on+pieni+luumulajike.
13.09.2019 21:34
En+ota+vakavasti.+Pitää+avata+tähän+rinnalle+tyo+peli+ja+hoidella+vähän+maatilaa++:)
13.09.2019 21:28
Pannulle+kymmäpuristettua+rypsiöljyä,+sipulian,+valkosipulian,+kesäkurpitsaa,+porkkanaa,+kukkakaalia,+tomaattia,+paprikajauhetta,+mustapippuria,+valkopippuria+,+ruususuolaan,+haudutellaan+kannen+alla++tovi....
Iltapalaa+en+ole+vielä+päättänyt,+kriikunoita+tässä+nyt+popsin...
13.09.2019 21:25
Onko+sinulle+tullut+vastaan+elokuva,+jossa+murha+tehtiin+jääpuikolla?+Olen+yrittänyt+miettiä,+kun+minulla+on+sellainen+mielikuva,+että+jossasin+filmissä+oli+sellainen.
13.09.2019 21:19
Luultavasti+tykkäisin.+Joka+tapauksessa+se+olisi+mielenkiintoisempaa+kuin+monet++avaukset+täällä.+
Pahoittelen,+että+olen+vähän+turhautunut...
13.09.2019 21:16
Silloin,+kun+en+jaksa/halua/saa+tehtyä+mitään+muuta.
13.09.2019 21:14
32 / 258